haha dat kan nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vond het maar een slappe grap. Had meer van je verwacht.
hahaatjesquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vond het maar een slappe grap. Had meer van je verwacht.
Dat is wel raar. Wij gaan vrijdag + partners en hebben een hotelovernachting daar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms wel, beetje jammer dat ik vrijdag gewoon moet werken
Ik vermoed dat het kantoor wel erg leeg isquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Wij gaan vrijdag + partners en hebben een hotelovernachting daar.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik heb morgen een afdelingsfeest en volgende week donderdag bedrijfsfeest, arme lever
Die ga ik ook etenquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zielig voor ze. Haha .
Eindelijk klaar hier![]()
Op naar de burritos
Is ook wel afhankelijk hoe groot het bedrijf is natuurlijk. Ik denk dat wij nu op +- 50 zitten en dat is dan inclusief partners. Als je bij een groter bedrijf zit dan valt zoiets niet te organiseren natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het kantoor wel erg leeg is![]()
Wel leuk geregeld dat aanhang mee mag en hotelovernachting geregeld is.
Hopelijk kan ik dit jaar wel van de vrouw van de baas afblijvenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat tikt ook wel lekker door ja
Noemt jouw begeleider dat zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik heb morgen een afdelingsfeest en volgende week donderdag bedrijfsfeest, arme lever
Hier werken er denk ik 600+ op dit kantoor.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is ook wel afhankelijk hoe groot het bedrijf is natuurlijk. Ik denk dat wij nu op +- 50 zitten en dat is dan inclusief partners. Als je bij een groter bedrijf zit dan valt zoiets niet te organiseren natuurlijk.
Maar is inderdaad erg tof en kijk altijd erg uit naar onze uitjes
hahaatjesquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Noemt jouw begeleider dat zo tegenwoordig.
Dat klinkt als het begin van een goed verhaal, vertel meerquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik dit jaar wel van de vrouw van de baas afblijven
Durf ik nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt als het begin van een goed verhaal, vertel meer
sensatie!!!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan welquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel op DM?![]()
[..]
Je bent zelf sensationeel
Ja, wij hebben 1x halverwege het jaar met alleen personeel en dan 1x einde jaar met partner. Naast deze uitjes heeft ook iedere vestiging een budget om onderling iets te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier werken er denk ik 600+ op dit kantoor.
Maar er wordt genoeg voor teams onderling georganiseerd en minimaal 1x per jaar voor het hele bedrijf![]()
Met 50+ heb je inderdaad een klein genoeg groep mensen om iets mee te doen. Zorgt ook wel voor betrokkenheid en aanwezigheid van mensen. Erg leuk wel.
Hebben jullie vaker per jaar uitjes?
Ik heb burritos op net. Met lekker veel groente erdoor.quote:
Gezellig hoorquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, wij hebben 1x halverwege het jaar met alleen personeel en dan 1x einde jaar met partner. Naast deze uitjes heeft ook iedere vestiging een budget om onderling iets te doen.
Dan moet ie dat maar lerenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet of HPLC daar mee om kan gaan.
Wordt tijd dat het een grote jongen wordt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet ie dat maar leren
Denk dat ze er wel om kan lachenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg je ervan met al die teleurstellingen.
Ik doe al tijdje aan IF dus eet alleen maar om 12 uurquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb burritos op net. Met lekker veel groente erdoor.![]()
En wat heb jij gegeten?
In dat geval ben je mijn derde favoriete modquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ben ik veel te aardig voor.
Wie staan er boven mij?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
In dat geval ben je mijn derde favoriete mod
Jij bent toch geen mod johquote:
Oei, daar is ook wel moeilijk mee te concurreren. In dat geval ben ik best tevreden met een derde plaats.quote:
Wel toekomstige mod denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent toch geen mod joh
[..]
Oei, daar is ook wel moeilijk mee te concurreren. In dat geval ben ik best tevreden met een derde plaats.
Out gaan op je hoogtepuntquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je tijdens je modschap dan op anoniem gaat
Dat was Skedquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
1 op de 3 wordt aangenomen uit medelijden
Zou ik geen moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
1 op de 3 wordt aangenomen uit medelijden
Ja, eigenlijk wel. Snap er nog steeds niets van.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moet het mij ook lukken wil je zeggen
Ga je naar Aquaman?
Euhquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Snap er nog steeds niets van.
Denk het wel, even checken of het wat is. En ik heb een zwak voor water door waterpokémon (lol)
Welke waterpokemon is je fav?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Snap er nog steeds niets van.
Denk het wel, even checken of het wat is. En ik heb een zwak voor water door waterpokémon (lol)
Mwahquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jij hebt wel betere dingen te doen.
Zeker waar. Zou ook mooi staan bij mijn naamquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blauw is gewoon een mooie kleur he.
Oefquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Lapras. Of Starmie.
[..]
Zoek het ook maar uit dan
Dat was ook wel een baasje hoor. Maar had bij geen eentje dat ik die niet leuk vond eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oef
Mijn fav was toch echt wel Golduck
Wat had jij graag gehoord?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was eerst een grapje, maar toen koos hij voor Starmie en nu weet ik het zeker
Vergeet Squirtle ook niet natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was ook wel een baasje hoor. Maar had bij geen eentje dat ik die niet leuk vond eigenlijk.
Met zonnebrilquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet Squirtle ook niet natuurlijk
Mooi zo, dat heb ik ook las ik al een aantal keer vandaag hierquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kon ik welzeer slechte humor hier.
Ik had eerder voor die krab gekozenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij waterpokémon kan het natuurlijk alleen maar Gyarados zijn.quote:
Maar als hij nou vertelt wat hij denkt kunnen we misschien wel nader tot elkaar komenquote:
Ja, die van Ash was wel gaaf.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan beetje onze plekken in nemen!! Ga terug naar je eigen forum!!quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar als hij nou vertelt wat hij denkt kunnen we misschien wel nader tot elkaar komen
[..]
Ja, die van Ash was wel gaaf.Maar niet volledig geëvolueerd en dan doe je niet mee.
Gedeelde smart dit datquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi zo, dat heb ik ook las ik al een aantal keer vandaag hier
Kingler was ook #GOALS inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had eerder voor die krab gekozen
#nerdmodeon Gyarados heeft een 4x weakness tegen electricquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij waterpokémon kan het natuurlijk alleen maar Gyrados zijn
Ik wist niet dat het nog mogelijk wasquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je aantrekkelijkheid is zojuist verdubbeld
Ash was echt een klootzak. Iedere keer zijn coole pokemon weggeven en bewust niet evoluerenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar als hij nou vertelt wat hij denkt kunnen we misschien wel nader tot elkaar komen
[..]
Ja, die van Ash was wel gaaf.Maar niet volledig geëvolueerd en dan doe je niet mee.
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het nog mogelijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |