Ons lieve sympathieke klotedwergje pakt de koe meteen bij de hoorns.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van der Voort moet als een sluwe vos de HOLLANDSE EER hooghouden na deze traumatische avond.
Verwacht dat Webster 'gewoon' wint
Ik ben wel tevreden met 4 punten bij deze knotsgekke avond.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:14 schreef El-Stinho het volgende:
Er heeft iemand BAR-LAB goed voorspeld.
Maar de rest van de avond drama.
Vorig jaar had ik hem hoger zittenquote:Op dinsdag 18 december 2018 01:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ons lieve sympathieke klotedwergje pakt de koe meteen bij de hoorns.
Gelukkig was hij geen presentator vanavondquote:Op dinsdag 18 december 2018 01:09 schreef Kopiko het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 00:41:53Ik ben er kapot van! Barney vliegt eruit bij zijn eerste wedstrijd op het WK. Geen gedroomd afscheid voor onze dartsheld... #RTL7Darts reageer retweet
Wat zou MM voor zich zien als een 'gedroomd afscheid'?quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:16 schreef spleeh het volgende:
[..]
Gelukkig was hij geen presentator vanavond
Omdat het een exhibitietoernooi is dat draait om toeschouwers, kijkers en entertainment. Men staat niet te dringen om de Ian White's van deze wereld te zien. Die wildcards zijn er niet voor niets, met inspraak van Sky.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan hij nu een PL krijgen na zo'n jaar en zo'n wanprestatie vandaag?
Zelfs om zo'n legende een afscheid te gunnen, het is ongeloofwaardig naar de kijker.
Je kon toch wel verwachten dat Ween als een patatje zou gaan gooien op de momenten dat het moest?quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Vervelend dat veel mensen de vervelende Petersen als winnaar hadden.
https://streamable.com/g70d3quote:Op maandag 17 december 2018 21:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Marcel 'plexiglas' Maijer
quote:
Toch is het ook overdreven om te doen alsof een glas bier in het gezicht gooien de normaalste zaak van de wereld is, maargoed.quote:
Hij heeft wel door dat hij wat Raymond zelf betreft een jaartje te vroeg is ook he?quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:09 schreef Kopiko het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 00:41:53Ik ben er kapot van! Barney vliegt eruit bij zijn eerste wedstrijd op het WK. Geen gedroomd afscheid voor onze dartsheld... #RTL7Darts reageer retweet
En als dat dan nog waar zou zijn. Die Litouwer gooide 86 gemiddeldquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:28 schreef danos het volgende:
En ja hoor, even kijken of Barnie gewonnen heeft. Eerste quote van Raymond die ik tegenkom 'Hij stond ook waanzinnig te gooien', hoe vaak hebben we die wel niet gehad de afgelopen 10 jaar
voor mijn gevoel was het lagerquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
En als dat dan nog waar zou zijn. Die Litouwer gooide 86 gemiddeld
Niffo kunnen we dan vergeten dit jaar?quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:09 schreef T3hTommay het volgende:
Vergeet "ik had slecht zicht" niet, die mag ook afgestreept worden op de RvBingokaart
Het is jouw schuldquote:Op dinsdag 18 december 2018 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
In slaap gevallen voor wedstrijd Barney begon
Hetzelfde zondag bij Wright
In deze post doen overkomen alsof dat komt door het harde werken in het palletsorteerbedrijf terwijl we allemaal weten dat je een drankorgel van het UWV bentquote:Op dinsdag 18 december 2018 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
In slaap gevallen voor wedstrijd Barney begon
Hetzelfde zondag bij Wright
Het ergste is dat ie er nog trots op is ookquote:Op dinsdag 18 december 2018 08:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In deze post doen overkomen alsof dat komt door het harde werken in het palletsorteerbedrijf terwijl we allemaal weten dat je een drankorgel van het UWV bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |