Nu nog een remaster daarvan op CurrentGen consoles.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:16 schreef Buitendam het volgende:
Laat die troep toch gewoon links liggen. Fallout New Vegas is nu een tientje op Steam. Heb je een echte échte Falloutervaring.
Fallout 2 is 9 euro via GOG. Dan heb je pas een échte echte Fallout-ervaring!quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:16 schreef Buitendam het volgende:
Laat die troep toch gewoon links liggen. Fallout New Vegas is nu een tientje op Steam. Heb je een echte échte Falloutervaring.
Ik vond New Vegas beter dan Fallout 2quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fallout 2 is 9 euro via GOG. Dan heb je pas een échte echte Fallout-ervaring!
Ik ook eigenlijk, hoewel ik ten tijde van fallout 2 dacht dat het niet beter dan dat kon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond New Vegas beter dan Fallout 2
Modern Firearms? Toffe mod is dat ja, heb ik ook ooit meegenomen in m'n review over console mods. Wel leuk dat ze ook realistische schade erin hebben meegenomen, keerzijde is dat de vijand die wapens ook gebruiktquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik speel nu Fallout 4 weer eens. Met een moderne weapons mod. Ga dood op plekken waar ik eerder zo doorheen ging
Die ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Modern Firearms? Toffe mod is dat ja, heb ik ook ooit meegenomen in m'n review over console mods. Wel leuk dat ze ook realistische schade erin hebben meegenomen, keerzijde is dat de vijand die wapens ook gebruikt
Maakt het wel weer realistisch. In het echt zal je ook zoveel soorten munitie hebben. Moet er dus meer je best voor doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:49 schreef 2dope het volgende:
Dat met die munitie en die eindeloze wapenopzetstukken vond ik iets overkill maar verder hele mooie models, weapon handling enzo. Echt kwaliteitsmod (en dan nog beschikbaar op console ook)
Dat is wel weer waar ja. Ik kan me herinneren dat ik gewoon een 'dispenser' in een settlement kon neerzetten en daar al die wapens + ammo uit kon trekken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt het wel weer realistisch. In het echt zal je ook zoveel soorten munitie hebben. Moet er dus meer je best voor doen.
En ja, ziet er mooi uit, ben benieuwd hoeveel andere wapens er nog komen (zit pas op lvl 24).
Hoe is het ten opzichte van je vorige ervaring? Aanzienlijk verbeterd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen met Fallout 76. Tot dusver weinig vreemde bugs tegengekomen.
Oh? Ik haat mijn munitie bij dode vijanden en vendors,quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ja. Ik kan me herinneren dat ik gewoon een 'dispenser' in een settlement kon neerzetten en daar al die wapens + ammo uit kon trekken?
Hmm het is wel even geleden dat ik de mod getest heb. Mogelijk zijn er sindsdien dingen drastisch veranderd. Dit schreef ik er destijds (begin 2017) over:quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh? Ik haat mijn munitie bij dode vijanden en vendors,
Dispenser ken ik weer niet.
quote:Modern Firearms
Fallout 4 is een RPG, maar een met prima shooter-mechanieken. Dit heeft de game mede te danken aan de hulp van id Software, Doom-ontwikkelaar en gamestudio onder de vleugel van Bethesda Softworks, die een handje hielp bij dit onderdeel van Fallout 4. Het is daarom altijd interessant om naar wapen-mods te kijken, ofwel om bestaande wapens te manipuleren of geheel nieuwe toe te voegen. Modern Firearms introduceert een geheel nieuw 'wapenstelsel' in Fallout 4, waarbij het gros van de wapens in het spel vervangen wordt door moderne (echt bestaande) wapens en bijbehorende, nieuwe munitie en modificaties. De oude wapens blijven wel gewoon verkrijgbaar bij handelaren dus het is niet zo dat de originele Fallout 4-wapens volledig verdwijnen. Deze mod is helaas niet beschikbaar voor PlayStation 4 in verband met de externe wapen-assets.
Behalve dat de wapenskins van Modern Firearms er bruut en gedetailleerd uitzien, zit er een andere bijzondere twist aan deze mod. De wapens hebben namelijk ook realistische schade gekregen, voor zover je daarvan kunt spreken bij Super Mutants en Mirelurks. Tegenover menselijke en mensachtige vijanden geldt dat slechts enkele kogels van iedere 'Modern Firearm' al genoeg zijn om ze uit te schakelen. Maar, de vijanden dragen de nieuwe wapens nu ook en doen derhalve dezelfde hoeveelheid schade. Je zal dus oplettender moeten spelen tegenover vuurwapengevaarlijke vijanden. Je kunt natuurlijk ook altijd een mod ernaast installeren die bijdraagt aan je health of armor.
Wat ook mooi is aan Modern Firearms is dat de nieuwe wapens 'on the fly' van opzetstuk kunnen wisselen. Zo kun je tijdens het spelen op ieder willekeurig moment een geluidsdemper op je MP7 draaien, een andere scope op je Arctic Warfare Magnum zetten of een tripod onder je AK-74 schroeven. Je kunt van veel wapens zelfs de vuurmodus aanpassen (single shot, full auto, three-round-burst, etc.) Helaas is voor dat wisselen geen animatie aanwezig zodat het er wat klungelig uitziet. Ook is het wisselen van modificaties of vuurmodi niet heel logisch omdat het via een herbruikbaar item geactiveerd wordt. Als je dus snel van vizier wilt wisselen moet je het bijbehorende item 'gebruiken' zodat het wapen aangepast wordt. Dit kan wel weer via een hotkey/favorite.
Behalve dat de nieuwe schietijzers worden verspreid onder menselijke vijanden en Super Mutants, kun je ze ook vinden bij handelaren en in een speciale Modern Firearms-dispenser die beschikbaar wordt in de Workshop. Dit is een soort terminal die je in je settlement kunt bouwen en vanwaaruit je munitie en wapens kunt kopen. Het mod-team, genaamd Dark Heart, heeft ook goed nagedacht over de manageability van de gigantische hoeveelheid nieuwe wapens. De namen van alle Modern Firearms beginnen namelijk met [MF], zodat in inventarislijsten alles keurig onderaan gesorteerd staat.
Aantal frustraties zijn weg in ieder geval. Nu wat meer ruimte om spullen op te slaan; mogelijkheid om spullen te kopen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ja. Ik kan me herinneren dat ik gewoon een 'dispenser' in een settlement kon neerzetten en daar al die wapens + ammo uit kon trekken?
[..]
Hoe is het ten opzichte van je vorige ervaring? Aanzienlijk verbeterd?
Ik speel het voor het gemak nu op de xbox, mijn pc raakt gedateerd en die stoel zit gewoon beter, maar inderdaad, ik mis de mogelijkheid om eens flink de game te verbreden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zit er echt weer heel sterk aan te denken om een game pc te bouwen. Eerst wel even weer sparen, maar ik begin het modden van games toch wel weer te missen. Je kan op de pc zoveel meer met mods. Heb het een tijdje op de Xbox One geprobeerd, maar die 2gb modlimit is ook zo bereikt als je wat grotere mods gebruikt. Op de pc kan je het zo gek maken als je wilt met al die questmods en grafische mods.
Eerst eens kijken wat mijn basis wordt qua game pc (ben er al jaren uit), want het is in eerste instantie bedoelt voor Fallout en The Elder Scrolls games en dan wel goed gemod. Maar wellicht dat ik toch later andere games koop/speel op de pc.
Naja je kan deze games ook prima met controller spelen op de pc. Ik heb sinds een paar dagen weer nieuwe onderdelen en ben al een beetje bezig om de nieuwe pc in elkaar te zetten. Heb echt zin om deze games weer op de pc te spelen met een boel mods.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik speel het voor het gemak nu op de xbox, mijn pc raakt gedateerd en die stoel zit gewoon beter, maar inderdaad, ik mis de mogelijkheid om eens flink de game te verbreden.
Vind de gunplay wel lekker met een controller.
Aangezien ik binnenkort weer op de pc ga gamen ga ik zeker Sim Settlements installeren. Daarmee kan je ook zeer uitgebreide settlements bouwen of laten bouwen door je settlers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe groot maken/maakten jullie je settlements in Fallout 4? Ik merk dat ik blijf bouwen.
Alles, maar dan ook écht alles is kut aan Fallout 76...quote:
Enige wat er misschien niet kut aan is is dat Bethesda ziet dat dit niet de manier is en ze gewoon weer een SP Fallout ipv een online-only clusterfuck. Een bugvrije New Vegas op de PS4 zodat ik het spel eindelijk eens uit kan spelen zou ook al prima zijnquote:Op donderdag 26 september 2019 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook écht alles is kut aan Fallout 76...
Zelfs Tactics, had ik niet verwacht.quote:
Survival is weg? Vond ik de leukste mode imo. Makkelijk xp farmen, zeker tijdens double xp weekend.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:37 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 - Wasterlanders (NPC Update) delayed to Q1 2020, and Paid Private Servers next week (Moddable in future update)
https://fallout.bethesda.(...)atomic-shop-and-more
Ze hebben al gezegd dat het op dezelfde engine draaitquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Hoe langer dit gefaal van Bethesda aanhoudt, hoe meer ik vrees voor de kwaliteit van TES VI
Oeh daar ben ik wel heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
Overigens komt volgende week Outer Worlds uit, de fps rpg van Obsidian ( Fallout New Vegas ) voor de Fallout fans zal dat een genot zijn aangezien Bethesda deze generatie alleen maar poep heeft gemaakt
Komt die volgende week al Had in mijn hoofd dat die pas voorjaar 2020 zou komen .quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
Overigens komt volgende week Outer Worlds uit, de fps rpg van Obsidian ( Fallout New Vegas ) voor de Fallout fans zal dat een genot zijn aangezien Bethesda deze generatie alleen maar poep heeft gemaakt
True maar ik dacht laat het de 'teleurgestelde' Fallout fans het ook even weten dat er een mooie game ala Fallout uitkomt volgende weekquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:47 schreef 2dope het volgende:
The Outer Worlds heeft zijn eigen topic: GAM / [The Outer Worlds] Welcome to the edge of the galaxy
Bijzondere actie weer, hetgeen waar het meeste om wordt gevraagd (NPC's op een SP verhaal na dan) wordt uitgesteld maar de betaalde privéservers komen al wel. Apart waar ze de prioriteiten hebben liggen of proberen ze er op die manier nog een beetje geld te kunnen verdienen aan deze clusterfuck van een gamequote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:37 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 - Wasterlanders (NPC Update) delayed to Q1 2020, and Paid Private Servers next week (Moddable in future update)
https://fallout.bethesda.(...)atomic-shop-and-more
Het is werkelijk waar een klucht, zelfs een ongemotiveerde stagaire had een beter beleid uit kunnen stippelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzondere actie weer, hetgeen waar het meeste om wordt gevraagd (NPC's op een SP verhaal na dan) wordt uitgesteld maar de betaalde privéservers komen al wel. Apart waar ze de prioriteiten hebben liggen of proberen ze er op die manier nog een beetje geld te kunnen verdienen aan deze clusterfuck van een game
Game mechanicsquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat hebben jullie in Atomic Shop gekocht waardoor het ineens P2W is?
Zoals? En wat voor voordeel had je er bij ten opzichte van mensen die het niet hadden?quote:
Ze hebben gezegd er komen alleen cosmetics in de atomic storequote:Op maandag 21 oktober 2019 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals? En wat voor voordeel had je er bij ten opzichte van mensen die het niet hadden?
Vind het vooral weer stemmingsmakerij van altijd zelfde groep mensen.
Genoeg dingen die beter kunnen en ook wel wat eerder zo hadden gemoeten maar dat soort video’s raakt echt kant noch wal.
Wist niet dat het filmpje van jou was.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd er komen alleen cosmetics in de atomic store
we gaan niet over de lijn
Wat doen ze? Ze gaan over de lijn
Fuck bethesda stel liegende honden beetje een halfbakken product uitbrengen terwijl ze mensen voorliegen : its everything you want from fallout, its 16x bigger blablabla
Nee, ze zijn een stel zwendelaars
Dat is met heel veel spellen tegenwoordig toch redelijk de norm? Day one patch etc. Het is een miljardenindustrie met deadlines geworden.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Prima als mensen het met plezier spelen, maar je kan gewoon niet ontkennen dat ze met een alpha product op de markt zijn gekomen met de intentie om het later te polishen
fucking hellquote:Op maandag 21 oktober 2019 21:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is met heel veel spellen tegenwoordig toch redelijk de norm? Day one patch etc. Het is een miljardenindustrie met deadlines geworden.
Jij ziet geen verschil tussen nu en 15 jaar geleden?quote:
Hele game industrie is ziek, niet alleen wat betreft deadlines maar ook qua personeel, werkuren, werkzekerheid, om nog maar niet te spreken over de microtransacties, season passes, lootboxes en al die onzin. Bedrijven die zich opzettelijk richten op de verslavingsgevoeligheid van jonge kinderen omdat de regelgeving de trends niet bij weet te houden...quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is met heel veel spellen tegenwoordig toch redelijk de norm? Day one patch etc. Het is een miljardenindustrie met deadlines geworden.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het spectrum is zo breed geworden dat je met het overslaan van games komend uit de koker van die uitgevers meer dan genoeg te spelen hebt. Nog genoeg uitgevers die wel zonder enorm gezichtsverlies een game rustig een paar maanden uitstellen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hele game industrie is ziek, niet alleen wat betreft deadlines maar ook qua personeel, werkuren, werkzekerheid, om nog maar niet te spreken over de microtransacties, season passes, lootboxes en al die onzin. Bedrijven die zich opzettelijk richten op de verslavingsgevoeligheid van jonge kinderen omdat de regelgeving de trends niet bij weet te houden...
