Satirequote:Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
Doodvermoeiend hoe snel hier iedereen ''BDO AIDS'' roept.
Jelle approvesquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huw Ware, is homo. PDC werkt ook samen met LGBT-organisaties.
Tot zover dit feitje.
Ik snap niet waarom hij altijd geforceerd van die vage buitenlanders gaat hypenquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjak hyped vaak spelers waarna hij een wedstrijd lang zit uit te leggen waarom de desbetreffende speler het gewenste niveau niet haalt.
Dank u. Vooroordeel bevestigend feitje dan nog.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tot zover dit feitje.
Bahquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tot zover dit feitje.
Omdat het dan lijkt dat hij er verstand van heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij altijd geforceerd van die vage buitenlanders gaat hypen
Er zit geen enkele energie in die man, dit is typisch een man die een nietszeggende toespraak op een crematie houd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
Doodvermoeiend hoe snel hier iedereen ''BDO AIDS'' roept.
Over wie zeg je dit? Ratajski?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er zit geen enkele energie in die man, dit is typisch een man die een nietszeggende toespraak op een crematie houd.
Ik dacht het net ook al.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dank u. Vooroordeel bevestigend feitje dan nog.
UNICORN NEEM JE ROTZOOI MEEquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:46 schreef StephanL het volgende:
De 20 vak ziet er wel beroerd uit boven en onder de triple
Ik mis het oude scorebord nog steeds. #autismisrealquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
We leven in 2018 en nog steeds is er altijd gekut met dat scorebord.
Unicorn & Targetquote:
Moet bij de voetbal ook altijd wennen als je ze iets vernieuwen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mis het oude scorebord nog steeds. #autismisreal
Geen kwaad woord over Unicorn. Sinds Van Barneveld Unicorn verliet is het rap achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Unicorn & Target
AGAINST MODERN DARTS
Er zijn betere borden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Unicorn. Sinds Van Barneveld Unicorn verliet is het rap achteruit gegaan.
Winmau borden > Unicorn bordenquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Unicorn. Sinds Van Barneveld Unicorn verliet is het rap achteruit gegaan.
Vooral de geweldige variatiequote:Op dinsdag 18 december 2018 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word helemaal gek van die reclames.
Is Beau al geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word helemaal gek van die reclames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |