Het gaat helemaal niet om de sterkste ploegquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:51 schreef AmaninFull het volgende:
Ik weet dat het geen zin heeft, maar toch wil ik nog even mijn licht schijnen op de aankomende loting. Hier is even mijn ranking van ploegen die ik het minst graag wil loten naar ploegen die ik het liefst wil loten, met tekst en uitleg (niet zonder een paar clichés erin te verwerken, maar goed het is voetbal):
1. Juve
2. PSG
3. Barça
4. Dortmund
5. City
6. Real
7. Porto
Zoals jullie zien denk ik dat Juve de sterkste club van het moment is. Die staan nu al 6-7 punten los in de Serie A, hebben alle posities drie keer bezet, hebben Ronaldo binnengehaald, hebben een Dybala in de vorm van z'n leven, nou goed, lijkt me duidelijk.
PSG heb ik daar net achter, omdat het aanvallend toch wel het sterkste team is van het moment (anders Liverpool, maar die moeten hun topvorm nog vinden). Verder, als voetbal pokemon was, zou PSG qua speelstijl 'super effective' zijn tegen Ajax. PSG is een ploeg die het heerlijk vindt om op de counter te spelen en daarin ongelooflijk effectief is. Er wordt gedaan alsof De Ligt Mbappé onder de duim hield in die interland, maar dat is gelul. Mbappé heeft daar geen echt sprintduel gehad tegen De Ligt namelijk.
Barça lijkt me voor de hand liggend, want Messi en Coutinho. Porto daar zal het niemand het mee oneens zijn, hoewel het wel weer een vervelende wedstrijd zou worden (want Portugezen).
Verder zal ik er nog twee uitlichten. Real is dit seizoen absoluut te pakken. Ook al speelden ze tegen CSKA met een b-elftal, dan nog kan je er niet 0-3 afgaan (grootste verlies in een thuisduel ooit in de CL). Dit elftal is zoekende. Man City wordt door velen hier bijna verafgood, maar dat is toch echt ongepast. Ten eerste rust er een vloek op Pep als het gaat om het doorkomen van de knock-out fase, dat gaat toch tussen de oren zitten. Maar belangrijker, voor City geldt het omgekeerde van wat er voor PSG geldt: Ajax doet het gewoonlijk goed tegen Engelse ploegen. Tenslotte is City achterin kwetsbaar, zie de wedstrijden tegen Lyon.
Dortmund heb niet echt kijk op, ik weet alleen dat ze erg sterk zijn dit seizoen met Reus en Alcacer als uitschieters.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
hou ons op de hoogte over de walmart
Lijkt me sterk als je bij 1 van de beste zuidamerikaanse ploegen speelt dat je dan modaal bentquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze zo overtuigd zijn van die Magallan. Alle kenners en fans zeggen dat het een modale verdediger is, maar we zitten voor mijn gevoel al 2 jaar achter hem aan.![]()
Is er verder niets beter gekomen in de tussentijd voor 9 miljoen?
Dat mag hij zeker, gelukkig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je bij 1 van de beste zuidamerikaanse ploegen speelt dat je dan modaal bent
Het zal wel een keiharde verdediger zijn waar je liever niet tegen speelt
Maar ja heeeft ajax wel zo een speler nodig...de verdedigers die er nu rondlopen zijn goed genoeg voor de eredivisie
misschien alleen voor de CL ....maar mag die daar wel in uit komen nog dit seizoen?
snap het ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze zo overtuigd zijn van die Magallan. Alle kenners en fans zeggen dat het een modale verdediger is, maar we zitten voor mijn gevoel al 2 jaar achter hem aan.![]()
Is er verder niets beter gekomen in de tussentijd voor 9 miljoen?
en bovendien kijken ze nu eindelijk vooruit en niet alleen naar de selectie van dit seizoen. Nog los even of die gozer nou goed genoeg is (inderdaad wel opvallend veel negatieve berichten die opduiken).quote:
9 miljoen is wel wat 4 miljoen vroeger was opzich, en Wöber kostte ook al rond dat bedrag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel veel geld voor een "Viergever" met een rechterbeen
Absoluut niet, die fans waren echt helemaal gek op hem nadat hij daar aanvoerder was en de Copa Sudamerica had gewonnen. Ook had hij al voor het Argentijnse elftal gespeeld waar deze Magallán daar niet voor in aanmerking komt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was met Tagliafico ook wel een beetje zo voordat die kwam, die scheen ook niks te zijn maar dat valt 200% mee, dus er is hoop
Vooral niet snel en technischquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Is die snel en vooral.. Slim en technisch oké?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Is die snel en vooral.. Slim en technisch oké?
Of in de winter...quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Zo ingewikkeld is het allemaal niet om het te snappen....
Maar niet iedereen komt van Harvard. Dat snap ik ook
Deze Argentijn is gewoon ook de opvolger van De ligt mocht die in de zomer vertrekken
Zelfs nu we veel geld hebben is 9 miljoen voor een verdediger op de bank veel te veel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie hem als ideale back up meer.
Ongeveer 1/8e van wat je voor MdL krijgtquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelfs nu we veel geld hebben is 9 miljoen voor een verdediger op de bank veel te veel.
Waarom is hij dan nooit verkocht als hij zo goed is? Zelfs Boca fans vinden hem maar mwuahquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ongeveer 1/8e van wat je voor MdL krijgt
Je kan het ook andersom zien, hij is nooit verkocht want ze waarderen hem daar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom is hij dan nooit verkocht als hij zo goed is? Zelfs Boca fans vinden hem maar mwuah
Tijd om de wiki up te daten en onder elke YouTube video van hem 'welcome to Ajax' te posten.quote:
Vonden stuttgart fans ook van Schwaabquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom is hij dan nooit verkocht als hij zo goed is? Zelfs Boca fans vinden hem maar mwuah
gewoon even afwachten hoe hij het gaat doen, er wordt toch een beetje anders gevoetbald daar dus of het een miskoop is weten we in septemberquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kort draadje van een Nederlandse volger van de Argentijnse competitie, goeie vent.twitter:VincentGuzman_ twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 20:34:53Lisandro Magallán (25): solid but unspectacularWith #Magallán closing in on a 9M move to #Ajax, I decided to make a thread showcasing my thoughts on his style of play and whether he’ll be a good purchase or not. https://t.co/Th7Cy9zckT reageer retweet
Ja die had ik al gepostquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of dit draadje al gepost is hier, maarKort draadje van een Nederlandse volger van de Argentijnse competitie, goeie vent.twitter:VincentGuzman_ twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 20:34:53Lisandro Magallán (25): solid but unspectacularWith #Magallán closing in on a 9M move to #Ajax, I decided to make a thread showcasing my thoughts on his style of play and whether he’ll be a good purchase or not. https://t.co/Th7Cy9zckT reageer retweet
Die kan er ook geen kut van.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vonden stuttgart fans ook van Schwaab
Die zitten dan goed.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vonden stuttgart fans ook van Schwaab
Wist hetquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan er ook geen kut van.
zegt dan meer over de eredivisiequote:Op zaterdag 15 december 2018 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wist het![]()
Meest complete en constante CV van de ereidivisie (alleen de Ligt is in potentie beter)
Blind is ook beter.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wist het![]()
Meest complete en constante CV van de ereidivisie (alleen de Ligt is in potentie beter)
Viel wel mee..quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zegt dan meer over de eredivisie
In de CL heeft Schwaab genoeg geblunderd.
Maar kan als CV ook uitstekend mee in de Onzindivisie.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Opbouwend is Schwaab wel sterk.
Blind is vogens mij meer een cvm
Stelt ook niks voor..je hoeft eigenlijk niemand te dekken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kan als CV ook uitstekend mee in de Onzindivisie.
Daarom zijn opbouwende kwaliteiten belangrijker, en dan is de aankoop van Magallán vreemd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stelt ook niks voor..je hoeft eigenlijk niemand te dekken.
In Europa kan je zo een type speler goed gebruiken..of heeft Ajax Wober al afgeschreven?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zijn opbouwende kwaliteiten belangrijker, en dan is de aankoop van Magallán vreemd.
Dat denk ik niet, maar die kan sowieso niet meedoen in de eerste 1/8e finale leg na de winter en wellicht nog wel meer potjes.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Europa kan je zo een type speler goed gebruiken..of heeft Ajax Wober al afgeschreven?
Als je iemand thuis in basis zet tegen Bayern schrijf je hem niet af.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Europa kan je zo een type speler goed gebruiken..of heeft Ajax Wober al afgeschreven?
Toekomstgericht ..quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je iemand thuis in basis zet tegen Bayern schrijf je hem niet af.
is ook linksbenig, Magallan rechtsquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je iemand thuis in basis zet tegen Bayern schrijf je hem niet af.
Toch kan ik me haast niet voorstellen dat het allemaal maar heel pover is. Er wordt door Ajax heel veel moeite gedaan om hem binnen te halen voor een best fors bedrag. Als er zoveel betere alternatieven zijn, dan lijkt het me sterk dat Ajax zo vasthoudend is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of dit draadje al gepost is hier, maarKort draadje van een Nederlandse volger van de Argentijnse competitie, goeie vent.twitter:VincentGuzman_ twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 20:34:53Lisandro Magallán (25): solid but unspectacularWith #Magallán closing in on a 9M move to #Ajax, I decided to make a thread showcasing my thoughts on his style of play and whether he’ll be a good purchase or not. https://t.co/Th7Cy9zckT reageer retweet
Nouja zo heel pover is het dus ook weer niet, maar hij staat er wel echt minder goed op bij de watchers dan Tagliafico toen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch kan ik me haast niet voorstellen dat het allemaal maar heel pover is. Er wordt door Ajax heel veel moeite gedaan om hem binnen te halen voor een best fors bedrag. Als er zoveel betere alternatieven zijn, dan lijkt het me sterk dat Ajax zo vasthoudend is.
Ik houd me maar vast aan het feit dat Tagliafico ook eigenlijk niet zoveel voorstelde volgens veel kenners.
dat zal best ja, zullen wel wat gouden spijkers van de wagen afvallenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja zo heel pover is het dus ook weer niet, maar hij staat er wel echt minder goed op bij de watchers dan Tagliafico toen bijvoorbeeld.
Vooral zijn fouten zijn een dingetje en hij is echt niet snel. Verdedigend en in standaardsituaties wel een heel sterke speler.
Dingetje is wel, hij is van Essel sports waar ajax een connectie mee heeft (cassiera, orejuela) dus wie weet hoe dat er in mee heeft gespeeld.
Die laatste twee komen helaas flink tekort, maar dat waren ook van die typische driemiljoenspelers.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja zo heel pover is het dus ook weer niet, maar hij staat er wel echt minder goed op bij de watchers dan Tagliafico toen bijvoorbeeld.
Vooral zijn fouten zijn een dingetje en hij is echt niet snel. Verdedigend en in standaardsituaties wel een heel sterke speler.
Dingetje is wel, hij is van Essel sports waar ajax een connectie mee heeft (cassiera, orejuela) dus wie weet hoe dat er in mee heeft gespeeld.
Zit me nog even af te vragen wat je nodig zou hebben in de winterstop.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of Ajax nog meer spelers gaat halen in de winterstop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |