Ja het is weer aardig kansloos. Ben wel blij dat het in mijn stukje Overvecht een erg tamme boel was na twaalven. Na een half uur was het helemaal klaar met het vuurwerk en geen kip op straatquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Hathor het volgende:
19 auto's in de fik vannacht, lekker begin van het nieuwe jaar.
Ik heb diverse keren brandweer sirenes gehoord, na drieen nog zelfs geloof ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:48 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ja het is weer aardig kansloos. Ben wel blij dat het in mijn stukje Overvecht een erg tamme boel was na twaalven. Na een half uur was het helemaal klaar met het vuurwerk en geen kip op straat
Politie Utrecht meld dat het ook heel lastig is de daders te pakken, omdat ze zo snel toe kunnen slaan en daarna weg zijn. Ik hoop dat die getuigenissen van passanten tot strafvervolging leiden, maar ben bang dat het niet voldoende is voor strafvervolging. Twee jonge gastjes zitten in ieder geval twee weken langer vastquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Hathor het volgende:
ies koeltoerquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Hathor het volgende:
Beginnen met een knal- en siervuurwerkverbod voor consumenten, zou ik zeggen (conform advies OvV). Weg met die rotzooi, weg met ‘koeltoer’.quote:
Die ene keer dat ik daar eens in de buurt was, was ik gelijk getuige van een autokraak en een qat-deal.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:43 schreef itchycoo het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1874128/
Het is weer eens feest in Overvecht. Dat bedrijventerrein moet toch een enorme doorn in het oog zijn voor de politie en gemeente.
Nu willen ze er een coffeeshop gaan openen lees ik net.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik daar eens in de buurt was, was ik gelijk getuige van een autokraak en een qat-deal.
Om die dan vervolgens weer te sluiten omdat die te succesvol is zoals in Lombok. Die had te veel liggen omdat hij de vraag anders niet aan kon.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:28 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Nu willen ze er een coffeeshop gaan openen lees ik net.
[ afbeelding ]
Ach flikker op, niet leuk voor die 19 auto eigenaren, maar op een wagenpark van 1000en auto bezitters in Utrecht valt het nog erg mee.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beginnen met een knal- en siervuurwerkverbod voor consumenten, zou ik zeggen (conform advies OvV). Weg met die rotzooi, weg met ‘koeltoer’.
Bierman en Bierman op de Biltstraat heeft ruime keuze, en er zit nog steeds een bierzaak op de Twijnstraat, maar Berts Bierhuis is nu definitief weg geloof ik. Op de Nagtegaalstraat zit er ook een zaakje. Die gaan morgen allemaal wel om 10.00 of 11.00 open.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Waar kan ik morgen voor 13u nog een flesje speciaalbier kopen in Utrecht?
Het liefst een beetje ruime keuze, maar geen gedrocht zoals de Gall.
Al het bier is speciaal!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Waar kan ik morgen voor 13u nog een flesje speciaalbier kopen in Utrecht?
Het liefst een beetje ruime keuze, maar geen gedrocht zoals de Gall.
Bierman en Bierman is gewoon de nieuwe naam Bert's Bierhuis.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bierman en Bierman op de Biltstraat heeft ruime keuze, en er zit nog steeds een bierzaak op de Twijnstraat, maar Berts Bierhuis is nu definitief weg geloof ik. Op de Nagtegaalstraat zit er ook een zaakje. Die gaan morgen allemaal wel om 10.00 of 11.00 open.
Makes sense now.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Bierman en Bierman is gewoon de nieuwe naam Bert's Bierhuis.
https://www.duic.nl/algem(...)dt-bierman-bierman2/
500 verschillende bieren, prima tentquote:Op maandag 4 februari 2019 20:45 schreef itchycoo het volgende:
Voor een andere keer: Slijterij Zuilen (zo heet ie geloof ik) aan de straatweg heeft ook ruime keuze en aardige lui daar.
Inderdaad; goede mix ook van bieren, van heel speciaal naar wat gangbaarder spul. Ze hebben ook de Fresh&Fast van Het Uiltje.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:45 schreef itchycoo het volgende:
Voor een andere keer: Slijterij Zuilen (zo heet ie geloof ik) aan de straatweg heeft ook ruime keuze en aardige lui daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |