Ik noem Wolf altijd muis, of voluit inderdaad. Toch het mooiste.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:26 schreef Lemijn het volgende:
[..]
haha!
Vrijwel niemand kort Jacob af. Er is in het begin wel mee geëxperimenteerd, ook door mijzelf, maar in praktijk heet hij gewoon altijd Jacob (of vele koosnaampjes uit de categorie lieverd - maar hij hoort echt vaak genoeg zijn naam en niet alleen als ik streng doe).
Ik ben er wel blij mee eigenlijk.
die sjoemelaars met weddenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:20 schreef douche-eendje het volgende:
Hier speelde de lokale voetbalclub Odin gisteren tegen Heerenveen, dus dat is hier sowieso geen optie
En dan meld je Odin aan bij Ado en Ado bij Odin, natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2018 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die sjoemelaars met wedden
Als je dan een tweeling krijgt 'Ado en Odin'
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:00 schreef Poes. het volgende:
Allemaal verwijzingen, maar niet naar de Noordse oppergod Odin?
Same here. Net als loki en thor.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:16 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat zou het voor ons wel zijn.#wannabeviking Maar ja, te hipster voor ons dus.
Vet! Weet je in ieder geval welke serie ze kijken.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vriendin van me kreeg een tijd terug een geboortekaartje, jochie's tweede naam was Ragnar![]()
Kan makkelijk! Jullie bakken echt stoere mannen! Mijn beeld zou helemaal kloppen * strooit hartjes rond *quote:Op donderdag 20 december 2018 10:45 schreef lunapuella het volgende:
Man, ik wil nu bijna alsnog een derde jongetje zodat ik hem Odin kan noemen.
of beiden op DEMquote:Op donderdag 20 december 2018 18:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dan meld je Odin aan bij Ado en Ado bij Odin, natuurlijk.
Lagertha zouden ''wij'' ook uitspreken als Laaa-gurrr-taaaquote:Op donderdag 20 december 2018 19:13 schreef Sisu het volgende:
[..]
[..]
Same here. Net als loki en thor.
Odin valt voor mij ook af, omdat ik bij Odin wel denk aan een bonk man. Echt Viking. Geen hollands jochie
Dus toen er vorig jaar een odin op mijn leerlingenlijst stond had ik hoge verwachtingen en daar kwam hij. Een mager onzeker jochie die dacht dat hij niets kon. Mn hele beeld naar de gallemiezen
[..]
Vet! Weet je in ieder geval welke serie ze kijken.
Want de geschiedenis over ragnar is vrij onbekend voor het gros van de Nederlandse bevolking.
Door de black metal die ik vooral vroeger non stop luisterde heb ik ook veel Noorse mythes en sages geleerd. Namen als Terje, Magnus of Sverre zijn dan al snel heel normaal. Maar net als Odin heb ik daar dan een mooi beeld bij en geen Hollandse blonde jongetjes..
Man opperde de naam ook. Net als floki.
Ragnar vind ik te hard klinken en lachte me rot toen ik nadacht over hoe onze Brabantse familie het dan zouden uitspreken. Floki kon ik niet eens serieus nemen. Past hier gewoon niet ?
[..]
Kan makkelijk! Jullie bakken echt stoere mannen! Mijn beeld zou helemaal kloppen * strooit hartjes rond *
I know. T is ook niet of ik er een trauma aan over heb gehouden.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien deed je moeder dat om jullie 'verrassing' niet te verpesten? Ik zou daar persoonlijk niet al te zwaar aan tillen
Jouw zoon heeft een enorm toffe naam, maar kon niet op ons lijstje omdat m'n zus haar hond zo had genoemd.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
I know. T is ook niet of ik er een trauma aan over heb gehouden.Volgende keer (als die er ooit komt) wil ik t geslacht niet weten en vertellen we misschien de j/m namen wel gewoon
quote:Op donderdag 20 december 2018 19:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jouw zoon heeft een enorm toffe naam, maar kon niet op ons lijstje omdat m'n zus haar hond zo had genoemd.
Ja nou, we hebben al jaren geen contact meer. Dat maakt het extra stomquote:Op donderdag 20 december 2018 19:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja daar zou ik me dus niks van aantrekken.
De namen die bij Melba reserve waren staan nog steeds op mn lijst.
Jongen:
L.ex
T.ies
Meisje:
W.ies
J.et
S.uus
L.ena
Wij noemen hem vaak Midiquote:Op donderdag 20 december 2018 15:51 schreef Cygne het volgende:
Afkortingen.. Ons nichtje zei een keer tegen Wolf 'Heeey, Miedje!'
quote:Op donderdag 20 december 2018 15:51 schreef Cygne het volgende:
Afkortingen.. Ons nichtje zei een keer tegen Wolf 'Heeey, Miedje!'
Ik ken wel iemand die in 1998 een hond had die Bram heette en later (lees: 2013 ofzo) haar zoontje ook zo noemde.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Van dieren trek ik me ook niks aan nee. De kat van schoonzus heet Guusje en de kat van de buren teuntje, en Teun staat nu wel heel hoog voor mij voor een hypothetische #3.
En anders zeggen we gewoon dat het een thema is
Want dat was een vreselijk unieke naam?quote:Op donderdag 20 december 2018 12:54 schreef amaranta het volgende:
Gestolen ja. Wij hadden hun naam gestolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |