Kort draadje van een Nederlandse volger van de Argentijnse competitie, goeie vent.twitter:VincentGuzman_ twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 20:34:53Lisandro Magallán (25): solid but unspectacularWith #Magallán closing in on a 9M move to #Ajax, I decided to make a thread showcasing my thoughts on his style of play and whether he’ll be a good purchase or not. https://t.co/Th7Cy9zckT reageer retweet
Ja die had ik al gepostquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of dit draadje al gepost is hier, maarKort draadje van een Nederlandse volger van de Argentijnse competitie, goeie vent.twitter:VincentGuzman_ twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 20:34:53Lisandro Magallán (25): solid but unspectacularWith #Magallán closing in on a 9M move to #Ajax, I decided to make a thread showcasing my thoughts on his style of play and whether he’ll be a good purchase or not. https://t.co/Th7Cy9zckT reageer retweet
Die kan er ook geen kut van.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vonden stuttgart fans ook van Schwaab
Die zitten dan goed.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vonden stuttgart fans ook van Schwaab
Wist hetquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan er ook geen kut van.
zegt dan meer over de eredivisiequote:Op zaterdag 15 december 2018 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wist het![]()
Meest complete en constante CV van de ereidivisie (alleen de Ligt is in potentie beter)
Blind is ook beter.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wist het![]()
Meest complete en constante CV van de ereidivisie (alleen de Ligt is in potentie beter)
Viel wel mee..quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zegt dan meer over de eredivisie
In de CL heeft Schwaab genoeg geblunderd.
Maar kan als CV ook uitstekend mee in de Onzindivisie.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Opbouwend is Schwaab wel sterk.
Blind is vogens mij meer een cvm
Stelt ook niks voor..je hoeft eigenlijk niemand te dekken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kan als CV ook uitstekend mee in de Onzindivisie.
Daarom zijn opbouwende kwaliteiten belangrijker, en dan is de aankoop van Magallán vreemd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stelt ook niks voor..je hoeft eigenlijk niemand te dekken.
In Europa kan je zo een type speler goed gebruiken..of heeft Ajax Wober al afgeschreven?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zijn opbouwende kwaliteiten belangrijker, en dan is de aankoop van Magallán vreemd.
Dat denk ik niet, maar die kan sowieso niet meedoen in de eerste 1/8e finale leg na de winter en wellicht nog wel meer potjes.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Europa kan je zo een type speler goed gebruiken..of heeft Ajax Wober al afgeschreven?
Als je iemand thuis in basis zet tegen Bayern schrijf je hem niet af.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Europa kan je zo een type speler goed gebruiken..of heeft Ajax Wober al afgeschreven?
Toekomstgericht ..quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je iemand thuis in basis zet tegen Bayern schrijf je hem niet af.
is ook linksbenig, Magallan rechtsquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je iemand thuis in basis zet tegen Bayern schrijf je hem niet af.
Toch kan ik me haast niet voorstellen dat het allemaal maar heel pover is. Er wordt door Ajax heel veel moeite gedaan om hem binnen te halen voor een best fors bedrag. Als er zoveel betere alternatieven zijn, dan lijkt het me sterk dat Ajax zo vasthoudend is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of dit draadje al gepost is hier, maarKort draadje van een Nederlandse volger van de Argentijnse competitie, goeie vent.twitter:VincentGuzman_ twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 20:34:53Lisandro Magallán (25): solid but unspectacularWith #Magallán closing in on a 9M move to #Ajax, I decided to make a thread showcasing my thoughts on his style of play and whether he’ll be a good purchase or not. https://t.co/Th7Cy9zckT reageer retweet
Nouja zo heel pover is het dus ook weer niet, maar hij staat er wel echt minder goed op bij de watchers dan Tagliafico toen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch kan ik me haast niet voorstellen dat het allemaal maar heel pover is. Er wordt door Ajax heel veel moeite gedaan om hem binnen te halen voor een best fors bedrag. Als er zoveel betere alternatieven zijn, dan lijkt het me sterk dat Ajax zo vasthoudend is.
Ik houd me maar vast aan het feit dat Tagliafico ook eigenlijk niet zoveel voorstelde volgens veel kenners.
dat zal best ja, zullen wel wat gouden spijkers van de wagen afvallenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja zo heel pover is het dus ook weer niet, maar hij staat er wel echt minder goed op bij de watchers dan Tagliafico toen bijvoorbeeld.
Vooral zijn fouten zijn een dingetje en hij is echt niet snel. Verdedigend en in standaardsituaties wel een heel sterke speler.
Dingetje is wel, hij is van Essel sports waar ajax een connectie mee heeft (cassiera, orejuela) dus wie weet hoe dat er in mee heeft gespeeld.
Die laatste twee komen helaas flink tekort, maar dat waren ook van die typische driemiljoenspelers.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja zo heel pover is het dus ook weer niet, maar hij staat er wel echt minder goed op bij de watchers dan Tagliafico toen bijvoorbeeld.
Vooral zijn fouten zijn een dingetje en hij is echt niet snel. Verdedigend en in standaardsituaties wel een heel sterke speler.
Dingetje is wel, hij is van Essel sports waar ajax een connectie mee heeft (cassiera, orejuela) dus wie weet hoe dat er in mee heeft gespeeld.
Zit me nog even af te vragen wat je nodig zou hebben in de winterstop.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of Ajax nog meer spelers gaat halen in de winterstop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |