Nu nog een remaster daarvan op CurrentGen consoles.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:16 schreef Buitendam het volgende:
Laat die troep toch gewoon links liggen. Fallout New Vegas is nu een tientje op Steam. Heb je een echte échte Falloutervaring.
Fallout 2 is 9 euro via GOG. Dan heb je pas een échte echte Fallout-ervaring!quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:16 schreef Buitendam het volgende:
Laat die troep toch gewoon links liggen. Fallout New Vegas is nu een tientje op Steam. Heb je een echte échte Falloutervaring.
Ik vond New Vegas beter dan Fallout 2quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fallout 2 is 9 euro via GOG. Dan heb je pas een échte echte Fallout-ervaring!
Ik ook eigenlijk, hoewel ik ten tijde van fallout 2 dacht dat het niet beter dan dat kon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond New Vegas beter dan Fallout 2
Modern Firearms? Toffe mod is dat ja, heb ik ook ooit meegenomen in m'n review over console mods. Wel leuk dat ze ook realistische schade erin hebben meegenomen, keerzijde is dat de vijand die wapens ook gebruiktquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik speel nu Fallout 4 weer eens. Met een moderne weapons mod. Ga dood op plekken waar ik eerder zo doorheen ging
Die ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Modern Firearms? Toffe mod is dat ja, heb ik ook ooit meegenomen in m'n review over console mods. Wel leuk dat ze ook realistische schade erin hebben meegenomen, keerzijde is dat de vijand die wapens ook gebruikt
Maakt het wel weer realistisch. In het echt zal je ook zoveel soorten munitie hebben. Moet er dus meer je best voor doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:49 schreef 2dope het volgende:
Dat met die munitie en die eindeloze wapenopzetstukken vond ik iets overkill maar verder hele mooie models, weapon handling enzo. Echt kwaliteitsmod (en dan nog beschikbaar op console ook)
Dat is wel weer waar ja. Ik kan me herinneren dat ik gewoon een 'dispenser' in een settlement kon neerzetten en daar al die wapens + ammo uit kon trekken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt het wel weer realistisch. In het echt zal je ook zoveel soorten munitie hebben. Moet er dus meer je best voor doen.
En ja, ziet er mooi uit, ben benieuwd hoeveel andere wapens er nog komen (zit pas op lvl 24).
Hoe is het ten opzichte van je vorige ervaring? Aanzienlijk verbeterd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen met Fallout 76. Tot dusver weinig vreemde bugs tegengekomen.
Oh? Ik haat mijn munitie bij dode vijanden en vendors,quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ja. Ik kan me herinneren dat ik gewoon een 'dispenser' in een settlement kon neerzetten en daar al die wapens + ammo uit kon trekken?
Hmm het is wel even geleden dat ik de mod getest heb. Mogelijk zijn er sindsdien dingen drastisch veranderd. Dit schreef ik er destijds (begin 2017) over:quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh? Ik haat mijn munitie bij dode vijanden en vendors,
Dispenser ken ik weer niet.
quote:Modern Firearms
Fallout 4 is een RPG, maar een met prima shooter-mechanieken. Dit heeft de game mede te danken aan de hulp van id Software, Doom-ontwikkelaar en gamestudio onder de vleugel van Bethesda Softworks, die een handje hielp bij dit onderdeel van Fallout 4. Het is daarom altijd interessant om naar wapen-mods te kijken, ofwel om bestaande wapens te manipuleren of geheel nieuwe toe te voegen. Modern Firearms introduceert een geheel nieuw 'wapenstelsel' in Fallout 4, waarbij het gros van de wapens in het spel vervangen wordt door moderne (echt bestaande) wapens en bijbehorende, nieuwe munitie en modificaties. De oude wapens blijven wel gewoon verkrijgbaar bij handelaren dus het is niet zo dat de originele Fallout 4-wapens volledig verdwijnen. Deze mod is helaas niet beschikbaar voor PlayStation 4 in verband met de externe wapen-assets.
Behalve dat de wapenskins van Modern Firearms er bruut en gedetailleerd uitzien, zit er een andere bijzondere twist aan deze mod. De wapens hebben namelijk ook realistische schade gekregen, voor zover je daarvan kunt spreken bij Super Mutants en Mirelurks. Tegenover menselijke en mensachtige vijanden geldt dat slechts enkele kogels van iedere 'Modern Firearm' al genoeg zijn om ze uit te schakelen. Maar, de vijanden dragen de nieuwe wapens nu ook en doen derhalve dezelfde hoeveelheid schade. Je zal dus oplettender moeten spelen tegenover vuurwapengevaarlijke vijanden. Je kunt natuurlijk ook altijd een mod ernaast installeren die bijdraagt aan je health of armor.
Wat ook mooi is aan Modern Firearms is dat de nieuwe wapens 'on the fly' van opzetstuk kunnen wisselen. Zo kun je tijdens het spelen op ieder willekeurig moment een geluidsdemper op je MP7 draaien, een andere scope op je Arctic Warfare Magnum zetten of een tripod onder je AK-74 schroeven. Je kunt van veel wapens zelfs de vuurmodus aanpassen (single shot, full auto, three-round-burst, etc.) Helaas is voor dat wisselen geen animatie aanwezig zodat het er wat klungelig uitziet. Ook is het wisselen van modificaties of vuurmodi niet heel logisch omdat het via een herbruikbaar item geactiveerd wordt. Als je dus snel van vizier wilt wisselen moet je het bijbehorende item 'gebruiken' zodat het wapen aangepast wordt. Dit kan wel weer via een hotkey/favorite.
Behalve dat de nieuwe schietijzers worden verspreid onder menselijke vijanden en Super Mutants, kun je ze ook vinden bij handelaren en in een speciale Modern Firearms-dispenser die beschikbaar wordt in de Workshop. Dit is een soort terminal die je in je settlement kunt bouwen en vanwaaruit je munitie en wapens kunt kopen. Het mod-team, genaamd Dark Heart, heeft ook goed nagedacht over de manageability van de gigantische hoeveelheid nieuwe wapens. De namen van alle Modern Firearms beginnen namelijk met [MF], zodat in inventarislijsten alles keurig onderaan gesorteerd staat.
Aantal frustraties zijn weg in ieder geval. Nu wat meer ruimte om spullen op te slaan; mogelijkheid om spullen te kopen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ja. Ik kan me herinneren dat ik gewoon een 'dispenser' in een settlement kon neerzetten en daar al die wapens + ammo uit kon trekken?
[..]
Hoe is het ten opzichte van je vorige ervaring? Aanzienlijk verbeterd?
Ik speel het voor het gemak nu op de xbox, mijn pc raakt gedateerd en die stoel zit gewoon beter, maar inderdaad, ik mis de mogelijkheid om eens flink de game te verbreden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zit er echt weer heel sterk aan te denken om een game pc te bouwen. Eerst wel even weer sparen, maar ik begin het modden van games toch wel weer te missen. Je kan op de pc zoveel meer met mods. Heb het een tijdje op de Xbox One geprobeerd, maar die 2gb modlimit is ook zo bereikt als je wat grotere mods gebruikt. Op de pc kan je het zo gek maken als je wilt met al die questmods en grafische mods.
Eerst eens kijken wat mijn basis wordt qua game pc (ben er al jaren uit), want het is in eerste instantie bedoelt voor Fallout en The Elder Scrolls games en dan wel goed gemod. Maar wellicht dat ik toch later andere games koop/speel op de pc.
Naja je kan deze games ook prima met controller spelen op de pc. Ik heb sinds een paar dagen weer nieuwe onderdelen en ben al een beetje bezig om de nieuwe pc in elkaar te zetten. Heb echt zin om deze games weer op de pc te spelen met een boel mods.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik speel het voor het gemak nu op de xbox, mijn pc raakt gedateerd en die stoel zit gewoon beter, maar inderdaad, ik mis de mogelijkheid om eens flink de game te verbreden.
Vind de gunplay wel lekker met een controller.
Aangezien ik binnenkort weer op de pc ga gamen ga ik zeker Sim Settlements installeren. Daarmee kan je ook zeer uitgebreide settlements bouwen of laten bouwen door je settlers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe groot maken/maakten jullie je settlements in Fallout 4? Ik merk dat ik blijf bouwen.
Alles, maar dan ook écht alles is kut aan Fallout 76...quote:
Enige wat er misschien niet kut aan is is dat Bethesda ziet dat dit niet de manier is en ze gewoon weer een SP Fallout ipv een online-only clusterfuck. Een bugvrije New Vegas op de PS4 zodat ik het spel eindelijk eens uit kan spelen zou ook al prima zijnquote:Op donderdag 26 september 2019 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook écht alles is kut aan Fallout 76...
Zelfs Tactics, had ik niet verwacht.quote:
Survival is weg? Vond ik de leukste mode imo. Makkelijk xp farmen, zeker tijdens double xp weekend.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:37 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 - Wasterlanders (NPC Update) delayed to Q1 2020, and Paid Private Servers next week (Moddable in future update)
https://fallout.bethesda.(...)atomic-shop-and-more
Ze hebben al gezegd dat het op dezelfde engine draaitquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Hoe langer dit gefaal van Bethesda aanhoudt, hoe meer ik vrees voor de kwaliteit van TES VI
Oeh daar ben ik wel heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
Overigens komt volgende week Outer Worlds uit, de fps rpg van Obsidian ( Fallout New Vegas ) voor de Fallout fans zal dat een genot zijn aangezien Bethesda deze generatie alleen maar poep heeft gemaakt
Komt die volgende week al Had in mijn hoofd dat die pas voorjaar 2020 zou komen .quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
Overigens komt volgende week Outer Worlds uit, de fps rpg van Obsidian ( Fallout New Vegas ) voor de Fallout fans zal dat een genot zijn aangezien Bethesda deze generatie alleen maar poep heeft gemaakt
True maar ik dacht laat het de 'teleurgestelde' Fallout fans het ook even weten dat er een mooie game ala Fallout uitkomt volgende weekquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:47 schreef 2dope het volgende:
The Outer Worlds heeft zijn eigen topic: GAM / [The Outer Worlds] Welcome to the edge of the galaxy
Bijzondere actie weer, hetgeen waar het meeste om wordt gevraagd (NPC's op een SP verhaal na dan) wordt uitgesteld maar de betaalde privéservers komen al wel. Apart waar ze de prioriteiten hebben liggen of proberen ze er op die manier nog een beetje geld te kunnen verdienen aan deze clusterfuck van een gamequote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:37 schreef DKUp het volgende:
Fallout 76 - Wasterlanders (NPC Update) delayed to Q1 2020, and Paid Private Servers next week (Moddable in future update)
https://fallout.bethesda.(...)atomic-shop-and-more
Het is werkelijk waar een klucht, zelfs een ongemotiveerde stagaire had een beter beleid uit kunnen stippelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzondere actie weer, hetgeen waar het meeste om wordt gevraagd (NPC's op een SP verhaal na dan) wordt uitgesteld maar de betaalde privéservers komen al wel. Apart waar ze de prioriteiten hebben liggen of proberen ze er op die manier nog een beetje geld te kunnen verdienen aan deze clusterfuck van een game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |