ONZ SC was ook vrij dood wel, maar de verhuizing vanuit DTS verliep goed.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat heeft flippiee mooi voor elkaar gekregen.
Ja, behoorlijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niets hoor![]()
Ik schrok even want ik dacht dat het hier dood was.
De beste wensenquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 23:13 schreef I. het volgende:
» Er is al 101 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Bitches.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo
@:jancees
@:fok-it
@:jr-style-93
Waarom tag je mij niet mega debiel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo
@:jancees
@:fok-it
@:jr-style-93
Wie niet weg is is gefienquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo fien voor die mensjes
Tjacka vriend. We kunnen dit ook op een normale manier oplossen. Als jij kiest voor deze agressieve weg dan spreek en zie ik jou op Amsterdam centraal om 20.30!quote:
Nee hoeft niet maat.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tjacka vriend. We kunnen dit ook op een normale manier oplossen. Als jij kiest voor deze agressieve weg dan spreek en zie ik jou op Amsterdam centraal om 20.30!
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
#vroega baggerde we dit helemaal vol... zo'n 5-7 jaar terug dus ...
Kloon van?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
#vroega baggerde we dit helemaal vol... zo'n 5-7 jaar terug dus ...
Ga je PS5 kopen dit jaar?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ah hier moet je zijn als je geen reet te doen hebt
Als het geld het toelaat denk ik het wel.. heb de ps1 ook dag 1 gehaaldquote:
Ik kijk eerst even aan of er geen bugjes en zo in zitten. Heb toch nog zat om te spelen op de ps4.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als het geld het toelaat denk ik het wel.. heb de ps1 ook dag 1 gehaald
Vind reet een beetje ordinaire term eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
Geef ik fokkie een extra sc reageert er niemand
Wat een random opmerkingquote:Op donderdag 3 juni 2021 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind reet een beetje ordinaire term eigenlijk
Hahaatjesquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
Geef ik fokkie een extra sc reageert er niemand
Dit ontken ikquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Lol @:mortaxx had je nostalgische feelings? Beetje posts uit 2016 liken
Sorry hoor zijn wat jaren voorbijquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
sinds wanneer kan jij aardig doen? Who’s dis
Nou dat valt ook weer tegen. Hou gewoon niet meer zo van dat gedoequote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuk dat je van de live laugh love vibe bent geworden
Wat een groeiquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou dat valt ook weer tegen. Hou gewoon niet meer zo van dat gedoe
Mortaxx is tegenwoordig bezig met zelfgroei en heeft de verboden vruchten van het leven aan de kant geschovenquote:
Maar die verboden vruchten maken de leef juist zo verslavend tochquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortaxx is tegenwoordig bezig met zelfgroei en heeft de verboden vruchten van het leven aan de kant geschoven
Allemaal korte termijn lustenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar die verboden vruchten maken de leef juist zo verslavend toch
Never gonna happenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal korte termijn lustenZodra jij uit je Milou Deelen fase bent ga je je dat ook beseffen
Walgelijk!! Hoeveel unox-worsten heb je inmiddels al opgewarmd?quote:
Gebleven bij 1 vastequote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Walgelijk!! Hoeveel unox-worsten heb je inmiddels al opgewarmd?
Jeetje wat monogaamquote:
Ik ben al jaren trouw aan mijn handquote:
een oud gediende, scrol maar terug naar ergens 2009 of zoquote:
Uhm PO uiteindelijk in theoriequote:Op zondag 1 september 2024 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
tijd om te quiet quitten. Of krijg je dan de scrum master achter je aan
Lr godquote:Op zondag 1 september 2024 22:14 schreef Fok-it het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
Denk niet dat Capuchon ooit zo'n topicpointer uit zijn toetsenbord zou krijgen
is al uit myatquote:Op zondag 1 september 2024 22:12 schreef Bezsen het volgende:
Tijd om deze sc te gaan gebruiken. Zijn we gelijk van klb moderatie af.
Waar heb je het over rare jongenquote:
Niet zo angstig zijn man.quote:Op zondag 1 september 2024 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
tijd om te quiet quitten. Of krijg je dan de scrum master achter je aan
quote:
quote:
Of kassie wijle of in Zuid-Europa zijn mentale gezondheid aan het verbeteren gok ikquote:
Dat is 6 jaar geleden gladiool!!quote:
Tijd is relatief!quote:
Je moet je wel goed inlezen in een nieuw topicquote:
nog een paar duizend delen te gaan!quote:Op zondag 1 september 2024 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je moet je wel goed inlezen in een nieuw topic
Heb het even door mijn neuralink gehaaldquote:Op zondag 1 september 2024 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nog een paar duizend delen te gaan!
Komt vanzelf welquote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 1 september 2024 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar ik post wel lekker irritant mee
Als user ben je welkom wmbquote:Op zondag 1 september 2024 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bent zeker welkom maat.quote:Op zondag 1 september 2024 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vind je van nieuw Koreaantjegenot bij Feyenoord?quote:
Er zijn dagen dat ik niet naar rode ster heb gekekenquote:Op zondag 1 september 2024 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je van nieuw Koreaantjegenot bij Feyenoord?
wees er maar trots opquote:Op zondag 1 september 2024 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan ook KLB SC naar GC schoppen . Hoef ik niet meer te moddenquote:Op zondag 1 september 2024 22:18 schreef Abid-Meher het volgende:
Dit is wel lullig voor @:capuchon_jongen
Vreemdelingenlegioen geeft wel Ruud Gullit vibesquote:Op zondag 1 september 2024 22:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet naar rode ster heb gekeken
Als je had opgelet hebben we dit zojuist zonder succes geprobeerdquote:Op zondag 1 september 2024 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan ook KLB SC naar GC schoppen . Hoef ik niet meer te modden
Was het vorig jaar ook wel.quote:Op zondag 1 september 2024 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemdelingenlegioen geeft wel Ruud Gullit vibes
kans gemist om Weghorst te halenquote:Op zondag 1 september 2024 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemdelingenlegioen geeft wel Ruud Gullit vibes
Nee, had niet passend geweest.quote:
Erg radicaalquote:Op zondag 1 september 2024 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed dan maar slotje op KLB SC ? Aangezien jullie verhuisd zijn
Prima.quote:Op zondag 1 september 2024 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee nee, laat Sjonnie en Loverboy er maar lekker posten hoor. Hoeft toch niet meteen dichtquote:Op zondag 1 september 2024 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Garantie voor 25 goals. Primaquote:Op zondag 1 september 2024 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, had niet passend geweest.
Van Basten, Bergkamp, Zlatan, Weghorst.
zou niet weten wat ik hem nog te vertellen zou hebbenquote:Op zondag 1 september 2024 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, laat Sjonnie en Loverboy er maar lekker posten hoor. Hoeft toch niet meteen dicht
quote:
Wat je ook doet, ik steun je en ben trots op je maat.quote:Op zondag 1 september 2024 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan ook KLB SC naar GC schoppen . Hoef ik niet meer te modden
Succes.quote:Op zondag 1 september 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mij prima als jullie hier posten. Kan ik 100% focussen op de topics van mikeytt en vogeltjesdans
niet lang meer zakazuluquote:
wil je de topic pointer even weghalen die is over de datumquote:
Dat is cultuur! Je bent zeker ook tegen Zwarte Pietquote:Op zondag 1 september 2024 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wil je de topic pointer even weghalen die is over de datum
Tyft opquote:Op zondag 1 september 2024 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wil je de topic pointer even weghalen die is over de datum
Ken jij angst Chevyquote:Op zondag 1 september 2024 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden
TLDR
quote:Op zondag 1 september 2024 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is cultuur! Je bent zeker ook tegen Zwarte Piet
Homofielenquote:
Neen. Ik kan echt de hele wereld aan. Jijquote:
Jij hebt nog niet eens 100K in totaal!!quote:Op zondag 1 september 2024 23:19 schreef Bezsen het volgende:
Praat niet over GRTD als je hier niet minstens 100k+ posts heb gezet.
Check deze onwetendheid @Mortaxx @Kaneelstokje @Fok-itquote:Op zondag 1 september 2024 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet eens 100K in totaal!!
Is goed Insomnia_quote:Op zondag 1 september 2024 23:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Check deze onwetendheid @:Mortaxx @:Kaneelstokje @:Fok-it
Dit was trouwens wel ERG geilquote:Op zondag 1 september 2024 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)l-en-de-hoerenlopers
ik ben gewoon superieur aan al dat gespuisquote:Op zondag 1 september 2024 23:19 schreef Bezsen het volgende:
FlippingCoin komt hier een keer en denkt de boel gelijk te veranderen.
Lijkt wel een asielzoeker.
pas de pointer maar aan als bezsen naar bed is die is een beetje opgewonden door de hele verhuizingquote:Op zondag 1 september 2024 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit was trouwens wel ERG geil
@Dotteke zit wel in mijn team dus pas maar opquote:Op zondag 1 september 2024 23:24 schreef Bezsen het volgende:
Mijn vrienden @:ChevyCaprice en @:Capuchon_Jongen hebben hier geen macht.
Harde kern van GRTD!!quote:Op zondag 1 september 2024 23:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@Stuartquote:Op zondag 1 september 2024 23:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Akkoordquote:Op zondag 1 september 2024 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Laten we ons netjes gedragen zodat dit een modvrij topic blijft
Vriendquote:
Maar dat is niet zoals het hoort in GRTDquote:Op zondag 1 september 2024 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Laten we ons netjes gedragen zodat dit een modvrij topic blijft
In grtd schelden we elkaar verrotquote:Op maandag 2 september 2024 08:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar dat is niet zoals het hoort in GRTD
Hoe werkt dat precies. Je ziet iemand in de supermarkt en dan ga je stalken?quote:Op maandag 2 september 2024 06:46 schreef vrijgevochten het volgende:
In ander nieuws, nog een andere vrouw een berichtje gestuurd na wat speelse blikken over en weer (wat ze ook nog herkende, het kan dus toch) maar die gaat binnenkort door europa reizen
is dat echt een vraag die je moet stellen gastquote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef Questular het volgende:
Korte samenvatting waarom we nu hier zitten?
Ho ho wat een agressie, even John halen om te kijken wat hij er van vindt.quote:Op maandag 2 september 2024 09:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dat echt een vraag die je moet stellen gast
Aders wordt je ignore lijst zo langquote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef Questular het volgende:
Waarom die gekke engelse termen nou weer erbij johquote:Op maandag 2 september 2024 06:46 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik doe weer wat onderzoek naar narcisme, zeker na dat gedoe met juffie
(Al kan het natuurlijk nog steeds een twinflame zijn, want die spiegelen ook als gekken en ontkennen ook vanalles zonder dat er geen gebreken zijn in het kunnen liefhebben maar ik heb even werk genoeg aan mijzelf)
Ben ondertussen al voor 90% zelf een narcist met allerlei rare (oa imaginaire) encounters
In ander nieuws, nog een andere vrouw een berichtje gestuurd na wat speelse blikken over en weer (wat ze ook nog herkende, het kan dus toch) maar die gaat binnenkort door europa reizen
Nee joh deze vrouw en ik zijn elkaar de hele zomer al vele keren tegen gekomen.quote:Op maandag 2 september 2024 09:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies. Je ziet iemand in de supermarkt en dan ga je stalken?
Omdat YouTube veelal betere kennis geeft in het Engelsquote:Op maandag 2 september 2024 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom die gekke engelse termen nou weer erbij joh
Wonder idd dat ik niet op de longstay zitquote:Op maandag 2 september 2024 12:06 schreef Questular het volgende:
Scrup lijkt me echt een uitstekende serialkiller.
Oh god. Je bent toch niet op al die PUA kanalen geabonneerd hequote:Op maandag 2 september 2024 12:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Omdat YouTube veelal betere kennis geeft in het Engels
Hi, Elliot Rodger herequote:Op maandag 2 september 2024 12:06 schreef Questular het volgende:
Scrup lijkt me echt een uitstekende serialkiller.
