Ik ben ook al stomverbaasd. Zou er een erratum op het erratum volgen?quote:Op maandag 17 december 2018 14:22 schreef CarloV het volgende:
LOL dat erratum bij vraag 10 ben ik het niet mee eens. Juist dat getal zou goed moeten zijn. Of zie ik nu iets flinks over het hoofd.
Ligt eraan welke eis je stelt om een getal als 'niet thuishorend' te bestempelen.quote:Op maandag 17 december 2018 14:22 schreef CarloV het volgende:
LOL dat erratum bij vraag 10 ben ik het niet mee eens. Juist dat getal zou goed moeten zijn. Of zie ik nu iets flinks over het hoofd.
Dat is waar. Maar ik kan je zo een paar redenen op noemen waarom dit niet duidelijker wordt. Slechts verwarrender. Het enige probleem is dat ik dat natuurlijk niet hier kan doen in het openbaarquote:Op maandag 17 december 2018 14:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ligt eraan welke eis je stelt om een getal als 'niet thuishorend' te bestempelen.
Als je de vraag helemaal blanco zou bekijken, dus zonder de kennis en verwachting die je hebt opgedaan voor het erratum, is het misschien duidelijker.
Alhoewel ik met je eens bent dat het 'mooier' zou zijn om een ander getal aan te passen inderdaad.
Hij valt op zich wel mee, alleen het kiezen van het antwoord is nu wat vaagquote:Op maandag 17 december 2018 15:48 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
Ik vind de paniek om opgave 10 erg grappigIk denk dat ik daar nog maar even niet aan ga beginnen!
Hoe kun je dan van rekenles 2 verschillende getallen schrijven?quote:Op maandag 17 december 2018 16:23 schreef market het volgende:
Ik heb voor de KERST = REKENEN + .... een oplossing, maar ik vermoed niet dat ze hier naar op zoek zijn....
quote:Op maandag 17 december 2018 16:23 schreef market het volgende:
Ik heb voor de KERST = REKENEN + .... een oplossing, maar ik vermoed niet dat ze hier naar op zoek zijn....Over het algemeen is het een goed idee om nog even verder te zoeken als je vermoed dat je niet het antwoord hebt waar ze naar op zoek zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ik probeerde eerst de som kloppend te maken, maar door die tweede vraag vermoed ik dat het niet zo voor de hand ligt.quote:Op maandag 17 december 2018 16:27 schreef kikkertjuhh het volgende:
[..]
Hoe kun je dan van rekenles 2 verschillende getallen schrijven?
Gisteren een flinke tijd aan het puzzelen geweest hierop, maar heb alle letters kunnen gebruiken en nog een leuke zin ook nog!quote:Op maandag 17 december 2018 12:01 schreef kikkertjuhh het volgende:
Bezig geweest met de creativiteitsopgave. Heb 81% van de letters nu weten toe te passen. Ben benieuwd hoe ver anderen hier mee komen? Uiteraard later nog een keer weer een blik op werpen
Wow, netjes!!! ik zit nu op 86%, maar zeg niet dat er niet meer mogelijk isquote:Op maandag 17 december 2018 16:47 schreef EdjeKadetje73 het volgende:
[..]
Gisteren een flinke tijd aan het puzzelen geweest hierop, maar heb alle letters kunnen gebruiken en nog een leuke zin ook nog!
Je moet ook wel de rest van de sudoku kunnen invullenquote:Op maandag 17 december 2018 17:17 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb bij opgave 2 nu alle woorden ingevuld op de juiste positie, maar ik kan geen negenletterwoord vinden? Moeten er nog extra letters bij worden "verzonnen"?
Ja logisch natuurlijk..quote:Op maandag 17 december 2018 17:20 schreef NyteMyre het volgende:
[..]
Je moet ook wel de rest van de sudoku kunnen invullen
(oops, ik klikte op DM ipv quote)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door NanKing op 17-12-2018 23:11:06 ]
Hier had ik eerst ook last van, maar ik had gewoon verkeerd gekeken! Het staat er echt tussen.quote:Op maandag 17 december 2018 17:17 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb bij opgave 2 nu alle woorden ingevuld op de juiste positie, maar ik kan geen negenletterwoord vinden? Moeten er nog extra letters bij worden "verzonnen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2018:
Opgelost: 1ab, 2, 4, 8, 13
Begin aan: 1c, 3, 5, 6, 7, 11 16, 21, 22, 25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |