Oooh... duindorps_halfuurtje!quote:Op maandag 31 december 2018 00:07 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Uiteraard , gelukkig ben je dan ook niet mijn minst favoriete mod
Die is nu bezig met het beslechten van de strijd wie de hoogste stapel heeft... terwijl er een maximale hoogte bepaald is en er niemand kan winnen
Is dat een spitstrein?quote:Op maandag 31 december 2018 18:50 schreef Sigaartje het volgende:
Ik doe niet mee, want het zijn altijd dezelfden die er uitkomen.
Ik noem KLB en ONZ altijd "De trein naar Zwolle", ik zal er een keer een verhaal over schrijven.
Nee, was een intercity. Tijdje geleden. Met onze gehaktballendraaier er in.quote:
dubbeldekker?quote:Op maandag 31 december 2018 19:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, was een intercity. Tijdje geleden. Met onze gehaktballendraaier er in.
Nee ze doen gewoon net alsof.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 11:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is dit na al die jaren nog gaande ja?
Je kan tot 1 januari stemmen he, dat duurt nog een jaar. Dus niet zo ongeduldigquote:
kun je een indicatie geven?quote:Op zondag 16 december 2018 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wanneer krijgen we de uitslag?
De uitslag zal zo snel mogelijk na het sluiten van de stembussen komen.
Pikken jullie dit jongens?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:24 schreef HPLC het volgende:
Al die nobodies die denken dat ze een KLB award hebben gewonnen
En dat gestook van CK mag wel blijven zekerquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Beetje opgeschoond hier, slowchat en gebash doen jullie maar in de slowchat
vk heeft gesprokenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dat gestook van CK mag wel blijven zeker
Mijn onschuldig grapje is wegquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Beetje opgeschoond hier, slowchat en gebash doen jullie maar in de slowchat
Ik heb een vraag gesteldquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:29 schreef Vanillekwark het volgende:
kappe, eventuele vragen kunnen jullie hier stellen KLB / [KLB] Feedback
moet jullie dan wel waarschuwen dat ik dat ook gewoon ga negeren
Ben hier juist niet aan toe gekomen door verplichtingen RIPquote:Op dinsdag 1 januari 2019 14:18 schreef Werkman het volgende:
[..]
Gun GG7 ook ff een nieuwjaarsdag zonder verplichtingen.
Moet nog eea voor mijn studie doen, maar denk dat ik met mijn huidige planning de resultaten 2 januari alsnog wel heb; is vooral de geldigheid van de stemmen controleren en andere spellingen bij elkaar optellen. Mocht het toch niet lukken, dan wordt het uiterlijk de 3e denk ik.quote:
Wordquote:
Dit niet hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2019 09:44 schreef HPLC het volgende:
volgens mij heeft werkman een schijt-in-de-bek-fetisj
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |