Je dacht dat er vroegah geen strepen achter vliegtuigen te zien waren?quote:Op woensdag 12 december 2018 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar hoef ik alleen maar voor naar boven te kijken en terug te gaan naar hoe het vroeger was dan zou je al een lichtje moeten gaan branden uit proberen te zoeken wat ze daar uitspoken. Dit doen gelukkig al meer mensen dus info zat. Geen zuivere koffie dat is wat zeker is.
elite zijn hybridsquote:
oh dus wind maakt er een schaakbord van.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lijnvluchten vliegen langs vaste routes ja, en wind bestaat...
Punt gemaaktquote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 11:46 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Niet eens. Zoals ik eerder zei lezen er ook andere users mee. Als het wordt debunked en er komen geen tegenargumenten, is er wel een punt gemaakt. Laatste punt blijft staan, vind ik zeker niet nutteloos.
Of je iemand zo kan overtuigen, is een ander verhaal. Ik denk dat het meest belangrijke is om je punt te maken
In religieuze discussies zie je ook vaak doctrines, dan heeft het helemaal geen zin iemand proberen te overtuigen van een bepaald gelijk, maar kan er wel nog steeds een punt gemaakt worden
Strepen kunnen elkaar weleens kruisen he, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?quote:Op woensdag 12 december 2018 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh dus wind maakt er een schaakbord van.
Wat, reptilians?quote:
Jup.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk hoeveel vliegverkeer er is.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wonder boven wonder.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Kijk hoeveel vliegverkeer er is.
https://www.flightradar24.com/52.37,4.9/8
En weet dat ze met vaste vliegroutes werken. Dan krijg je overlappingen enzo inderdaad
voor 95 was er nagenoeg nimmer zn lucht. Nu elke dag.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Wonder boven wonder.Ik vind het ook niet zo vreemd dat contrails elkaar kruisen. En hoe weet men dat er chemicaliën in die trails zitten? Ik vind het maar vreemd.
Die luchten waren er inderaad ook al voor 1995:quote:Op woensdag 12 december 2018 13:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
voor 95 was er nagenoeg nimmer zn lucht. Nu elke dag.
Welke dan?quote:Neem al die weermanupilatie projecten.
En grondmonsters die uitwijzen dat zware metalen nano deeltjes gesprayed worden.
Neem uit de schoolklappende piloten.
quote:Tjieees wat een simplistisch wereldbeeld.
Zullen het over jouw wereldbeeld maar niet hebben.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:22 schreef Lambiekje het volgende:
Tjieees wat een simplistisch wereldbeeld.
Het is wel stil ineensquote:Op woensdag 12 december 2018 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Contrails tweede Wereldoorlog
[ afbeelding ]
Blijkbaar al een goede 70 jaar ondertussen.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Maak je geen illusies. Dat chemisch sproeien gebeurt al langer dan vandaag. Net alsof ik dit voor het eerst zie. Een of ander fotootje brengt me echt niet op andere gedachte![]()
Doe eens delen dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Je bent er weer rap bij. Nog langer hoor, ik heb beelden gezien dat ze al aan het experimenteren waren in 1920.
Alle contrails zijn eigenlijk chemtrails?quote:Op woensdag 12 december 2018 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Je bent er weer rap bij. Nog langer hoor, ik heb beelden gezien dat ze al aan het experimenteren waren in 1920.
Wat maakt het zo aannemelijk dat dit chemtrails zijn en geen contrails dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 16:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Maak je geen illusies. Dat chemisch sproeien gebeurt al langer dan vandaag. Net alsof ik dit voor het eerst zie. Een of ander fotootje brengt me echt niet op andere gedachte![]()
Omdat dat in de titel van het filmpje staat natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat maakt het zo aannemelijk dat dit chemtrails zijn en geen contrails dan?
Dat heb ik deze zomer nog in Duitsland gezienquote:Op woensdag 12 december 2018 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Bizar, dit soort trails heb ik ook gezien in ons kikkerlandje, in de vroege uurtjes. Prettige voortzetting allemaal mensen! Even andere bezigheden...I ll be back
Ah, de bekende tactiek. Even strijken als de argumentatie op is.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Bizar, dit soort trails heb ik ook gezien in ons kikkerlandje, in de vroege uurtjes. Prettige voortzetting allemaal mensen! Even andere bezigheden...I ll be back
Waaruit blijkt hier dan dat dit chemicalien betreft?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |