abonnement Unibet Coolblue
pi_183742504
Volgens mij ken ik dat programma nog wel....vind dat in elk geval wel interessant inderdaad! Soms kunnen mensen zo makkelijk oordelen over iemand zonder zich te verdiepen in een bepaalde stoornis...
pi_183742519
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volgens mij ken ik dat programma nog wel....vind dat in elk geval wel interessant inderdaad! Soms kunnen mensen zo makkelijk oordelen over iemand zonder zich te verdiepen in een bepaalde stoornis...
Weet je of het het alleen op TV west werd uitgezonden? Ik geloof niet dat ik er eerder van gehoord heb.
pi_183742535
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weet je of het het alleen op TV west werd uitgezonden? Ik geloof niet dat ik er eerder van gehoord heb.
Heb geen idee.....het kan ook een soortgelijk programma zijn geweest hoor of dat ik er fragmenten bij een ander programma van heb gezien.....
pi_183742536
Maar bv zon dwangstoornis is natuurlijk heel normaal om te denken van ja dan doe je het toch gewoon niet :D Ook lastig voor te stellen dat je daar bv zelf last van zou hebben al zou ik mij persoonlijk wel kunnen voorstellen dat ik zoiets zou kunnen ontwikkelen met een bepaald ding.
pi_183742567
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar bv zon dwangstoornis is natuurlijk heel normaal om te denken van ja dan doe je het toch gewoon niet :D Ook lastig voor te stellen dat je daar bv zelf last van zou hebben al zou ik mij persoonlijk wel kunnen voorstellen dat ik zoiets zou kunnen ontwikkelen met een bepaald ding.
Als je dat zelf niet hebt is dat inderdaad totaal niet voor te stellen.....je ziet het gebeuren, maar je snapt er eigenlijk niks van......Vaak ontstaat wel vanuit een stoornis of trauma ofzo.....
pi_183742592
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als je dat zelf niet hebt is dat inderdaad totaal niet voor te stellen.....je ziet het gebeuren, maar je snapt er eigenlijk niks van......Vaak ontstaat wel vanuit een stoornis of trauma ofzo.....
Ja een van die vrouwen uit dat programma van net die heeft blijkbaar een keer een grote fout gemaakt tijdens haar werk. Werd niet verteld wat maar daardoor was dus het onstaan plus dat er blijkbaar ook een genetisch iets is waardoor je daardoor ontvankelijk bent.

Bij dat meisje uit mijn klas zeiden we ook vaak genoeg van laat het lekker zitten en ga gewoon naar huis. Maar dat kon echt niet. moest gedaan worden. En dan kwamen wij weer vervelend doen.
pi_183742613
Zo'n patroon moet je echt niet zomaar doorbreken.....zelfs als iemand in therapie gaat is het nog maar afwachten of ze niet alsnog terugvallen...
pi_183742625
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo'n patroon moet je echt niet zomaar doorbreken.....zelfs als iemand in therapie gaat is het nog maar afwachten of ze niet alsnog terugvallen...
Ja wisten wij toch allemaal niet :P Was in de eerste van de middelbare school.
pi_183742638
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja wisten wij toch allemaal niet :P Was in de eerste van de middelbare school.
Oh was niet persoonlijk naar jou bedoeld hoor ha ha!
pi_183745131
Je hebt ook dat programma "Je zal het maar hebben" met Tim Hofmann. Dat gaat ook over mensen met allerlei ziektes. Vind ik ook wel erg interessant altijd.

Ik ben ook benieuwd hoe quickstepster het heeft gehad! Hier niet samen eten jammer genoeg, want kids worden pas na het eten door hun moeder opgehaald. Dus hij is er rond een uur of 7. Maar wel samen slapen en morgen ontbijten/lunchen O+
En verder gewoon kijken waar we zin in hebben :)
Morgenavond ga ik met mn zusje uit eten, dus gezellig weekend zo *O*
pi_183745192
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:16 schreef _Hestia_ het volgende:
Je hebt ook dat programma "Je zal het maar hebben" met Tim Hofmann. Dat gaat ook over mensen met allerlei ziektes. Vind ik ook wel erg interessant altijd.

Ik ben ook benieuwd hoe quickstepster het heeft gehad! Hier niet samen eten jammer genoeg, want kids worden pas na het eten door hun moeder opgehaald. Dus hij is er rond een uur of 7. Maar wel samen slapen en morgen ontbijten/lunchen O+
En verder gewoon kijken waar we zin in hebben :)
Morgenavond ga ik met mn zusje uit eten, dus gezellig weekend zo *O*
Dat klinkt toch wel goed ook al moet je nu nog even geduld hebben.....

Hier heerlijk rustig met dochterlief op de bank Raveleijn kijken op Videoland :) .....morgen naar de verjaardag van m'n neefje die alweer 6 wordt!
pi_183745276
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat klinkt toch wel goed ook al moet je nu nog even geduld hebben.....

Hier heerlijk rustig met dochterlief op de bank Raveleijn kijken op Videoland :) .....morgen naar de verjaardag van m'n neefje die alweer 6 wordt!
Ja precies *;
Dat klinkt ook als een leuk weekend, veel plezier!
Mijn neefje wordt over 2 weken alweer 2, gaat hard he :o
pi_183745404
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja precies *;
Dat klinkt ook als een leuk weekend, veel plezier!
Mijn neefje wordt over 2 weken alweer 2, gaat hard he :o
Tis ook wel apart dat mijn kinderen 18 en 19 zijn en dat m'n broer, die 5 jaar ouder is dan ik, vanaf morgen drie kids tussen de 6 en 9 1/2 heeft :):)
pi_183745698
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Tis ook wel apart dat mijn kinderen 18 en 19 zijn en dat m'n broer, die 5 jaar ouder is dan ik, vanaf morgen drie kids tussen de 6 en 9 1/2 heeft :):)
Oh dat is idd wel apart ja! Maarja ieders leven loopt anders natuurlijk :)
pi_183745754
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:46 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat is idd wel apart ja! Maarja ieders leven loopt anders natuurlijk :)
Ha ha ja.....zijn vrouw is 10 jaar jonger dus wat later toe aan kids krijgen....


Denk jij dat jullie nog kinderen zouden willen? Als ik vragen mag..... :@
pi_183745849
Kinderen dat is iets waar deze klefbek in ieder geval niet aan moet denken
pi_183745868
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ha ha ja.....zijn vrouw is 10 jaar jonger dus wat later toe aan kids krijgen....


Denk jij dat jullie nog kinderen zouden willen? Als ik vragen mag..... :@
Ja dan is dat wel te begrijpen idd.
Daar hebben we het toen na 1 week ofzo al over gehad :o :')
Hij vindt kinderen krijgen het mooiste wat hem is overkomen en zou zeker ook met mij nog een kind/kinderen willen krijgen.
Ik ben er alleen zelf nog niet uit. Ik ben nu bijna 32 en heb op zich altijd kinderen gewild en vind kinderen heel leuk. Maar ik ben chronisch ziek, zowel lichamelijk als psychisch. Dus ik twijfel nog heel erg of ik het wel aan kan, of het verstandig is etc...
Helemaal nu ik van dichtbij bij mn zusje zie hoeveel verantwoordelijkheid het toch is.
pi_183745874
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:55 schreef Sarabi het volgende:
Kinderen dat is iets waar deze klefbek in ieder geval niet aan moet denken
In een klefbekken stadium nog niet nee.....maar zou die van mij nooit hebben willen missen :)
pi_183745895
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dan is dat wel te begrijpen idd.
Daar hebben we het toen na 1 week ofzo al over gehad :o :')
Hij vindt kinderen krijgen het mooiste wat hem is overkomen en zou zeker ook met mij nog een kind/kinderen willen krijgen.
Ik ben er alleen zelf nog niet uit. Ik ben nu bijna 32 en heb op zich altijd kinderen gewild en vind kinderen heel leuk. Maar ik ben chronisch ziek, zowel lichamelijk als psychisch. Dus ik twijfel nog heel erg of ik het wel aan kan, of het verstandig is etc...
Helemaal nu ik van dichtbij bij mn zusje zie hoeveel verantwoordelijkheid het toch is.
Dan is dat inderdaad wel een serieuze overweging....
pi_183745929
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan is dat inderdaad wel een serieuze overweging....
Ja precies, dus als ik het uiteindelijk wel wil dan is het ook niet hup spiraal eruit en gaan zeg maar ;)
Wat dat betreft ben ik wel zo volwassen dat ik het niet zomaar ff doe en wel zie hoe het gaat. Dat zou ik nogal egoïstisch vinden van mezelf. Het gaat wel om een kind wat je op de wereld zet dan en die wil je toch een zo goed mogelijk/stabiel leven geven.
pi_183745999
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:00 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja precies, dus als ik het uiteindelijk wel wil dan is het ook niet hup spiraal eruit en gaan zeg maar ;)
Wat dat betreft ben ik wel zo volwassen dat ik het niet zomaar ff doe en wel zie hoe het gaat. Dat zou ik nogal egoïstisch vinden van mezelf. Het gaat wel om een kind wat je op de wereld zet dan en die wil je toch een zo goed mogelijk/stabiel leven geven.
Heel verstandig!
pi_183746144
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

In een klefbekken stadium nog niet nee.....maar zou die van mij nooit hebben willen missen :)
Wij zijn al 11 jaar samen en worden juist erg gelukkig van het idee dat het altijd zo blijft.
Lekker klefbek zoals nu :D
pi_183746155
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wij zijn al 11 jaar samen en worden juist erg gelukkig van het idee dat het altijd zo blijft.
Lekker klefbek zoals nu :D
Dat kan natuurlijk ook!
pi_183746159
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dan is dat wel te begrijpen idd.
Daar hebben we het toen na 1 week ofzo al over gehad :o :')
Hij vindt kinderen krijgen het mooiste wat hem is overkomen en zou zeker ook met mij nog een kind/kinderen willen krijgen.
Ik ben er alleen zelf nog niet uit. Ik ben nu bijna 32 en heb op zich altijd kinderen gewild en vind kinderen heel leuk. Maar ik ben chronisch ziek, zowel lichamelijk als psychisch. Dus ik twijfel nog heel erg of ik het wel aan kan, of het verstandig is etc...
Helemaal nu ik van dichtbij bij mn zusje zie hoeveel verantwoordelijkheid het toch is.
Ik zou er in ieder geval niet te licht over denken
Het is echt zwaar voor kinderen als hun ouder psychisch ziek is
Maar het gaat nu wel al een tijd erg goed met jou toch?
pi_183746174
En ik schrok ook om van dicht bij te zien hoe zwaar het is om een kind te hebben/krijgen
Zelfs als je supersterk en stabiel bent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')