Nee ik heb vaak geniale momenten en dat zet ik dan om in zoektermenquote:Op maandag 2 september 2024 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh god. Je bent toch niet op al die PUA kanalen geabonneerd he
Dit leest toch niemand godverdommequote:Op maandag 2 september 2024 12:22 schreef Fok-it het volgende:
Tomorrow is the day of retribution,
the day in which I will have my revenge against humanity, against all of you.
For the last
eight years of my life, ever since I hit puberty, I’ve been forced to endure an existence of
loneliness, rejection and unfulfilled desires all because girls have never been attracted to
me. Girls gave their affection, and sex and love to other men but never to me.
I’m 22 years old and I’m still a virgin. I’ve never even kissed a girl. I’ve been through col-
lege for two and a half years, more than that actually, and I’m still a virgin. It has been very
torturous. College is the time when everyone experiences those things such as sex and fun
and pleasure. Within those years, I’ve had to rot in loneliness. It’s not fair
Iedereen is nog zoekende maatquote:
Rodger thatquote:Op maandag 2 september 2024 12:22 schreef Fok-it het volgende:
Tomorrow is the day of retribution,
the day in which I will have my revenge against humanity, against all of you.
For the last
eight years of my life, ever since I hit puberty, I’ve been forced to endure an existence of
loneliness, rejection and unfulfilled desires all because girls have never been attracted to
me. Girls gave their affection, and sex and love to other men but never to me.
I’m 22 years old and I’m still a virgin. I’ve never even kissed a girl. I’ve been through col-
lege for two and a half years, more than that actually, and I’m still a virgin. It has been very
torturous. College is the time when everyone experiences those things such as sex and fun
and pleasure. Within those years, I’ve had to rot in loneliness. It’s not fair
Ik heb overal machtquote:Op zondag 1 september 2024 23:24 schreef Bezsen het volgende:
Mijn vrienden @:ChevyCaprice en @:Capuchon_Jongen hebben hier geen macht.
Je moeder vond dat ookquote:Op maandag 2 september 2024 12:50 schreef vrijgevochten het volgende:
Wat is deze topicpointer
De maker had goed spul
TR gezetquote:
ik post waar en wanneer ik wil. Al is het puur om je te irriteren.quote:
I know. ik ben dan ook een heel stoere jongenquote:
Ze wilden van me af.(als mod)quote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef Questular het volgende:
Je moet je nu wel als slachtoffer gedragen hoor anders kan Abid zich niet meer met je identificerenquote:Op maandag 2 september 2024 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik post waar en wanneer ik wil. Al is het puur om je te irriteren.
Maat halloquote:Op maandag 2 september 2024 15:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je moet je nu wel als slachtoffer gedragen hoor anders kan Abid zich niet meer met je identificeren
Jij gister gekeken?quote:
Was wel leuk. Alleen was Norris niet echt top helaas. En George ook niet. Charles welquote:Op maandag 2 september 2024 16:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee joh ben nergens op geabonneerd
Hij is nog maar twee dagen wegquote:Op maandag 2 september 2024 16:05 schreef vrijgevochten het volgende:
Jezus ik had maar drie dagen ban en solo zit nog in de bajes
Mooie tijden inderdaad voor de neutrale kijkerquote:Op maandag 2 september 2024 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was wel leuk. Alleen was Norris niet echt top helaas. En George ook niet. Charles wel
Bijzonder nadat hij mijn posts met een bepaalde ziekte had gequotedquote:Op maandag 2 september 2024 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is nog maar twee dagen weg
Eensquote:Op maandag 2 september 2024 16:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mooie tijden inderdaad voor de neutrale kijker
Hun probleemquote:RB wel helemaal naar de tering
Hoe gaat het met Russel?quote:Op maandag 2 september 2024 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens
[..]
Hun probleemBoeit me echt helemaal niks
Nou.. zelf is die ook niet heilig!quote:Op maandag 2 september 2024 16:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bijzonder nadat hij mijn posts met een bepaalde ziekte had gequoted
Russell*quote:
Hij was Niels wel erg aan het klieren de laatste tijd inderdaadquote:Op maandag 2 september 2024 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou.. zelf is die ook niet heilig!
Noris heef het niet kunnen afmaken gisteren, wat was er aan de hand. Toch beetje verrassing dat Charles Leclerq gewonnen heeft?quote:Op maandag 2 september 2024 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Russell*
Helaas slecht. Gister een bizar slechte eerste ronde en alles weggegooid vanaf P3.
SAD
Leclerc*quote:Op maandag 2 september 2024 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Noris heef het niet kunnen afmaken gisteren, wat was er aan de hand. Toch beetje verrassing dat Charles Leclerq gewonnen heeft?
Toch wel bijzonder dat ze de rijders laten racen bij McClaren, benieuwd of dat zo zal blijven gaan.quote:Op maandag 2 september 2024 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leclerc*
Norris liet zich mooi passeren door zijn eigen teammaat in lap 1. En daarna reed die zijn banden aan gort. Iets wat die normaal nooit doet.
Ze beginnen al te zeggen dat ze daar mogelijk verandering in brengen. Ze hebben tot nu gewoon een twee nummer 1's mentaliteit. Logisch ook, twee (jonge) toppersquote:Op maandag 2 september 2024 16:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ze de rijders laten racen bij McClaren, benieuwd of dat zo zal blijven gaan.
Stel je aan vieze rukkerquote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
3x klaargekomen vandaag.
En weer depressief. Kutzooi.
lolquote:
Als je eens ver wil schieten moet je eens vlak voordat je klaarkomt eens je eikel dichtknijpen. en dan los latenquote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
3x klaargekomen vandaag.
smeerpijpquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je eens ver wil schieten moet je eens vlak voordat je klaarkomt eens je eikel dichtknijpen. en dan los laten![]()
TR gezet smeerpijp.quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je eens ver wil schieten moet je eens vlak voordat je klaarkomt eens je eikel dichtknijpen. en dan los laten![]()
🥲🥲🥲quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik schiet meestal best ver, raak best vaak mijn gezichtquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
plafond heet dat debielquote:Op maandag 2 september 2024 18:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik schiet meestal best ver, raak best vaak mijn gezichtof de muur boven me, als ik lig.
Het plafond is bereikt 😂😂😉quote:
Lekker maatquote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Was weer een heerlijk productief dagje
terug naar klb sc losertjequote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
3x klaargekomen vandaag.
You fucking wishquote:
Als jij jezelf gedraagt!!!!quote:Op maandag 2 september 2024 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
You fucking wish![]()
Ik zit in beide
dat ging dus al mis vandaagquote:
Akkoord, gelukkig hebben we hier goede moderatie in gc dus ik heb daar vertrouwen in.quote:Op maandag 2 september 2024 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat ging dus al mis vandaag
We moeten paal en perk stellen aan dat rare gedrag! We zijn nu in een net subforum
Selbstgemachte groentesoep met auch Selbstgemachte balletjes ja. Uit de vriezert met kaiserbroodjes. Geen zin om te koken vandaag.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat staat er op het menu vanavond
Waar laat je dat dan? Ik spaar behoorlijk elke maand.quote:Op maandag 2 september 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
afgelopen maand maar 150 euro overgehouden. Het zijn dure tijden
tegenvaller van 500 euro, verder geen rare uitgaven. Leven is gewoon duur gewordenquote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waar laat je dat dan? Ik spaar behoorlijk elke maand.
Prima boekhouding maatquote:Op maandag 2 september 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
afgelopen maand maar 150 euro overgehouden. Het zijn dure tijden
Dus anders was het 650 geweest?quote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegenvaller van 500 euro, verder geen rare uitgaven. Leven is gewoon duur geworden
In het nieuwe jaar maar weer eens om meer salaris vragen
Zal ik e-reader kopen? Kan ik deze maand wel maar 800 wegzetten in plaats van 1500. En daarna weer laag bedrag want kreeg nog wat geld na voor werk.quote:Op maandag 2 september 2024 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus anders was het 650 geweest?
Nou prima de bima!
jaquote:Op maandag 2 september 2024 19:43 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zal ik e-reader kopen? Kan ik deze maand wel maar 800 wegzetten in plaats van 1500. En daarna weer laag bedrag want kreeg nog wat geld na voor werk.
700 euro??quote:Op maandag 2 september 2024 19:43 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zal ik e-reader kopen? Kan ik deze maand wel maar 800 wegzetten in plaats van 1500. En daarna weer laag bedrag want kreeg nog wat geld na voor werk.
Akkoordquote:Op maandag 2 september 2024 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is voor ons allemaal spannend dat we verhuisd zijn naar een nieuw forum
Als iemand er over wil praten staat mijn dm open tussen 19u en 21u
daar ga jij niet overquote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Akkoord
27ste verhuizen we terug
Ik stop 50k in sigarenquote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef Questular het volgende:
Zal ik deze maand 17k in goud stoppen? Dan kan ik wel nog maar 65k sparen.
Nee pas als er een regime change is geweestquote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Akkoord
27ste verhuizen we terug
Gewoon doen.quote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef Questular het volgende:
Zal ik deze maand 17k in goud stoppen? Dan kan ik wel nog maar 65k sparen.
En hoe krijgen we capu wegquote:Op maandag 2 september 2024 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee pas als er een regime change is geweest
we zijn hier niet voor jouquote:Op maandag 2 september 2024 20:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een klbban dan
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 2 september 2024 20:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een klbban dan
Misschien de SC verplaatsen naar NWS. Ik wil een zo hoog mogelijk debielengehalte namelijk.quote:
dan verliezen we @Kaneelstokjequote:Op maandag 2 september 2024 20:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Misschien de SC verplaatsen naar NWS. Ik wil een zo hoog mogelijk debielengehalte namelijk.
Hier helemaal niksquote:
Ik wil ookquote:Op maandag 2 september 2024 20:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo te zien hier 90 minuten onweer
omweer*quote:Op maandag 2 september 2024 20:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo te zien hier 90 minuten onweer
Oh jee.quote:Op maandag 2 september 2024 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
vanaf 5:05 een boodschap voor @:chevycaprice
George kan er geen klote meer van dus ga je Charles nu pijpen?quote:Op maandag 2 september 2024 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dankzij Charles het fantastische Italiaanse volkslied in mijn hoofd
Fratelli d’Italia,
l’Italia s’è desta,
dell’elmo di Scipio
s’è cinta la testa.
Dov’è la Vittoria?
Le porga la chioma,
ché schiava di Roma
Iddio la creò.
Fratelli d’Italia,
l’Italia s’è desta,
dell’elmo di Scipio
s’è cinta la testa.
Dov’è la Vittoria?
Le porga la chioma,
ché schiava di Roma
Iddio la creò.
Stringiamci a coorte,
siam pronti alla morte,
siam pronti alla morte,
l’Italia chiamò!
Stringiamci a coorte,
siam pronti alla morte,
siam pronti alla morte,
l’Italia chiamò, si!
Misschien George z'n broertjequote:Op maandag 2 september 2024 20:36 schreef Questular het volgende:
[..]
George kan er geen klote meer van dus ga je Charles nu pijpen?
Het is dat of zelfmoord, wat zou jij kiezenquote:Op maandag 2 september 2024 20:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ballsdeep zou ik gaan.quote:Op maandag 2 september 2024 20:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het is dat of zelfmoord, wat zou jij kiezen
lol.quote:Op maandag 2 september 2024 20:36 schreef Questular het volgende:
[..]
OMG ZO BEASTED!quote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol.
Wat een bullshit. George is echt niks verleerd. Ik ben gewoon een F1 multiliefhebber. Dat ik Russellsupporter ben betekent niet dat ik ook gewoon andere coureur beasted kan vinden.
Wat jij wil bro.quote:
Veel plezier ermee.quote:
Net geen 6*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |