Nou, ik was benieuwd, maar dit viel toch tegenquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hard gelachen om jouw reactie in het kluun topic
Het is algemeen bekend dat jij geen humor hebt idd.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik was benieuwd, maar dit viel toch tegen
Is goed voor ze, hooguit een beetje ver ja.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had ze gewoon die 20 km moeten laten fietsen en zelf lekker thuis blijven![]()
Haha nee. Het is 20 km van huis dus ook weer niet echt om op en neer te rijden zeg maar. Maar de tijd is bijna om. FOK! heeft me gered
Dit zeg je alleen omdat ik net je favoriete volkszanger hebt beledigdquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat jij geen humor hebt idd.
Hahaatjesquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik was benieuwd, maar dit viel toch tegen
*als jouw Hans of als jij, Hansquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:18 schreef Already_in_use het volgende:
We kunnen niet allemaal zo lollig zijn als jou Hans.
uh nee.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat ik net je favoriete volkszanger hebt beledigd
Nee dat vind ik zielig voor ze. Haha .quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Is goed voor ze, hooguit een beetje ver ja.![]()
Mooi zo, het is ook alweer een hele tijd donkerDacht even dat het later was.
Ja, is ook wel zo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zielig voor ze. Haha .
Eindelijk klaar hier![]()
Op naar de burritos
Niks, mag toch ook wel eens een grapje makenquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb ik jou misdaan Hans
Dit zijn geen grappen vriendquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niks, mag toch ook wel eens een grapje maken
Ik vond het maar een slappe grap. Had meer van je verwacht.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niks, mag toch ook wel eens een grapje maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |