SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Zó! Dat was het proberen dus meer dan waard.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Ontvang net bericht uit Engeland dat mijn onlangs gesneuvelde Pump oordoppen kosteloos vervangen worden.
Kijk, dat is nog eens service!
Yep, had al bijna nieuwe gekocht.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zó! Dat was het proberen dus meer dan waard.
Hoe lang had je ze? Met een beetje mazzel krijg je nog een nieuwer model ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, had al bijna nieuwe gekocht.
Toch weer £50 of £100 uitgespaard...
Ik had ze op 6-2-2017 gekocht.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe lang had je ze? Met een beetje mazzel krijg je nog een nieuwer model ook.
quote:Hi there
Thank you for doing the form and attaching a picture, I will get these replaced for you today.
I hope this helps.
Regards
Customer Service Team
Verpakking van haring schoonmaken?quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aangezien het afval tegenwoordig allemaal gescheiden moet worden en ik niet weken in de stank van vis wil zitten, besloot ik de verpakking in zeepwater te zetten.
Met als gevolg dat het nu naar een fris gewassen haring ruikt.
Goh, ik vind het zeldzaam netjes van het bedrijf hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ze op 6-2-2017 gekocht.
Dat moest ik gisteren doorgeven namelijk, samen met een foto van het model.
Denk niet dat ik een nieuw type krijg, maar dat boeit me niet.
Dit zijn op zich al fantastische doppen...
[..]
Ja joh, na een tijdje begint dat verschrikkelijk te meuren en ze komen het maar eens in de drie weken legen. Als die klep van de container open moet ga je over je nek als je het er zo in kwakt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verpakking van haring schoonmaken?
Ze geven tegenwoordig standaard 5 jaar garantie als je je aankoop laat registreren, maar dat kon destijds niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goh, ik vind het zeldzaam netjes van het bedrijf hoor.
Ik zou het in de tuin leggen en morgen ergens in een publieke vuilnisbak gooien of zo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, na een tijdje begint dat verschrikkelijk te meuren en ze komen het maar eens in de drie weken legen. Als die klep van de container open moet ga je over je nek als je het er zo in kwakt.
Ach, als je bijtijds bent, valt het wel mee...quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wordt het 1 kerstdag kaasfondue en 1 dag uit eten en over oud en nieuw heb ik niet nagedacht en dat ga ik ook niet doen, ik haat het. En natuurlijk de overvolle supermarkt de dagen ervoor, maar eens even kijken of we kaasfondue op een ander moment kunnen doen, daar heb je toch wel wat verse dingen voor nodig en ik haat die gekte in de supermarkt
Oh lekker, kaasfondue!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wordt het 1 kerstdag kaasfondue en 1 dag uit eten en over oud en nieuw heb ik niet nagedacht en dat ga ik ook niet doen, ik haat het. En natuurlijk de overvolle supermarkt de dagen ervoor, maar eens even kijken of we kaasfondue op een ander moment kunnen doen, daar heb je toch wel wat verse dingen voor nodig en ik haat die gekte in de supermarkt
En ook dat is niet misselijk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:06 schreef MadMaster het volgende:
Ze geven tegenwoordig standaard 5 jaar garantie
Hmm, dat valt te proberen, of je lokt er hier ongedierte mee.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het in de tuin leggen en morgen ergens in een publieke vuilnisbak gooien of zo.
Als de buurtkatten het niet al verwijderd hadden...
Hoog of afgedekt en in een plastic zakje wegleggen...quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat valt te proberen, of je lokt er hier ongedierte mee.
Check. Afdak van de buren.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoog of afgedekt en in een plastic zakje wegleggen...
Lekker!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:25 schreef Rafeiro het volgende:
Helemaal niks op het rooster voor deze week kan natuurlijk niet.
Zo dus maar een uurtje iets...
Het valt me mee dat mijn vogels rustig blijven, zit ook wat gesnater inquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Foetsika, foetsika, umu bambe. Weer een nummer waarvan het onbegrijpelijk is dat het nergens een echt grote hit is geworden.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het valt me mee dat mijn vogels rustig blijven, zit ook wat gesnater in
Laat me altijd graag door je verrassen. Komt meestal wel goed.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
Verzoekjes mogen zoals altijd ook, ik kan niet mixen anyways.
Aww, dubbel rquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat me altijd graag door je verrassen. Komt meestal wel goed.
Krijg je ruzie met jezelfquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zal schizofreen zijn en haskse eenzaam met kerst, da's dubbel kloten.
Het liefdesleven van een Siamese tweeling lijkt me ook wel erg lastigquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wil de één vroeg slapen....
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het liefdesleven van een Siamese tweeling lijkt me ook wel er lastig
Ik start alleen maar wat nummers na elkaar inquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dezelfde smaak, dus af en toe eens afwisselen.
![]()
Waarom zeg je trouwens dat je niet kan mixen, gaat het niet lekker of zo?
Ah, bedoel je dat. Nou, NU bijvoorbeeld, klonk het heel prima hoor en zéker zonder controller. Het is zó'n leuk werk dat mixen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik start alleen maar wat nummers na elkaar in
Probeer het een beetje soepel te doen, maar heb geen controller ofzo.
Dus met klikjes het niet te klote laten overkomen.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
Wel fijn dat er best veel op 128 BPM zit dan kan je een beetje knoeien
quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aangezien het afval tegenwoordig allemaal gescheiden moet worden en ik niet weken in de stank van vis wil zitten, besloot ik de verpakking in zeepwater te zetten.
Met als gevolg dat het nu naar een fris gewassen haring ruikt.
Wellicht moet ik toch nog eens lezen wat er nu wel en níet in die container mag.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:54 schreef livelink het volgende:
Sterker nog; die mogen ook niet bij het plastic in onze gemeente.
Ikke niet, straks krijg ik kennissen en zo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Visresten gewoon aan iemand met honden geven, is goed voor ze.
Da's mooi handig. Om thuis te zitten met dat afval is niet zo fijn en zeker midden in de zomer niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ken mensen die er wel blij mee waren, na het forelvissen en het schoonmaken kon dat afval zo naar iemand met honden. (de koppen en ingewanden enzo)
Die is er wel.... maar dat wordt even zoekenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je zin om nog ff gek te doen, Raf? Mieke Telkamp er op 128 BPM doorheen mieteren. of zo.
Bwhèhè!quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die is er wel.... maar dat wordt even zoeken
De HDD zit in een "rack" voor 3 sloten. Die kan ik er nu half uitschuiven. Maar dan zit het mobo in de weg. Moet anders kunnen lijkt mij, maar nog niet heel goed gekekenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit de bodem van je PC soms met pop/klinknagels vast, Raf? Het moederbord heeft afstandhouders, maar daar kan je natuurlijk weer niet bij omdat de schijf erboven gemonteerd zit.
Hoezo pakt het anders uit? Ik vind dit wel lekker zo, hoewel ik normaal niet van die robot-achtige 'stemmen' hou.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verzoekje van L2B dat iets anders uitpakt.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:13 schreef livelink het volgende:
De volgende keer dat visafval toch maar niet aan de honden geven, Rafeiro!
Maakt niet uit, ik luister nu via Action oordoppen van Grundig.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verzoekje van L2B dat iets anders uitpakt.
Maar of dat de doppen of de muziek is....quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik luister nu via Action oordoppen van Grundig.
Wat een kut geluid...![]()
Je hebt zaterdag te veel geluisterd...quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Best een leuk nummer van Mieke.
Alles klinkt bagger door deze doppen...quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar of dat de doppen of de muziek is....
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt zaterdag te veel geluisterd...
Gaat uwer gang.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je door of is de vloer zo vrij?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, wie haalt me over de streep?
Oeh, dat was een mooi tijdperk!quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:19 schreef MadMaster het volgende:
OK, ik ga de Turn Up The Bass CD's even oppoetsen...
Dobber ze! En dank je.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
Ik ga in bad (zonder muziek), dus dank je wel Rafeiro en veel plezier zo met MadMaster allen.
Als het goed is liggen er nog een paar zaden hier.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
Al jaren niet meer gedaan, maar dan krijg ik toch wel enige zin in een jointje
Heb je nog geen bluetooth badkamer speakertje?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
Ik ga in bad (zonder muziek), dus dank je wel Rafeiro en veel plezier zo met MadMaster allen.
Die dingen klinken tegenwoordig prima, maar ze verkopen ze alleen mono, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nog geen bluetooth badkamer speakertje?
Ja, die had ik ooit wel, maar die is stuk gegaan. Misschien weer eens op een verlanglijstje zetten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enkel bluetooth speeltjequote:Op dinsdag 11 december 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige hebben ook spatial stereo of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die dingen klinken tegenwoordig prima, maar ze verkopen ze alleen mono, toch?
Sja, dat is zo. Beetje nutteloos om dan te investeren in iets wat je toch niet goed meekrijgt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Maar onder de douche hoor ik dat toch niet...
quote:Programma van vandaag
19:30 - 20:30 Raf vul het rooster iets op
20:30 - 21:30 MadMaster - Turn Up The Bass...
Alle 25 uitgebrachte CD's staan hier nog op het plankje + alle Megamixen en jaarcompilaties...quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*mompelt iets over compleet verloren cassetteverzameling![]()
We lezen de kop 'Amsterdammer zakt door vloer door enorme muziekverzameling' ooit nog eens.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle 25 uitgebrachte CD's staan hier nog op het plankje + alle Megamixen en jaarcompilaties...
Ik heb vandaag 1 stuks 12" vinyl aan Peaceman gegeven.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We lezen de kop 'Amsterdammer zakt door vloer door enorme muziekverzameling' ooit nog eens.
Talloze CD's, vinyl (LP's & singles) en dan alle banden nog.
En al die samples die er zijn gebruikt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Dit is bijna allemaal nog het betere ouderwetse bandrecorder knip en plakwerk, geen beat is constant...
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 stuks 12" vinyl aan Peaceman gegeven.
Het ruimt al op...
Rustaaaaggggghhhhhhhh!quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even AFK, met muziek aan maar moet even proberen mijn schouders/nek/rug wat te ontspannen.
Vraag aan livelink of je bij haar in bad kan zakken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even AFK, met muziek aan maar moet even proberen mijn schouders/nek/rug wat te ontspannen.
Best wel langzaam eigenlijk, slechts 123 BPM...quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Best een verademing om weer eens een stukje van het origineel te horen.
Ja, dat is waar, het klinkt best traag in vergelijking met een hoop andere uitvoeringen. Ik was in de veronderstelling dat Carl Cox die stampende uitvoering van Human Resource's Dominator had gemixt, maar dat was van een ander.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Best wel langzaam eigenlijk, slechts 123 BPM...
Je bedoelt de Joey Beltram mix?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, het klinkt best traag in vergelijking met een hoop andere uitvoeringen. Ik was in de veronderstelling dat Carl Cox die stampende uitvoering van Human Resource's Dominator had gemixt, maar dat was van een ander.
Er zijn erg veel uitvoeringen, maar ik geloof het wel ja. Straks even luisteren.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt de Joey Beltram mix?
Ik draai die versie straks nog wel even.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn erg veel uitvoeringen, maar ik geloof het wel ja. Straks even luisteren.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai die versie straks nog wel even.
We zijn toch met z'n tweetjes...
Hoe lang?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb op de naam gezocht, maar de mix die ik bedoel duurt veel langer.
Volgens mij richting de 10 minuten, maar dat is weer te lang om het interessant te houden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang?
Ik heb er hier een stuk of 20 versies van...
Hmmm, die heb ik dan weer niet...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gevonden: Human Resource - Dominator [Barrow Boy Edit] 1991
Jaaaaaaa!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh mèn, dit is ook zo'n lekker stampnummertje.
Ik zou het ergens op schijf moeten hebben, maar deze laptop zegt 'niet gevonden'.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, die heb ik dan weer niet...
Wrijf het er maar in...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op YouTube staat ie in ieder geval wel.
No worries...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik niet naar je zat te luisteren had je het over 5 minuten gehad.
Ze hebben niet zo heel veel uitgebracht...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gisterenavond stuitte ik op dit trio. Maar niet met dit nummer.
16 stuks zo te zien tussen 1990 en '96.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben niet zo heel veel uitgebracht...
Nee, ik zit te kloten met het verkeerde deck.quote:
Hmm, maar deze track kwam er bijzonder lekker in, moe of niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zit te kloten met het verkeerde deck.
Ben wat moeiig, daarom draai ik ook niet zo lang...
Over samples gesproken...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ooooh, ja, dit is er weer zo eentje hoor.
Dit heeft in deze versie ook nooit op een album van hun zelf gestaan...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Héé, dit is de 1e die ik niet ken.
Vandaar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit heeft in deze versie ook nooit op een album van hun zelf gestaan...
Ik ga het nog zo'n 20 minuten meemaken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, wat een lekkere nummers allemaal.
Bofbips!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het nog zo'n 20 minuten meemaken.
Gloeiend op de bank...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het nog zo'n 20 minuten meemaken.
Dit is van de laatste TUTB CD afkomstig, toen was het ook wel een beetje op...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer zegt me ook niets. Da's nr 2. Dacht toch dat ik de hele serie wel zou herkennen.
Zat me suf te piekeren waar het uit vandaan kwam en livelink hielp ook al niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een sample van This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us van Sparks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:51 schreef MadMaster het volgende:
En uit welke plaat komt dit gekreun?Straks eens luisteren, want dat kon wel eens nieuw voor me zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks eens luisteren, want dat kon wel eens nieuw voor me zijn.
Kloar!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was weer een brokje house nostalgie.Dank je, Mad!
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Madmaster! Het hielp niet om af te koelen, maar wel voor de rest
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook na 10 seconden Come On And Do It.
Ja, dat nieuws was ik aan het proberen heel hard te negerenquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaat lekker in Straatsburg op de kerstmarkt.
Snap ik. Vrees dat het inmiddels niet meer de ver van ons bed show is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat nieuws was ik aan het proberen heel hard te negeren
quote:
Goedemorgen Brother en Melting.quote:
Goedemorgen.quote:
Hoe komt dat dan? Geen fijne manier van opstaan...quote:Op woensdag 12 december 2018 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Nu was ik zo vroeg op vanochtend en loop ik nog steeds achter de feiten aan.
Alles zit gewoon een beetje tegen. Dit is tot nog toe geen topweekquote:Op woensdag 12 december 2018 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Hoe komt dat dan? Geen fijne manier van opstaan...
quote:Op woensdag 12 december 2018 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Alles zit gewoon een beetje tegen. Dit is tot nog toe geen topweek
quote:Op woensdag 12 december 2018 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Alles zit gewoon een beetje tegen. Dit is tot nog toe geen topweek
Apocalypse!quote:
Van mij mag het voorjaar wordenquote:Op woensdag 12 december 2018 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Apocalypse!
Ik vind dat donkere niet erg, maar het is donker als ik naar mijn werk ga, en soms is het donker als ik weer naar huis ga. Dat vind ik wel minder dan.
Als je vrij bent; is het wel gezellig. Lekker thuis.
+1quote:Op woensdag 12 december 2018 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Maar.... ik heb het liever koud en droog dan die regen en warmte van vorige week.
Met wie wil jij de ezel zijn?quote:Op woensdag 12 december 2018 16:14 schreef just me het volgende:
HIJ hij mag dit jaar de ezel zijn
ik mag de ezel zijn
HIJ hij mag dit jaar de ezel zijn
ik mag de ezel zijn
toen ik het hoorde ging ik uit mijn dak
hij mag met Marjolein
Ik mag met Marjolein
Hij mag lekker met Marjolein
samen in 1 pak
Ik wil de heilige maagd Maria zijnquote:
Nou kan ik vragen wie Jozef dan moet spelen, maar met die onbevlekte ontvangenis heeft dat weinig zin...quote:Op woensdag 12 december 2018 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil de heilige maagd Maria zijn
Een man met een baard en een staf moet het zijnquote:Op woensdag 12 december 2018 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou kan ik vragen wie Jozef dan moet spelen, maar met die onbevlekte ontvangenis heeft dat weinig zin...
quote:Op woensdag 12 december 2018 16:25 schreef just me het volgende:
[..]
Een man met een baard en een staf moet het zijn
en dan bedoel ik niet Sinterklaas![]()
de opa uit Heidi?quote:Op woensdag 12 december 2018 16:25 schreef just me het volgende:
[..]
Een man met een baard en een staf moet het zijn
en dan bedoel ik niet Sinterklaas![]()
Denk dat je die vraag beter in een DIG topic kan stellen...quote:Op woensdag 12 december 2018 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand ervaring met deze kast: https://www.thermaltake.com/products-model.aspx?id=C_00000502
Krijg mn HDD er niet uitZit in een "rack" voor 3 HDDS, maar die botst tegen het mobo aan voor ik er bij kan (als in dat rack eruit halen). Krijg de HDD echter ook niet uit dat rack.
True, maar er komen hier wel eens handige mensen langs. Dus dacht gooi het even in de groep voor ik morgen eerst zelf nog weer even ga mieren. Vanavond komt de kerstman bij mn dartclubjequote:Op woensdag 12 december 2018 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat je die vraag beter in een DIG topic kan stellen...
komt in de buurtquote:
die mag ook Jozelf spelenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil de heilige maagd Maria zijn
Klopt, maar dat is voor (over)morgenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
De HDDs zijn er ook in gegaan, dus moeten ze er ook uit kunnen komen. Er zal vast nog een klepje, schroefje of hendeltje ergens zitten. Kunnen ze niet aan de voorkant uit?
Ik denk ook dat je beter in DIG kan vragen; het zou toeval zijn als er in dit kleine clubje hier iemand is die precies die kast heeft en er fysiek iets mee doet/gedaan heeft.
Een mens moet wat te dromen hebbenquote:
"Ik gooi de vraag hier alvast neer, maar ik kan niet reageren tot x. Maar geef alvast tips! Thanks!"quote:Op woensdag 12 december 2018 17:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is voor (over)morgenWil er zelf eerst nog beter naar kijken, dacht alleen dat ik misschien mazzel had. Morgen werken en naar het ziekenhuis en nog wat gelul. Hier post ik toch al vaak en daar niet, staat zo ondankbaar als ik dan niet redelijk snel zou reageren.
Ik denk dat ik toch wat foto's nodig heb om advies te kunnen geven.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand ervaring met deze kast: https://www.thermaltake.com/products-model.aspx?id=C_00000502
Krijg mn HDD er niet uitZit in een "rack" voor 3 HDDS, maar die botst tegen het mobo aan voor ik er bij kan (als in dat rack eruit halen). Krijg de HDD echter ook niet uit dat rack.
quote:Op woensdag 12 december 2018 17:18 schreef just me het volgende:
[..]
Een mens moet wat te dromen hebben
Psychosociale arbeidsbelasting...quote:Op woensdag 12 december 2018 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
Nog een vraag: waar staat PSA voor in de context van HR.
Personeel en Salaris Administratie?
Dat had ik ook net gegoogeld, maar je was me te snel afquote:Op woensdag 12 december 2018 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Psychosociale arbeidsbelasting...
Ik kwam op iets anders uitquote:Op woensdag 12 december 2018 17:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat had ik ook net gegoogeld, maar je was me te snel af
bij een werkgever die ik ken wel jaquote:Op woensdag 12 december 2018 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
Nog een vraag: waar staat PSA voor in de context van HR.
Personeel en Salaris Administratie?
Als je het opzoekt kom je uit bij prostaatkanker.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Super, die tla's die meerdere dingen kunnen betekenen.
In het kader van: leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
ik word altijd helemaal naar van die letterreeksen die een tv-programma zouden moeten aanduiden. GTST heb ik inmiddels door,na tig jarenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Super, die tla's die meerdere dingen kunnen betekenen.
In het kader van: leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
psa-waardes ja. Hou je daar maar niet mee bezigquote:Op woensdag 12 december 2018 17:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je het opzoekt kom je uit bij prostaatkanker.
Ik vind dat we Radio 49 moeten afkorten naar RNV. Om de transitie naar instagram en twitter makkelijker te maken.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik word altijd helemaal naar van die letterreeksen die een tv-programma zouden moeten aanduiden. GTST heb ik inmiddels door,na tig jaren
Melting staat helemaal niet op het roosterquote:Op woensdag 12 december 2018 17:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind dat we Radio 49 moeten afkorten naar RNV. Om de transitie naar instagram en twitter makkelijker te maken.
"Melting draait vanavond #rnv #held #lekkerraden"
"Melting draait vanavond niet #rnv #lul #weerniksteraden"quote:Op woensdag 12 december 2018 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
Melting staat helemaal niet op het rooster
quote:Op woensdag 12 december 2018 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Melting draait vanavond niet #rnv #lul #weerniksteraden"
[..]
[..]
Ook dat. En zo nog 2 laptops installeren. Kreeg ik net in mijn handen geduwd van een collega.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Melting kijkt voetbal vanavond denk ik. Peaceman in ieder geval wel....
Je hebt nog tot en uurtje of 9 toch?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook dat. En zo nog 2 laptops installeren. Kreeg ik net in mijn handen geduwd van een collega.
spijkerbroek ookquote:Op woensdag 12 december 2018 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Melting kijkt voetbal vanavond denk ik. Peaceman in ieder geval wel....
Op de bank met de tv aan en 1 laptop aan elke kant naast je. Multitaskingquote:Op woensdag 12 december 2018 17:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook dat. En zo nog 2 laptops installeren. Kreeg ik net in mijn handen geduwd van een collega.
Ja... zo maar eens beginnen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt nog tot en uurtje of 9 toch?
Ik ben nu met het 3e mesje bezig van de 10, dus ik sla even over, maar dank je wel voor de heads-upquote:Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de mensen die nog een keer zo’n actie aandurven https://www.kruidvat.nl/a(...)n?sort=rating&page=0
Ze gaan zo even de 'draaitafel' op...quote:Op woensdag 12 december 2018 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blue Alphabet - Cybertrance (1994)
Hitch-Hiker & Dumondt - Definition (1996)
Die laatste deed me direct aan Cybertrance denken, want iets te veel overeenkomsten.
Dit was het nieuws.![]()
ik las meisje in plaats van mesje, ik dacht: waar is de kruidvat nu weer mee bezigquote:Op woensdag 12 december 2018 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben nu met het 3e mesje bezig van de 10, dus ik sla even over, maar dank je wel voor de heads-up
Ga je uitzenden, bedoel je?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze gaan zo even de 'draaitafel' op...
Ik had geen plannen, maar ik zit wel achter de knoppen...quote:Op woensdag 12 december 2018 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je uitzenden, bedoel je?
Mensenhandel messenhandelquote:Op woensdag 12 december 2018 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las meisje in plaats van mesje, ik dacht: waar is de kruidvat nu weer mee bezig
Nou, wat mij betreft....quote:Op woensdag 12 december 2018 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had geen plannen, maar ik zit wel achter de knoppen...
Ah zo... dan mag ik wel opschietenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, Elfletterig gaat om 20.00 uur draaien.
Volgens mij gaat Mad al aan de slag.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zo... dan mag ik wel opschieten
Ik vind het ook prima als MadMaster gaat draaien hoor. Ik heb niks klaarstaan of voorbereidquote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Mad al aan de slag.
Zeg het maar.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima als MadMaster gaat draaien hoor. Ik heb niks klaarstaan of voorbereid
Jouw shows zijn zonder voorbereiding ook altijd prima.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima als MadMaster gaat draaien hoor. Ik heb niks klaarstaan of voorbereid
dat kan 11 niet ;$quote:Op woensdag 12 december 2018 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad en 11, noem maar een getal onder de 10.
inb4 servercrashquote:Op woensdag 12 december 2018 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Degene die het snelst is met roosteren.
Ik laat het even voor wat het is. Ik haal de schade in het weekend wel in.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Ik heb niks voorbereid, maar dat doe ik vrijwel nooit meer...
Je hebt van mij van het weekend geen last, ik ben dan druk/afwezig...quote:Op woensdag 12 december 2018 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik laat het even voor wat het is. Ik haal de schade in het weekend wel in.
quote:Op woensdag 12 december 2018 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik laat het even voor wat het is. Ik haal de schade in het weekend wel in.
nog steeds wel benieuwd welke cijfers jullie hadden geradenquote:Op woensdag 12 december 2018 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt van mij van het weekend geen last, ik ben dan druk/afwezig...
Geen, ik had nooit geantwoord op die vraag...quote:Op woensdag 12 december 2018 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
nog steeds wel benieuwd welke cijfers jullie hadden geraden
Zes...quote:Op woensdag 12 december 2018 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan is het ook niet nodig om te vertellen dat het 3 was.
12-12-2018 @ 19:54:09quote:
dit zegt natuurlijk niets als ze niet weten waar dit naartoe is gestuurdquote:Op woensdag 12 december 2018 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
12-12-2018 @ 19:54:09
Jij bent het bewijs dat het 3 was al de heren erop in mochten gaan.
Het zegt evengoed niets, want ik kon het wel aangepast hebben én jij had het ook nog door kunnen sturen naar één, of beide heren.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit zegt natuurlijk niets als ze niet weten waar dit naartoe is gestuurdMaar ik kan dit bevestigen
Leuk! Waar ga je draaien?quote:Op woensdag 12 december 2018 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Dit wordt een mixje dat ik zaterdag nog even ga gebruiken voor iets...
Ah zo. Het klinkt weer helemaal prima, dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, maar er komen wat mensen langs die dit wel willen horen, denk ik.
Opname loopt...
We zijn nog niet klaar...quote:Op woensdag 12 december 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah zo. Het klinkt weer helemaal prima, dus daar zal het niet aan liggen.
Best wel wat, ja.quote:
Past geweldig in deze mix. Erg lekker.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Best wel wat, ja.
Dit komt allemaal uit een mapje waarin ik in de loop der tijd wat 'favorieten' heb gegooid, maar waar ik eigenlijk nooit echt wat mee gedaan heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |