Howard heeft bevestigd dat ze bepaalde delen aanhouden, maar dat er ook genoeg zal veranderen, net zoals er voor Fallout 76 al veranderingen zijn geweest ten opzichte van Skyrim.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ze ( Todd Howard )hebben al bevestigd dat ze dezelfde engine aanhouden
Ja, dat zeg ik, er valt nog genoeg te verbeteren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals? F76 ziet eruit als bagger vergeleken met andere 2019 titels
animaties zijn ook crap
Als ik een Fallout 76 vergelijk met een grote open world game die op een moderne engine draait zoals Witcher 3, Cyberpunk 2077, Far Cry 5, Assssins Creed Odyssey, Red Red Redemption 2 etc dan zou ik de woorden 'er valt genoeg te verbeteren' niet gebruiken. Dat is een compleet andere league. Het komt niet eens in de buurt. Far from. Incrementele verbeteringen zijn verre van genoeg om de Creation Engine ook maar in de buurt te brengen van het niveau wat tegenwoordig verwacht wordt van een moderne open world game. Het verschil is bizar groot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, er valt nog genoeg te verbeteren.
Wel een beetje een oud draadje; waar hij zegt dat de terrain generator niet aangepast kan worden hebben ze dat voor Fallout 76 wel gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:36 schreef Q. het volgende:
De inherente problemen van de NetImmerse/Gamebryo/Creation Engine kan je er niet uit patchen. De architectuur van dat ding is gewoon heel beperkt. De eerste versie van NetImmerse kwam uit in 1997 en de basisarchitectuur is nog onveranderd.
Draadje op Reddit over de engine:
https://www.reddit.com/r/(...)netimmerse_gamebryo/
Wat ik ergens anders las is dat het door de architectuur zo goed als onmogelijk is om bv het interieur van gebouwen zonder loading screens te krijgen. Dat voelt echt idioot ouderwets als het in andere games wel kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wel een beetje een oud draadje; waar hij zegt dat de terrain generator niet aangepast kan worden hebben ze dat voor Fallout 76 wel gedaan.
En is cell-based loading echt een probleem?
quote:
quote:My character will constantly lie, stab people in the back and generally be morally corrupt all in the name of financial gain. I shall name him Todd.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik een Fallout 76 vergelijk met een grote open world game die op een moderne engine draait zoals Witcher 3, Cyberpunk 2077, Far Cry 5, Assssins Creed Odyssey, Red Red Redemption 2 etc dan zou ik de woorden 'er valt genoeg te verbeteren' niet gebruiken. Dat is een compleet andere league. Het komt niet eens in de buurt. Far from. Incrementele verbeteringen zijn verre van genoeg om de Creation Engine ook maar in de buurt te brengen van het niveau wat tegenwoordig verwacht wordt van een moderne open world game. Het verschil is bizar groot.
Dat is veel te kort door de bocht, 'game A kan het dus game B moet het ook kunnen'. Dat is afhankelijk van wat je wilt bereiken als spelletjesmaker. De games die je noemt zijn mooier en draaien beter maar kunnen weer een boel dingen niet die CE wel kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik ergens anders las is dat het door de architectuur zo goed als onmogelijk is om bv het interieur van gebouwen zonder loading screens te krijgen. Dat voelt echt idioot ouderwets als het in andere games wel kan.
Nee, dat kan in principe makkelijk. Je plaatst een doos in een level en je zet er een deur in. Voila, open gebouw.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik ergens anders las is dat het door de architectuur zo goed als onmogelijk is om bv het interieur van gebouwen zonder loading screens te krijgen. Dat voelt echt idioot ouderwets als het in andere games wel kan.
Nu geef ik de hoop helemaal op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Hoe langer dit gefaal van Bethesda aanhoudt, hoe meer ik vrees voor de kwaliteit van TES VI
Interessante manier om Great War Day te vieren...quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:44 schreef DKUp het volgende:
¤119,99 in Nederland Fallout 1st JAAAAAA
Puur genot
Dat was wel by far de tofste armor in NV Ik weet nog hoe euforisch ik was toen ik die vondquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga natuurlijk wel in mijn NCR veteran ranger outfit rondlopen.
Het houdt ook maar gewoon niet op hequote:
Dat denk ik bij elk spel met microtransactions en pay to win shit en battlepasses en toch blijven mensen die shit maar kopen. De jongere generatie heeft te veel geld en te veel vrije tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:19 schreef Gezicht het volgende:
Zouden ze bij Bethesda nu echt denken dat mensen hier op zitten te wachten / overwegen om dit te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |