Ik schrok wakker om te kijken of Barney wel echt gewonnen had. Nu zit ik brak op werk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb echt geen seconde wakker gelegen van Barney.
Het komende jaar, daar bedoel ik het hele kalenderjaar mee. Daar zitten gewoon vaste startgelden voor de TV-toernooien bij en een hele hoop vloergelden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:30 schreef spleeh het volgende:
[..]
Van de Pas is echt nog niet zeker gezien zijn huidige loting. Na het WK verwacht ik nog wel dat hij in de top 32 staat. Verdiend is wel een groot woord.
Als je de top 32 binnen wil komen, moet je meer dan 140.000 pond hebben. Dit jaar was het 138.000 maar de startponden voor de WMP worden ook meer waard. Van de Pas moet 100.000 euro bijeengooien om over de 140.000 heen te komen. Als de lefgozer die ik ben, zie ik dat niet gebeuren voor Van de Pas. Durrant moet een Crossuesque jaar hebben maar dat lijkt me heel erg stug.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens, Durrant kan natuurlijk ook al de top 32 binnen dringen, maar daar heeft ie wel een heel goed jaar voor nodig.
Lijkt me ook erg stug. Van de jongens die dit jaar tourkaart heeft gekregen staat De Zwaan het hoogst en die staat pas 44e.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je de top 32 binnen wil komen, moet je meer dan 140.000 pond hebben. Dit jaar was het 138.000 maar de startponden voor de WMP worden ook meer waard. Van de Pas moet 100.000 euro bijeengooien om over de 140.000 heen te komen. Als de lefgozer die ik ben, zie ik dat niet gebeuren voor Van de Pas. Durrant moet een Crossuesque jaar hebben maar dat lijkt me heel erg stug.
Onder voorbehoud van fouten, maar als je de ranking op zou schonen tot de deadline van het WK2020. Ponden verwerkt tot en met gisterenavond.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg stug. Van de jongens die dit jaar tourkaart heeft gekregen staat De Zwaan het hoogst en die staat pas 44e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Misschien komt hij nog in de studio.quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niffo kunnen we dan vergeten dit jaar?
Barney wordt vast uitgenodigd in de studio voor een WK-finale.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien komt hij nog in de studio.
Van Gerwen, Cross, Anderson, Wright, Price, Gurney, Suljovic, Whitlock, Smith, Wadequote:Op dinsdag 18 december 2018 10:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Poehee.
Dit was zo pijnlijk om te kijken.
En nu verder?
Barney kunnen ze nu toch geen PL plaats meer geven lijkt mij, dat zou ongeloofwaardig zijn.
Erg jammer dit..
Als Barney iig voorbij Smith was gekomen was zijn inclusie nog te billijken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Gerwen, Cross, Anderson, Wright, Price, Gurney, Suljovic, Whitlock, Smith, Wade
Slotje.
WAAROM BEGIN JE ER DAN WEER OVER?!quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier moeten we het maar niet meer over hebben gewoon. Droevig verhaal
Hij (Feather) mist ook een kans denk ik. Aan het einde van zijn eerste antwoord prevelt RVB "... dat dit allemaal geen zin heeft". Daarop haakt De Gies niet in.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:00 schreef KennyPowers het volgende:
Nu ik ben gekalmeerd: wat een lul is Arjan. Had best iets anders kunnen vragen dan alleen: "Hoe kan dit?"
Dat roept ie al 100 jaarquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij (Feather) mist ook een kans denk ik. Aan het einde van zijn eerste antwoord prevelt RVB "... dat dit allemaal geen zin heeft". Daarop haakt De Gies niet in.
Maar alleen als die idioten van de Britse immigratiedienst zijn visum regelen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Cadby kan de top 32 ook wel inkomen
Cadbygod. Barney mis je geen flikker meer aan helaas. Adquote:
De World series in Amsterdam lijkt mij dan een toffer moment.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:05 schreef maan_man het volgende:
Bij van Gerwen op de bagagedrager de World Cup of Darts binnenhengel en dan vlammen op de Grand Slam of Darts, kan dat nog enige soelaas bieden met het oog op kwalificatie van het WK volgend jaar? Als hij überhaupt nog kan vlammen, maar jij moet hoop blijven houden. Zou in verhouding met alle toernooien aflopen wel een makkelijke weg zijn.
En anders krijg jij op de Grans Slam wel drie mooie afscheidspartijen.
Maak het niet erger dan het al is. Het was de 2e ronde.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Waar waren jullie toen Raymond van Barneveld uitgeschakeld werd in de 1e ronde van het WK door een altijd sympathieke Litouwer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |