Beterschapquote:Op woensdag 12 december 2018 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb mij toch maar ziekgemeld vandaag.
Guarisci presto.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb mij toch maar ziekgemeld vandaag.
quote:Op woensdag 12 december 2018 15:29 schreef quickstepster het volgende:
Ohhh, Notting Hilljankfilm is dat. Ik hou ervan!
- 3.. Fuck.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is ook koud Yasmin! Het was vanmorgen -3 toen ik op m'n fiets onderweg was......brrrrr!
quote:Op woensdag 12 december 2018 15:52 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Het gaat ook wel érg ver met het moderaten
Zo heftig was het toch niet?
Als het niet naar aanleiding van specifieke date/ervaring gaat wel ja. Is geen probleem toch?quote:Op woensdag 12 december 2018 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het gevolg is dus dat alles hier verder moet.
Werd al door een andere user gezegd dat hij een eigen ervaring wilde posten.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:28 schreef Jegudiel het volgende:
[..]
Als het niet naar aanleiding van specifieke date/ervaring gaat wel ja. Is geen probleem toch?
Algemene discussie over waarom mannen of vrouwen daten, opleiding, borsten of billen, lang of kort, dik of dun en voorkeur van andere users leren kennen is beter hier op de plaats. Of open een nieuw topic.
(En de aanleiding was een programma dat je had gezien, niet een date)
Ordnung muss sein!quote:Op woensdag 12 december 2018 16:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Werd al door een andere user gezegd dat hij een eigen ervaring wilde posten.
Maar goed. Snap oprecht het gezeur niet zo.
Als ik niet de halve dag op de plee zou zitten welquote:Op woensdag 12 december 2018 16:31 schreef MisterLastName het volgende:
Maar HEY HO HALLO. Iemand nog leuke dates in het verschiet?
oeiquote:Op woensdag 12 december 2018 16:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Als ik niet de halve dag op de plee zou zitten wel
Ik weet het niet, dit is de 3e dag dat ik buikpijn heb en alleen vandaag dus zo veel op de wc. Denk dat het misschien een buikgriepje is? Ik ben wel heel erg lactose intolerant, maar ik had eigenlijk die 2 andere dagen alleen wat chocola met melk er in gehad... en gister wel wat meerquote:Op woensdag 12 december 2018 16:35 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
oeiWat verkeerds gegeten?
Hoop voor je dat het inderdaad alleen griep is dan..quote:Op woensdag 12 december 2018 16:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit is de 3e dag dat ik buikpijn heb en alleen vandaag dus zo veel op de wc. Denk dat het misschien een buikgriepje is? Ik ben wel heel erg lactose intolerant, maar ik had eigenlijk die 2 andere dagen alleen wat chocola met melk er in gehad... en gister wel wat meer![]()
Ik ga echt boos worden als ik geen chocola meer kan eten
Zou een reden kunnen hebbenquote:Op woensdag 12 december 2018 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik word ook meteen 'gestraft' als ik ook maar een béétje chocolade eet......![]()
quote:Op woensdag 12 december 2018 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik word ook meteen 'gestraft' als ik ook maar een béétje chocolade eet......![]()
Chocoladeintolerantie......quote:Op woensdag 12 december 2018 16:40 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zou een reden kunnen hebben
Zelfs chocoladepepernoten.......en ook geen chocolademelk.....quote:Op woensdag 12 december 2018 16:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zelfs als het een klein stukje is?
Jezus, kut zeg!quote:Op woensdag 12 december 2018 16:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zelfs chocoladepepernoten.......en ook geen chocolademelk.....
quote:Op woensdag 12 december 2018 16:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jezus, kut zeg!en dat ligt aan de chocola zelf of dat er melk in zit?
Ouch, en bijv. koffie of thee? (aangezien daar ook theobromine in zit)quote:Op woensdag 12 december 2018 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt aan de cacao.....melk/producten kan ik wel verdragen.....
Dat gaat wel....met mate.....En ach.....het went wel hoor en er zijn nog genoeg andere lekkere zoetighedenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch, en bijv. koffie of thee? (aangezien daar ook theobromine in zit)
Ik zou het gewoon aan hem vragen.....je krijgt dat pakketje echt niet mee, maar misschien zijn ze vergeten een briefje in de brievenbus te doen?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:48 schreef quickstepster het volgende:
Intoleranties zijn balen! Hoop dat het snel beter gaat Halimede!
Dus. Mijn leuk bedachte Sinterklaaspakketje ligt nog steeds op het pakketpunt.![]()
En ik kan natuurlijk niet vragen of hij weet dat het daar ligt en of dat hij een briefje heeft. Overweeg nu vandeweek iets eerder richting hem te vertrekken om te kijken of ik het pakketje los kan peuteren bij het pakketpuntwat zouden jullie doen?
Dat is ook weer zo, er zijn veel ergere dingen om allergisch voor te zijnquote:Op woensdag 12 december 2018 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat gaat wel....met mate.....En ach.....het went wel hoor en er zijn nog genoeg andere lekkere zoetigheden
quote:Op woensdag 12 december 2018 18:24 schreef MisterLastName het volgende:
Wat is er met me aan de hand de laatste tijdWeer emotioneel om (bijna) niks
Jeugdsentiment is a bitch
Vorige week tijdens m'n verjaardag werd ik ook al sip wakker..quote:Op woensdag 12 december 2018 18:27 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook wel de tijd van het jaar voor nostalgie en jeugdsentiment
Oh wow en dan zong hij het deuntje van de Mini Playbackshow ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2018 18:31 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Vorige week tijdens m'n verjaardag werd ik ook al sip wakker..
Net denk ik "Oh leuk Henny Huisman bij de Toppers, even kijken" En echt, hij begint te zingen en ik trok het niet meer____!
Inderdaad!quote:Op woensdag 12 december 2018 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, er zijn veel ergere dingen om allergisch voor te zijn
Hij zong Later Als Je Groot Bentquote:Op woensdag 12 december 2018 18:32 schreef STING het volgende:
[..]
Oh wow en dan zong hij het deuntje van de Mini Playbackshow ofzo?
Of is dat van voor jouw tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hestia, wat klinkt dat fijn! Hoe meer geklefbek, hoe beterquote:Op woensdag 12 december 2018 20:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Hier geen Notting Hill maar voetbal kijken zo. Vriendlief is net weer weg, echt hele fijne avond gehad en ook heel serieus gesprek gevoerd over verschillende dingen.
En hij weet nog niet hoe hij met de kids zit met Kerst, maar als hij ze niet 1e Kerstdag heeft dan wil hij ook heel graag mee naar mijn familie![]()
Dus misschien toch een klefbekken Kerst hier ook
En als dat niet lukt dan gaat hij ze met mijn verjaardag ontmoeten (ben 3 januari jarig en vier het 5e of 6e). Spannend!
Ja hequote:Op woensdag 12 december 2018 20:50 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Hestia, wat klinkt dat fijn! Hoe meer geklefbek, hoe beter
Nee maar dat is dus waar we het over gehad heb onder andere, daar begon hij uit zichzelf over hoe hij dat wil aanpakken. Ik dacht alleen de hele tijd dat ze 7, 12 en 17 waren, maar de jongste is al 10. Zn nichtje is 7, oeps verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 12 december 2018 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Spannend Hestia!! Wel fijn dat je dingen ook echt bespreekbaar kunt maken! Heb je zijn kinderen nog helemaal niet ontmoet? Alles op z'n tijd natuurlijk....
Hier wel heerlijk Notting Hill.....kan niet meer tellen Hoe vaak ik deze al gezien heb...![]()
Ja precies, om dan meteen zo geforceerd aan de keukentafel te gaan zitten werkt niet echtquote:Op woensdag 12 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel spannend hoor.....maar inderdaad.....dagje speeltuin of dierentuin maakt die kennismaking vast goed!
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
En quickstepster kan precies uitleggen hoe leuk een dierentuin is.....![]()
Hihiquote:Op donderdag 13 december 2018 06:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]altijd goed! Ik weet nog wel een apenverblijf waar je goed stiekem kan zoenen
Waarom moet dat stiekum dan?quote:Op donderdag 13 december 2018 06:10 schreef quickstepster het volgende:
altijd goed! Ik weet nog wel een apenverblijf waar je goed stiekem kan zoenen
Als er niet voor getekend hoeft te worden, echt welquote:Op woensdag 12 december 2018 18:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon aan hem vragen.....je krijgt dat pakketje echt niet mee, maar misschien zijn ze vergeten een briefje in de brievenbus te doen?
Kijk, dat bedoel ik. En kan aantonen dat ik op het verzendadres woon, de verzendbon meenemen... En mijn handschrift matched. Dus ga t gewoon testenquote:Op donderdag 13 december 2018 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er niet voor getekend hoeft te worden, echt wel. Keer pakketje voor mijn vriend opgepikt toen hij in het buitenland was. Geen briefje, niet mijn naam er op, kreeg het zo mee.
Het is natuurlijk geen garantie maar dit ging verrassend makkelijkquote:Op donderdag 13 december 2018 12:47 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. En kan aantonen dat ik op het verzendadres woon, de verzendbon meenemen... En mijn handschrift matched. Dus ga t gewoon testen
Proberen kan geen kwaad. En anders stuur ik hem er zelf naar toe natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2018 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen garantie maar dit ging verrassend makkelijk.
Voor welke winkel?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Poe hee.....wat een drukke dag......maar eindelijk thuis en een kadobon als kerstpakket.....![]()
Weet je al wat je gaat kiezen?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen specifieke winkel, maar bepaalde website waar we moeten inloggen....
Nee joh......ben nét thuis.....komend weekend is op m'n gemak bekijken....quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat kiezen?
Lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.......eindelijk vakantie!!
Dat is ook al bijnaquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Lekkerhier nog 3 werkdagen en vandaag nog wat uurtjes "thuiswerken".
Ja gelukkig welquote:
Mijn laatste vakantie waren de laatste twee weken van juni dus hier ook hard nodig......quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ja gelukkig welook wel erg aan toe, vorige vakantie is al weer aardig wat maanden geleden en behoorlijk druk op werk. En sowieso zin in de Feestdagen
Oh....er wordt voor je gekookt, lekker!! Hier is zoonlief naar zijn schoonfamilie, sinterkerstpakjesavondquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:27 schreef quickstepster het volgende:
Zeker toe aan vakantie jij, veel plezier! Ik ben na een hele dag vriendin helpen op weg naar huis. Dit weekend toch maar bij mij, kwam beter uit ivm plannen. Er wordt voor me gekookt, ben benieuwd!
Owwww dat is balen dat het bloedonderzoek niks heeft opgeleverd......je wil dan toch graag weten wat er is lijkt me.....sterkte en geniet van komend weekend!quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:06 schreef _Hestia_ het volgende:
Cinderella, wauw dan was het wel lang geleden dat je vakantie had. Geniet ervan! En gezellig dat je dochter er is
Quickstepster, je hebt het echt goed voor elkaar, ben benieuwd naar zijn kookkunsten
Bloedonderzoek heeft niks opgeleverd, moet het nog maar even aankijken. Dat is echt de meeste gezegde zin door huisartsen volgens mij
Ik hang lekker op de bank darten te kijken en morgen komt mijn schatje voor de sleepover. Kon ik de tijd maar 24 uur vooruit zetten
Nice!quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:08 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
Crosspost:
Ja! Net maar eens een taxus uitgegraven en opgedirkt met wat ik nog heb..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet toch eens een piek kopen.. die mist al een jaar of tien.. Maar dat kleine goudkleurige balletje doet al jaren zn werk..![]()
Slechte foto's ik weet..
Ja precies, dit schiet ook niet op zo. En doktersassistente vond 3 weken nog wel kort, maar ik ben er al aardig chagrijnig vanquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owwww dat is balen dat het bloedonderzoek niks heeft opgeleverd......je wil dan toch graag weten wat er is lijkt me.....sterkte en geniet van komend weekend!
Normaal plan ik m'n vakanties wat regelmatiger, maar dit was zo'n onvoorspelbaar jaar.......en nu móest ik vrij nemen omdat ik nog teveel uren over had.....
Lekker! Nog leuke dingen geplanned?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.......eindelijk vakantie!!
Vooral uitslapen.....quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:14 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lekker! Nog leuke dingen geplanned?
Ik dacht een buikgriepje te hebben, maar is waarschijnlijk IBSmijn ouders en oom hebben het ook maar veel erger, en daarom dacht ik nooit dat ik het had..
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Hij blijft me verrassen met hoe lief en leuk hij isquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:06 schreef _Hestia_ het volgende:
Quickstepster, je hebt het echt goed voor elkaar, ben benieuwd naar zijn kookkunsten
Klinkt als een zeer goed plan!quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vooral uitslapen.....
Wat is IBS?
Awww liefquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:24 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Hij blijft me verrassen met hoe lief en leuk hij ishij heeft al eens vaker voor me gekookt, dat kan hij best. Hij vind het alleen niet leuk, dat maakt het extra speciaal dat hij het wel voor me doet!
Sterkte en beterschap!quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Klinkt als een zeer goed plan!Geniet er van
IBS of "irritable bowel syndrome", niet iedereen heeft 100% dezelfde klachten, maar ik heb nu buikpijn en ben super gassy (en moe). Ik dacht altijd lactose intolerant te zijn, maar mijn lactase pilletjes werken ook niet altijd dus dat zou ook IBS kunnen zijn.
Maar in vergelijking: mijn moeder lag wel eens hele dagen huilend van de pijn in bed en ik lig met een kruikje op de bank nutteloos te zijn dus ik kon het erger treffen
Toch vervelend hoor, sterkte ermee!quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Klinkt als een zeer goed plan!Geniet er van
IBS of "irritable bowel syndrome", niet iedereen heeft 100% dezelfde klachten, maar ik heb nu buikpijn en ben super gassy (en moe). Ik dacht altijd lactose intolerant te zijn, maar mijn lactase pilletjes werken ook niet altijd dus dat zou ook IBS kunnen zijn.
Maar in vergelijking: mijn moeder lag wel eens hele dagen huilend van de pijn in bed en ik lig met een kruikje op de bank nutteloos te zijn dus ik kon het erger treffen
Zo'n glimmende harde he?quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar je mist inderdaad een piek.......
Misschien toch maar eens een fb account maken..quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:59 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon even op Facebook een oproepje plaatsen, komt vast goed.
[ afbeelding ]
Topidee!quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een fb account maken..
quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:59 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo slecht gaat het nou ook weer niet gelukkigquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:28 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Toch vervelend hoor, sterkte ermee!
Ik kende IBS alleen van inbewaringsstelling oftewel gedwongen opname, dus zat ook ff huh![]()
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt er hard gewerkt om die piek te bereikenquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:59 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat die al een plekje heeft gekregen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:14 schreef Halimede het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er hard gewerkt om die piek te bereiken
Whahahaquote:Op vrijdag 14 december 2018 18:15 schreef STING het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die al een plekje heeft gekregen.
[..]
[ afbeelding ]
Weet je of het het alleen op TV west werd uitgezonden? Ik geloof niet dat ik er eerder van gehoord heb.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volgens mij ken ik dat programma nog wel....vind dat in elk geval wel interessant inderdaad! Soms kunnen mensen zo makkelijk oordelen over iemand zonder zich te verdiepen in een bepaalde stoornis...
Heb geen idee.....het kan ook een soortgelijk programma zijn geweest hoor of dat ik er fragmenten bij een ander programma van heb gezien.....quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je of het het alleen op TV west werd uitgezonden? Ik geloof niet dat ik er eerder van gehoord heb.
Als je dat zelf niet hebt is dat inderdaad totaal niet voor te stellen.....je ziet het gebeuren, maar je snapt er eigenlijk niks van......Vaak ontstaat wel vanuit een stoornis of trauma ofzo.....quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar bv zon dwangstoornis is natuurlijk heel normaal om te denken van ja dan doe je het toch gewoon nietOok lastig voor te stellen dat je daar bv zelf last van zou hebben al zou ik mij persoonlijk wel kunnen voorstellen dat ik zoiets zou kunnen ontwikkelen met een bepaald ding.
Ja een van die vrouwen uit dat programma van net die heeft blijkbaar een keer een grote fout gemaakt tijdens haar werk. Werd niet verteld wat maar daardoor was dus het onstaan plus dat er blijkbaar ook een genetisch iets is waardoor je daardoor ontvankelijk bent.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet hebt is dat inderdaad totaal niet voor te stellen.....je ziet het gebeuren, maar je snapt er eigenlijk niks van......Vaak ontstaat wel vanuit een stoornis of trauma ofzo.....
Ja wisten wij toch allemaal nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo'n patroon moet je echt niet zomaar doorbreken.....zelfs als iemand in therapie gaat is het nog maar afwachten of ze niet alsnog terugvallen...
Oh was niet persoonlijk naar jou bedoeld hoor ha ha!quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wisten wij toch allemaal nietWas in de eerste van de middelbare school.
Dat klinkt toch wel goed ook al moet je nu nog even geduld hebben.....quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:16 schreef _Hestia_ het volgende:
Je hebt ook dat programma "Je zal het maar hebben" met Tim Hofmann. Dat gaat ook over mensen met allerlei ziektes. Vind ik ook wel erg interessant altijd.
Ik ben ook benieuwd hoe quickstepster het heeft gehad! Hier niet samen eten jammer genoeg, want kids worden pas na het eten door hun moeder opgehaald. Dus hij is er rond een uur of 7. Maar wel samen slapen en morgen ontbijten/lunchen![]()
En verder gewoon kijken waar we zin in hebben
Morgenavond ga ik met mn zusje uit eten, dus gezellig weekend zo
Ja preciesquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel goed ook al moet je nu nog even geduld hebben.....
Hier heerlijk rustig met dochterlief op de bank Raveleijn kijken op Videoland.....morgen naar de verjaardag van m'n neefje die alweer 6 wordt!
Tis ook wel apart dat mijn kinderen 18 en 19 zijn en dat m'n broer, die 5 jaar ouder is dan ik, vanaf morgen drie kids tussen de 6 en 9 1/2 heeftquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Dat klinkt ook als een leuk weekend, veel plezier!
Mijn neefje wordt over 2 weken alweer 2, gaat hard he
Oh dat is idd wel apart ja! Maarja ieders leven loopt anders natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis ook wel apart dat mijn kinderen 18 en 19 zijn en dat m'n broer, die 5 jaar ouder is dan ik, vanaf morgen drie kids tussen de 6 en 9 1/2 heeft:)
Ha ha ja.....zijn vrouw is 10 jaar jonger dus wat later toe aan kids krijgen....quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh dat is idd wel apart ja! Maarja ieders leven loopt anders natuurlijk
Ja dan is dat wel te begrijpen idd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ja.....zijn vrouw is 10 jaar jonger dus wat later toe aan kids krijgen....
Denk jij dat jullie nog kinderen zouden willen? Als ik vragen mag.....
In een klefbekken stadium nog niet nee.....maar zou die van mij nooit hebben willen missenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:55 schreef Sarabi het volgende:
Kinderen dat is iets waar deze klefbek in ieder geval niet aan moet denken
Dan is dat inderdaad wel een serieuze overweging....quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:57 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dan is dat wel te begrijpen idd.
Daar hebben we het toen na 1 week ofzo al over gehad![]()
Hij vindt kinderen krijgen het mooiste wat hem is overkomen en zou zeker ook met mij nog een kind/kinderen willen krijgen.
Ik ben er alleen zelf nog niet uit. Ik ben nu bijna 32 en heb op zich altijd kinderen gewild en vind kinderen heel leuk. Maar ik ben chronisch ziek, zowel lichamelijk als psychisch. Dus ik twijfel nog heel erg of ik het wel aan kan, of het verstandig is etc...
Helemaal nu ik van dichtbij bij mn zusje zie hoeveel verantwoordelijkheid het toch is.
Ja precies, dus als ik het uiteindelijk wel wil dan is het ook niet hup spiraal eruit en gaan zeg maarquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan is dat inderdaad wel een serieuze overweging....
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:00 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies, dus als ik het uiteindelijk wel wil dan is het ook niet hup spiraal eruit en gaan zeg maar
Wat dat betreft ben ik wel zo volwassen dat ik het niet zomaar ff doe en wel zie hoe het gaat. Dat zou ik nogal egoïstisch vinden van mezelf. Het gaat wel om een kind wat je op de wereld zet dan en die wil je toch een zo goed mogelijk/stabiel leven geven.
Wij zijn al 11 jaar samen en worden juist erg gelukkig van het idee dat het altijd zo blijft.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In een klefbekken stadium nog niet nee.....maar zou die van mij nooit hebben willen missen
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij zijn al 11 jaar samen en worden juist erg gelukkig van het idee dat het altijd zo blijft.
Lekker klefbek zoals nu
Ik zou er in ieder geval niet te licht over denkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:57 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dan is dat wel te begrijpen idd.
Daar hebben we het toen na 1 week ofzo al over gehad![]()
Hij vindt kinderen krijgen het mooiste wat hem is overkomen en zou zeker ook met mij nog een kind/kinderen willen krijgen.
Ik ben er alleen zelf nog niet uit. Ik ben nu bijna 32 en heb op zich altijd kinderen gewild en vind kinderen heel leuk. Maar ik ben chronisch ziek, zowel lichamelijk als psychisch. Dus ik twijfel nog heel erg of ik het wel aan kan, of het verstandig is etc...
Helemaal nu ik van dichtbij bij mn zusje zie hoeveel verantwoordelijkheid het toch is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oprechtheid bij mensen.....pffft...loop daar ook tegenaan!quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Walgelijk zijn die mensen claimen oprecht te zijn maar het niet laten zien in hun gedrag
En net zo walgelijk is het dat ik niet weet wat oprecht is en wat niet. En dat ik weer de bevestiging krijg dat mensen niet te vertrouwen zijn in de intenties die ze claimen te hebben![]()
Beter gewoon alleen blijven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oprechtheid bij mensen.....pffft...loop daar ook tegenaan!
Heftig Hestia.....heel veel sterkte!
je stopt jezelf in de slachtoffer rol dame.quote:
Omdat ik gewoon niet weet wat ik wel en niet kan geloven. Het dan toch probeer en dan blijkbaar toch de fout gemaakt heb om het toch te doen of niet en is het wel zo. Ik weet het gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:55 schreef dop het volgende:
[..]
je stopt jezelf in de slachtoffer rol dame.
Wat is er aan de hand? Waar ben je boos over?
Ga eens van jezelf uit, dat jij oprecht en eerlijk bent. Als een ander dat niet is dan is dat het gedoe van een ander. Als je om je heen kijkt weet je best dat er genoeg mensen zijn die ook oprecht zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon niet weet wat ik wel en niet kan geloven. Het dan toch probeer en dan blijkbaar toch de fout gemaakt heb om het toch te doen of niet en is het wel zo. Ik weet het gewoon niet meer.
Dat ik gewoon niet weet wat de intenties zijn van mensen in het contact met mij. En niet weet welke beslissing ik moet nemen. En dingen vraag en daar dan volgens hun zeggen een oprecht antwoord op krijg en bang ben dat als ik mezelf volg ik misschien niet juist heb gehandeld.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:00 schreef dop het volgende:
[..]
Ga eens van jezelf uit, dat jij oprecht en eerlijk bent. Als een ander dat niet is dan is dat het gedoe van een ander. Als je om je heen kijkt weet je best dat er genoeg mensen zijn die ook oprecht zijn.
Waar baal je van?
Je zegt eigenlijk dat je jezelf niet helemaal vertrouwd. Dat je het moeilijke vind te beoordelen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ik gewoon niet weet wat de intenties zijn van mensen in het contact met mij. En niet weet welke beslissing ik moet nemen. En dingen vraag en daar dan volgens hun zeggen een oprecht antwoord op krijg en bang ben dat als ik mezelf volg ik misschien niet juist heb gehandeld.
En dat dit dus zo de rest van mijn leven zal blijven.
Ja klopt. En beoordeel vrijwel altijd naar het negatieve. En dat weet ik ook maar daarom weet ik dus dan ook niet meer of de negatieve beoordeling juist is of niet. En niet weet of ik dan kansen moet blijven geven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:09 schreef dop het volgende:
[..]
Je zegt eigenlijk dat je jezelf niet helemaal vertrouwd. Dat je het moeilijke vind te beoordelen.
Dat is soms ook moeilijk.
Ik snap echt precies wat je bedoeld.....quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. En beoordeel vrijwel altijd naar het negatieve. En dat weet ik ook maar daarom weet ik dus dan ook niet meer of de negatieve beoordeling juist is of niet. En niet weet of ik dan kansen moet blijven geven.
De mensen waarvan ik weet dat de intenties juist zijn zijn serieus op 1 hand te tellen en die ken ik dan ook gigantisch lang
ja maar das niet goed. Want zo wordt je sociale kring steeds kleiner en die is bij mij al vrij klein. zo eindig je dus alleen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap echt precies wat je bedoeld.....
Daarom ga ik juist nieuwe contacten aan.....en ja, dan stoot ik m'n neus......maar dan nog geef ik niet op...quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja maar das niet goed. Want zo wordt je sociale kring steeds kleiner en die is bij mij al vrij klein. zo eindig je dus alleen.
Waarom zou je jezelf dat elke keer willen aan doen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daarom ga ik juist nieuwe contacten aan.....en ja, dan stoot ik m'n neus......maar dan nog geef ik niet op...
waarom zou iemand het überhaupt claimen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
En waarom zou iemand claimen oprecht te zijn en serieus als die dat niet is...
Nou ja als je het vraagt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:22 schreef dop het volgende:
[..]
waarom zou iemand het überhaupt claimen?
Het gaat erover dat mensen zeggen dat ze te vertrouwen zijn, maar in hun gedrag laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn.....quote:
Nou ja dat niet alleen. Dat je zelf ook niet juist in staat bent om het te beoordelen omdat je al een negatieve kijk hebt en wanttrouwend bent richting mensen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het gaat erover dat mensen zeggen dat ze te vertrouwen zijn, maar in hun gedrag laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn.....
Dat is iets wat je moet leren denk ik......ik prik daar intussen wel doorheen...quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja dat niet alleen. Dat je zelf ook niet juist in staat bent om het te beoordelen omdat je al een negatieve kijk hebt en wanttrouwend bent richting mensen.
Daarom mensen beoordelen op wat ze doen niet op wat te zeggenquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het gaat erover dat mensen zeggen dat ze te vertrouwen zijn, maar in hun gedrag laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn.....
Maar dat is niet in elke situatie even makkelijk...quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom mensen beoordelen op wat ze doen niet op wat te zeggen
Het doen en zeggen spreken elkaar niet altijd tegen ook...quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dat is niet in elke situatie even makkelijk...
I know! Kom het niet alleen qua daten tegen, maar ook vanwege m'n werk.....het zal altijd lastig blijven......probeer te blijven vertrouwen op jezelf!quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het doen en zeggen spreken elkaar niet altijd tegen ook...
Dan is het toch juist makkelijk?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het doen en zeggen spreken elkaar niet altijd tegen ook...
Ja ik geloof dat mijn intuitie niet helemaal werkt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:40 schreef Sarabi het volgende:
En zodra je gaat twijfelen aan iemand is daar meestal een goede reden voor
Op je intuïtie vertrouwen
Die werkt bij mij ook niet altijd hoor, maar dan nog ben Ik nog steeds niet negatief ingesteld naar andere mensen toe....quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat mijn intuitie niet helemaal werkt.
hmm ja heb ik wel. Zodra ik denk dat je misbruik van mij kan maken ben ik best wel wantrouwend.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die werkt bij mij ook niet altijd hoor, maar dan nog ben Ik nog steeds niet negatief ingesteld naar andere mensen toe....
Iedereen kan misbruik van je maken.....of je ze nou vertrouwd of niet....quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
hmm ja heb ik wel. Zodra ik denk dat je misbruik van mij kan maken ben ik best wel wantrouwend.
jij vraagt of iemand oprecht is?quote:
Ik vraag het vrijwel nooit. Maar soms zeg ik wel dat ik een oprecht/eerlijk antwoord fijner vind dan een sociaal wenselijk antwoord.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:02 schreef dop het volgende:
[..]
jij vraagt of iemand oprecht is?
Daar zit nogal wat invulling in. Iedereen vind zichzelf oprecht. Maar niet iedereen vind het zelfde oprecht of belangrijk.
Daar buiten doen we allemaal dingen die een ander soms niet leuk vind. Zonder dat we dit doen om de ander te kwetsen. Het leven is niet zwart wit.
Je stelt zelf toch ook wel eens een ander teleur, zonder dat dit je bedoeling is?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vraag het vrijwel nooit. Maar soms zeg ik wel dat ik een oprecht/eerlijk antwoord fijner vind dan een sociaal wenselijk antwoord.
Maar je hebt gelijk ja.
Je moet het vooral niet op jezelf betrekken......wat Dop zegt: iedereen heeft een andere kijk op eerlijkheid en oprechtheid...quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vraag het vrijwel nooit. Maar soms zeg ik wel dat ik een oprecht/eerlijk antwoord fijner vind dan een sociaal wenselijk antwoord.
Maar je hebt gelijk ja.
Zeg het niet altijd. Maar vaak ook wel. Maar nu is de vraag of ik overdreven reageer of niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:09 schreef dop het volgende:
[..]
Je stelt zelf toch ook wel eens een ander teleur, zonder dat dit je bedoeling is?
Als iemand jou teleurgesteld, kun je dat dan ook zeggen. Of trek je jezelf gelijk terug?
als je je teleurstelling uit, zonder de ander gelijk iets te verwijten. Dan kun je nooit overdreven reageren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg het niet altijd. Maar vaak ook wel. Maar nu is de vraag of ik overdreven reageer of niet.
Ik heb idd boos gereageerd en ook een beetje verwetend zelfs. Misschien dat ik straks een bericht stuur met excuses al moet ik dan nog over mijn trots heen stappen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:14 schreef dop het volgende:
[..]
als je je teleurstelling uit, zonder de ander gelijk iets te verwijten. Dan kun je nooit overdreven reageren.
Als je alleen maar boos doet en je wil afreageren dan is het bijna altijd over dreven.
Best een kunst hoor want natuurlijk ben je vaak eerst boos en teleurgesteld.
Ja dat zeg je wel zo makkelijk maar geloof dat we dat beide wel een beetje doen :pquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet het vooral niet op jezelf betrekken......wat Dop zegt: iedereen heeft een andere kijk op eerlijkheid en oprechtheid...
Kan ik helemaal beamen....maar misschien laat ik het makkelijker los....quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel zo makkelijk maar geloof dat we dat beide wel een beetje doen :p
Dat zou idd goed kunnen. Ik kan mij heel erg druk maken om iets idd en ook sommige dingen niet zo makkelijk laten gaan. Kan ook heel boos worden maar dat ebt vrijwel altijd snel weg waardoor ik dan ook anders denk natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan ik helemaal beamen....maar misschien laat ik het makkelijker los....
Heb vooral door m'n werk veel mensenkennis opgedaan...dan leer je dat loslaten wel...quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zou idd goed kunnen. Ik kan mij heel erg druk maken om iets idd en ook sommige dingen niet zo makkelijk laten gaan. Kan ook heel boos worden maar dat ebt vrijwel altijd snel weg waardoor ik dan ook anders denk natuurlijk.
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb vooral door m'n werk veel mensenkennis opgedaan...dan leer je dat loslaten wel...
begrijpelijk hoor het is niet makkelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb idd boos gereageerd en ook een beetje verwetend zelfs. Misschien dat ik straks een bericht stuur met excuses al moet ik dan nog over mijn trots heen stappen.
Nee maar dan breng ik mijzelf wel weer in een 'zwakkere; positie en als die intenties dan niet goed zijn is dat mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:17 schreef dop het volgende:
[..]
begrijpelijk hoor het is niet makkelijk.
Maar laat je niet ego en trots niet de baas zijn over wie je wil zijn als mens.
Thuiszorg.....soms zijn cliënten poeslief tegen mij, maar bellen ze toch naar kantoor dat ze me niet meer als hulp willen....quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Thuiszorg.....soms zijn cliënten poeslief tegen mij, maar bellen ze toch naar kantoor dat ze me niet meer als hulp willen....
Ik doe huishoudelijk werk....sommige mensen zijn zo lang gewend het zelf te doen dat ze niet kunnen accepteren dat iemand het op een andere manier doet...quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Wat zijn dan de redenen om je daar niet meer te willen?
Dus het is dan niet vanwege jij als persoon maar omdat je iets op een bepaalde manier doet die zij niet goed vinden?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik doe huishoudelijk werk....sommige mensen zijn zo lang gewend het zelf te doen dat ze niet kunnen accepteren dat iemand het op een andere manier doet...
Dat is steeds een raadsel....vinden ze m'n werk niet goed of mogen ze me niet...quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus het is dan niet vanwege jij als persoon maar omdat je iets op een bepaalde manier doet die zij niet goed vinden?
Mijn stiefmoeder heeft vaak een hulp voor in de huishouding thuis. Zij is echt zo'n type die het zelf allemaal het beste weet en haar manier altijd de juiste is. Dus zij zegt ook regelmatig mensen af omdat ze het dan niet goed genoeg vindt. Het ligt dan niet zozeer aan de persoon maar gewoon omdat ze het volgens niet kunnenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is steeds een raadsel....vinden ze m'n werk niet goed of mogen ze me niet...
Precies dit....ik zou het dan nooit goed genoeg kunnen doen.....maar ik leg dit bij haar en betrek het niet op mezelf....quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder heeft vaak een hulp voor in de huishouding thuis. Zij is echt zo'n type die het zelf allemaal het beste weet en haar manier altijd de juiste is. Dus zij zegt ook regelmatig mensen af omdat ze het dan niet goed genoeg vindt. Het ligt dan niet zozeer aan de persoon maar gewoon omdat ze het volgens niet kunnen
Nou ja in het geval van mijn stiefmoeder ligt het puur bij haar jaquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies dit....ik zou het dan nooit goed genoeg kunnen doen.....maar ik leg dit bij haar en betrek het niet op mezelf....
Dan geven ze een vage smoes die ik dan moet verdedigen...quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja in het geval van mijn stiefmoeder ligt het puur bij haar ja![]()
Maar als die clienten dan bellen geven ze dan niet een reden op?
Joh? Is dit vaak?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan geven ze een vage smoes die ik dan moet verdedigen...
Oh dat valt wel mee tochquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In afgelopen 12 jaar pakweg 4/5 keer...
Nou ja denk dat je dan van die types hebt gehad zoals mijn stiefmoederquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klopt! Maar je leert er wel van...
Precies.....maar juist dan moet je bij jezelf blijven....jij doet het goed.....quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja denk dat je dan van die types hebt gehad zoals mijn stiefmoederNiet snel tevreden en onterecht denkend dat ze het zelf allemaal perfect doen.
Maar die 4/5 keer in zon lange tijd valt echt reuze meequote:Op zaterdag 15 december 2018 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies.....maar juist dan moet je bij jezelf blijven....jij doet het goed.....
Gelukkig welquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar die 4/5 keer in zon lange tijd valt echt reuze mee
quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt voor je toestemming.
Wat een topic dit.
Heerlijk ditquote:Op zondag 16 december 2018 10:33 schreef quickstepster het volgende:
Hallo iedereen, ben ik weer! Ik zag weer fijne kleffe dingen voorbijkomen hier!
Heb vrijdag heerlijk gegeten in ieder geval![]()
Gisteren heeft hij een vriendin van me ontmoet, zijn samen gaan lunchen, poolen en biertjes drinken. Was heel gezellig, ze hebben elkaar ook goedgekeurd gelukkig.
Hij is nu net de deur uit. Voorheen baalde ik dan soms best, nu denk ik alleen maar aan de leuke dingen die er komen
Ik ga zo nog wat kerstcadeaus kopen/inpakken en een poging doen tot boterkoek maken!
Ahhh dit klinkt ook echt geweldigquote:Op zondag 16 december 2018 10:33 schreef quickstepster het volgende:
Hallo iedereen, ben ik weer! Ik zag weer fijne kleffe dingen voorbijkomen hier!
Heb vrijdag heerlijk gegeten in ieder geval![]()
Gisteren heeft hij een vriendin van me ontmoet, zijn samen gaan lunchen, poolen en biertjes drinken. Was heel gezellig, ze hebben elkaar ook goedgekeurd gelukkig.
Hij is nu net de deur uit. Voorheen baalde ik dan soms best, nu denk ik alleen maar aan de leuke dingen die er komen
Ik ga zo nog wat kerstcadeaus kopen/inpakken en een poging doen tot boterkoek maken!
Lieffffffffffquote:Op zondag 16 december 2018 12:05 schreef quickstepster het volgende:
Als hij lukt gaat hij de vriezer inaankomende zaterdag kerstdiner met vrienden van lief, en om ze te bedanken dat ik last minute uitgenodigd bent (het zijn foodies), wilde ik ze bedanken met iets zelfgebakken wat vooraf gemaakt kon worden. Mooi blik scoren om het in te doen...
Ik hou van uitdelen en geven
Lief!!! Ik ben benieuwd, zal duimen dat hij gelukt isquote:Op zondag 16 december 2018 12:05 schreef quickstepster het volgende:
Als hij lukt gaat hij de vriezer inaankomende zaterdag kerstdiner met vrienden van lief, en om ze te bedanken dat ik last minute uitgenodigd bent (het zijn foodies), wilde ik ze bedanken met iets zelfgebakken wat vooraf gemaakt kon worden. Mooi blik scoren om het in te doen...
Ik hou van uitdelen en geven
Komt vast goed!quote:Op zondag 16 december 2018 14:18 schreef quickstepster het volgende:
En nu duimen, hij staat in de oven... Moet straks ongeveer 6 uur afkoelen, dan weet ik pas of hij gelukt is
het stukje wat jij verstand noemt is vaak helemaal geen verstand.quote:Op zondag 16 december 2018 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb gemerkt de afgelopen tijd dat als ik mijn gevoel volg ipv verstand en het rationeel het bekijken van dingen ik mij mentaal veel beter voel.
Dus het verstand wat ik denk te hebben is niet juist zegt je?quote:Op zondag 16 december 2018 18:44 schreef dop het volgende:
[..]
het stukje wat jij verstand noemt is vaak helemaal geen verstand.
Klinkt misschien wat raar en arrogant.
Maar waar we gevoelens gaan beredeneren vullen we veel in en gaan er allerlei opgebouwde overtuigen aan de haal met ons zelf. Zogenaamd om ons te beschermen tegen de boze buitenwereld.
We vergeten dan vaak onze verlangens en gevoel uit te spreken naar de ander. Het is ook lastig, je gevoelens delen geeft vaak een gevoel van angst om op je bek te gaan.
Toch zijn er maar heel weinig mensen die je op je ziel zullen trappen, als je oprecht en eerlijk bent over gevoelens.
En die paar die dat toch doen, zijn zo duidelijk klootzakken, dat ze je eigenlijk niet werkelijk kunnen raken.
je hebt ongetwijfeld veel verstand. Maar ook een sterk ego en ingeslepen overtuigingen. En dat zijn doorgaans gewoon niet de beste raadgevers als het om gevoelens gaat.quote:Op zondag 16 december 2018 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus het verstand wat ik denk te hebben is niet juist zegt je?
Heb de laatste tijd wat rond gelezen online. Vind het vaak wat zweverige sites maar er komt vaak terug dat men tegenwoordig leert om dingen niet meer te doen vanwege een bepaald gevoel maar dat er overal over nagedacht moet worden.
Dus wat raadt je dan aan wat iemand moet doen? Het zogenaamde verstand is dus blijkbaar niet objectief. Het staat ook lijnrecht tegenover het 'gevoel'quote:Op zondag 16 december 2018 19:19 schreef dop het volgende:
[..]
je hebt ongetwijfeld veel verstand. Maar ook een sterk ego en ingeslepen overtuigingen. En dat zijn doorgaans gewoon niet de beste raadgevers als het om gevoelens gaat.
(Mijn mening)
jij leest sneller dan dat ik edit op mijn telefoon 😀quote:Op zondag 16 december 2018 19:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus wat raadt je dan aan wat iemand moet doen? Het zogenaamde verstand is dus blijkbaar niet objectief. Het staat ook lijnrecht tegenover het 'gevoel'
Ik merk zo'n verschil in mijn gemoedstoestand in welke ik volg.
Ah de edit
Maar die gevoelens zijn niet altijd verstandig toch?quote:Op zondag 16 december 2018 19:25 schreef dop het volgende:
[..]
jij leest sneller dan dat ik edit op mijn telefoon 😀
Er stond dus nadenken over gevoelens is niet verkeerd, maar over gevoelens is het gevoel leidend.
intuïtie is gevoel.quote:Op zondag 16 december 2018 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Dan lees je veel over intutitie en dat dat altijd klopt maar goed daar heb ik nog geen wetenschappelijke site over gevonden?
dat kan, maar er eerlijk over zijn doorgaans wel.quote:Op zondag 16 december 2018 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar die gevoelens zijn niet altijd verstandig toch?
Ik ga eigenlijk vrijwel nooit op mijn gevoel af. En dan heb je dus constant dat gevoel dat je dingen doet omdat dat volgens jezelf verstandig is maar je niet gelukkig maken. En ben nu al een tijd op het punt gekomen dat ik dat wil veranderen.quote:Op zondag 16 december 2018 19:28 schreef dop het volgende:
[..]
dat kan, maar er eerlijk over zijn doorgaans wel.
mogelijk wat zweverig, wat ik nu ga zeggen.quote:Op zondag 16 december 2018 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk vrijwel nooit op mijn gevoel af. En dan heb je dus constant dat gevoel dat je dingen doet omdat dat volgens jezelf verstandig is maar je niet gelukkig maken. En ben nu al een tijd op het punt gekomen dat ik dat wil veranderen.
Nou ja met dat meisje impliceer je naar mijn idee dat het gevoel gewoon puur het gevoel is zonder de gevolgen te kunnen overzienquote:Op zondag 16 december 2018 19:36 schreef dop het volgende:
[..]
mogelijk wat zweverig, wat ik nu ga zeggen.
Je bent een volwassen vrouw, maar er zit ook nog een meisje in jou die puur is in haar gevoelens en verlangens.
Dat meisje heeft ook de ruimte nodig.
Ja maar dit is een onschuldig voorbeeld. het gaat over meer. Bv werk?quote:Op zondag 16 december 2018 19:41 schreef dop het volgende:
Voorbeeld.
Het meisje word heel blij van springen spelen en gek doen.
De volwassene vertelt je dat je daar nu echt te groot voor bent en dat je beter gewoon kan doen.
Waar denk je dat jij gelukkig van wordt?
Van verstandig doen, en het meisje niet de ruimte geven?
tja waar is de grens waar is de balans.quote:Op zondag 16 december 2018 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dit is een onschuldig voorbeeld. het gaat over meer. Bv werk?
Nee niet vaakquote:Op zondag 16 december 2018 19:44 schreef dop het volgende:
[..]
tja waar is de grens waar is de balans.
Ik durf wel te beweren dat het meisje te weinig ruimte krijgt. En dat de volwassen vrouw als ze de kans krijgt overal een rem op zet.
Word je wel eens heel gelukkig van die volwassen vrouw?
(Even voor de duidelijkheid dit gaat niet alleen over jou, dit systeem kennen we allemaal, ik ook)
even terug naar werk.quote:Op zondag 16 december 2018 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet vaak![]()
Je hebt van die mensen die ineens alles stoppen wat ze denken te moeten doen en dan gewoon hun eigen ding gaan doen.
Dan zou ik ontslag nemen :pquote:Op zondag 16 december 2018 20:08 schreef dop het volgende:
[..]
even terug naar werk.
Die volwassen vrouw weet heel goed dat er centjes verdient moeten worden, en hoe ze haar taken moet doen om haar werk goed te doen. Daar is ze een stuk beter in dan het meisje.
Duidelijk zaken van het verstand.
Maar wat je leuk vind of mooi vind of blij van word kun je beter aan het meisje overlaten.
Probeer het maar eens een paar keer om op zijn minst het meisje even aan het woord te laten.
kort gezegd, je word niet gelukkig van je werk?quote:
Jeps. En bepaalde loyaliteit naar de werkgever. Het heeft ook wel wat voordelen maar niet genoeg om geen ontslag te nemen.quote:Op zondag 16 december 2018 20:12 schreef dop het volgende:
[..]
kort gezegd, je word niet gelukkig van je werk?
Maar er moet ook brood op de plank?
snap heel goed dat het verstand prefereert. Maar ergens weet je ook wel dat het meisje een keer haar zin moet krijgen, en dat er ooit iets moet veranderen.quote:Op zondag 16 december 2018 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. En bepaalde loyaliteit naar de werkgever. Het heeft ook wel wat voordelen maar niet genoeg om geen ontslag te nemen.
Als ik ontslag zou nemen zou ik wel iets vinden maar slechtere werktijden en minder salaris maar denk wel betere gemoedstoestand.
Wat volg jij in het algemeen?quote:Op zondag 16 december 2018 20:15 schreef dop het volgende:
[..]
snap heel goed dat het verstand prefereert. Maar ergens weet je ook wel dat het meisje een keer haar zin moet krijgen, en dat er ooit iets moet veranderen.
als het over gevoelens gaat? Mijn gevoel, het jongetje.quote:
Ja en wanneer is het verstand dan wat je volgt?quote:Op zondag 16 december 2018 20:21 schreef dop het volgende:
[..]
als het over gevoelens gaat? Mijn gevoel, het jongetje.
als het over gevoelens gaat bedoel je?quote:Op zondag 16 december 2018 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en wanneer is het verstand dan wat je volgt?
Nee in het algemeen bj jou?quote:Op zondag 16 december 2018 20:34 schreef dop het volgende:
[..]
als het over gevoelens gaat bedoel je?
vaak genoeg. Gezond eten, verstandig met geld omgaan. taken die nodig zijn voor een geregeld leven.quote:
Hmm ja oke je moet er niet in doorslaan neequote:Op zondag 16 december 2018 20:40 schreef dop het volgende:
[..]
vaak genoeg. Gezond eten, verstandig met geld omgaan. taken die nodig zijn voor een geregeld leven.
Maar ook om te zorgen dat er voldoende ruimte over blijft voor het jongetje.
Genoten is een groot woord en ben verder niet buiten geweest toen. Maar ik woon op 4 hoog, dus vind het altijd wel een mooi gezicht al die witte daken.quote:Op zondag 16 december 2018 22:13 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iedereen nog genoten van de sneeuw vanmorgen?
Waar zijn jullie naar toe geweest?quote:Op maandag 17 december 2018 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Wij zijn weer thuis na 1 weekje weg. Nu nog 1,5 week thuis vakantie
Veluwequote:Op maandag 17 december 2018 10:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waar zijn jullie naar toe geweest?
Oh succes en sterkte dan maar met werken!quote:Op maandag 17 december 2018 13:40 schreef quickstepster het volgende:
Haha, ik ga m'n boterkoek eerst laten testen door andere proefkonijnen voordat ik mensen vergiftig![]()
Vanaf vandaag is collega 3 weken op vakantie, we zitten midden in een testperiode en iedereen wil nog even voor kerst wat antwoorden. Ga zo met een witte vlag zwaaien denk ik
Hij heeft vandaag geen tijd, maar morgen haalt hij hem als het goed is op. Ik zal wel laten weten od het een afgang wasquote:Op maandag 17 december 2018 14:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh ben wel benieuwd naar zijn reactie!
Nee joh....dat is vast geen afgang hoor!quote:Op maandag 17 december 2018 14:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag geen tijd, maar morgen haalt hij hem als het goed is op. Ik zal wel laten weten od het een afgang was
Oh het was meer bedacht voor: aftellen naar kerst.....of je nou al wel of nog niet aan het klefbekken bent ha haquote:Op maandag 17 december 2018 15:45 schreef Spijker83 het volgende:
Even over de Titel.. Als klefbekken is wat ik denk, dan kan toch ook gewoon eerder?
Heb ik geen kerst voor nodig toch.. Vragen, vragen ...
Gelukkig maar..quote:Op maandag 17 december 2018 15:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh het was meer bedacht voor: aftellen naar kerst.....of je nou al wel of nog niet aan het klefbekken bent ha ha![]()
Ik ook.......quote:Op maandag 17 december 2018 16:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Gelukkig maar..![]()
dus.. ik tel dan wel gewoon af naar kerst..
Ik word bijna verliefd van dit berichtjequote:Op dinsdag 18 december 2018 19:59 schreef quickstepster het volgende:
Yay, sintpakketje is opgehaald. Hij vond sinterklaas heel lief, vooral omdat die ook aan de katten had gedacht![]()
En de kerstman heeft mijn cadeau al verzonden, maar mag ik als ik hem binnen krijg nog niet openmaken, pas samen tijdens kerst![]()
Ik heb er zoveel zin in. Samen lekker koken, eten, serie kijken, wandelen, slapen, knuffelen met elkaar en de katten.
Ultieme klefbekkenkerstquote:Op dinsdag 18 december 2018 20:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik word bijna verliefd van dit berichtje
Heerlijk van genieten!quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:04 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ultieme klefbekkenkerstvoor ons in ieder geval!
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:59 schreef quickstepster het volgende:
Yay, sintpakketje is opgehaald. Hij vond sinterklaas heel lief, vooral omdat die ook aan de katten had gedacht![]()
En de kerstman heeft mijn cadeau al verzonden, maar mag ik als ik hem binnen krijg nog niet openmaken, pas samen tijdens kerst![]()
Ik heb er zoveel zin in. Samen lekker koken, eten, serie kijken, wandelen, slapen, knuffelen met elkaar en de katten.
Klinkt erg, apart jaquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag bij de volgende TT klefbekken er uit. Vind het toch wel een naar woord
Sorry hoor....was grappig bedoeld....quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
En als de rest het nu wel een leuk woord vindtquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is mijn topic ha ha en bedacht omdat Hestia en Quickstepster het woord klefbekken bedacht hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:45 schreef Sarabi het volgende:
Of heb ik gemist dat het het Yasmin topic is
Leuk tochquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is mijn topic ha ha en bedacht omdat Hestia en Quickstepster het woord klefbekken bedacht hebben![]()
En dat is bijna weer.....dus leef je uit mensenquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk toch
Zo gaat het in slow chats, tt's veranderen steeds
Diegene die het oude topic sluit mag kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |