Of die ze in Finland eten,zo`n bol blikje.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat dacht je van braadharing, die dan in verre staat van ontbinding in zo'n pot drijft.
Verse haring of gerookte paling kan ik best wel waarderen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker joh, zalm met pasta Een haring. Gerookte makreel van de viskar, garnalen . Vis is zo lekker
Die ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
Surströmming Niemand lust dat. Dat is een uitdaging
Wat lul je danquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verse haring of gerookte paling kan ik best wel waarderen.
Jesusquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:16 schreef FANN het volgende:
Komt een man bij de visboer en bestelt een zure bom.
Die visboer stroopt z'n mouw helemaal tot aan z'n oksel op, gaat met z'n hele arm in die grote pot en pakt van de bodem een zure bom en geeft 'm aan de man.
De man is wel een beetje verbaasd, maar gaat aan een tafeltje zitten om 'm op te eten.
Terwijl hij daar zit komt er een 2e klant, die ook een zure bom wil. Dus die visboer stroopt weer z'n mouw op tot z'n oksel en pakt weer helemaal op de bodem een zure bom.
De 1e man wil hier meer van weten en vraagt of er een speciale reden is dat de visboer iedere keer de onderste zure bom pakt?
Nee, zegt de visboer, maar dat zuur is zo goed voor m'n eczeem...
Dat is toch vis die een paar maanden in de buitenlucht heeft gehangen? Volgens mij hebben ze daar speciale hutjes voor in de middle of nowhere in IJsland omdat het zo stinkt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:16 schreef FANN het volgende:
Die visboer stroopt z'n mouw helemaal tot aan z'n oksel op, gaat met z'n hele arm in die grote pot en pakt van de bodem een zure bom en geeft 'm aan de man.
De man is wel een beetje verbaasd, maar gaat aan een tafeltje zitten om 'm op te eten.
Terwijl hij daar zit komt er een 2e klant, die ook een zure bom wil. Dus die visboer stroopt weer z'n mouw op tot z'n oksel en pakt weer helemaal op de bodem een zure bom.
De 1e man wil hier meer van weten en vraagt of er een speciale reden is dat de visboer iedere keer de onderste zure bom pakt?
Ja niet alleen vis ook vleesquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch vis die een paar maanden in de buitenlucht heeft gehangen? Volgens mij hebben ze daar speciale hutjes voor in de middle of nowhere in IJsland omdat het zo stinkt.
Nee, de vaten worden in de zon gezet. Stokvis wordt buiten gedroogd. Erg lekker is datquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch vis die een paar maanden in de buitenlucht heeft gehangen? Volgens mij hebben ze daar speciale hutjes voor in de middle of nowhere in IJsland omdat het zo stinkt.
Heb je daar geen topic voor? Beetje Sam en Moosquote:
oh mijn godquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
kan ik doenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je daar geen topic voor? Beetje Sam en Moos
De Geinlijn van Max Tailleur.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je daar geen topic voor? Beetje Sam en Moos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik zo bleekquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik doenmaar doe jij het maar .........
Ik had het erover dat voornamelijk warme vis niet mijn ding is.quote:
Ah, wat ik bedoelde was hákarl, een soort verrotte haai. Die laten ze een tijd rotten in hutjes.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de vaten worden in de zon gezet. Stokvis wordt buiten gedroogd. Erg lekker is dat
quote:Deze geur is zodanig van aard, dat vele IJslanders, en ook buitenlanders, niet in staat zijn om een stukje hákarl te eten.
Rare jongens, die Noormannen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, wat ik bedoelde was hákarl, een soort verrotte haai. Die laten ze een tijd rotten in hutjes.
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rare jongens, die Noormannen.
quote:Door de geur die bij het rijping- en drogingproces vrijkomen, bevinden zowel het gat waar de haai in ligt, alsook de droogschuren zich vaak op ruime afstand van de bebouwing waar mensen wonen. Ook wordt er met de overheersende windrichting rekening gehouden, bij voorkeur laat men de haai bij afwaaiende wind fermenteren en drogen. De modernere wijze van prepareren is het vlees in grote geperforeerde plastic containers samen te drukken, en dan enkele maanden te drogen te hangen.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, wat ik bedoelde was hákarl, een soort verrotte haai. Die laten ze een tijd rotten in hutjes.
[..]
Dat is iets voor kinderenquote:
Do the Hakaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond een keer ergens op een toilet ,staat er een man naast me.Hij vraagt of ik hem kon helpen met plassen.Ik twijfelde eerst,maar hij vroeg het zo aardig.Dus ik rits zijn gulp open,en haal zijn leuter er uit.Helemaal onder de pus en zweren.Ik zeg tegen hem ,daar moet je mee naar de dokter,dit is niet goed hoor.Waarop hij zegt;Daar ben ik geweest.Dus ik vraag;En?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:16 schreef FANN het volgende:
.
[ afbeelding ]
katzequote:Op zaterdag 15 december 2018 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien zo in al dat zwart
Maar wáárom. Iets wat zo smerig ruikt, stop je toch niet in je mond?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik stond een keer ergens op een toilet ,staat er een man naast me.Hij vraagt of ik hem kon helpen met plassen.Ik twijfelde eerst,maar hij vroeg het zo aardig.Dus ik rits zijn gulp open,en haal zijn leuter er uit.Helemaal onder de pus en zweren.Ik zeg tegen hem ,daar moet je mee naar de dokter,dit is niet goed hoor.Waarop hij zegt;Daar ben ik geweest.Dus ik vraag;En?
Waarop hij zei;Niet aanzitten.
ghehehehehhe.......quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik stond een keer ergens op een toilet ,staat er een man naast me.Hij vraagt of ik hem kon helpen met plassen.Ik twijfelde eerst,maar hij vroeg het zo aardig.Dus ik rits zijn gulp open,en haal zijn leuter er uit.Helemaal onder de pus en zweren.Ik zeg tegen hem ,daar moet je mee naar de dokter,dit is niet goed hoor.Waarop hij zegt;Daar ben ik geweest.Dus ik vraag;En?
ik denk dat dat wel kloptquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij houdt van vis die niet naar vis smaakt.
Je had er bij moeten zijn.quote:
Het is een delicatesse. Menig mens stopt ook geen rauwe haring in hun mond.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar wáárom. Iets wat zo smerig ruikt, stop je toch niet in je mond?
Nou,die is ook niet echt normaal.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo beschouwd is het een wonder dat Björk zo normaal is gebleven.
Ik wou net zeggen, volgens mij is zij het spoor redelijk bijster.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou,die is ook niet echt normaal.
Lekker op een broodje met een beetje ketchup.quote:
Dat klopt natuurlijk, maar ik kan het nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een delicatesse. Menig mens stopt ook geen rauwe haring in hun mond.
Het is te doen, maar zo niksig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker op een broodje met een beetje ketchup.
Ja, dat was een beetje de grap.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou,die is ook niet echt normaal.
Maar dat bedoel ik met smaak gebonden. In China eten ze honden en katten en insecten, ieder zijn meugquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, maar ik kan het niet( haring wel hoor). Zelfde met erg sterk ruikende kaas.
Het is een soort goedkoop knakworstje, maar dan van vis.quote:
Gewoon Manon posten daarquote:
Ik ben echt zo slecht met humor.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was een beetje de grap.
Ik had het doorquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben echt zo slecht met humor.
Er loopt een blinde langs een viskraam.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Er loopt een blinde langs een viskraam.
Hij tilt zijn hoed op en zegt: "Mogge dames."
Die was ik vergeten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Er loopt een blinde langs een viskraam.
Hij tilt zijn hoed op en zegt: "Mogge dames."
Klimmen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter niet,maar hoe kom je op haar?
Was een grapje maar mijn humor is wel wat anders dan de viskarquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter niet,maar hoe kom je op haar?
nee hoe komt zij op haar naam nu maar ik vind het rar dat joa,lotus haar foto kommentieren kunnenquote:
Manon vergeten we nooit meer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoe komt zij op haar naam nu maar ik vind het rar dat joa,lotus haar foto kommentieren kunnen
nog niet,maar laatste jaar was tot anvang februarquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
skippen. OT is ook bijna afgelopen
On Topic?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
skippen. OT is ook bijna afgelopen
op de Petzen heeft nu minus 13 grad , en in bleiburg werd vannacht ook minus 10 hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Manon vergeten we nooit meer.
Wij tikken de -5 aan.Neem je wel een kruikje mee naar bed?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de Petzen heeft nu minus 13 grad , en in bleiburg werd vannacht ook minus 10 hebben
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wij tikken de -5 aan.Neem je wel een kruikje mee naar bed?
Lekker slapen met het raam openquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wij tikken de -5 aan.Neem je wel een kruikje mee naar bed?
Maar dan krijg je het koud.quote:
Altijd.quote:
Met kou beterquote:
nee ik heb en elektro op de muur hangenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je het koud.
Woensdag laatste aflevering en daarna in Januari een special om het Eurovisie nummer te bepalenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog niet,maar laatste jaar was tot anvang februar
op 25ste hebben ze kersteten, en in februar mai op tourquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Woensdag laatste aflevering en daarna in Januari een special om het Eurovisie nummer te bepalen
Vanavond komt familie eten en donderdag naar huis voor Kerstquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
op 25ste hebben ze kersteten, en in februar mai op tour
Geen idee.. boeit me ook niet om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie gaat er voor Nederland volgend jaar?
heute vanavond?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond komt familie eten en donderdag naar huis voor Kerst
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. boeit me ook niet om eerlijk te zijn
Nieuw Oostenrijks record.. Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:01 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand schaatsen gekijkt? Vanessa Herzog 2te platz
quote:
Heb je nog wel eens tijd om te leven, jij kijkt allesquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:01 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand schaatsen gekijkt? Vanessa Herzog 2te platz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |