Ja maar de trein staat wel sneller aan het perronquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:42 schreef BLS het volgende:
En vervolgens langer wachten omdat de reizigers 20 meter achter de trein aan moeten lopen.
Niet als ie de ene keer wel aan het begin van het perron staat en de andere keer juist aan het eind ervanquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:44 schreef James1988 het volgende:
De reizigers leren vanzelf wel waar de trein stopt.
Gewoon altijd aan het einde van het perron gaan staan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Niet als ie de ene keer wel aan het begin van het perron staat en de andere keer juist aan het eind ervan
Een bord langs de baan zetten ("vanaf hier remmen") en machinisten vertellen hoe ze moeten remmen is niet genoeg?quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:49 schreef dennistd het volgende:
Het idee van ProRail is juist om het perron langer te maken, zodat een remming wat minder precies plaats hoeft te vinden. Daardoor kom je dus de ene keer aan het begin van het perron tot stilstand en de andere keer aan het eind ervan.
Uiterlijk ja?quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
Kennen we Zwolle Stadshagen nog? Het plan is om het station uiterlijk december volgend jaar te openen.
Voor het zover is moeten er de nodige maatregelen uitgevoerd worden om het mogelijk te maken. Bij Stadshagen gaat bijvoorbeeld op zijn Duits geremd worden en de Vmax op het traject blijft 100 km/h.
https://www.spoorpro.nl/s(...)n-december-2019-open
Gaat goed, geen STS'en in het afgelopen half jaar meer. Toezicht zal er vast nog wel zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:51 schreef Salatrel het volgende:
Over minder precieze remmingen gesproken. Hoe gaat het eigenlijk met Keolis. Die waren na een lading sts’en in korte tijd toch onder verscherpt toezicht gesteld?
Een beetje alsof je Arriva op Hardenberg-Almelo door laat rijden naar 'Almelo Centrumplein'quote:Op zondag 23 december 2018 15:07 schreef James1988 het volgende:
De kortste treinrit van het Verenigd Koninkrijk: Wrexham General - Wrexham Central.
Er zijn redelijk wat ICs uitgevallen in de afgelopen weken ook. Best irritant. Toiletten in die dingen blijven dramatisch vanwege het uitblijven van correcte apparatuur om de boel leeg te pompen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Gaat goed, geen STS'en in het afgelopen half jaar meer. Toezicht zal er vast nog wel zijn.
Klantoordeel is bijzonder goed, 8.2 op Zwolle - Enschede ten opzichte van een 6.7 die NS daar toen had. punctionaliteit was de afgelopen wel een stuk minder door de herfst. De flirt kan daar lastig mee overweg. De meeste slechte week was een punctionaliteit van rond de 83% tegenover 95% normaal.
Ik noemde er ook geen locatie bijquote:Op zondag 23 december 2018 16:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nou, nee dus, want de toiletten zitten vol
twitter:mariannedeb1950 twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 21:33:10Gezellig in de Blauwnet trein van en naar Kampen#kerstinoudkampem https://t.co/MWHeP7QvdI reageer retweet
Met name als de vertragingen op de lijn blijven oplopen tussen Wierden en Zwolle, is het soms verstandig om de IC's eruit te halen. Met de sprinters blijf je alles keurig bedienen en je vertraging is dan zo verdwenen. Vaak is met 1 slag IC van Es - Zl - Es eruit, de grootste vertraging eruit van de andere treinen.quote:Op zondag 23 december 2018 15:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat ICs uitgevallen in de afgelopen weken ook. Best irritant. Toiletten in die dingen blijven dramatisch vanwege het uitblijven van correcte apparatuur om de boel leeg te pompen.
En er dan nog een filmpje van 12 minuten van weten te maken. En dit is pas deel 1...quote:Op zondag 23 december 2018 15:07 schreef James1988 het volgende:
De kortste treinrit van het Verenigd Koninkrijk: Wrexham General - Wrexham Central.
Nog even een dakloze tegenkomen die de trein neemt om warm te blijvenquote:Op zondag 23 december 2018 15:07 schreef James1988 het volgende:
De kortste treinrit van het Verenigd Koninkrijk: Wrexham General - Wrexham Central.
Hij maakt best leuke filmpjes. Ook over de London Underground en dat alle stations 15 verdiepingen onder de grond liggen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 december 2018 17:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En er dan nog een filmpje van 12 minuten van weten te maken. En dit is pas deel 1...
Dat geven ze zelf ook toe met allerlei opvulmateriaalquote:Op maandag 24 december 2018 17:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En er dan nog een filmpje van 12 minuten van weten te maken.
Dat zal wel een grapje zijn. Een tijd geleden hadden ze een video gemaakt over de langste rit (Aberdeen - Penzance, 13 uur in één trein).quote:En dit is pas deel 1...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |