SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen misschien De Sterkste Man uitzenden omdat het vanmiddag uitliep.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:12 schreef wimderon het volgende:
Hoe gaan ze de tijd tussen einde programma en RTL GP om 23:59 overbruggen? Afleveringetje van Bean?
moet jij wetenquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:14 schreef Max23 het volgende:
Gezien de animo stel ik voor dat we voortaan bij de avondsessie tussen de wedstrijden door een potje haxball gaan spelen
Tagliano vindt dat niet leuk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:14 schreef Max23 het volgende:
Gezien de animo stel ik voor dat we voortaan bij de avondsessie tussen de wedstrijden door een potje haxball gaan spelen
En dan doen we Rambo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:14 schreef Max23 het volgende:
Doen Watte Zielstra en Berend Veneberg mee?quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien De Sterkste Man uitzenden omdat het vanmiddag uitliep.
Wout Zijlstra Godquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doen Watte Zielstra en Berend Veneberg mee?
Koert gaf daarbij commentaar vandaag, was genieten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien De Sterkste Man uitzenden omdat het vanmiddag uitliep.
Jarno Hamsquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Please don't take me home is ook wel een verwijdering uit de zaal waard.
Ook lullig voor Caland.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Rambo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon een normaal potje.
Je eigen doel verdedigen, bij de ander scoren. Logisch.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rambo slaat nergens op.
Geen logica.
Maar er staat een stand bovenin van blauw tegen rood en daarna is het weer ieder voor zich.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je eigen doel verdedigen, bij de ander scoren. Logisch.
Neequote:Op zaterdag 15 december 2018 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Van Gerwen de 100 gemiddeld redden?
GGMM valt in een zwart gat de komende weken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef Coco. het volgende:
GGMM kijkt geen darts dus zal niet in de haxball potjes aanwezig zijn. Doe met deze info wat je wilt.
Een klein jongetje uit Thailand denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou zo'n Marsel een vrouw hebben of zo eigenlijk?
Daar had hij toch nog een conflictje mee aangaande de uitspraak van Unterbuchnerquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Die stand moet je negeren, het is een custom map.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar er staat een stand bovenin van blauw tegen rood en daarna is het weer ieder voor zich.
feed the wooooooorldquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Je moet ervoor zorgen dat ze niet in je doel scoren. Je begint met /avatar 3, als je een tegengoal krijg ga je naar /avatar 2 tot je bij 0 bent, dan ben je er uit. Afvalrace, eentje wint, klaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan moet je JR de rambo regels uitleggen.
Maar ik doe liever partijtje lol, dan kan ik de Kanté rol op mij nemen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die stand moet je negeren, het is een custom map.
Er is ook geen tijd.
Die is waarschijnlijk tweeslachtig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Daar had hij toch nog een conflictje mee aangaande de uitspraak van Unterbuchner
Op eoa manier komt dat gewoon waarschijnlijker overquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
Een klein jongetje uit Thailand denk ik
Klopt, hij refereerde aan 'haar'.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar had hij toch nog een conflictje mee aangaande de uitspraak van Unterbuchner
Ik zag vandaag dat Veneberg de arbiter was bij één van de onderdelen. Hij blies op het fluitje bij elke correcte lift.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Rambo kan je ook voor je eigen doel blijven hangen. Krijg je soms wel een afstandsschot te verduren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik doe liever partijtje lol, dan kan ik de Kanté rol op mij nemen.
Uiteindelijk komt GGMM in zijn zoektocht naar aandacht hier in dit knusse topic terecht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM valt in een zwart gat de komende weken.
Ja dat vind ik dus saai.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Rambo kan je ook voor je eigen doel blijven hangen. Krijg je soms wel een afstandsschot te verduren.
Als hij zich verveelt gaat hij vanzelf DRT lastigvallen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM valt in een zwart gat de komende weken.
"Deze darter is echt een vies varken" - GGMMquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt GGMM in zijn zoektocht naar aandacht hier in dit knusse topic terecht.
Of bedoel je: "Het is voor hem te hopen dat die tweeslachtig is"?quote:
Dat doet Ted van der Parre tegenwoordig ook.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat Veneberg de arbiter was bij één van de onderdelen. Hij blies op het fluitje bij elke correcte lift.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt GGMM in zijn zoektocht naar aandacht hier in dit knusse topic terecht.
Nog altijd een Sturing kapsel?quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat Veneberg de arbiter was bij één van de onderdelen. Hij blies op het fluitje bij elke correcte lift.
Dat is best een leuk grapje.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:19 schreef Szura het volgende:
Jaaaaaaaa leg aan wetenschap gedoneerd
GGMM kan niet zonder aandacht.quote:
Die ook Wout Zijlstra heet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Funfact: zijn zoon is Nederlands kampioen discuswerpen.
Toen moest hij iets vragen om een collega te slim af te zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
GGMM was hier al een keer tijdens het WK.
WAT IK WIL IS EEN PARTIJTJE.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga je achter elke bal aan en blijf je niet in je goal. JIJ WEET OOK NIET WAT JE WILT.
Ik zou drt mod moeten worden, dan voorkomen we dat soort troepquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan ook in de SC toch.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen moest hij iets vragen om een collega te slim af te zijn denk ik.
Lul.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zitten geen dartskenners.
Ik bedoel dat moedertje natuur zo haar oplossingen voor alles heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of bedoel je: "Het is voor hem te hopen dat die tweeslachtig is"?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Verdomme.quote:
Hihi zuurstofquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Typisch Maijer om zijn dochter ISIS te noemen.
Marcel heeft status.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, je moet er toch niet aan denken dat we hie druk zijn over Tinder en dat uitgerekend Marcel Maijer, het toppunt van wat er aan stupiditeit mogelijk is binnen de wetten van de natuur, gewoon een vrouw heeft. Dat zou toch disturbing zijn.
Ze infiltreren zelfs al bij RTL7dartsquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd maar weer Isis als je het niet verwacht.
Hij heeft een prima baan en is niet zo lelijk als de heren op podiumquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, je moet er toch niet aan denken dat we hier druk zijn over Tinder en dat uitgerekend Marcel Maijer, het toppunt van wat er aan stupiditeit mogelijk is binnen de wetten van de natuur, gewoon een vrouw heeft. Dat zou toch disturbing zijn.
IsisGodinquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je zoon/dochter naar een god(in) vernoemen +1
Maar hij knippert wel irritant met zijn ogen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft een prima baan en is niet zo lelijk als de heren op podium
Diego lijkt me wel een mooie naam.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Beter dan naar een celeb.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
nounounounounounounouquote:
Maar nu pics van zijn dochters.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:27 schreef Max23 het volgende:
Na kort onderzoek ben ik er achter gekomen dat Marcel getrouwd is en 3 dochters heeft: Milou, Isis en Laure
Dit is zijn vrouw
[ afbeelding ]
Op beide fotos kijkt zijn vrouw niet echt gelukkig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:27 schreef Max23 het volgende:
Na kort onderzoek ben ik er achter gekomen dat Marcel getrouwd is en 3 dochters heeft: Milou, Isis en Laure
Dit is zijn vrouw
[ afbeelding ]
Die middelste heeft wel gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:27 schreef Max23 het volgende:
Dit is zijn vrouw
[ afbeelding ]
Isis is een passende naam voor zijn dochterquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:27 schreef Max23 het volgende:
Dit is zijn vrouw
[ afbeelding ]
Tsja, als DAT al genoeg is...quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft een prima baan en is niet zo lelijk als de heren op podium
Dan moet je even op de fb van zijn vrouw kijken, die gewoon alles openbaar heeft staanquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar nu pics van zijn dochters.
Hey Isis,quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen die dochters hun vader wel eens googlen en dan op dit topic uitkomen?
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet je even op de fb van zijn vrouw kijken, die gewoon alles openbaar heeft staan
Dit is wat voor GGMMquote:
Ja?quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke skribble van JR van GGMM
Heb ik nog een dartsspelletje gemist? Ik dacht dat ik alles had ingevuldquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
Doevelaer 107.91
Wimderon 106.66
Frozen 105.78
Jr-Style 104.51
Maxi-mus 104.45
Slob 103,21
Stijn 102.96
Girfte 101.44
SKysherrif 101.4
Falco 100
Mexicano 99,64
Max23 97,92
Kenny 96,01
102.36
Averages (3 darts)
Stijn WINT
Voor de lol even in dit topic.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik nog een dartsspelletje gemist? Ik dacht dat ik alles had ingevuld
Zelfde hier. Balen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier vielen vijf setjes tungsten darts van het altijd sympathieke DARTS WAREHOUSE mee te winnen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
Marcel doet net alsof iemand een handgranaat in de zaal heeft gegooid.
Malek F. heeft met zijn wapens gezwaaid!1!1!!1!quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga op bed ouwe reus.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
https://skribbl.io/?9GnHfK2xQN
komt u allen
Ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
https://skribbl.io/?9GnHfK2xQN
komt u allen
Kan Stan Storimans een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
Oorlogverslaggever Arjan van der Giessen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
''IK STA HIER IN IRAK EN IK ZIE LIJKEN WEGGEDRAGEN WORDEN, BENEN LIGGEN 100 METER VERDEROP VAN DE ROMP HET IS VERSCHRIKKELIJK MARCEL''
Bijna in m'n broek gepist.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
''IK STA HIER IN IRAK EN IK ZIE LIJKEN WEGGEDRAGEN WORDEN, BENEN LIGGEN 100 METER VERDEROP VAN DE ROMP HET IS VERSCHRIKKELIJK MARCEL''
Ja, is niet nodig. We hoeven er niet een heel drama van te maken nuquote:
Hij vraagt zich af waarom CNN zwijgt over dit incident.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Arjan live vanuit Aleppo
Ik hoop dat ie 180 dartspijlen door z’n hoofd geboord heeft gekregenquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Verwijderd uit de zaal, gemarteld en zeemamsgraf gekregen
Zeemansgraf? Hij moet zoals Eichmann gecremeerd worden en het as blind in de zee worden gestrooid. Dat zal die klootzak leren!quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die man zat een uitsmijtertje te eten wordt hij opeens door zijn kop geschoten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Andy Fordham en John Henderson mogen tegelijk op zn lichaam staan, dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeemansgraf? Hij moet zoals Eichmann gecremeerd worden en het as blind in de zee worden gestrooid. Dat zal die klootzak leren!
Ja of de Apocalyps zelf. Had allemaal gekundquote:Op zaterdag 15 december 2018 23:43 schreef superniger het volgende:
Het had ook een aanslag van ISIS kunnen zijn. 😯
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |