vind die blokkutten altijd zo gekquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Japanse vrouwen zijn ook echt afschuwelijk lelijk
Mensen die klagen dat dit niet onder werktijd kan moeten misschien....... gaan werken??quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt we moeten naar jogy luisteren
Tieten zijn toegestaan altijd.
Dat deed ik, verwijderde posts kun je blijkbaar niet noten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
HAHAHA onlogisch zet de post van knut terug.
Wat een faalhaas
Onlo was altijd al debiel slecht. GGMM maakt hier imo zijn eerste echte fout.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:13 schreef Saind het volgende:
Ik vind de lol van ggmm en onlo als mod er eigenlijk wel weer af
Doen we vanmiddag.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoi Jojo. Staat de kerstboom al? (pics?)
Nee, dat was onlogischquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed ik, verwijderde posts kun je blijkbaar niet noten.
Unpopulair opinion: ik vind het beide prima mods. Beter dan de rest.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onlo was altijd al debiel slecht. GGMM maakt hier imo zijn eerste echte fout.
raita?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:14 schreef Saind het volgende:
hoe heet van die Indiase youghurt met kardemom ook alweer inso
had 't net te pakkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
raita?
geen idee eigenlijk
Weet niet wat kardemom eigenlijk precies is
Misschien eens gaan werken lui varkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:17 schreef onlogisch het volgende:
TR afgevinkt.
Samen met de betrokken mod er mokerhard om gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |