Kokcu speelde gewoon een zuinige wedstrijd om zo weinig mogelijk balverlies te lijden want anders wordt hij gelijk helemaal afgemaaktquote:Op maandag 17 december 2018 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terechte klacht ja. Maar als Kokcu een keer de bal had gaf hij 'em snel weer aan iemand anders. Zat weinig durf achter. Had wel een mooi passje op Berghuis in de eerste helft.
Wauw!quote:Op maandag 17 december 2018 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eens.
Eind deze week zijn Toornstra en Jørgensen weer beschikbaar, en vermoedelijk kan vPersie tegen Utrecht ook wel de 90 minuten volhouden. Slok op de borrel dat we dan de voorste linie op zijn sterkst hebben. Ben echter bang dat we qua backs weinig te wisselen hebben. Ik zou Malacia er wel weer uit zetten voor Verdonk, Malacia is in de wedstrijden waarin meer intensiteit wordt gevraagd beter maar zijn enorme grilligheid is wel flink problematisch.
Dan valt het te hopen dat zondag Utrecht Ajax pijn kan doen zodat de Klassieker nog relevant blijft, en anders kan je dit Eredivisieseizoen wel in de prullenbak gooien. 10 punten tov PSV is gewoon te veel als je je bedenkt dat ze buiten Feyenoord nog geen enkel punt hebben laten liggen.
Daar waren ze blij dat ie weg was, doet het nu ook weer matig met Spartaquote:Op maandag 17 december 2018 15:46 schreef govie het volgende:
Frazer doet het 100% als ze het hem vragen nog voor de winterstop. Die verkoopt spelers, zet een degelijke organisatie neer dankzij 2 nieuwe aankopen met minder tegendoelpunten tot gevolg. En begint te bouwen aan volgend seizoen met attractief voetbal. Hij heeft ook al laten zien dat hij een goede coach is, de beker winnen met vitesse is erg knap.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze hem willen. Bij Vitesse hoefden ze hem niet meer en hij moest een stap achteruit doen naar Sparta. Je steekt je eigen ogen uit als je naar zijn voetbal moet kijken.quote:Op maandag 17 december 2018 15:46 schreef govie het volgende:
Frazer doet het 100% als ze het hem vragen nog voor de winterstop. Die verkoopt spelers, zet een degelijke organisatie neer dankzij 2 nieuwe aankopen met minder tegendoelpunten tot gevolg. En begint te bouwen aan volgend seizoen met attractief voetbal. Hij heeft ook al laten zien dat hij een goede coach is, de beker winnen met vitesse is erg knap.
Kijk, ik zie liever wenger maarja, dat kost wel wat!
Überhaupt de beker als argument. Zelfs Van de Looi won de beker.quote:Op maandag 17 december 2018 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar waren ze blij dat ie weg was, doet het nu ook weer matig met Sparta
Defensieve one-trick pony, zelfs nog slechter dan Gio. Moet je niet willen.
Ten Hag hype is net als de bosz hypequote:Op maandag 17 december 2018 15:50 schreef hhh38 het volgende:
Ik was voor Ten Hag toen ie nog bij Utrecht zat, helaas is dat nu geen optie meer.
Pretty much wel, Utrecht is de enige ploeg onder ons die ik überhaupt constant genoeg acht om ons bij te blijven, en het is een traditionele klotepot voor Ajax. Als Utrecht verliest, wordt zowel tweede als vierde worden bijna onmogelijk, tenzij Feyenoord weer een reeksje van 7 boekt ofzo.quote:Op maandag 17 december 2018 14:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lol. Als je hele seizoen nu afhangt van een eventueel resultaat van Utrecht tegen Ajax dan zou ik vast stoppen met kijken.
Dat had niets met het voetbal te maken bij Vitesse en Sparta staat bovenaan...quote:Op maandag 17 december 2018 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze hem willen. Bij Vitesse hoefden ze hem niet meer en hij moest een stap achteruit doen naar Sparta. Je steekt je eigen ogen uit als je naar zijn voetbal moet kijken.
Gelukkig zal zelfs Van Geel inzien dat dat niets is.
Mario Been ook.quote:
Ik heb het idee dat Gio zelf niet meer wil.quote:Op maandag 17 december 2018 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben bang dat van Geel gewoon het contract van Gio verlengd.
Niet meer dan terecht.quote:Op maandag 17 december 2018 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben bang dat van Geel gewoon het contract van Gio verlengd.
Dickie zie ik het zo doen. Louis zou ik top vinden, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2018 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Misschien wil Co Adriaanse nog een laatste kunstje doen.
En Louis is ook nog altijd vrij natuurlijk (toch?). Oh en Dickie is natuurlijk deze zomer ook weer vrij. Feyenoord als absolute laatste klus.
Nouja hij heeft ondertussen een Rotterdams wijf toch?quote:Op maandag 17 december 2018 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dickie zie ik het zo doen. Louis zou ik top vinden, maar dat gaat niet gebeuren.
Die geven ten minste nog wat weerstand, amsterdammers neuken als een zak aardappelen.quote:Op maandag 17 december 2018 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij heeft ondertussen een Rotterdams wijf toch?
Dat soort namen verliezen alleen maar op een feyenoord ervaring. Je zult toch met een minder grote naam aan de gang moeten. Dan kun je denken aan trainers die al wel wat hebben laten zien: frazer (beker), bosz (gefaald in duitsland, redelijk bij ajax en in israel).quote:Op maandag 17 december 2018 20:29 schreef Haringkop het volgende:
Van Gaal, Adriaanse, Advocaat... ja dat lijken mij wel vooruitstrevende keuzes.
Wimpie Jansen geen tijd?
Was dat niet die hoer?quote:Op maandag 17 december 2018 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij heeft ondertussen een Rotterdams wijf toch?
Ik wil ook wat govie rooktquote:Op maandag 17 december 2018 20:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik hoopte dat beginnen met Adriaanse het sarcasme in die post wel over zou laten komen maar volgens mij lukt dat niet helemaal
quote:
Ik zie het inderdaad wel helemaal voor me dat ze met zijn drieën gewoon constant dat spreekwonder belachelijk hebben gemaakt zonder dat ‘ie het doorhadquote:
Appeltabak is goed te nassen uit die pijpen ja!quote:
Die quote van Van Bommelquote:
Met het materiaal van ajax had die nu 15 punten los gestaan van psv.....quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De kop 'toptrainers' en dan Gio die erbij staat
Ten Hag en van Bommel staan er ook bij dus ik denk dat Guardiola en Klopp niet konden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij hep anders 5 prijzenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
5 prijzen dit datquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ten Hag en van Bommel staan er ook bij dus ik denk dat Guardiola en Klopp niet konden.
Je kan inderdaad wel stellen dat Mario Been al het voorwerk deed.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De trainers van onze top.
Koeman is ook geen toptrainer natuurlijk, die heeft z'n hele reputatie te danken aan het voortzetten van andermans werk.
Oja, jullie vinden natuurlijk dat hij het goed deed bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan inderdaad wel stellen dat Mario Been al het voorwerk deed.
Is ook zo. Bovendien, bij Oranje was er ook vrij weinig om op voort te bouwen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oja, jullie vinden natuurlijk dat hij het goed deed bij Feyenoord.
Zeker, dat valt ook niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft die ook wel gedaan, evenals bij Ajax en PSV wel aardig.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat heeft hij over het algemeen toch ook? In 2013-2014 had er nog wat meer ingezeten, maar de andere jaren denk ik dat hij er wel het maximale uit heeft gehaald.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
toptrainers, wat een grapquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Schokkend om te zien, 9 euro voor zo'n blaadje.
Sodemieter toch op manquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Aleen Gio is van dat rijtje een top trainer
5 prijzen
dit dat inderdaad
AZ kon ie ook weinig aan doen, die club stond toen op 't punt om in elkaar te storten met die Scheringa affaire.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft die ook wel gedaan, evenals bij Ajax en PSV wel aardig.
Zijn slechte reputatie kwam vooral van het buitenlandavontuur met Valencia en Benfica. Later zelfs met AZ.
Wat dat betreft heeft zijn tijd bij Feyenoord en later Southampton zijn reputatie wel gered
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heeft hij over het algemeen toch ook? In 2013-2014 had er nog wat meer ingezeten, maar de andere jaren denk ik dat hij er wel het maximale uit heeft gehaald.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft die ook wel gedaan, evenals bij Ajax en PSV wel aardig.
Zijn slechte reputatie kwam vooral van het buitenlandavontuur met Valencia en Benfica. Later zelfs met AZ.
Wat dat betreft heeft zijn tijd bij Feyenoord en later Southampton zijn reputatie wel gered
quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:54 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zeker, dat valt ook niet te ontkennen.
Nu is hij ook bezig om de puinhoop die 'jullie' Danny Blind gemaakt heeft bij Oranje op te ruimen. Dat gaat tot nu toe prima.
Best redelijk hoor, maar is ook een beetje een eigen leven gaan leiden omdat Feyenoord uit een dramatische periode kwam. Haalde uiteindelijk gemiddeld minder punten dan Gio nu.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ook zo. Bovendien, bij Oranje was er ook vrij weinig om op voort te bouwen.
Maar goed, eigenlijk hebben we geen echte toptrainers meer in Nederland. Koeman komt nog het meest in aanmerking.
Dat zegt toch niet alles? Natuurlijk is dat knap, maar dat maakt hem niet meteen een toptrainer. Ik vind het bijvoorbeeld ook belangrijk dat je spelers individueel beter maakt, tactisch sterk bent onderlegd en een ploeg structureel beter kan laten voetballen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:20 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Heeft wel de meeste prijzen toch
Mooie statistiek, maar zegt lang niet alles. Situatie was toen heel anders. Ook meer tegenstand dan nu bijvoorbeeld.quote:[b]Op dinsdag 18 december 2018 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_
Best redelijk hoor, maar is ook een beetje een eigen leven gaan leiden omdat Feyenoord uit een dramatische periode kwam. Haalde uiteindelijk gemiddeld minder punten dan Gio nu.
Koeman heeft het prima gedaan ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heeft hij over het algemeen toch ook? In 2013-2014 had er nog wat meer ingezeten, maar de andere jaren denk ik dat hij er wel het maximale uit heeft gehaald.
Ajax en PSV haalden in diezelfde periode ook een stuk minder punten dan nu. De competitie was een stuk genivelleerder.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Best redelijk hoor, maar is ook een beetje een eigen leven gaan leiden omdat Feyenoord uit een dramatische periode kwam. Haalde uiteindelijk gemiddeld minder punten dan Gio nu.
Sterk staaltje scorebordjournalistiek wel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haalt itt die anderen met relatief matig materiaal veel prijzen. Zegt volgens mij genoeg. Maakt spelers misschien niet beter, maar dat doen die anderen ook niet (Koeman wel). Ten Hag en van Bommel hebben ook wel iets beter materiaal, met spelers die veel meer talent bezitten.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet alles? Natuurlijk is dat knap, maar dat maakt hem niet meteen een toptrainer. Ik vind het bijvoorbeeld ook belangrijk dat je spelers individueel beter maakt, tactisch sterk bent onderlegd en een ploeg structureel beter kan laten voetballen.
Dat is iets anders. Ik vind Gio geen toptrainer. Jij vergelijkt ze met die anderen op de cover.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:40 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Haalt iit die anderen met relatief matig materiaal veel prijzen. Zegt volgens mij genoeg. Maakt spelers misschien niet beter, maar dat doen die anderen ook niet (Koeman wel). Ten Hag en van Bommel hebben ook wel iets beter materiaal, met spelers die veel meer talent bezitten.
Gio had waarschijnlijk met dat matriaal wat ten hag heeft 15 punten voorsprong gehad op psv....quote:
Met de helft van de huidige begroting en dankzij een enorme schuld geen euro te besteden inderdaad. Selectie bestond uit wat huurspelers en talenten.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laatste jaar was toch met die dramatische start van 5 verliespotjes op rij ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:56 schreef aTypisch het volgende:
Koeman had zijn laatste jaar gewoon kampioen moeten worden met de halve basis van Oranje en de beste spits van de competitie.
7quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Laatste jaar was toch met die dramatische start van 5 verliespotjes op rij ofzo?
Ja precies. Dat is dus niet iets wat alleen Gio overkomt. Je zou bijna denken dat het aan de selectie ligt.quote:
Gio had met dat team zeker kampioen gewordenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:56 schreef aTypisch het volgende:
Koeman had zijn laatste jaar gewoon kampioen moeten worden met de halve basis van Oranje en de beste spits van de competitie.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gio had met dat team zeker kampioen geworden
ga gewoon wegquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gio had met dat team zeker kampioen geworden
Je kunt een toptrainer in Nederland zijn en niets in het buitenland presteren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
ze zijn geen van allen toptrainer, de enige Nederlanders die dat zijn/waren Michels, Van Gaal, Hiddink, misschien Cruijff, je moet toch wel wat buiten de landsgrenzen hebben gepresteerd voor je dat bent
Trainers worden veels te veel overschat in hun invloedquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
ze zijn geen van allen toptrainer, de enige Nederlanders die dat zijn/waren Michels, Van Gaal, Hiddink, misschien Cruijff, je moet toch wel wat buiten de landsgrenzen hebben gepresteerd voor je dat bent
Advocaat heeft ook wel wat neergezet in het buitenland.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Advocaat heeft ook wel wat neergezet in het buitenland.
ja alles kan maar dan ben je naar mijn mening geen toptrainerquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je kunt een toptrainer in Nederland zijn en niets in het buitenland presteren.
bosz is inderdaad geen toptrainerquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja alles kan maar dan ben je naar mijn mening geen toptrainer
gooi jezelf wegquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
De enige die ik zie zitten om Gio op te volgen is ......
Frank de Boer
maar gio mag het blijven doen wat mij betreft
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
Ik was ook een van de weinig op fok toen Gio aangelsteld werd hem verdedigde....quote:
(lol)quote:Oud-materiaalman Feyenoord verdacht van moord in drugsmilieu
Een oud-materiaalman van Feyenoord, Michel Z. (48), wordt verdacht van de liquidatie van Raouf Ben Alita, afgelopen donderdag. Een Belgische onderzoeksrechter heeft hem laten aanhouden, zo schrijft De Gazet van Antwerpen vandaag.
De man zou de 41-jarige Raouf Ben Alita uit Temse , in de provincie Oost-Vlaanderen, om het leven hebben gebracht in de loods van zijn bedrijf. Daarna werd zijn lichaam 20 kilometer verder gedumpt in Nederland naast een uitgebrande Range Rover op de Zeedijk in Kloosterzande.
Onderzoek wees uit dat de man door een misdrijf om het leven was gebracht. Het zou gaan om een afrekening in het drugsmilieu. Z., die het garagebedrijf Vintage Cars House in de plaats Stekene runt, ontkent zijn betrokkenheid.
,,Het gerecht van Dendermonde en de federale politie zijn al enkele dagen bezig met het onderzoek in de loods van Vintage Cars House’’, meldt de krant. Bij dat onderzoek zouden bloedsporen zijn aangetroffen. Een evenement van het bedrijf, dat Z. samen met zijn broer runt, zou zijn afgelast, weet Crimesite.
Het slachtoffer was al langer bekend bij de politie met banden in het drugsmilieu. Hij werd ooit aangehouden en er werden drugs bij hem in beslag genomen. Door fouten ging hij toen vrijuit. Z.'s advocaat wil niets over de zaak kwijt.
dit is dus de 2e Feyenoord moord....quote:
Na die afslachting in Trenčin bedoel je?quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is dus de 2e Feyenoord moord....
nee dan zou het de 3e zijn inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Na die afslachting in Trenčin bedoel je?
Dan vergeet je Erik Lassche nog, idioot.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee dan zou het de 3e zijn inderdaad
maar na picornie....
Ik denk dat iedereen dat vergeten is....quote:
wtf met je idiootquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan vergeet je Erik Lassche nog, idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |