Floptopquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik heb het omdat ik eigenlijk alleen mobiel fok
En als ik dan 1 keer in de 4 maanden mn laptop erbij pak dan loopt ie vast (lol)
Heb je toch niks aanquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende: [..] Het verdient uitstekend maar ik bouw geen pensioen op.
machinist Knutquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je mijn topic jat doe dan iig japan tt of japan in de op
Ben je nou nog steeds boos dat ze jou niet willen? Laat het los.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:47 schreef Doublepain het volgende:
Moet je tegenwoordig een autist zijn om mod te worden ofzo man man man
Het is nu wel duidelijk waaromquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds boos dat ze jou niet willen? Laat het los.
Ik moet dan ook door Duitsland rijden dus ben van plan om Caland die ritjes in te huren om dingen om te roepen.quote:
Ben je niet bang dat JC er een keer voor springt?quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet dan ook door Duitsland rijden dus ben van plan om Caland die ritjes in te huren om dingen om te roepen.
Dan geef ik beetje extra gasquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat JC er een keer voor springt?
Terecht.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan geef ik beetje extra gas
Die woont in Frieslandquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat JC er een keer voor springt?
gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind kan je een foto van die fles even appen. Die magnum
quote:Op maandag 10 december 2018 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja VBL volgens mij hoofdzakelijk omdat die halve SC anders dagelijks de moeder gebanned zou worden. Heeft verder weinig relevantie inderdaad. Tijdens zoeken kreeg ik SEX ook mee als forum waar het in principe zou mogen.
Dus het totaallijstje zou KLB, ONZ, VBL, B&H, SEX, UTO en GC zijn. Ik vraag het exacte lijstje even na.
15:30quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Paul hoe laat had je die ruilafspraak. We moeten mw knut dan eigenlijk in Meerssen weer ophalen om 5 uur. Ze wil ook wel naar huis treinen maar dat voelt een beetje lullig. En we moeten de auto in Meerssen ophalen.
is mw Knut ook krapquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das best krap dan eigenlijk he? Mischien moet ze dan treinen. Pff lastig dit
quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM WE HEBBEN NET BEWIJS DAT WE TIETEN MOGEN POSTEN MONGOOL
ja hihiquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM WE HEBBEN NET BEWIJS DAT WE TIETEN MOGEN POSTEN MONGOOL
Dat zal GGMM pijn doen.quote:
met een spoilertje mag het toch welquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tieten tijdens werktijd = not dun.
Dan wel ja.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een spoilertje mag het toch wel
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben altijd vrolijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Scrummie waarom ben jij nooit vrolijk
FOK!ken tijdens werktijd lijkt mij eerder not dun.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Onzin. Heb hier met Drizzt nog een discussie over gehad. Tieten mag altijd. De onderkant mag niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar dat wist iedereen best.
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens werktijd lijkt mij eerder not dun.
Dat is iets tussen werkgever en werknemer.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stijn komt even met gestrekt been binnenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Of je tieten mag kijken ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is iets tussen werkgever en werknemer.
Inso kan je me uitleggen wat er is gebeurd met dreigen met hongersnood. Ik ving iets op op de radio maar ik weet niet waar de klepel hangt.quote:
fokken is het nieuwe rokenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hopelijk crashed je lijstje.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een lijstje japanse meisjes met borsten klaar staan
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onzin. Heb hier met Drizzt nog een discussie over gehad. Tieten mag altijd. De onderkant mag niet.
Fijn dat Jogy onze kant kiest.
Volgens een conservative moesten we gaan dreigen met voedseltekorten om Ieren over te halen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso kan je me uitleggen wat er is gebeurd met dreigen met hongersnood. Ik ving iets op op de radio maar ik weet niet waar de klepel hangt.
Hoe ziet hij dat precies voor zich? Is hij op de hoogte van havens in Ierland?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Volgens een conservative moesten we gaan dreigen met voedseltekorten om Ieren over te halen.
Ik vond dat erg geestig
Het was een vrouwquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe ziet hij dat precies voor zich? Is hij op de hoogte van havens in Ierland?
Waardeloze collega ben je ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
GGMM heeft het zwaar en slaat wild om zich heen. De ene note na de andere vliegt er uit
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het was een vrouw
Een indier geloof ik
Goed geintegreerd
Borsten zijn overrated, maargoed das mijn meningquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Volwassen mensen die er plezier uithalen borsten te posten.
Lekker hoor jongens
Ook terechtquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Weet ze dat GB Indie ook heeft laten uithongeren?
Drizzt zet ze altijd in een spoilerquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom worden mijn tieten nu weggehaald?
Dit gaat volledig tegen het beleid in?
Omdat we geen tetten posten tijdens werktijd.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom worden mijn tieten nu weggehaald?
Dit gaat volledig tegen het beleid in?
Kerel, waarom moet je toch altijd zo serieus zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Volwassen mensen die er plezier uithalen borsten te posten.
Lekker hoor jongens
Dan zie je dat hij het niet aan kan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
GGMM heeft het zwaar en slaat wild om zich heen. De ene note na de andere vliegt er uit
Zet ze dan in een spoiler vieze nazibloemquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat we geen tetten posten tijdens werktijd.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizzt zet ze altijd in een spoiler
Wat mis ik die man zeg
Ik wil drizzt terug.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizzt zet ze altijd in een spoiler
Wat mis ik die man zeg
Gewoon een kinderachtige gewoonte.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kerel, waarom moet je toch altijd zo serieus zijn?
Jij weet niet wanneer ik werk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is 9 tot 5? (even voor de duidelijkheid)quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
sequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is 9 tot 5? (even voor se duidelijkheid)
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet niet wanneer ik werk.
Overigens is dit een nieuw beleid. Onder bewind van DrizztGod mocht dit wel.
Een FA heeft net gepost dat je in VBL ALTIJD tieten mag posten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drizzt is hier geen mod meerquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet niet wanneer ik werk.
Overigens is dit een nieuw beleid. Onder bewind van DrizztGod mocht dit wel.
Tot dat die FA mij overruled posten we hier tussen 07.00 & 19.00 hier geen tieten doordeweeks.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een FA heeft net gepost dat je in VBL ALTIJD tieten mag posten.
Zijn impact op dit forum valt niet te onderschatten.quote:
Onlo weet niet wat ie moet doen, die wacht op GGMM voor instructiesquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is de mijne weggehaald? Je zag niet eens iets.
[ afbeelding ]
hier tussen 07.00 & 19.00 hierquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot dat die FA mij overruled posten we hier tussen 07.00 & 19.00 hier geen tieten doordeweeks.
Sorry makkerquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord waardeloos stuk vreten.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry makker7 & 7 maandag t/m vrijdag.
Er is geen discussie.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:12 schreef Tjacka het volgende:
wat heb ik weer een interessante discussie opgewekt
Ja zo werkt het niet hequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot dat die FA mij overruled posten we hier tussen 07.00 & 19.00 hier geen tieten doordeweeks.
Wat ben je ook een staatslaafsloeber. Als user de rebelse jongen, als mod braaf aan de keten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bevestigdquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet he![]()
Tot de FA bevestigd dat je alleen na 1900 tieten mag posten mag je hier tieten posten
bevestigd. Je bent af.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet he![]()
Tot de FA bevestigd dat je alleen na 1900 tieten mag posten mag je hier tieten posten
Walgelijk idd. Onlo zou een prima kampbewaker zijn. Als iemand het zegt gooit hij die joden wel onder de douche hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat ben je ook een staatslaafsloeber. Als user de rebelse jongen, als mod braaf aan de keten.
vind die blokkutten altijd zo gekquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Japanse vrouwen zijn ook echt afschuwelijk lelijk
Mensen die klagen dat dit niet onder werktijd kan moeten misschien....... gaan werken??quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt we moeten naar jogy luisteren
Tieten zijn toegestaan altijd.
Dat deed ik, verwijderde posts kun je blijkbaar niet noten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
HAHAHA onlogisch zet de post van knut terug.
Wat een faalhaas
Onlo was altijd al debiel slecht. GGMM maakt hier imo zijn eerste echte fout.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:13 schreef Saind het volgende:
Ik vind de lol van ggmm en onlo als mod er eigenlijk wel weer af
Doen we vanmiddag.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoi Jojo. Staat de kerstboom al? (pics?)
Nee, dat was onlogischquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed ik, verwijderde posts kun je blijkbaar niet noten.
Unpopulair opinion: ik vind het beide prima mods. Beter dan de rest.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onlo was altijd al debiel slecht. GGMM maakt hier imo zijn eerste echte fout.
raita?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:14 schreef Saind het volgende:
hoe heet van die Indiase youghurt met kardemom ook alweer inso
had 't net te pakkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
raita?
geen idee eigenlijk
Weet niet wat kardemom eigenlijk precies is
Misschien eens gaan werken lui varkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:17 schreef onlogisch het volgende:
TR afgevinkt.
Samen met de betrokken mod er mokerhard om gelachen.
Neem aan dat er niemand mee kan lezen met hun schermen. Dan zouden ze allang buiten zijn geflikkerd. Dan maken die paar tieten ook niks uit.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:16 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel raar dat de baas geen problemen heeft dat je hier wat post, maar als er tieten zijn dan KAN DAT ECHT NIET
RTquote:Op maandag 10 december 2018 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je wel.
Je merkt inderdaad nu ik samen met GGMM aan het roer sta, de rust wel behoorlijk is teruggekeerd.
Ik geeft mezelf en GGMM dan ook een flinke schouderklop
Wie is jogy?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Officiele klacht ingediend bij Danny en Jogy.
Alleen Stijn is eeuwig 14quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen hier is ouder dan 16, waarom zou je jezelf druk maken om het feit dat je geen tieten (HAHA TIETEN!!!!!) mag posten.
Omdat censuur.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen hier is ouder dan 16, waarom zou je jezelf druk maken om het feit dat je geen tieten (HAHA TIETEN!!!!!) mag posten.
Dquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klopt Knut. Omdat er een paar gasten 200+ posts per dag maken op het werk, mogen wij geen dingen posten die de baas niet mag zien.
Die paar gasten zijn toevallig mod, dus hebben we blijkbaar maar te luisteren. Wat een FA ervan vindt boeit ze niet.
Dit is echt een nieuw dieptepunt in mijn fokcarriere.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klopt Knut. Omdat er een paar gasten 200+ posts per dag maken op het werk, mogen wij geen dingen posten die de baas niet mag zien.
Die paar gasten zijn toevallig mod, dus hebben we blijkbaar maar te luisteren. Wat een FA ervan vindt boeit ze niet.
Bij deze kunnen we beide heren nooit meer serieus nemen. Ik accepteer alleen DonRaja nog als uitvoerende macht in voetbal.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:22 schreef Doublepain het volgende:
Gooi je het in een spoiler hoorde je niemand, maargoed niet iedereen is zo goed als Drizzt
Waardeloze mods hier zeg
Vooruit.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zie ik de pics wel verschijnen.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM/Onlogisch. Ga gewoon werken stelletje tarrels. Als niet, zorg dan als moderator dat het officiele fokbeleid wordt gehandhaafd.
Ga eens werken, debielen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:22 schreef Doublepain het volgende:
Gooi je het in een spoiler hoorde je niemand, maargoed niet iedereen is zo goed als Drizzt
Waardeloze mods hier zeg
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:22 schreef Doublepain het volgende:
Waardeloze mods hier zeg
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM/Onlogisch. Ga gewoon werken stelletje tarrels. Als niet, zorg dan als moderator dat het officiele fokbeleid wordt gehandhaafd.
En Tjackaquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij deze kunnen we beide heren nooit meer serieus nemen. Ik accepteer alleen DonRaja nog als uitvoerende macht in voetbal.
Als ik jou was zou ik een keer niet lunchenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:24 schreef Saind het volgende:
anyway
wat zal ik 's halen voor de lunch zo
eensquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij deze kunnen we beide heren nooit meer serieus nemen. Ik accepteer alleen DonRaja nog als uitvoerende macht in voetbal.
Broodje.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:24 schreef Saind het volgende:
anyway
Saucijzenbroodje met mayonaise.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:24 schreef Saind het volgende:
anyway
maar ik heb hongerquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een keer niet lunchen
zo hallo danquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een keer niet lunchen
RTquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Trek. Honger hebben ze in Afrika.
Niet waar, ook in het westen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee ik heb honger. Trek heb je in sosquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In Afrika heb je alleen aids en ebolaquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om daar een foto van te maken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar blijft je pic van die nieuwe jurk?
Juist niet he.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:26 schreef Masterminded het volgende:
ONLOGISCH EN GGMM ZIJN SLAVEN VAN DE MACHT.
Is dit een sneer omdat ik je gisteren autistisch noemde?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om daar een foto van te maken.
Onlo is het slaafje van ggmmquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:26 schreef Masterminded het volgende:
wow je klinkt verdrietigquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om daar een foto van te maken.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:26 schreef Masterminded het volgende:
Oh deed je dat dan? Achter m’n RUG om?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een sneer omdat ik je gisteren autistisch noemde?
Doe gewoon eens je werk man.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Knut-san. Maak het je niet zo moeilijk.
Uiteraard, als je er bij bent durf ik het niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh deed je dat dan? Achter m’n RUG om?
GGMM EN ONLOGISCH VERTONEN AUTOCRATISCHE TREKJES.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Juist niet he.
Want ze gaan zogenaamd tegen het (F)A beleid in
kutwijf.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:28 schreef Jojoortje het volgende:
Lijkt me wel geinig als niemand Knut’s post quote.
Knut God.
het was grappig geweest als je het niet hardop had gezegdquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:28 schreef Jojoortje het volgende:
Lijkt me wel geinig als niemand Knut’s post quote.
Knut God.
Vrouwen hebben relatief weinig humorquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
het was grappig geweest als je het niet hardop had gezegd
doos
Oké.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, als je er bij bent durf ik het niet.
Precies. En dat het gewoon zou gebeuren. Waar het nu op lijktquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
het was grappig geweest als je het niet hardop had gezegd
doos
Net als doublepain.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben relatief weinig humor
Of je leren jasje, weet ik veel.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oké.
Heb nog geen foto gemaakt. Wist ook echt niet meer dat ik het hier over m’n jurk had gehad.
Eet smakelijk makkerquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jogy reageert ook nog niet op mn klacht.
Geen steun voor de revolutie.
Misschien is het tijd om een bammetje te gaan smeren.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe gewoon eens je werk man.
Maar nee met z'n 2en de drijvende kracht van de sc aanvallen. Jullie hebben gewoon geen respect voor mijn credentials.
QUOTE DEZE POST ALS JE KNUT WIL ALS MOD EN ALS FA
Niet voor niets hangt Doublepain ook Betis aan.quote:
cyanidequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk makkerWat gaat erop?
Wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ik een ban krijg na het herhaaldelijk posten van een gifje waar je niet eens echt iets zag.
Benieuwd hoe de FA hiermee omgaan.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
cyanide
Na deze nederlaag rest me alleen nog seppuku
M’N JASJE WAS DAT.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of je leren jasje, weet ik veel.
Dat ene kledingstuk dat in prijs verlaagd is in ieder geval.
pics van je jurkjequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M’N JASJE WAS DAT.
Ja zal ik wel ff doen. Vandaag echter geen tijd. Kerstboom dit dat.
Ook een nieuw jurkje gehaald dus.
Je bent van 187 notes naar 205 notes in een krap kwartiertje gegaan. You do the math.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ik een ban krijg na het herhaaldelijk posten van een gifje waar je niet eens echt iets zag.
Benieuwd hoe de FA hiermee omgaan.
Dan wil ik daar eigenlijk ook pics van.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M’N JASJE WAS DAT.
Ja zal ik wel ff doen. Vandaag echter geen tijd. Kerstboom dit dat.
Ook een nieuw jurkje gehaald dus.
203 Usernotes per 04-12-2018 11:33quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent van 187 notes naar 205 notes in een krap kwartiertje gegaan. You do the math.
Bijzonder rustig.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:33 schreef Masterminded het volgende:
Hoe is jullie dag tot nu toe verlopen?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
11 Usernotes per 04-12-2018 11:32
En ik?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent van 187 notes naar 205 notes in een krap kwartiertje gegaan. You do the math.
Wordt tijd dat je je gaat gedragen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
11 Usernotes per 04-12-2018 11:32
tot 9 uur op bed gelegenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:33 schreef Masterminded het volgende:
Heb uitgeslapen tot 11 uur. Nu ben ik een reis aan het plannen want ik ga morgen naar Brussel met Saind.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:33 schreef Masterminded het volgende:
Je kan notes van de afgelopen 7 dagen niet zien, dom varken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
0 notes van het nieuwe due op VBL. Leugenaar.
Het is langer dan 7 dagen geleden dat onlogisch zei dat hij mij zou noten. Domme big.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan notes van de afgelopen 7 dagen niet zien, dom varken.
Ga je op excursie naar Molenbeek?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb uitgeslapen tot 11 uur. Nu ben ik een reis aan het plannen want ik ga morgen naar Brussel met Saind.
We gaan met gele hesjes voor het europarlement protesteren tegen onlogisch en GGMMquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ga je op excursie naar Molenbeek?
Oh ik dacht dat je het over vandaag had.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is langer dan 7 dagen geleden dat onlogisch zei dat hij mij zou noten. Domme big.
Ik moet mijn eerste note nog uitdelen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is langer dan 7 dagen geleden dat onlogisch zei dat hij mij zou noten. Domme big.
Ik zou niet weten waarom ik vandaag een note zou moeten krijgen. Ik gedraag mij voorbeeldigquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over vandaag had.
Oeps!
Derhalve; leugenaar!quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste note nog uitdelen.
Ik 5/22/77 Sugareequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik luister as we speak het voordeel van video
Voor wat voor termijn word je eigenlijk aangesteld? En volgen er evaluaties? Zo ja, wanneer en met wie?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste note nog uitdelen.
Ik drink koffie en lunch alvorens ik naar de zelfstudie ga in de bieb.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik luister as we speak het voordeel van video
Hoe kan je lunch drinken?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik drink koffie en lunch alvorens ik naar de zelfstudie ga in de bieb.
Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wil ik daar eigenlijk ook pics van.
Je had een ban moeten krijgen voor het kopen van dat jasje.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:40 schreef Jojoortje het volgende:
Al een tijdje geen note meer gekregen.
gebeurtquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb Jogy gedmt dat ik geen officiele berisping wil voor GGMM en Onlogisch maar wel een excuses van die 2 in een apart topic. Als dat gebeurt is het zand erover en weer verder.
Jij had een ban moeten krijgen voor wie je bent als persoon.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je had een ban moeten krijgen voor het kopen van dat jasje.
ZOOOOOOOOO KOEKOEKquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij had een ban moeten krijgen voor wie je bent als persoon.
Hoohohohohobohohohpphhpphohohohohohohobphpohoohohoquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
BOEMquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
zo danquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo danquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
SOWquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
gaanquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Knut gaan genadeloos door de mangel.
gaanquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Ah, de obvious spelfout om de aandacht weer op je gericht te krijgen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Gaan we on tour?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:44 schreef Saind het volgende:
Altijd een beetje geforceerd van dat gekanker binnen de SC
Beter ruzie maken met buitenstaanders, dit komt over als wanhoop om maar gewoon iemand te hebben om tegen te schoppen
je overschat hemquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ah, de obvious spelfout om de aandacht weer op je gericht te krijgen.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je hebt een te hoge pet op van onlogischquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Goed gedaan net maat. 17 notes uitdelen aan 4 personen binnen 3 minuten. Jij pakt je minutes of fame welquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt een te hoge pet op van onlogisch
Onlogisch is een kundige user.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt een te hoge pet op van onlogisch
Dit had ik echt even nodigquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed gedaan net maat. 17 notes uitdelen aan 4 personen binnen 3 minuten. Jij pakt je minutes of fame wel
Gewoon 1 sterke bak.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:49 schreef Saind het volgende:
M'n huisgenoot zegt altijd 2 maar ik vind dat belachelijk
Dat is het ook. Iets wat in 1 kopje zit, is 1 bakkie.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:49 schreef Saind het volgende:
M'n huisgenoot zegt altijd 2 maar ik vind dat belachelijk
Het woord dubbel impliceert wel 2.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Iets wat in 1 kopje zit, is 1 bakkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |