abonnement Unibet Coolblue
pi_183742971
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:53 schreef Adames het volgende:
Gewoon barcelona weg tikken
Maar dan wel in Camp Nou, dat telt veel meer. :P
pi_183742990
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:51 schreef AmaninFull het volgende:
Ik weet dat het geen zin heeft, maar toch wil ik nog even mijn licht schijnen op de aankomende loting. Hier is even mijn ranking van ploegen die ik het minst graag wil loten naar ploegen die ik het liefst wil loten, met tekst en uitleg (niet zonder een paar clichés erin te verwerken, maar goed het is voetbal):

1. Juve
2. PSG
3. Barça
4. Dortmund
5. City
6. Real
7. Porto

Zoals jullie zien denk ik dat Juve de sterkste club van het moment is. Die staan nu al 6-7 punten los in de Serie A, hebben alle posities drie keer bezet, hebben Ronaldo binnengehaald, hebben een Dybala in de vorm van z'n leven, nou goed, lijkt me duidelijk.

PSG heb ik daar net achter, omdat het aanvallend toch wel het sterkste team is van het moment (anders Liverpool, maar die moeten hun topvorm nog vinden). Verder, als voetbal pokemon was, zou PSG qua speelstijl 'super effective' zijn tegen Ajax. PSG is een ploeg die het heerlijk vindt om op de counter te spelen en daarin ongelooflijk effectief is. Er wordt gedaan alsof De Ligt Mbappé onder de duim hield in die interland, maar dat is gelul. Mbappé heeft daar geen echt sprintduel gehad tegen De Ligt namelijk.

Barça lijkt me voor de hand liggend, want Messi en Coutinho. Porto daar zal het niemand het mee oneens zijn, hoewel het wel weer een vervelende wedstrijd zou worden (want Portugezen).

Verder zal ik er nog twee uitlichten. Real is dit seizoen absoluut te pakken. Ook al speelden ze tegen CSKA met een b-elftal, dan nog kan je er niet 0-3 afgaan (grootste verlies in een thuisduel ooit in de CL). Dit elftal is zoekende. Man City wordt door velen hier bijna verafgood, maar dat is toch echt ongepast. Ten eerste rust er een vloek op Pep als het gaat om het doorkomen van de knock-out fase, dat gaat toch tussen de oren zitten. Maar belangrijker, voor City geldt het omgekeerde van wat er voor PSG geldt: Ajax doet het gewoonlijk goed tegen Engelse ploegen. Tenslotte is City achterin kwetsbaar, zie de wedstrijden tegen Lyon.

Dortmund heb niet echt kijk op, ik weet alleen dat ze erg sterk zijn dit seizoen met Reus en Alcacer als uitschieters.
Het gaat helemaal niet om de sterkste ploeg

Het gaat er om welke ploeg de speelstijl van ajax de meeste kans maakt op het doorkomen

Italiaanse ploegen liggen ajax toch altijd wel?

Ik denk dat ze het beste tegen Juventus kunnen loten.

Dat is een beetje een laffe ploeg.

Net als Dortmund en Porto

Tegen ploegen als Barca Real Mancity PSG is ajax kansloos die kunnen ze beter niet loten. Want dat zijn aanvallende ploegen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183742991
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:47 schreef Adames het volgende:

[..]

hou ons op de hoogte over de walmart
_O-
pi_183743011
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze zo overtuigd zijn van die Magallan. Alle kenners en fans zeggen dat het een modale verdediger is, maar we zitten voor mijn gevoel al 2 jaar achter hem aan. :+

Is er verder niets beter gekomen in de tussentijd voor 9 miljoen?
pi_183743043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze zo overtuigd zijn van die Magallan. Alle kenners en fans zeggen dat het een modale verdediger is, maar we zitten voor mijn gevoel al 2 jaar achter hem aan. :+

Is er verder niets beter gekomen in de tussentijd voor 9 miljoen?
Lijkt me sterk als je bij 1 van de beste zuidamerikaanse ploegen speelt dat je dan modaal bent

Het zal wel een keiharde verdediger zijn waar je liever niet tegen speelt

Maar ja heeeft ajax wel zo een speler nodig...de verdedigers die er nu rondlopen zijn goed genoeg voor de eredivisie

misschien alleen voor de CL ....maar mag die daar wel in uit komen nog dit seizoen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183743079
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lijkt me sterk als je bij 1 van de beste zuidamerikaanse ploegen speelt dat je dan modaal bent

Het zal wel een keiharde verdediger zijn waar je liever niet tegen speelt

Maar ja heeeft ajax wel zo een speler nodig...de verdedigers die er nu rondlopen zijn goed genoeg voor de eredivisie

misschien alleen voor de CL ....maar mag die daar wel in uit komen nog dit seizoen?
Dat mag hij zeker, gelukkig.
pi_183743131
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze zo overtuigd zijn van die Magallan. Alle kenners en fans zeggen dat het een modale verdediger is, maar we zitten voor mijn gevoel al 2 jaar achter hem aan. :+

Is er verder niets beter gekomen in de tussentijd voor 9 miljoen?
snap het ook niet
  zaterdag 15 december 2018 @ 13:10:16 #108
80382 manny
30 is best veel
pi_183743164
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat mag hij zeker, gelukkig.
en bovendien kijken ze nu eindelijk vooruit en niet alleen naar de selectie van dit seizoen. Nog los even of die gozer nou goed genoeg is (inderdaad wel opvallend veel negatieve berichten die opduiken).
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_183743196
Zo ingewikkeld is het allemaal niet om het te snappen....

Maar niet iedereen komt van Harvard. Dat snap ik ook

Deze Argentijn is gewoon ook de opvolger van De ligt mocht die in de zomer vertrekken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183743582
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

toch wel veel geld voor een "Viergever" met een rechterbeen
9 miljoen is wel wat 4 miljoen vroeger was opzich, en Wöber kostte ook al rond dat bedrag.

Maar goed ik verwacht gewoon een speler van het niveau Veltman.
Oh.
pi_183743595
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

het was met Tagliafico ook wel een beetje zo voordat die kwam, die scheen ook niks te zijn maar dat valt 200% mee, dus er is hoop :)
Absoluut niet, die fans waren echt helemaal gek op hem nadat hij daar aanvoerder was en de Copa Sudamerica had gewonnen. Ook had hij al voor het Argentijnse elftal gespeeld waar deze Magallán daar niet voor in aanmerking komt.
Oh.
pi_183743619
Is die snel en vooral.. Slim en technisch oké?
pi_183743647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Is die snel en vooral.. Slim en technisch oké?
Vooral niet snel en technisch

Wel slim en positioneel goed.
pi_183743705
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Is die snel en vooral.. Slim en technisch oké?


Dit is wat een Boca fan tegen mij zei op Reddit.
Oh.
pi_183743715
Niet kopen zulke middelmaat
AFCA!
pi_183743786
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Zo ingewikkeld is het allemaal niet om het te snappen....

Maar niet iedereen komt van Harvard. Dat snap ik ook

Deze Argentijn is gewoon ook de opvolger van De ligt mocht die in de zomer vertrekken
Of in de winter...
pi_183743805
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
Niet kopen zulke middelmaat
Ik zie hem als ideale back up meer.
pi_183743879
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik zie hem als ideale back up meer.
Zelfs nu we veel geld hebben is 9 miljoen voor een verdediger op de bank veel te veel.
AFCA!
pi_183743898
AndreyTP5 twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 13:58:37 Lisandro #Magallan volgt #Ajax en Ajax Life al op instagram 😏 reageer retweet
pi_183743900
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:00 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Zelfs nu we veel geld hebben is 9 miljoen voor een verdediger op de bank veel te veel.
Ongeveer 1/8e van wat je voor MdL krijgt :P
pi_183743906
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ongeveer 1/8e van wat je voor MdL krijgt :P
Waarom is hij dan nooit verkocht als hij zo goed is? Zelfs Boca fans vinden hem maar mwuah
AFCA!
pi_183743933
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Waarom is hij dan nooit verkocht als hij zo goed is? Zelfs Boca fans vinden hem maar mwuah
Je kan het ook andersom zien, hij is nooit verkocht want ze waarderen hem daar.

Daarom plakken ze er ook een hoge vraagprijs op en vanuit de Argentijnse competitie worden spelers vaak niet zo duur ingekocht (maar aan Tagliafico te zien hoeft dat niets te betekenen)
pi_183743952
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:02 schreef skysherrif het volgende:
AndreyTP5 twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 13:58:37 Lisandro #Magallan volgt #Ajax en Ajax Life al op instagram 😏 reageer retweet
Tijd om de wiki up te daten en onder elke YouTube video van hem 'welcome to Ajax' te posten. :+
pi_183743957
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Waarom is hij dan nooit verkocht als hij zo goed is? Zelfs Boca fans vinden hem maar mwuah
Vonden stuttgart fans ook van Schwaab
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:07:22 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183743959
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Waarom is hij dan nooit verkocht als hij zo goed is? Zelfs Boca fans vinden hem maar mwuah
gewoon even afwachten hoe hij het gaat doen, er wordt toch een beetje anders gevoetbald daar dus of het een miskoop is weten we in september
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')