En dan van de Belgische editie zowel de Nederlands- als de Franstaligequote:Op zondag 16 december 2018 20:25 schreef puzzelmans het volgende:
[..]
Of nog beter, gewoon beide puzzels af.
Ja nou ja, volgens mij zijn de vragen bij zowel Nederlandstalig en Franstalig ongeveer hetzelfde, dus dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op zondag 16 december 2018 20:26 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
En dan van de Belgische editie zowel de Nederlands- als de Franstalige
Haha, dank je wel, dan denk ik dat ik het eens in een heel andere hoek moet gaan zoeken...quote:Op zondag 16 december 2018 20:15 schreef CarloV het volgende:
[..]
Dit roept alleen nog maar meer vragen bij me op...
Misschien kan iemand anders je helpen
quote:Op zondag 16 december 2018 20:50 schreef dodoria het volgende:
[..]
Haha, dank je wel, dan denk ik dat ik het eens in een heel andere hoek moet gaan zoeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2018 20:54 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 16 december 2018 22:21 schreef GeleNeushoorn het volgende:
Ik heb opgave 25 opgelost, maar weet niet helemaal zeker wat ze nou als antwoord willen daar. Zijn er mensen die dit herkennen?
Ik verwacht dat er een erratum over zal komen.quote:Op zondag 16 december 2018 22:21 schreef GeleNeushoorn het volgende:
Ik heb opgave 25 opgelost, maar weet niet helemaal zeker wat ze nou als antwoord willen daar. Zijn er mensen die dit herkennen?
Welke opgave bedoel je?quote:Op zondag 16 december 2018 21:44 schreef mvn075 het volgende:
I love google... al is het natuurlijk jammer dat een opgave kan oplossen door puur te zoeken op google.
Dat ga ik niet vertellen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2018 23:06 schreef mvn075 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet vertellen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik voel compleet met je mee.... zit hier ook al een paar dagen naar te kijkenquote:Op zondag 16 december 2018 22:51 schreef Habi82 het volgende:
Wat voor vage zin moet er toch weer uit vraag 4 komen 😖 morgen verder
Ik ook. Het lijkt goed te doen, maar dan past het allemaal toch niet lekker in elkaar.quote:Op maandag 17 december 2018 10:24 schreef kikkertjuhh het volgende:
[..]
ik voel compleet met je mee.... zit hier ook al een paar dagen naar te kijken
Op dit forum zijn er 2 genoemd:quote:Op maandag 17 december 2018 11:24 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
Zijn er eigenlijk al errata bekend? Ik hoorde iets over opgave 10?
Bedankt!quote:Op maandag 17 december 2018 11:30 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Op dit forum zijn er 2 genoemd:
- opgave 9a: WMGHW = WMGGW
- opgave 10: typefout
Het erratum van 9a zat trouwens alleen in de voorpublicatie. In de versie die je zonder password kan downloaden hebben de makers het aangepast.quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 13:06 schreef WhiteDragon het volgende:
Zit in opgave 12 geen fout?Er zit geen fout in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |