een veldloper die neuer probeert neer te trappenquote:Op woensdag 12 december 2018 22:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat mist deze pot nog?!? Een streaker? Alles zit erin!
Die 3-0 was een incident.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef Mani89 het volgende:
AJAX LAAT PSV ZIEN WIE DE GROOTSTE CLUB IS VAN DE TWEE
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef Groby het volgende:
Al die psv’ers en feyenoorders die misgunnendit is toch mooi man.
Ach je zag gisteren dat Barcelona ook niet meer top is.. en toch pakt pisvee met moeite een puntje tegen de nummer 3 van de poulequote:Op woensdag 12 december 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, met een beter voetballend middenveld kom je tegen een Bayern dat niet perfect is wel mee.
Inderdaad, maakt de debielste blunders en de debielste reddingenquote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef fetX het volgende:
Bizarre pot. Maar die Onana joh. Wat een keeper is dat.
HAAGS KWARTIERTJE, nee dat is beter inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jalalalalaaaaa ooooohooooo
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef Groby het volgende:
Ik misgun niemand watquote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef Groby het volgende:
boooeerruuuuhhhh booooerrruuuhhhquote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkt vaak wel goed ahahahahahaquote:Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
HAAGS KWARTIERTJE, nee dat is beter inderdaad.
Ik zie serieus niemand die misgunt hoor. Al die Ajacieden die permanent een fictieve sportiviteitsdiscussie tegen een denkbeeldige Feyenoord-hooligan voeren.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef Groby het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkt vaak wel goed ahahahahaha
genotquote:
Wow, Mad.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef falling_away het volgende:
[..]
boooeerruuuuhhhh booooerrruuuhhh![]()
De Zwarte Barthezquote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef fetX het volgende:
Bizarre pot. Maar die Onana joh. Wat een keeper is dat.
Dit jaquote:Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie serieus niemand die misgunt hoor. Al die Ajacieden die permanent een fictieve sportiviteitsdiscussie tegen een denkbeeldige Feyenoord-hooligan voeren.
3 2 1 Adolf Hitler, Adolf Hitlerquote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben verre van Ajacied hoorquote:Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie serieus niemand die misgunt hoor. Al die Ajacieden die permanent een fictieve sportiviteitsdiscussie tegen een denkbeeldige Feyenoord-hooligan voeren.
Ditquote:Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn ook normale Ajax supporters hoor.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ratatat atletiquote:
bijnaquote:Op woensdag 12 december 2018 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Een Duitse gelijkmaker in de 93e minuut
da vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 12 december 2018 22:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mag je stoppen met de aanloop?
deed die niet neequote:Op woensdag 12 december 2018 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag geen moment helemaal stilstaan. (kon het niet goed zien)
Jij bent achterlijkquote:Op woensdag 12 december 2018 22:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
Had afgekeurd moeten worden
KNOTSGEKquote:Op woensdag 12 december 2018 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs een FLESJE op het veld. DEZE WEDSTRIJD HEEFT ECHT ALLES
Stond toch echt even helemaal stil hoorquote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
Typisch weer, laat een neger de boel opruimen
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
lolquote:Op woensdag 12 december 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
Yes.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:45 schreef fetX het volgende:
Turpin, floot hij niet ooit Feyenoord Roma?
Hij staat stil in de aanloop, geen vloeiende beweging etc.quote:
dan uefamaffiaquote:Op woensdag 12 december 2018 22:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Stond toch echt even helemaal stil hoor
ze liepen ook te vroeg in. Als ze dat niet hadden gedaan..quote:Op woensdag 12 december 2018 22:44 schreef Doublepain het volgende:
Pingel moet opnieuw genomen worden
Blijf dat kruisjesgedrag bij het veld opkomen bijzonder vinden. Ik zie dat in het dagelijks leven echt nooit iemand doen namelijk.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
DAT DUSquote:Op woensdag 12 december 2018 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ongeldige penalty je mag niet stilstaan
Daar werd op het WK ook niks tegen gedaan.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij staat stil in de aanloop, geen vloeiende beweging etc.
Gelukkig.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch te hopen dat Bayern nog even wint.
goed argumentquote:Op woensdag 12 december 2018 22:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar werd op het WK ook niks tegen gedaan.
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax enorme goden enorme helden
Groepshoofd
Ongeslagen
HARVARD
Beetje jammer van de laatste 10 min welquote:Op woensdag 12 december 2018 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Nouja, goed. Dit is wel afgelopen.
Kunnen iig trots zijn
Keepen kunnen ze niet...quote:Op woensdag 12 december 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
Lekker voor die arrogante Ajacieden.quote:
hoort erbijquote:Op woensdag 12 december 2018 22:48 schreef DonDruiper het volgende:
Lekker provoceren. Tyfus duitsers
Wat een nonsens.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heerlijk Bayern zet even 2 minuten aan en het kaartenhuis stort in elkaar
gewoon jaloersquote:Op woensdag 12 december 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen hier die genieten dat Ajax verliest zijn te achterlijkDie willen schijnbaar geen CL punten voor Nederlandse clubs
En maar kankeren over die voorrondes etc
Ik geniet hier niet van, maar eerder van al die arrogante tsjappies van netquote:Op woensdag 12 december 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen hier die genieten dat Ajax verliest zijn te achterlijkDie willen schijnbaar geen CL punten voor Nederlandse clubs
Moet je om lachen Poep, is gewoon de jaloezie dat hun eigen clubje al uit Europa isquote:Op woensdag 12 december 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Okquote:Op woensdag 12 december 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Joh laat gaan, zegt veel over je eigen leven als je zo denkt.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Dit gezeik iedere keer. Dat zijn maar een paar users. (ik noem geen namen)quote:Op woensdag 12 december 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Stel je anders even aan zeg.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden op vz en twitter stonden alweer in de startblokken om PSV te kleineren haha
Lekker lekker
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die komt bij achilles nog niet eens aan de bak.
Ajacieden op vz en twitter stonden alweer in de startblokken om PSV te kleineren haha
Lekker lekker
Lekker lekker
Niet zo boos doen Rens.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Kakkerlakken en boeren bek dicht met dat lachen en juichen
Dit jaquote:Op woensdag 12 december 2018 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geniet hier niet van, maar eerder van al die arrogante tsjappies van net
KOEKOEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |