Want jij hebt statistieken die anders uitwijzen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:11 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja, want het gros van de mensheid zet z'n Xbox One zo in de kast.
Overigens wel een mooi ding. Vind de naam wat minder, rolt niet echt lekker over de tong.
Ik ga Hellblade begin volgend jaar spelen. Is namelijk beschikbaar via Gamepass en dat is natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:19 schreef DKUp het volgende:
Hellblade 2 Trailer is trouwens echt fantastisch.
Hellblade 1 nog steeds niet gespeeld, maar komt dan nog wel in 2020.
Benieuwd of deze console krachtiger gaat worden dan de PS5. Als het zo is Day 1.
Verpest het nou niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 03:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
In het wit zou dat ding echt op een Apple product lijken qua slickness.
Hier wel een probleem. Mijn tv is net zo groot als het meubel. De One X ligt aan de zijkant op dat meubel en de voet van de tv zorgt ervoor dat de Xbox niet voor het beeld zit.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Qua hoogte helemaal geen "tower" is zelfs korter dan de huidige Xbox One X verticaal gezien. Wel een stuk dikker, maar zou voor een respectievelijke tv kast geen probleem moeten zijn.
[ afbeelding ]
Maar je kunt 'm ook achter je tv neerzetten. Of op de grond. Komt echt wel goed vossje.quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier wel een probleem. Mijn tv is net zo groot als het meubel. De One X ligt aan de zijkant op dat meubel en de voet van de tv zorgt ervoor dat de Xbox niet voor het beeld zit.
Deze nieuwe komt zeker voor het beeld omdat ie veel hoger is.
Op de grond of achter de tv past niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je kunt 'm ook achter je tv neerzetten. Of op de grond. Komt echt wel goed vossje.
Zolang het geen deur van gewapend beton of lood is moet het geen probleem zijn. Luchtcirculatie is wel iets waar je rekening mee moet houden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Op de grond of achter de tv past niet.
Enige optie zou zijn in het meubel, maad dan moet ik dus opruimen
Werkt een console eigenlijk achter een deurtje? Met deurtje dicht dsn bedoel ik?
Nee verpest jij het nou niet.quote:
Heb je in je kast geen ruimte vrij?quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier wel een probleem. Mijn tv is net zo groot als het meubel. De One X ligt aan de zijkant op dat meubel en de voet van de tv zorgt ervoor dat de Xbox niet voor het beeld zit.
Deze nieuwe komt zeker voor het beeld omdat ie veel hoger is.
Jawel maar dan moet ik dus eerst opruimen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb je in je kast geen ruimte vrij?
Eigen schuld om Godfall te laten zien als eerste PS5-titel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:47 schreef KingRadler het volgende:
Sony zal zich wel kapot geschrokken hebben.
Deze generatie gaat niet starten met kleine consolesquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:49 schreef Aether het volgende:
Ding is nog behoorlijk groot.
XSX - 460 cubic inches
Xbox One OG - 438 cubic inches
Xbox One X - 266 cubic inches
PS4 Pro - 311 cubic inches
460 in3 = 7,5 dm3
311 in3 = 5,1 dm3
266 in3 = 4,35 dm3
Desondanks neemt hij wel minder plek in op de kast.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:49 schreef Aether het volgende:
Ding is nog behoorlijk groot.
XSX - 460 cubic inches
Xbox One OG - 438 cubic inches
Xbox One X - 266 cubic inches
PS4 Pro - 311 cubic inches
460 in3 = 7,5 dm3
311 in3 = 5,1 dm3
266 in3 = 4,35 dm3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |