Mijn onschuldig grapje is wegquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Beetje opgeschoond hier, slowchat en gebash doen jullie maar in de slowchat
Ik heb een vraag gesteldquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:29 schreef Vanillekwark het volgende:
kappe, eventuele vragen kunnen jullie hier stellen KLB / [KLB] Feedback
moet jullie dan wel waarschuwen dat ik dat ook gewoon ga negeren
Ben hier juist niet aan toe gekomen door verplichtingen RIPquote:Op dinsdag 1 januari 2019 14:18 schreef Werkman het volgende:
[..]
Gun GG7 ook ff een nieuwjaarsdag zonder verplichtingen.
Moet nog eea voor mijn studie doen, maar denk dat ik met mijn huidige planning de resultaten 2 januari alsnog wel heb; is vooral de geldigheid van de stemmen controleren en andere spellingen bij elkaar optellen. Mocht het toch niet lukken, dan wordt het uiterlijk de 3e denk ik.quote:
Wordquote:
Dit niet hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2019 09:44 schreef HPLC het volgende:
volgens mij heeft werkman een schijt-in-de-bek-fetisj
Misschien is hij fan van de Raggende Mannen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 09:44 schreef HPLC het volgende:
volgens mij heeft werkman een schijt-in-de-bek-fetisj
snap ik welquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien is hij fan van de Raggende Mannen.
ditquote:
En waar zijn die van 2018?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / KLB VERKIEZINGEN 2019 - DE UITSLAGEN
Kwaliteit wordt herkend hequote:Op woensdag 2 januari 2019 20:20 schreef Sigaartje het volgende:
Heel duidelijk ben ik een grijze muis hier. Geen enkele prijs.
Wat ik wel zorgelijk vind is dat altijd weer dezelfde namen zie.
Wel balen zeker dat niemand je wil bannen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:20 schreef Sigaartje het volgende:
Heel duidelijk ben ik een grijze muis hier. Geen enkele prijs.
Wat ik wel zorgelijk vind is dat altijd weer dezelfde namen zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |