denk het jaquote:Op vrijdag 14 december 2018 09:54 schreef dud0r het volgende:
Ja. Iedereen is druk met meer kerst maken in huis waarschijnlijk
waarrrrquote:
Hallo flipsebipsquote:
Prima. Goed geslapen. Bijna klaar met werk. Dus bijna vakantiequote:
Ik zet er een piek op en schilder m'n ballen in kerstsfeerquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je?
Jaaaa. Wanneer vertrek je naar andere kant van het kanaal?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima. Goed geslapen. Bijna klaar met werk. Dus bijna vakantie
Dat laatste overkomt je.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zet er een piek op en schilder m'n ballen in kerstsfeer![]()
Zondagavondquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaa. Wanneer vertrek je naar andere kant van het kanaal?
Niet echt hoor. Dat moet ik best veel moeite voor doen dat netjes te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste overkomt je.
is ook best lastig als je het zelf niet helemaal kan zien.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Dat moet ik best veel moeite voor doen dat netjes te doen.
Spiegeltje gebruiken. Doe ik ook voor het scheren.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is ook best lastig als je het zelf niet helemaal kan zien.
ik kan prima alles vanaf boven zien.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spiegeltje gebruiken. Doe ik ook voor het scheren.
dan moet je er zoveel aan trekkenquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kan prima alles vanaf boven zien.
Bijna net zo lekker als jijquote:
lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Uitslapen, middagdutjes en op tijd naar bed......![]()
![]()
ghehequote:Op vrijdag 14 december 2018 13:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker.......laat maar weten als je erbij komt liggen![]()
![]()
Sorry schatquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:50 schreef Mickytjuh het volgende:
En nee dud0r. Deze week had je te weinig tijd voor me..
Dus helaas vandaag was ik niet bij je aan de beurt. Beetje zonde dit
moet je pas over een uur doen. Dan is het donkerquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik doe bewust de kerstboomlichtjes aan om een beetje het kerstgevoel te krijgen.......![]()
Kon niet meer wachten.......quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet je pas over een uur doen. Dan is het donker
groot gelijkquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kon niet meer wachten.......
Als dat gedoe met sommige mensen......is het legaal om iemand te laten afschieten naar de maan??quote:
watte?quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als dat gedoe met sommige mensen......is het legaal om iemand te laten afschieten naar de maan??
Kwam er achter dat iemand over me roddelt.....niet met naam en toenaam, maar toch......verhaal aandikken met onwaarheden.....quote:
wat stomquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kwam er achter dat iemand over me roddelt.....niet met naam en toenaam, maar toch......verhaal aandikken met onwaarheden.....![]()
waarom moet je daarvoor stressen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Kom kom kinders. Beetje aardig doen.
Ik begin hem al aardig te stressen voor het optreden volgende week met de schoolband voor AL MIJN COLLEGA'S.
niet voor alle leerlingen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik begin hem al aardig te stressen voor het optreden volgende week met de schoolband voor AL MIJN COLLEGA'S.
Haantjes die mannen ha ha!quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:35 schreef Mickytjuh het volgende:
omdat ik overduidelijk niet de beste zangeres van de school benquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
waarom moet je daarvoor stressen?
Vrouwenquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
waarom moet je daarvoor stressen?
Sterkte!quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:59 schreef Jimbo het volgende:
HET IS WEEKEND!!!!!!!
JA? JA ECHT ! Behalve voor jimbo, die mag doorwerken
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 december 2018 09:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Vandaag staat op het programma
- huis poetsen
- logeerkamer in orde maken
- iets van hapjes fabrieken
- eindfeest musical
Klinkt goed allemaal!quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Vandaag staat op het programma
- huis poetsen
- logeerkamer in orde maken
- iets van hapjes fabrieken
- eindfeest musical
heb jij leuke ideeën?quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen dat hapjes gedeelte klinkt leuk.
Lekkerbekquote:Op zaterdag 15 december 2018 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen dat hapjes gedeelte klinkt leuk.
ik laat dat altijd aan anderen overquote:Op zaterdag 15 december 2018 09:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
heb jij leuke ideeën?
Koemelk soja en notenvrij
ja maar wat hoop je dan dat anderen gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2018 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik laat dat altijd aan anderen over
Zonder koemelk.....zonder soja....en zonder noten......eeeeehhm......quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
heb jij leuke ideeën?
Koemelk soja en notenvrij
welkom in mijn dagelijkse leven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 10:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zonder koemelk.....zonder soja....en zonder noten......eeeeehhm......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |