not worth itquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch maar opgeslagen om later te bekijken.
Reuze interessant op technisch vlak, voor gamers zou ik even doorheen skimmen. Gears 5 in 4K/60 met raytracing en dergelijke voorbeelden waren wel een handige zet qua presentatie, en ook al je oude games gaan dus gewoon netjes op een hoge resolutie draaien.quote:
In china waar de zaken geproduceerd worden is het virus zo goed als voorbijquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig speelt er niet iets als een virus.
Nog steeds duizenden bevestigde besmettingen. Er komt weinig nieuw bij, maar het is verre van over.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In china waar de zaken geproduceerd worden is het virus zo goed als voorbij
https://www.aljazeera.com(...)200317084803189.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog steeds duizenden bevestigde besmettingen. Er komt weinig nieuw bij, maar het is verre van over.
Het begint op gang te komenquote:As the number of COVID-19 cases confirmed overseas daily have surpassed those within China, the draconian measures that appear to have quelled the outbreak domestically - particularly outside Hubei - are gradually being relaxed.
Chongqing, Yang's hometown bordering Hubei, has had more than 500 confirmed cases since the disease started to spill into the municipality. But now, there have been no cases in the city for several days.
The slowdown is not only in Chongqing. Across the country, 13 out of 34 provinces in China have cleared their remaining cases, and approximately 69,000 of 81,000 confirmed cases have been discharged.
Xbox schijnt het eerste jaar geen SeX exclusives te hebben. Alles wordt crossgen. Wel is al bevestigd dat Cyberpunk op Xbox One een gratis upgrade krijgt naar de SeX versie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef Grishenko_ het volgende:
Weet iemand hier hoe de remasters geregeld zullen worden op de nieuwe Xbox? Heb net de PS5 conferentie gekeken, en ben teleurgesteld dat er alleen PS4 spellen remastered zullen worden. Zal de nieuwe Xbox ook weer een gamepass gebruiken, of hoe zit dat nu?
Okee, dat was eigenlijk mijn vraag. Ik zie nu in dat ik de term 'backwards compatibility' moest gebruiken ipv remaster. Backwards compatibility was namelijk altijd ruk op de Playstation en ik vroeg me af of de nieuwe Xbox wel oudere spellen zal ondersteunen, zoals 360 of One dat deden. En zoja, tot hoever gaat die compatibility? Strekt die tot de eerste Xbox of ben ik dan te optimistisch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xbox schijnt het eerste jaar geen SeX exclusives te hebben. Alles wordt crossgen. Wel is al bevestigd dat Cyberpunk op Xbox One een gratis upgrade krijgt naar de SeX versie.
Het is allemaal nog niet helemaal duidelijk eigenlijk. Qua backwards compatibility zit je beter bij Xbox sowieso. Dat is nu al met 360 -> One.
Gamepass is ook een blijvertje.
Ik verwacht dat je alle Xbone games op de SeX kan spelen. Het gros van de 360 games en enkele Xbox games.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:36 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Okee, dat was eigenlijk mijn vraag. Ik zie nu in dat ik de term 'backwards compatibility' moest gebruiken ipv remaster. Backwards compatibility was namelijk altijd ruk op de Playstation en ik vroeg me af of de nieuwe Xbox wel oudere spellen zal ondersteunen, zoals 360 of One dat deden. En zoja, tot hoever gaat die compatibility? Strekt die tot de eerste Xbox of ben ik dan te optimistisch?
Maar ze hebben daar dus geen definitieve uitspraken over gedaan binnen Microsoft?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je alle Xbone games op de SeX kan spelen. Het gros van de 360 games en enkele Xbox games.
https://www.gamesradar.com/xbox-series-x-backwards-compatibility/quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:39 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar ze hebben daar dus geen definitieve uitspraken over gedaan binnen Microsoft?
Volgens mij heb ik gelezen dat games die nu backwards compatible zijn van de originele Xbox en de 360 op de One, ook speelbaar zijn op de Series X.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:39 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar ze hebben daar dus geen definitieve uitspraken over gedaan binnen Microsoft?
Waar zou ik de lijst kunnen vinden van alle oude games die nu speelbaar zijn op One, afkomstig van de originele Xbox en de 360?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gelezen dat games die nu backwards compatible zijn van de originele Xbox en de 360 op de One, ook speelbaar zijn op de Series X.
En volgens mij is het streven nog altijd dat 99% van alle Xbox One games op de Xbox Series X gaan werken.
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/backward-compatibilityquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:50 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Waar zou ik de lijst kunnen vinden van alle oude games die nu speelbaar zijn op One, afkomstig van de originele Xbox en de 360?
Nog onbekendquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:09 schreef rival het volgende:
Worden er ook games compatible gemaakt die dat nu niet zijn op de One X?
twitter:jronald twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:05:28@GWarrior23 Nothing more to share right now, but the team is hard at work and we will have more to share soon. reageer retweet
En dat wordt dan allemaal naar 4K getrapt in een Series X...quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is allemaal nog niet helemaal duidelijk eigenlijk. Qua backwards compatibility zit je beter bij Xbox sowieso. Dat is nu al met 360Xbox -> One.
Gamepass is ook een blijvertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |