Geweldig ja, ben het nu aan het lezenquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:40 schreef Greys het volgende:
Fred reviewt even alle Nederlandse inzendingen![]()
![]()
ESF / Wat vind jij de beste Nederlandse inzendingen ooit?
Mooi!quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)vinden-het-gaaf.html
Hoe ouder je wordt des te sneller de tijd gaat, zegt deze wijze manquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een gek idee dat hier voor mijn gevoel gisteren het nog tropische temperaturen waren en er nu gewoon een kerstboom staat.![]()
Ik word oud, en de tijd gaat snel...
Ik ben hier dubbel over, mooi dat zo'n jongetje het vertelt en hoe zijn ouders het accepteren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)vinden-het-gaaf.html
Inderdaad huldequote:Op zaterdag 15 december 2018 00:40 schreef Greys het volgende:
Fred reviewt even alle Nederlandse inzendingen![]()
![]()
ESF / Wat vind jij de beste Nederlandse inzendingen ooit?
Eens, super dat dit een positief gevoel gaf, maar ‘t zal niet allemaal rozegeur en maneschijn zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:14 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben hier dubbel over, mooi dat zo'n jongetje het vertelt en hoe zijn ouders het accepteren.
Maar aan de andere kant, je bent nog in ontwikkeling. Als ik puur naar mijzelf kijk. Het ging rond mijn 17e landen.
Maar aan de andere kant het zijn andere tijden en ik denk dat de sexuele ontwikkeling bij kinderen sneller gaat'.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Eens, super dat dit een positief gevoel gaf, maar ‘t zal niet allemaal rozegeur en maneschijn zijn.
Ja! Heb je echt een gourmetpan met van die pannetjes en een plaat, of alleen de plaat?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:33 schreef Dave het volgende:
Ik durf het in CUL niet, maar hebben jullie misschien nog leuke/originele/lekkere/makkelijke gourmet tips?
Ben het met je eens hoor, maar bij dit jongetje was er weinig twijfel over wat mij betreftquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:14 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben hier dubbel over, mooi dat zo'n jongetje het vertelt en hoe zijn ouders het accepteren.
Maar aan de andere kant, je bent nog in ontwikkeling. Als ik puur naar mijzelf kijk. Het ging rond mijn 17e landen.
Maar aan de andere kant het zijn andere tijden en ik denk dat de sexuele ontwikkeling bij kinderen sneller gaat'.
Ik word al chaggo als het alles bij elkaar een uur duurt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:13 schreef Dave het volgende:
Een dag? Ik was gisteren met 25 minuten klaar.
Plaat met pannetjes idd. De nacho’s zag ik op Facebook voorbij komen, dat werkt dus goed? Vlees wordt zeker niet vergeten!quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Heb je echt een gourmetpan met van die pannetjes en een plaat, of alleen de plaat?
Indien ook pannetjes: koop een (twee..) chorizoworst(en), snij in plakken van ongeveer halve dik, en een schaal met plakjes kaas. Als je dan bij het gourmetten een plakje chorizo met daar overheen een plakje kaas bakt in je pannetje (onder de plaat) IS DAT ULTIEM GODDELIJK.
En schaaltje nacho chips en kopje geraspte kaas en kopje gesneden lente-uitjes. Paar chips in je pannetje, geraspte kaas en uitjes erop, even onderin zetten in het pannetje.
Dit naast de gewone vleesjes enzo. Mini burgertjes, stukjes kip, biefstuk, varkenshaas.
En grote champignons in plakken. Uiringen.
Plakken van een halve worst dik? Dat past toch niet in de pannetjes?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Heb je echt een gourmetpan met van die pannetjes en een plaat, of alleen de plaat?
Indien ook pannetjes: koop een (twee..) chorizoworst(en), snij in plakken van ongeveer halve dik, en een schaal met plakjes kaas. Als je dan bij het gourmetten een plakje chorizo met daar overheen een plakje kaas bakt in je pannetje (onder de plaat) IS DAT ULTIEM GODDELIJK.
En schaaltje nacho chips en kopje geraspte kaas en kopje gesneden lente-uitjes. Paar chips in je pannetje, geraspte kaas en uitjes erop, even onderin zetten in het pannetje.
Dit naast de gewone vleesjes enzo. Mini burgertjes, stukjes kip, biefstuk, varkenshaas.
En grote champignons in plakken. Uiringen.
Die chorizo is bij ons in de familie iig altijd de favoriet van iedereenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Plaat met pannetjes idd. De nacho’s zag ik op Facebook voorbij komen, dat werkt dus goed? Vlees wordt zeker niet vergeten!
Chorizo klinkt idd lekker, en net even een leuke draai!
Van elf tot zes ongeveer. Dus hele dag is wat overdreven maar best lang ja.quote:
Op mijn 12e was ik ook aan het worstelen met mijn sexuele ontwikkeling, maar ik wist nog niet precies wat homosexualiteit was en het was destijds vies en slecht. Voor mij ging het landen en bewust worden van zelf acceptatie rond mijn 18e.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, maar bij dit jongetje was er weinig twijfel over wat mij betreft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |