abonnement Unibet Coolblue
pi_183781125
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh... oke.
Dat was toch een beetje de strekking van je verhaal? Tuurlijk, Ajax draait als een trein. Maar je hebt nog niks tastbaars hoor. De afgelopen jaren ook weinig prijzen gewonnen (geen eigenlijk). Alle andere clubs zouden stilzitten als ze geschoren worden, maar Ajacieden draaien de volumeknop nog meer open. Ok.
pi_183781126
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Inderdaad. TD is lange termijnwerk. Dat heeft Van Geel sowieso tot en met 2014 en eigenlijk ook wel tot en met het kampioensjaar (al waren er toen al iets te veel spelers gehaald die nooit restwaarde zouden hebben) prima gedaan.

Een nieuwe TD zou ook niet gelijk allemaal pareltjes halen. Die moet de sportieve organisatie aanpakken (jeugdopleiding, (jeugd)scouting, trainersstaf) en dan moet je blij zijn als je binnen 3 jaar écht resultaat ziet. En dan bedoel ik structureel aanhaken bij PSV en het gat verkleinen met Ajax, niet wat bekertjes verzamelen en op ruime afstand van plek 1 eindigen.

Maar dat is het waard. Want Ajacieden zijn nu terecht veel enthousiaster over hun elftal dan toen ze de kampioenschappen aanéénregen onder De Boer. Perspectief is heel belangrijk en dat zie ik op dit moment bij ons veel te weinig.
Eens, ja. Er lijkt in ieder geval wél gewerkt te worden aan het creëren van goede randvoorwaarden (nieuw varkenoord, nieuw trainingscomplex, nieuw stadion)

Nu nog qua technisch beleid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 17 december 2018 @ 11:11:07 #78
35723 crew  GGMM
pi_183781139
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:10 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat was toch een beetje de strekking van je verhaal?
Nee. :O
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183781152
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wijnaldum was nog net bij PSV, Depay brak pas twee jaar later door. Verder speelde PSV toen met helden als Derijck, Manolev, Bouma en Hutchinson. Ze haalden dat seizoen slechts 69 punten (tov de 76 in 16/17) en gingen er soms keihard af, met name die 2-6 thuis tegen Twente. In ons kampioensjaar verloor PSV zelfs maar twee wedstrijden.
Ja maar ze speelden wel 10x gelijk :')
Verder wel eens hoor dat ze ook een hoop meuk hadden lopen (vergeet Engelaar ook niet _O_ ), maar ook wel een paar absolute pareltjes (in de dop) .

Ons kampioensjaar is toch vooral een gelukkige samenloop van omstandigheden gebleken waarbij nagenoeg een compleet elftal in staat was boven zichzelf uit te stijgen. Dat komt zo eens in de 100 jaar voor ja.
blablablabla
  maandag 17 december 2018 @ 11:15:47 #80
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183781214
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja maar ze speelden wel 10x gelijk :')
Verder wel eens hoor dat ze ook een hoop meuk hadden lopen (vergeet Engelaar ook niet _O_ ), maar ook wel een paar absolute pareltjes (in de dop) .

Ons kampioensjaar is toch vooral een gelukkige samenloop van omstandigheden gebleken waarbij nagenoeg een compleet elftal in staat was boven zichzelf uit te stijgen. Dat komt zo eens in de 100 jaar voor ja.
En iedereen was bijna het gehele seizoen fit. Die Jorgenson is gewoon HEEL belangrijk voor Feyenoord. Dat zag je gisteren weer(Vente :') ), en ook 2 weken terug tegen PSV. Toen hij eruit ging zakte het ook weer in elkaar.

Met een fitte Jorgensen hadden we dit seizoen 6 punten meer gehad. Daar ben ik van overtuigd. Blijft nog steeds de beste spits van de Eredivisie.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_183781330
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:15 schreef satecl het volgende:

[..]

En iedereen was bijna het gehele seizoen fit. Die Jorgenson is gewoon HEEL belangrijk voor Feyenoord. Dat zag je gisteren weer(Vente :') ), en ook 2 weken terug tegen PSV. Toen hij eruit ging zakte het ook weer in elkaar.

Met een fitte Jorgensen hadden we dit seizoen 6 punten meer gehad. Daar ben ik van overtuigd. Blijft nog steeds de beste spits van de Eredivisie.
Precies.
Vorige week zei die commentator op FOX tijdens het duel in Emmen dat Feyenoord op dat moment maar 1 punt minder had dan vorig seizoen in deze fase van de competitie, dat zijn er nu dus 4 maar als je kijkt wat je aan kwaliteit hebt moeten inleveren en hoe vaak je zonder Jorgensen moet spelen kan je toch niet zeggen dat Gio het enorm slecht doet.

Als iedereen topfit is doe je echt niet veel onder voor een PSV (wel voor Ajax imo)
blablablabla
pi_183781359
Conclusie is dan ook dat er in de winterstop een nieuwe spits gehaald moet worden...

Jorgensen speelt al anderhalf seizoen nu heel weinig

Conclusie is gewoon dat hij eigenlijk al ongeschikt is voor Feyenoord want ik denk dat het niet zal ophouden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183781447
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Conclusie is dan ook dat er in de winterstop een nieuwe spits gehaald moet worden...

Jorgensen speelt al anderhalf seizoen nu heel weinig

Conclusie is gewoon dat hij eigenlijk al ongeschikt is voor Feyenoord want ik denk dat het niet zal ophouden
Waarom zou je nog een derde/vierde/vijfde spits aantrekken in de winter in zo’n nietszeggend seizoen waar je sowieso wel fluitend derde gaat worden. Hou dat geld lekker op zak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183781485
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom zou je nog een derde/vierde/vijfde spits aantrekken in de winter in zo’n nietszeggend seizoen waar je sowieso wel fluitend derde gaat worden. Hou dat geld lekker op zak.
Helemaal mee eens.
  maandag 17 december 2018 @ 11:33:47 #85
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183781520
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom zou je nog een derde/vierde/vijfde spits aantrekken in de winter in zo’n nietszeggend seizoen waar je sowieso wel fluitend derde gaat worden. Hou dat geld lekker op zak.
Dit inderdaad. Bovendien zou ik het geld sowieso graag op zak houden zolang van Geel daar nog zit. Het is tijd voor de volgende stap en daar hoort een nieuwe td bij.
pi_183781540
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Bovendien zou ik het geld sowieso graag op zak houden zolang van Geel daar nog zit. Het is tijd voor de volgende stap en daar hoort een nieuwe td bij.
Van Geel is al lang en breed geld aan het sparen voor Fran Sol hoor :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183781763
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom zou je nog een derde/vierde/vijfde spits aantrekken in de winter in zo’n nietszeggend seizoen waar je sowieso wel fluitend derde gaat worden. Hou dat geld lekker op zak.
Misschien kan je al aan volgend seizoen gaan werken?

Van Persie stopt volgend seizoen
Vente vind ik geen spits
Jorgensen geen vertrouwen meer in dat hij structureel wedstrijden gaan spelen

Als dit al een verloren seizoen is dan moet je juist gaan richten op het volgend seizoen

begin alvast de pijlers neer te zetten zodat je in augustus verder bent

Spelers als Kokcu bijvoorbeeld nu al wekelijks laten spelen in het kader van volgend seizoen...

je kan niet vroeg genoeg beginnen...juist omdat dit al een verloren seizoen is...

De vraag is alleen wie zou Feyenoord moeten halen voor de komende jaren.....

Ik heb geen vertrouwen in van geel
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 17 december 2018 @ 12:00:16 #88
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183782051
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Precies.
Vorige week zei die commentator op FOX tijdens het duel in Emmen dat Feyenoord op dat moment maar 1 punt minder had dan vorig seizoen in deze fase van de competitie, dat zijn er nu dus 4 maar als je kijkt wat je aan kwaliteit hebt moeten inleveren en hoe vaak je zonder Jorgensen moet spelen kan je toch niet zeggen dat Gio het enorm slecht doet.

Als iedereen topfit is doe je echt niet veel onder voor een PSV (wel voor Ajax imo)
Maakt niet uit als 2 jaar lang oogaids injecteert in een professionele voetbalclub en niet mee kan doen om de echte titel, je hoeft hem niet te winnen maar wel op de hielen zitten. Bij mij kruipt de kriebel over mijn rug als giovanni de jc-schaal een echte prijs noemt, wat een mafketel met indekgedrag. Zelfs de transfers zijn klote op conto van vanGeil. Als het spel nog over naar huis te schrijven was ergens in de afgelopen 2 jaar, maar dat is niet zo. Feyenoord verloor van een semi-amateurploeg in de europaleague... Iedere keer hetzelfde, Gio de trainert krijgt de groep spelers potjandrie niet eens scherp voor een europacupduel tegen een semi-amateurclub. Daarnaast zijn de taktieken en doorstroming van jeugd karig, tijdens perconferenties zegt hij helemaal niets van inhoud, ik durf te wedden dat als hem 1 maand ontzegging wordt opgelegd de ploeg automatisch beter gaat spelen. Na 2 jaar antivoetbal is zo'n groep toch het vertrouwen in de trainer kwijt, ben ik 100% zeker van. Ze lullen wel van niet voor de camera maar we weten allemaal wel beter.

Dit technisch duo is op en moet optiefen! In professioneel voetbal heb je een houdbaarheidsdatum, daarom verdienen ze ook zoveel.

[ Bericht 0% gewijzigd door govie op 17-12-2018 12:06:34 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183782449
Ik zeg het al langer, haal de Argentijn Germán Cano (30) op voor 1-2 miljoen.

Geen restwaarde, maar wordt een revelatie in de Eredivisie.

Van alles is weer waardeloos.
  maandag 17 december 2018 @ 12:18:14 #90
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183782477
vanGeil.

Goviegod.
pi_183782550
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom zou je nog een derde/vierde/vijfde spits aantrekken in de winter in zo’n nietszeggend seizoen waar je sowieso wel fluitend derde gaat worden. Hou dat geld lekker op zak.
Met de blessuregevoeligheid Jorgensen en Van Persie is je derde spits grotendeels je eerste spits.

Verder neem ik toch wel aan dat we na de winterstop gaan jagen. :D
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 17 december 2018 @ 12:30:35 #92
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183782801
Tapia gisteren :') Die heeft zich ook weer even lekker in de kijker gespeeld. :D
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 17 december 2018 @ 12:33:30 #93
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183782876
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 12:30 schreef satecl het volgende:
Tapia gisteren :') Die heeft zich ook weer even lekker in de kijker gespeeld. :D
Die gozer voetbalt als een bouwvakker. Alles gaat zo tergend langzaam. Niet normaal.
pi_183783187
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 12:30 schreef satecl het volgende:
Tapia gisteren :') Die heeft zich ook weer even lekker in de kijker gespeeld. :D
Haha ja wow. Ik zag t wel zitten toen ie in korte broek in de rust ging warmlopen, maar hij had er weinig zin in. Zonde.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_183783456
Tapia heeft een kankerhekel gekregen aan Feyenoord, de afgelopen jaren. Die kerel kan niet wachten tot hij naar een andere club gaat.

Tevens: de tering, wat is die Vente slecht. Heeft die kerel ook maar één keer een sportschool van dichtbij gezien? Zo zonde dat je niet keihard je best doet om gespierder te worden zodat je het niet tegen iedere verdediger of middenvelder aflegt. Dan heeft die Joël Zwarts nog een betere fysiek om in zo'n wedstrijd tegen Fortuna te gooien.
pi_183783578
Trouwens zit iedereen wel te zeiken over Kokcu, maar de meeste aanvallen gingen (tevergeefs) over de flanken. Heb een paar keer gezien dat Kokcu helemaal vrij stond op een meter of 20 van het goal af, maar gewoon niet aangespeeld werd omdat bv. Nieuwkoop en Malacia alleen maar oog hebben voor hun eigen hopeloze tandempje met Berghuis en Larsson, of een tikkie terug doen.
  Moderator maandag 17 december 2018 @ 13:09:01 #97
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183783615
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 13:07 schreef dopemin het volgende:
Trouwens zit iedereen wel te zeiken over Kokcu, maar de meeste aanvallen gingen (tevergeefs) over de flanken. Heb een paar keer gezien dat Kokcu helemaal vrij stond op een meter of 20 van het goal af, maar gewoon niet aangespeeld werd omdat bv. Nieuwkoop en Malacia alleen maar oog hebben voor hun eigen hopeloze tandempje met Berghuis en Larsson, of een tikkie terug doen.
Terechte klacht ja. Maar als Kokcu een keer de bal had gaf hij 'em snel weer aan iemand anders. Zat weinig durf achter. Had wel een mooi passje op Berghuis in de eerste helft.
  maandag 17 december 2018 @ 13:22:54 #98
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183783988
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 13:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Terechte klacht ja. Maar als Kokcu een keer de bal had gaf hij 'em snel weer aan iemand anders. Zat weinig durf achter. Had wel een mooi passje op Berghuis in de eerste helft.
Kökcü speelde verstoppertje inderdaad, maar als hij dan de bal had kon hij hem nergens kwijt. Dan kun je nog zo creatief zijn, msar er was totaal geen beweging. Zodra wij gaan bewegen met positiewisselingen en een hoger baltempo hanteren zijn we zoveel sterker. Dat zie je de afgelopen weken. En dat kunnen we prima.

Het blijft zo dat we dit tegen de kleintjes niet kunnen opbrengen.
  maandag 17 december 2018 @ 13:40:42 #99
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183784444
Eens.

Eind deze week zijn Toornstra en Jørgensen weer beschikbaar, en vermoedelijk kan vPersie tegen Utrecht ook wel de 90 minuten volhouden. Slok op de borrel dat we dan de voorste linie op zijn sterkst hebben. Ben echter bang dat we qua backs weinig te wisselen hebben. Ik zou Malacia er wel weer uit zetten voor Verdonk, Malacia is in de wedstrijden waarin meer intensiteit wordt gevraagd beter maar zijn enorme grilligheid is wel flink problematisch.

Dan valt het te hopen dat zondag Utrecht Ajax pijn kan doen zodat de Klassieker nog relevant blijft, en anders kan je dit Eredivisieseizoen wel in de prullenbak gooien. 10 punten tov PSV is gewoon te veel als je je bedenkt dat ze buiten Feyenoord nog geen enkel punt hebben laten liggen.
Makkelijk tweede.
pi_183785062
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eens.

Eind deze week zijn Toornstra en Jørgensen weer beschikbaar, en vermoedelijk kan vPersie tegen Utrecht ook wel de 90 minuten volhouden. Slok op de borrel dat we dan de voorste linie op zijn sterkst hebben. Ben echter bang dat we qua backs weinig te wisselen hebben. Ik zou Malacia er wel weer uit zetten voor Verdonk, Malacia is in de wedstrijden waarin meer intensiteit wordt gevraagd beter maar zijn enorme grilligheid is wel flink problematisch.

Dan valt het te hopen dat zondag Utrecht Ajax pijn kan doen zodat de Klassieker nog relevant blijft, en anders kan je dit Eredivisieseizoen wel in de prullenbak gooien. 10 punten tov PSV is gewoon te veel als je je bedenkt dat ze buiten Feyenoord nog geen enkel punt hebben laten liggen.
Lol. Als je hele seizoen nu afhangt van een eventueel resultaat van Utrecht tegen Ajax dan zou ik vast stoppen met kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')