Af en toe vraag ik me af hoe een gemiddelde board meeting bij een Bethesda of een EA er tegenwoordig aan toegaat, met een psycholoog aan tafel die even haarfijn uitlegt hoe mensen het beste te manipuleren zijn en de hele ruimte die vervolgens geďnteresseerd ja knikt en de dollars al zien vloeien.
Zieke, zieke industrie
Er zit ook weer een hele industrie achter waarbij allerlei zaken online verhandeld worden. Voor Fallout kun je voor 20 euro gewoon ergens het legendary weapon kopen waar je naar op zoek bent; daar kan de ontwikkelaar van een game ook niet zoveel aan doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hele game industrie is ziek, niet alleen wat betreft deadlines maar ook qua personeel, werkuren, werkzekerheid, om nog maar niet te spreken over de microtransacties, season passes, lootboxes en al die onzin. Bedrijven die zich opzettelijk richten op de verslavingsgevoeligheid van jonge kinderen omdat de regelgeving de trends niet bij weet te houden...
Af en toe vraag ik me af hoe een gemiddelde board meeting bij een Bethesda of een EA er tegenwoordig aan toegaat, met een psycholoog aan tafel die even haarfijn uitlegt hoe mensen het beste te manipuleren zijn en de hele ruimte die vervolgens geďnteresseerd ja knikt en de dollars al zien vloeien.
Zieke, zieke industrie
Tuurlijk zijn er genoeg games. Ik heb letterlijk niet genoeg tijd om alles te spelen al zou ik hele werkdagen thuis zitten. Maar je hebt natuurlijk goede games en slechte games. Leuke franchises en minder leuke franchises. Fallout was ooit een geweldige franchise waar iedereen honderden uren in kon kwijtraken. Tegenwoordig is het pure bagger, maar het is niet alsof we dan maar een Fallout game van een ander bedrijf kunnen gaan spelen want zo werkt het niet. Wel iets wat er op lijkt, maar niet iets wat dus echt Fallout is (en wat dan echt Fallout is, is weer een hele andere discussie).quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het spectrum is zo breed geworden dat je met het overslaan van games komend uit de koker van die uitgevers meer dan genoeg te spelen hebt. Nog genoeg uitgevers die wel zonder enorm gezichtsverlies een game rustig een paar maanden uitstellen.
Bethesda met Fallout een weg ingeslagen waarmee ze de franchise voor mij de nek hebben omgedraaid. Ik haal er geen plezier (meer) uit dus sla alles van Fallout over. Heb ik met meer titels. Maar dat de héle industrie doodziek is ben ik niet met je eens. Ik ben overgestapt naar andere extreem goede games van uitgevers die zich niet op dezelfde manier games uitbrengen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er genoeg games. Ik heb letterlijk niet genoeg tijd om alles te spelen al zou ik hele werkdagen thuis zitten. Maar je hebt natuurlijk goede games en slechte games. Leuke franchises en minder leuke franchises. Fallout was ooit een geweldige franchise waar iedereen honderden uren in kon kwijtraken. Tegenwoordig is het pure bagger, maar het is niet alsof we dan maar een Fallout game van een ander bedrijf kunnen gaan spelen want zo werkt het niet. Wel iets wat er op lijkt, maar niet iets wat dus echt Fallout is (en wat dan echt Fallout is, is weer een hele andere discussie).
Amen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
(en wat dan echt Fallout is, is weer een hele andere discussie).
Dat is ook het enige (juiste) wat je kunt doen denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben overgestapt naar andere extreem goede games van uitgevers die zich niet op dezelfde manier games uitbrengen.
Het lijkt me sowieso verstandig om alleen dingen te spelen waar je op dat moment plezier uit haalt. Als de huidige Fallout dat niet meer doet is dat jammer voor Fallout.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:46 schreef 2dope het volgende:
Dat is ook het enige (juiste) wat je kunt doen denk ik.
Misschien kunnen we dan dit topic begraven en laten liggen, we openen wel een nieuwe als de fallout 5 geruchten concreter wordenquote:
Dat zal wel ergens na Starfield en TES VI worden. Niet voor 2025 denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan dit topic begraven en laten liggen, we openen wel een nieuwe als de fallout 5 geruchten concreter worden
Gamebryo heeft 9 jaar gedraaid, de Creation Engine nu bijna 8. Zou wel weer tijd worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal wel ergens na Starfield en TES VI worden. Niet voor 2025 denk ik.
Hopelijk hebben ze tegen die tijd eens een nieuwe engine.
Howard heeft bevestigd dat ze bepaalde delen aanhouden, maar dat er ook genoeg zal veranderen, net zoals er voor Fallout 76 al veranderingen zijn geweest ten opzichte van Skyrim.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ze ( Todd Howard )hebben al bevestigd dat ze dezelfde engine aanhouden
Ja, dat zeg ik, er valt nog genoeg te verbeteren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals? F76 ziet eruit als bagger vergeleken met andere 2019 titels
animaties zijn ook crap
Als ik een Fallout 76 vergelijk met een grote open world game die op een moderne engine draait zoals Witcher 3, Cyberpunk 2077, Far Cry 5, Assssins Creed Odyssey, Red Red Redemption 2 etc dan zou ik de woorden 'er valt genoeg te verbeteren' niet gebruiken. Dat is een compleet andere league. Het komt niet eens in de buurt. Far from. Incrementele verbeteringen zijn verre van genoeg om de Creation Engine ook maar in de buurt te brengen van het niveau wat tegenwoordig verwacht wordt van een moderne open world game. Het verschil is bizar groot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, er valt nog genoeg te verbeteren.
Wel een beetje een oud draadje; waar hij zegt dat de terrain generator niet aangepast kan worden hebben ze dat voor Fallout 76 wel gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:36 schreef Q. het volgende:
De inherente problemen van de NetImmerse/Gamebryo/Creation Engine kan je er niet uit patchen. De architectuur van dat ding is gewoon heel beperkt. De eerste versie van NetImmerse kwam uit in 1997 en de basisarchitectuur is nog onveranderd.
Draadje op Reddit over de engine:
https://www.reddit.com/r/(...)netimmerse_gamebryo/
Wat ik ergens anders las is dat het door de architectuur zo goed als onmogelijk is om bv het interieur van gebouwen zonder loading screens te krijgen. Dat voelt echt idioot ouderwets als het in andere games wel kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wel een beetje een oud draadje; waar hij zegt dat de terrain generator niet aangepast kan worden hebben ze dat voor Fallout 76 wel gedaan.
En is cell-based loading echt een probleem?
quote:
quote:My character will constantly lie, stab people in the back and generally be morally corrupt all in the name of financial gain. I shall name him Todd.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik een Fallout 76 vergelijk met een grote open world game die op een moderne engine draait zoals Witcher 3, Cyberpunk 2077, Far Cry 5, Assssins Creed Odyssey, Red Red Redemption 2 etc dan zou ik de woorden 'er valt genoeg te verbeteren' niet gebruiken. Dat is een compleet andere league. Het komt niet eens in de buurt. Far from. Incrementele verbeteringen zijn verre van genoeg om de Creation Engine ook maar in de buurt te brengen van het niveau wat tegenwoordig verwacht wordt van een moderne open world game. Het verschil is bizar groot.
Dat is veel te kort door de bocht, 'game A kan het dus game B moet het ook kunnen'. Dat is afhankelijk van wat je wilt bereiken als spelletjesmaker. De games die je noemt zijn mooier en draaien beter maar kunnen weer een boel dingen niet die CE wel kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik ergens anders las is dat het door de architectuur zo goed als onmogelijk is om bv het interieur van gebouwen zonder loading screens te krijgen. Dat voelt echt idioot ouderwets als het in andere games wel kan.
Nee, dat kan in principe makkelijk. Je plaatst een doos in een level en je zet er een deur in. Voila, open gebouw.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik ergens anders las is dat het door de architectuur zo goed als onmogelijk is om bv het interieur van gebouwen zonder loading screens te krijgen. Dat voelt echt idioot ouderwets als het in andere games wel kan.
Nu geef ik de hoop helemaal op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Hoe langer dit gefaal van Bethesda aanhoudt, hoe meer ik vrees voor de kwaliteit van TES VI
Interessante manier om Great War Day te vieren...quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:44 schreef DKUp het volgende:
¤119,99 in Nederland Fallout 1st JAAAAAA
Puur genot
Dat was wel by far de tofste armor in NV Ik weet nog hoe euforisch ik was toen ik die vondquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga natuurlijk wel in mijn NCR veteran ranger outfit rondlopen.
Het houdt ook maar gewoon niet op hequote:
Dat denk ik bij elk spel met microtransactions en pay to win shit en battlepasses en toch blijven mensen die shit maar kopen. De jongere generatie heeft te veel geld en te veel vrije tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:19 schreef Gezicht het volgende:
Zouden ze bij Bethesda nu echt denken dat mensen hier op zitten te wachten / overwegen om dit te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |