Stel je aan vieze rukkerquote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
3x klaargekomen vandaag.
En weer depressief. Kutzooi.
lolquote:
Als je eens ver wil schieten moet je eens vlak voordat je klaarkomt eens je eikel dichtknijpen. en dan los latenquote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
3x klaargekomen vandaag.
smeerpijpquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je eens ver wil schieten moet je eens vlak voordat je klaarkomt eens je eikel dichtknijpen. en dan los laten![]()
TR gezet smeerpijp.quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je eens ver wil schieten moet je eens vlak voordat je klaarkomt eens je eikel dichtknijpen. en dan los laten![]()
🥲🥲🥲quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik schiet meestal best ver, raak best vaak mijn gezichtquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
plafond heet dat debielquote:Op maandag 2 september 2024 18:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik schiet meestal best ver, raak best vaak mijn gezichtof de muur boven me, als ik lig.
Het plafond is bereikt 😂😂😉quote:
Lekker maatquote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Was weer een heerlijk productief dagje
terug naar klb sc losertjequote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
3x klaargekomen vandaag.
You fucking wishquote:
Als jij jezelf gedraagt!!!!quote:Op maandag 2 september 2024 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
You fucking wish![]()
Ik zit in beide
dat ging dus al mis vandaagquote:
Akkoord, gelukkig hebben we hier goede moderatie in gc dus ik heb daar vertrouwen in.quote:Op maandag 2 september 2024 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat ging dus al mis vandaag
We moeten paal en perk stellen aan dat rare gedrag! We zijn nu in een net subforum
Selbstgemachte groentesoep met auch Selbstgemachte balletjes ja. Uit de vriezert met kaiserbroodjes. Geen zin om te koken vandaag.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat staat er op het menu vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |