Ja, wij hebben 1x halverwege het jaar met alleen personeel en dan 1x einde jaar met partner. Naast deze uitjes heeft ook iedere vestiging een budget om onderling iets te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier werken er denk ik 600+ op dit kantoor.
Maar er wordt genoeg voor teams onderling georganiseerd en minimaal 1x per jaar voor het hele bedrijf![]()
Met 50+ heb je inderdaad een klein genoeg groep mensen om iets mee te doen. Zorgt ook wel voor betrokkenheid en aanwezigheid van mensen. Erg leuk wel.
Hebben jullie vaker per jaar uitjes?
Ik heb burritos op net. Met lekker veel groente erdoor.quote:
Gezellig hoorquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, wij hebben 1x halverwege het jaar met alleen personeel en dan 1x einde jaar met partner. Naast deze uitjes heeft ook iedere vestiging een budget om onderling iets te doen.
Dan moet ie dat maar lerenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet of HPLC daar mee om kan gaan.
Wordt tijd dat het een grote jongen wordt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet ie dat maar leren
Denk dat ze er wel om kan lachenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg je ervan met al die teleurstellingen.
Ik doe al tijdje aan IF dus eet alleen maar om 12 uurquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb burritos op net. Met lekker veel groente erdoor.![]()
En wat heb jij gegeten?
In dat geval ben je mijn derde favoriete modquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ben ik veel te aardig voor.
Wie staan er boven mij?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
In dat geval ben je mijn derde favoriete mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |