Ja, dat weet Marcel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Ratajski komt toch vaak genoeg op het podium?
Ally Pally is overweldigend.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Ratajski komt toch vaak genoeg op het podium?
You and mequote:Op dinsdag 18 december 2018 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Die reclame van Vodafone komt ondertussen mijn nek uit.
The future is exciting.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
De hardwerkende Nederlander zit pas vanavond weer voor de buis.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt vanavond weer langs in elk blok.
Die remix laatst eens geluisterd nadat de YouTube-link hier werd geplaatst, wat een verschrikkelijk kutnummer.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mag dit zomaar van SKY?quote:
Er kijken niet zoveel mensen naar het darts.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hardwerkende Nederlander zit pas vanavond weer voor de buis.
Het is onmogelijk om geen hekel te hebben aan Peter Sajwani.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat heeft Caris dat Larsson niet heeft?![]()
Wim zijn haatlijst is onuitputtelijk.
Kijkcijfers?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er kijken niet zoveel mensen naar het darts.
Hadden we dit voor de reclame al moeten kennen?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
'DE LAATSTE WEKEN HEB IK WEL GOED STAAN SPELEN, ALLEEN IK VERLOOR ELKE KEER'
Oke, benito.
https://www.rtl7darts.nl/(...)ik_wel_goed_staan_s/
Denk dat de Europa Liek niet zo goed bekeken is dit jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best bekeken programma van RTL7 lijkt mij? Op die Europa liek na misschien.
En Bean en Flodder.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best bekeken programma van RTL7 lijkt mij? Op die Europa liek na misschien.
Valt tegen inderdaad ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat de Europa Liek niet zo goed bekeken is dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |