En dat gebeurd eigenlijk nooit. Vragen zijn maar lastig en worden niet beantwoord. Maar als ik daar wat van zeg.....quote:Op donderdag 13 december 2018 23:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
En juist in BNW zou je altijd kritisch moeten durven zijn. Tot de kern proberen te komen, no matter what de uitkomst is.
Of je daar achter stond of niet.
Niet waar. Ik ben best kritischquote:Op donderdag 13 december 2018 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat gebeurd eigenlijk nooit. Vragen zijn maar lastig en worden niet beantwoord. Maar als ik daar wat van zeg.....
Het mooie is, dat voorbeeld werkt ook om te laten zien dat de vorm uitmaakt voor de critical massquote:
Maar je gaat dus er niet op in, inhoudelijk? Jammer. Hoop dat dat ooit veranderd, want nu schiet niemand er iets mee op zo met wat linkdumps en stellingen zonder onderbouwing.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mow ik zie dat doel toch anders...info en van gedachten wisselen met mensen die op hetzelfde spoor zitten ipv in discussie gaan met mensen die er weinig van moeten weten.
Interessante effecten wel.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het mooie is, dat voorbeeld werkt ook om te laten zien dat de vorm uitmaakt voor de critical massZet iedereen op een lijn, of in een homogene blob, en die kansen zijn opeens drastisch anders.
Helaas haalt hij alleen aan dat het op elkaar lijkt, maar niet dat de een in een minuut weg was en de ander daar een paar uur/dagen over deed.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Tingo kaartte dit ook al eens aan
Interessant..
Ik weet het al, het was een complot om de term "3e wereld" bekendheid te geven.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de Sovjets, de NAVO, China en India, Pakistan en nog een stel landen in de koude oorlog dit nu wisten, dat het onmogelijk was een kernwapen te bouwen, wie moest er dan eigenlijk bang w0rden gemaakt?
Niet om jou hoor, maar het is nogal interessant als iemand kernwapens ontkent. Elk ander zou dezelfde vragen krijgen, en die zouden zich ook herhalen als er geen redevoering is.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom ben je daar dan zo gewoon benieuwd naar?
Ik vind van wel. Geen idee wat er nep aan zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:58 schreef DupingDelight het volgende:
Dit ziet er niet echt realistisch uit, imho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje gaat over soldaten tijdens een training met een kernwapen. Logisch dat je dan op de soldaten de focus legt. En dat er geknipt is lijkt me niks geks als je bedenkt dat er meer dan 1 camera's zijn op de wereld.quote:Er is ook in geknipt. Ik vraag me af waarom.
Ook het moment van de explosie staat niet op film, net als bij dat filmpje dat CAD gisteren postte. Vraag me af waarom.
Bovenstaande komt overigens uit:
No shit!quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Geen idee wat er nep aan zou moeten zijn.
[..]
Filmpje gaat over soldaten tijdens een training met een kernwapen.
Als je naar het gifje kijkt dan zie je dat er geknipt is binnen het beeld afkomstig van 1 camera en dat de paddenstoelwolk na de cut ineens oogt als in de afbeelding er boven.quote:Logisch dat je dan op de soldaten de focus legt. En dat er geknipt is lijkt me niks geks als je bedenkt dat er meer dan 1 camera's zijn op de wereld.
Ja of het is een hand-held canera, en de persoon keek weg van de blast...quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:04 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
No shit!
[..]
Als je naar het gifje kijkt dan zie je dat er geknipt is binnen het beeld afkomstig van 1 camera en dat de paddenstoelwolk na de cut ineens oogt als in de afbeelding er boven.
I smell fish
Good grief...I actually took the time to catch up on this topic last nightquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:58 schreef DupingDelight het volgende:
Dit ziet er niet echt realistisch uit, imho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is ook in geknipt. Ik vraag me af waarom.
Ook het moment van de explosie staat niet op film, net als bij dat filmpje dat CAD gisteren postte. Vraag me af waarom.
Bovenstaande komt overigens uit:
Excellent post.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Good grief...I actually took the time to catch up on this topic last night and almost lost the will to live afterwards.:) I honestly don't have the time or energy right now to even answer some of the mind-boggling posts. Anyhoos....
In a lot of the 'nuclear' explosion test footage, the explosions (mushroom clouds) look to have been superimposed on a background. It looks like crude special effects. Pretty much all the footage was produced/edited etc. at Lookout Mountain military studios, which were bigger and better equipped than all of the Hollywood studios of the time.
The witness testimony from Hiroshima and Nagasaki is also unconvincing (melted skin, bodies melted together etc.) People traumatised by the horror of a firebombing could easily be very mistaken.....or could, for whatever reasons, embellish on what they experienced.
People were also told that nothing would be able to grow for years and years in the aftermath of a 'nuclear' explosion because of the radiation, which has been shown not to be true. The power grid wasn't all that badly damaged as the tram cars were up and running within a few days after the (fire) bombings. Then there were the clearly faked images of the black shadows on walls and pavements.
Then there are the theory-based claims from scientists, who could be nothing more than well educated crooks working for military intelligence, governments etc.
Nuclear bomb scare propaganda from 1965....
'Melting of the upturned eyeball' indeed.
Yes folks, this is what could happen!
Be afraid, be very afraid.![]()
People should be asking why on earth they ever made this kind of shit....and it's not just a few films...there's tons of it which is just as bad, if not worse.
Als jij je hand voor een felle lamp houdt, of het licht van een lasapparaat, heb je toch ook een soortgelijk effect?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:25 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Excellent post.
Iemand postte van de week nog een filmpje waarin oude veteranen die claimen ooit bij een proef aanwezig te zijn geweest, doodleuk zaten te vertellen dat de flash er voor zorgde dat ze, terwijl ze de handen voor hun ogen hadden, ze al de botjes en bloedvaten in hun handen konden zien en dat ze als het ware dwars door mensen heen konden kijken en hun skelet zagen. Zo ontzettend fel was dat licht. Een soort van zo fel als 1000 zonnen moet dat zijn geweest.
Dan hou je het tegen de bron.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Als jij je hand voor een felle lamp houdt, of het licht van een lasapparaat, heb je toch ook een soortgelijk effect?
Ik zeg ook niet tegen, maar vóór. Maar gebruik maar een lamp, veiliger.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Je hand tegen een actief lasapparaat houden lijkt me een bijzonder slecht idee.
Dat wel uiteraard.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Je hand tegen een actief lasapparaat houden lijkt me een bijzonder slecht idee.
Heb mijn collega net voor een felle lamp gezet en zag zijn skelet niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet tegen, maar vóór. Maar gebruik maar een lamp, veiliger.
Joh, begrijp je echt niet wat ik bedoel? Zet een goeie MagLite tegen je hand, en je snapt het misschien.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:44 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Heb mijn collega net voor een felle lamp gezet en zag zijn skelet niet.
Nu moet ie er wel weer tegenaan. Wat is het nou?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Joh, begrijp je echt niet wat ik bedoel? Zet een goeie MagLite tegen je hand, en je snapt het misschien.
Misschien x-ray apparaten maar vervangen door goede MagLites. Stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Joh, begrijp je echt niet wat ik bedoel? Zet een goeie MagLite tegen je hand, en je snapt het misschien.
Een MagLite kun je best tegen je hand houden, slimmerik. De vergelijking snap je blijkbaar niet, maargoed, ik denk dat de rest er minder moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:49 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Nu moet ie er wel weer tegenaan. Wat is het nou?
Die veteranen stonden toch ook niet tegen die atoombom aan?
Het is natuurlijk achterlijk om te geloven dat licht afkomstig van een bron van mijlen verderop er voor zorgt dat ik jouw skelet zou kunnen zien. Als het al zo fel is,dan zie je natuurlijk gewoon helemaal niks meer en ben je (tijdelijk) zo blind als een vink.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Een MagLite kun je best tegen je hand houden, slimmerik. De vergelijking snap je blijkbaar niet, maargoed, ik denk dat de rest er minder moeite mee heeft.
Begin je nu over wetenschappelijke feiten te praten? Leuk, ik heb nog een paar vraagjes.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:10 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Het is natuurlijk achterlijk om te geloven dat licht afkomstig van een bron van mijlen verderop er voor zorgt dat ik jouw skelet zou kunnen zien. Als het al zo fel is,dan zie je natuurlijk gewoon helemaal niks meer en ben je (tijdelijk) zo blind als een vink.
Zie je nou zelf echt niet in dat zo'n claim absolute bollocks is?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Begin je nu over wetenschappelijke feiten te praten? Leuk, ik heb nog een paar vraagjes.
Bollocks. Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:12 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Zie je nou zelf echt niet in dat zo'n claim absolute bullox is?
Jup.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Een MagLite kun je best tegen je hand houden, slimmerik. De vergelijking snap je blijkbaar niet, maargoed, ik denk dat de rest er minder moeite mee heeft.
Doe geen moeite, antwoorden krijg je toch niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Begin je nu over wetenschappelijke feiten te praten? Leuk, ik heb nog een paar vraagjes.
Die hoop verlies ik nu ook idd,ondanks de vele bronnen en onderbouwingen die ik aandraagquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Doe geen moeite, antwoorden krijg je toch niet.
quote:Comment: My grandfather was apart of the Teapot Nuclear tests in Nevada,
he at one point was on the ground when the blast went off. He was at 4000
meters, and the blast was 43 kilotons, they had dug a trench and hid
inside of it.
As the blast went off, the initial light blast passed them by, as well as
the rolling dust. My grandfather and several other men began screaming, it
turns out something about the blast allowed them to see through their
gloves and hands. They could see the bones of their arms and hands for a
few seconds, before it disappeared.
I've had people discredit my grandfathers view, and I just want to know
what I can do to either defend him or learn once and for all that he was a
fraud.
Dit is dus een kilometer of 4 a 5. Genoeg om een felle lichtflits te zien me dunkt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:16 schreef illusions het volgende:
https://tools.wmflabs.org(...)165.5_E_&title=Baker
Hier is bijv. waar de Baker bom is ontploft, zo ver van die eilanden was dat dus niet.
Niemand ontkent toch dat je een felle lichtflits zou moeten kunnen zien?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Dit is dus een kilometer of 4 a 5. Genoeg om een felle lichtflits te zien me dunkt.
Waarom vind je het dan zo raar dat dat licht zo fel is dat je door huid heen kan kijken?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:22 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Niemand ontkent toch dat je een felle lichtflits zou moeten kunnen zien?
Een Maglite LED zaklamp is zo'n 3 watt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:10 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Het is natuurlijk achterlijk om te geloven dat licht afkomstig van een bron van mijlen verderop er voor zorgt dat ik jouw skelet zou kunnen zien. Als het al zo fel is,dan zie je natuurlijk gewoon helemaal niks meer en ben je (tijdelijk) zo blind als een vink.
En je handschoenen en je armen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan zo raar dat dat licht zo fel is dat je door huid heen kan kijken?
Je begint jezelf nu wel heel erg voor schut te zetten hoor, waar haal je vandaan dat dat niet zou kunnen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:24 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
En je handschoenen en je armen.
Weet jij niet wat plotseling fel licht met je pupillen en dus je zicht doet?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Je begint jezelf nu wel heel erg voor schut te zetten hoor, waar haal je vandaan dat dat niet zou kunnen?
Pupillen zullen verkleinen waardoor je donkere delen nog beter tegen fel licht ziet afsteken, dat blijft ook een tijdje op je netvlies staan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:27 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Weet jij niet wat plotseling fel licht met je pupillen en dus je zicht doet?
Dus? Je kijkt dwars door je oogleden heen bij fel licht.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:27 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Weet jij niet wat plotseling fel licht met je pupillen en dus je zicht doet?
En toch maar blijven doen he. Sommigen hier dag in dag uit. Dat is ook best gek, of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:15 schreef xpompompomx het volgende:
Eigenlijk is discussiëren met complotters hetzelfde als met hardcore gristenen discussiëren over de evolutietheorie. Nooit is het mogelijk om met zulke types op 1 onderwerp te blijven. Telkens als het te moeilijk voor ze begint te worden of het onderwerp ontkracht, switchen ze snel naar het volgende onderwerp. Zo zijn we hier ook weer razendsnel van materiaalkunde overgegaan naar EMP's naar camerastatieven naar de sterkte van een lichtflits van een kernexplosie.
Je verblind volledig.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Pupillen zullen verkleinen waardoor je donkere delen nog beter tegen fel licht ziet afsteken.
Het is ook en mix van masochisme enerzijds en leedvermaak anderzijds natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:29 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
En toch maar blijven doen he. Sommigen hier dag in dag uit. Dat is ook best gek, of niet?
Een flashbang is minder fel dan zonlicht, buiten overdag zie je 'm niet eens. Kijk maar eens in welke situaties het gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:30 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Je verblind volledig.
Een flashbang wordt niet voor niets gebruikt in het leger en door arrestatieteams.
Ignorance is bliss zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:31 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Het leedvermaak is dan in deze mijnerzijds, vermoed ik.
Maar goed, zelfs als de verhalen van die opa's over het zien van botten niet zouden kloppen dan is het in een discussie over het wel of niet bestaan van nucleaire explosies geheel zonder waarde.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:37 schreef DupingDelight het volgende:
Goed, ik vind het prima dat jullie dergelijke claims echt gewoon blind (no pun intended) geloven. Dat is jullie goed recht. Net als dat het mijn goed recht is dit absolute horse shite te vinden.
Dat probeert men hier al een tijdje duidelijk te maken, al 4 topics lang om precies te zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar goed, zelfs als de verhalen van die opa's over het zien van botten niet zouden kloppen dan is het in een discussie over het wel of niet bestaan van nucleaire explosies geheel zonder waarde.
Er zijn 2 opties:
- het kan natuurkundig
- het kan natuurkundig niet
Over de bijverschijnselen kan je het dan ook nog hebben maar dat is verder niet relevant voor de discussie an sich.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stun_grenadequote:Op vrijdag 14 december 2018 15:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een flashbang is minder fel dan zonlicht, buiten overdag zie je 'm niet eens. Kijk maar eens in welke situaties het gebruikt wordt.
Het is ook de combinatie van licht en geluid die een flashbang effectief maakt.
quote:TRUE !
My father was at the testing at that Bikini islands ( Im named after one of the tests)
He told the same story, at the second of the blast , even with you eyelids closed and your arm in front of you face you could see the bone in your fore arm. It was not due to x rays, just a very bright flash of visable light.
Via linkje van ChrisCarterquote:I was stationed on Eniwetok in the Pacific Ocean for Operation Hardtack in 1958 and was a C-54 pilot. I personally viewed approximately 30 nuclear tests. As an officer, I was issued one of the limited number of goggles so that I could look directly at the detonations. The goggles were so dark, that if you looked at the sun at noon, you could only see a small speck of light. The tests were conducted in the middle of the lagoon. I was on the island which I believe was called Fred, where the main runway was located; probably a few miles from the detonations. When the device was detonated, the brightness of the explosion was unbelievable. It would have been possible to read a book through the goggles. Since it was so bright, it was natural to hold your hand up in front of your face to shielf yourself against the intensity. We all did it at the same moment. You could plainly see the skeleton in your hand and arm. It was so clear that it appeared that there was no flesh, nothing but bones. We were not permitted to have cameras so no one was able to take photographs. And even if we had tried, the extreme intensity of the light would have obliterated the film. But I can verify that what your grandfather said was absolutely true. I am now 80 and that amazing vision is still clearly in my memmory.
Wat vind je van deze post?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:46 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
[..]
Man van 80 die even een accountje maakt op een snopes forum om deze urban legend even te helpen levend te houden. Ik geloof het meteen.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar goed, zelfs als de verhalen van die opa's over het zien van botten niet zouden kloppen dan is het in een discussie over het wel of niet bestaan van nucleaire explosies geheel zonder waarde.
Er zijn 2 opties:
- het kan natuurkundig
Over de bijverschijnselen kan je het dan ook nog hebben maar dat is verder niet relevant voor de discussie an sich.
If a theory doesn't work in practice then it becomes quite worthless really.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn 2 opties:
- het kan natuurkundig
I don't understand why anyone who is satisfied with the official stories would come here really. Maybe they are just looking for an argument. They seem to be more interested in appearing to be right about something or winning an argument rather than genuinely looking for the truth behind a story.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:29 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
En toch maar blijven doen he. Sommigen hier dag in dag uit. Dat is ook best gek, of niet?
De praktijk laat juist zien dat het werkt, zowel in kernbommen als kernreactors.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
If a theory doesn't work in practice then it becomes quite worthless really.
Oftewel geestelijke armoede. Tv programma's - programming. Laat ze in al die programmeerde tv stories blijven geloven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
I don't understand why anyone is satisfied with the official stories would come here really. Maybe they are just looking for an argument. They seem to be more interested in appearing to be right about something or winning an argument rather than genuinely looking for the truth behind a story.
Maybe they think they can in some way convince people who don't believe the TV stories that they are wrong to do so.
Volgens mij is alle onderbouwing in deze reeks niet afkomstig van tv programmas maar allemaal wetenschappelijk te herleiden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oftewel geestelijke armoede. Tv programma's - programming. Laat ze in al die programmeerde tv stories blijven geloven.
Beantwoord eerst maar eens waarom een exponentiële kettingreactie in een kritische massa niet plaats kan vinden volgens jou.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
I don't understand why anyone is satisfied with the official stories would come here really. Maybe they are just looking for an argument. They seem to be more interested in appearing to be right about something or winning an argument rather than genuinely looking for the truth behind a story.
Maybe they think they can in some way convince people who don't believe the TV stories that they are wrong to do so.
Dat weet ik toch mop, jij beantwoord nooit kritische vragenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik beantwoord niks, geen behoefte aan, ben ik niet verplicht aan jou al helemaal niet, hou zelf bnw maar in leven. Succes!
En dan besschuldig je anderen van geestelijke armoede...quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik beantwoord niks, geen behoefte aan, ben ik niet verplicht aan jou al helemaal niet, hou zelf bnw maar in leven. Succes!
Grappig genoeg reageer je wel keer op keer, maar nooit inhoudelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie ze weer eens happen. Zo voorspelbaar. Geestelijke armoede inderdaad. FYI Mr Verdriet, je doet je naam eer aan. Ik ben je mop niet, nooit geweest en zal het nooit worden ook. Irl loop ik met een boog om dit soort mensen heen, ga ik een beetje met ze in discussie. Dacht het niet.
I can't believe you think that nothing happens in the world.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
I don't understand why anyone who is satisfied with the official stories would come here really. Maybe they are just looking for an argument. They seem to be more interested in appearing to be right about something or winning an argument rather than genuinely looking for the truth behind a story.
Pfff hoe lang doe je er wel niet om, als je ergens heen moet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie ze weer eens happen. Zo voorspelbaar. Geestelijke armoede inderdaad. FYI Mr Verdriet, je doet je naam eer aan. Ik ben je mop niet, nooit geweest en zal het nooit worden ook. Irl loop ik met een boog om dit soort mensen heen, ga ik een beetje met ze in discussie. Dacht het niet.
Ik vind het jammer dat hier inhoudelijk nog niet op in is gegaan door o.a. TS, terwijl dat toch de essentie vormt van het bestaansrecht van dit topic.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn 2 opties:
- het kan natuurkundig
Ja, die 2e was overigens 0.1 kiloton, geen 1 kilotonquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pfff hoe lang doe je er wel niet om, als je ergens heen moet.
Maar goed even ontopic, zelfde vraag als ik Tingo gesteld heb, zie filmpjes die ik gepost heb.
Over tnt explosie.
Oeps foutje.. Thxquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, die 2e was overigens 0.1 kiloton, geen 1 kiloton
Deze van 0,1 kilo ton kwam ook naar voren in de docu die in de op stond, helaas is die docu offline gehaaldquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, die 2e was overigens 0.1 kiloton, geen 1 kiloton
Ik heb er wel een post over gemaakt maar die ging ten onder ook aan de TS waar hij gebruik van had kunnen maken..quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hier inhoudelijk nog niet op in is gegaan door o.a. TS, terwijl dat toch de essentie vormt van het bestaansrecht van dit topic.
Welke praktijken?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De praktijk laat juist zien dat het werkt, in kernbommen.
You don't even understand what I write, and certainly don't understand what I think.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
I can't believe you think that nothing happens in the world.
Beantwoord eerst maar eens waarom een exponentiële kettingreactie in een kritische massa niet plaats kan vinden volgens jou.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
You don't even understand what I write, and certainly don't understand what I think.
I've never stated that 'nothing happens in the world'.
Please try and pay more attention in class.
Wat, de kernreactors wil je niet op reageren?quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke praktijken?
You should know very well by now that not everyone here trusts or believes your word about it – or anything else for that matter.
Please post something substantial to back up your above claim.
+1quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
You don't even understand what I write, and certainly don't understand what I think.
Nee idd, ik snap niks van jou wereld, want er gebeurt maar bar weinig, geen ruimtevaart geen aanslagen amper oorlogen, geen atoom wapens, geen dinos..quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
I've never stated that 'nothing happens in the world'.
Please try and pay more attention in class.
I think the images of the 100-ton TNT explosions (carried out to simulate 'atomic' explosions) were used as templates to fake some of the 'atomic' bomb explosion footage, produced,edited etc. at LookOut Mountain Studos.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zal nogmaals de vraag stellen over mijn geposte filmpjes..
Hoe staat het met die explosies?
No not yet, maybe next year. As I wrote several times already: I haven't had the time lately to look into the atomic energy subject.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat, de kernreactors wil je niet op reageren?
En de rest doet hun gewoon na? Rusland Frankrijk noord korea India Pakistan etc? Bedoel die laatste 2 liggen sinds afscheiding van gb met elkaar overhoop he..quote:Op maandag 24 december 2018 18:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
I think the images of the 100-ton TNT explosions (carried out to simulate 'atomic' explosions) were used as templates to fake some of the 'atomic' bomb explosion footage, produced,edited etc. at LookOut Mountain Studos.
But why? Fearmongery doesn't make something fake.quote:Op maandag 24 december 2018 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
No not yet, maybe next year. As I wrote several times already: I haven't had the time lately to look into the atomic energy subject.
I'm still looking at the 'atomic' bomb fearmongery and how it came about.
...
quote:Op maandag 24 december 2018 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
No not yet, maybe next year. As I wrote several times already: I haven't had the time lately to look into the atomic energy subject.
Besides that, I've better things to do than have petty arguments with people who will continue to believe/defend (for whatever reasons and at any cost) everything they see on TV Wonderland News anyway.
Anyhoo, hope you all have a wonderful consumeristic christmas.
Denk je dat atoomenergie één van de belangrijkste onderdelen is als je kernwapens aan het ontkennen bent? Of begin jij aan tafel ook met het toetje en eindig je met het voorgerecht?quote:Op maandag 24 december 2018 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Besides that, I've better things to do than have petty arguments with people who will continue to believe/defend (for whatever reasons and at any cost) everything they see on TV Wonderland News anyway.
You (or your cohorts)have failed miserably in posting anything to substantiate the various claims you have made.
….............
Dieptriest allemaalquote:Op maandag 24 december 2018 19:33 schreef illusions het volgende:
Dus als je kernwapens niet ontkent moet je wel een smerige kapitalistische uberconsument zijn die de hele dag Elf kijkt en dure cadeautjes koopt die gemaakt zijn in Chinese sweatshops.
[..]
Denk je dat atoomenergie één van de belangrijkste onderdelen is als je kernwapens aan het ontkennen bent? Of begin jij aan tafel ook met het toetje en eindig je met het voorgerecht?
Beantwoord eerst maar eens waarom een exponentiële kettingreactie in een kritische massa niet plaats kan vinden volgens jou.“quote:Op maandag 24 december 2018 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |