Laatste jaar was toch met die dramatische start van 5 verliespotjes op rij ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:56 schreef aTypisch het volgende:
Koeman had zijn laatste jaar gewoon kampioen moeten worden met de halve basis van Oranje en de beste spits van de competitie.
7quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Laatste jaar was toch met die dramatische start van 5 verliespotjes op rij ofzo?
Ja precies. Dat is dus niet iets wat alleen Gio overkomt. Je zou bijna denken dat het aan de selectie ligt.quote:
Gio had met dat team zeker kampioen gewordenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:56 schreef aTypisch het volgende:
Koeman had zijn laatste jaar gewoon kampioen moeten worden met de halve basis van Oranje en de beste spits van de competitie.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gio had met dat team zeker kampioen geworden
ga gewoon wegquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gio had met dat team zeker kampioen geworden
Je kunt een toptrainer in Nederland zijn en niets in het buitenland presteren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
ze zijn geen van allen toptrainer, de enige Nederlanders die dat zijn/waren Michels, Van Gaal, Hiddink, misschien Cruijff, je moet toch wel wat buiten de landsgrenzen hebben gepresteerd voor je dat bent
Trainers worden veels te veel overschat in hun invloedquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
ze zijn geen van allen toptrainer, de enige Nederlanders die dat zijn/waren Michels, Van Gaal, Hiddink, misschien Cruijff, je moet toch wel wat buiten de landsgrenzen hebben gepresteerd voor je dat bent
Advocaat heeft ook wel wat neergezet in het buitenland.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Advocaat heeft ook wel wat neergezet in het buitenland.
ja alles kan maar dan ben je naar mijn mening geen toptrainerquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je kunt een toptrainer in Nederland zijn en niets in het buitenland presteren.
bosz is inderdaad geen toptrainerquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja alles kan maar dan ben je naar mijn mening geen toptrainer
gooi jezelf wegquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
De enige die ik zie zitten om Gio op te volgen is ......
Frank de Boer
maar gio mag het blijven doen wat mij betreft
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
Ik was ook een van de weinig op fok toen Gio aangelsteld werd hem verdedigde....quote:
(lol)quote:Oud-materiaalman Feyenoord verdacht van moord in drugsmilieu
Een oud-materiaalman van Feyenoord, Michel Z. (48), wordt verdacht van de liquidatie van Raouf Ben Alita, afgelopen donderdag. Een Belgische onderzoeksrechter heeft hem laten aanhouden, zo schrijft De Gazet van Antwerpen vandaag.
De man zou de 41-jarige Raouf Ben Alita uit Temse , in de provincie Oost-Vlaanderen, om het leven hebben gebracht in de loods van zijn bedrijf. Daarna werd zijn lichaam 20 kilometer verder gedumpt in Nederland naast een uitgebrande Range Rover op de Zeedijk in Kloosterzande.
Onderzoek wees uit dat de man door een misdrijf om het leven was gebracht. Het zou gaan om een afrekening in het drugsmilieu. Z., die het garagebedrijf Vintage Cars House in de plaats Stekene runt, ontkent zijn betrokkenheid.
,,Het gerecht van Dendermonde en de federale politie zijn al enkele dagen bezig met het onderzoek in de loods van Vintage Cars House’’, meldt de krant. Bij dat onderzoek zouden bloedsporen zijn aangetroffen. Een evenement van het bedrijf, dat Z. samen met zijn broer runt, zou zijn afgelast, weet Crimesite.
Het slachtoffer was al langer bekend bij de politie met banden in het drugsmilieu. Hij werd ooit aangehouden en er werden drugs bij hem in beslag genomen. Door fouten ging hij toen vrijuit. Z.'s advocaat wil niets over de zaak kwijt.
dit is dus de 2e Feyenoord moord....quote:
Na die afslachting in Trenčin bedoel je?quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is dus de 2e Feyenoord moord....
nee dan zou het de 3e zijn inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Na die afslachting in Trenčin bedoel je?
Dan vergeet je Erik Lassche nog, idioot.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee dan zou het de 3e zijn inderdaad
maar na picornie....
Ik denk dat iedereen dat vergeten is....quote:
wtf met je idiootquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan vergeet je Erik Lassche nog, idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |