abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183640303
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zal mij persoonlijk een rotzorg zijn wat jij van homo's of die Canal Pride vindt. Waar het mij om gaat, is dat bepaalde users nu plots enorm verontwaardigd zijn omdat GL in Amsterdam het draagvlak voor het evenement wil meten, terwijl er onder andere omstandigheden gewoon massaal op het feest wordt gekotst, hier op FOK!
Is dat raar dan? Ik kan het een kutfeest vinden waar ik nooit van mijn leven heen zal gaan, maar dan komt niet in mij op dat de gemeente het dan maar moet verbieden.
pi_183640324
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Is dat raar dan? Ik kan het een kutfeest vinden waar ik nooit van mijn leven heen zal gaan, maar dan komt niet in mij op dat de gemeente het dan maar moet verbieden.
Naar mijn weten wordt nergens voorgesteld het feest te verbieden, ook door GL niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183640374
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Eten is natuurlijk. Poepen is natuurlijk. Heteroseksualiteit is natuurlijk. Voor al die dingen is geen parade nodig.
Je snapt best dat niemand je gaat aanvallen als je thuis aan het poepen bent en voor homoseksualiteit is dat nog niet zo (heel lang) gewoon. Vergelijk het met de Pegida BBQ's. Eigenlijk zou het heel normaal moeten zijn dat het kan, maar het kan in veel gevallen niet zonder gevaar voor eigen leven. Omdat hersenloze mensen nu eenmaal snel geprovoceerd zijn.
pi_183640387
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 13:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Heteroseksualiteit ook, maar er is geen parade voor nodig.
Het is dan ook GEEN gaypride, maar Pride, juist om diversiteit aan te moedigen is er een beleid om zoveel mogelijk diversiteit te hebben, het merendeel op de boten is dan ook gewoon Hetero.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_183640403
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar mijn weten wordt nergens voorgesteld het feest te verbieden, ook door GL niet.
Draagvlak metingen doen ze niet zonder reden.
pi_183640429
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zeker, misschien willen ze de route wel een gracht verleggen ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183640439
quote:

[..]

Wellicht reden om een aanpassing te bepleiten, een andere route, iets andere invulling, etc., maar nergens wordt gesproken over het verdwijnen ervan. Dat verzinnen de zelfhaters er weer zelf bij.
pi_183640460
Waarom zou er trouwens draagvlak moeten zijn? De organisatie is gewoon commercieel, gaan we ook een draagvlak onderzoek doen naar Moskeeen?

[ Bericht 0% gewijzigd door raptorix op 10-12-2018 14:08:02 ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_183640478
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je snapt best dat niemand je gaat aanvallen als je thuis aan het poepen bent en voor homoseksualiteit is dat nog niet zo (heel lang) gewoon. Vergelijk het met de Pegida BBQ's. Eigenlijk zou het heel normaal moeten zijn dat het kan, maar het kan in veel gevallen niet zonder gevaar voor eigen leven. Omdat hersenloze mensen nu eenmaal snel geprovoceerd zijn.
Ik keur alle geweld af. Maar zo'n parade is voor mij gewelddadig naar kinderen toe. Er zijn dingen die gewoon niet in het openbaar of op straat thuishoren wat mij betreft.
pi_183640492
quote:

[..]

Een dergelijke meting kan natuurlijk ook reden zijn voor aanpassingen. Is het ergens niet lovenswaardig dat de gemeente omwonenden vraagt of zij zich kunnen vinden in de huidige invulling van het evenement?

Normaal gesproken zou dat worden toegejuicht. Maar ja, als dat gebeurt op initiatief van GL dan moet het wel de grond in worden gestampt, want Halsema is immers een kutwijf en Klaver wil heel Afrika hierheen halen.
  maandag 10 december 2018 @ 14:04:55 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183640536
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 13:49 schreef jajablahblah het volgende:

Nee, maar dat beeld krijgen Henk en Ingrid wel. En daar moet ik in het dagelijkse leven dan mee dealen.
Oh, op zo'n manier. True.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183640578
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 13:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

FOK!kers over de Canal Pride:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat doet mijn post daar tussen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183640817
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 14:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik keur alle geweld af. Maar zo'n parade is voor mij gewelddadig naar kinderen toe. Er zijn dingen die gewoon niet in het openbaar of op straat thuishoren wat mij betreft.
Gelukkig is het vrij makkelijk om je kinderen weg te houden van dit. Zelfde kutargument gebruiken engnekken ook tegen ZP, vuurwerk en bijna alles wat leuk is.
quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2018 14:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wellicht reden om een aanpassing te bepleiten, een andere route, iets andere invulling, etc., maar nergens wordt gesproken over het verdwijnen ervan. Dat verzinnen de zelfhaters er weer zelf bij.
GL heeft volgens mij nog een behoorlijke populatie gristenen erin, dus is dat sprongetje nou echt zo raar?
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 14:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een dergelijke meting kan natuurlijk ook reden zijn voor aanpassingen. Is het ergens niet lovenswaardig dat de gemeente omwonenden vraagt of zij zich kunnen vinden in de huidige invulling van het evenement?

Normaal gesproken zou dat worden toegejuicht. Maar ja, als dat gebeurt op initiatief van GL dan moet het wel de grond in worden gestampt, want Halsema is immers een kutwijf en Klaver wil heel Afrika hierheen halen.
Deze omwonenden hebben een lange geschiedenis van klagen over drukte, geluid en toeristen terwijl ze zelf in het midden van Amsterdam zijn gaan wonen. Het gezeik en geklaag van deze mensen moet imho net zo hard genegeerd worden als mensen die lekker goedkoop een huis huren of hebben gekocht onder de aanvliegroute van Schiphol.
pi_183641027
quote:

[..]

Eten is natuurlijk. Poepen is natuurlijk. Heteroseksualiteit is natuurlijk. Voor al die dingen is geen parade nodig.
Ben jij nou van mening dat homoseksualiteit natuurlijk is en er derhalve geen parade voor nodig is? Verlicht standpunt wel. Al zijn er natuurlijk ook foodfestivals, datingfeesten e.d. dus zou een gay pride ook moeten kunnen. Een poepfestival vind ik op het randje, maar ieder zijn ding dus waarom ook niet.
  maandag 10 december 2018 @ 14:27:50 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183641059
quote:

Oké.
Homoseksualiteit is ook natuurlijk, hoe hard je ook gilt van niet. Als een flamboyante keukenmeid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183641121
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 13:49 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Nee, maar dat beeld krijgen Henk en Ingrid wel. En daar moet ik in het dagelijkse leven dan mee dealen.
Daar zou je imo wel 'boven'moeten staan. Ik weet het is makkelijk gezegd maar jij als mens hoef je toch niet te verantwoorden voor wat andere mensen (die toevallig dezelfde geaardheid hebben) doen?

Ik snap je punt wel want ergens wil je je bewijzen ("ik ben niet zo flamboyant als wat op een canalpride tentoongesteld wordt")
Met dát bewijzen ben ik al lang geleden gestopt. Ik werd er zelf heel erg moe van en het werd vaak ook verkeerd begrepen. Want ik ben helemaal niet tegen een canal pride en voor mij mag het allemaal wel wat gedurfder en kan het niet gek genoeg, ik hoef er alleen niet tussen te staan :').
ijs_beer fan!
  maandag 10 december 2018 @ 14:31:26 #142
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183641132
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Deze burn _O_

...en dan nog gaan ze je gelijk niet toegeven natuurlijk. :')
  maandag 10 december 2018 @ 14:33:09 #143
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183641175
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Precies wat ik al dacht. De meeste van deze posts, ZEKER die van mij, zijn in de verste verte niet homofoob.

Allemaal lekker ingebeeld, Koos. :W Nu weet ik in ieder geval zeker dat ik gelijk heb. Ik dacht al, welke vreselijke haatposts heb ik dan gemist tot nu toe?
pi_183641300
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 14:31 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Deze burn _O_

...en dan nog gaan ze je gelijk niet toegeven natuurlijk. :')
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 14:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Precies wat ik al dacht. De meeste van deze posts, ZEKER die van mij, zijn in de verste verte niet homofoob.

Allemaal lekker ingebeeld, Koos. :W Nu weet ik in ieder geval zeker dat ik gelijk heb. Ik dacht al, welke vreselijke haatposts heb ik dan gemist tot nu toe?
_O-
pi_183641336
quote:

[..]

Allemaal lekker ingebeeld, Koos. :W Nu weet ik in ieder geval zeker dat ik gelijk heb.
Ik persoonlijk vind je post idd echt niet homofobisch overkomen. Maar je niet homofobisch zijn richt je alleen tegen homo's die meedoen met de maatschappij op een manier die jij verlangt van deze mensen. Zodra ze elkaar zoenen of extravagant gedragen zijn het ineens nichten.
En dat wringt een beetje.
ijs_beer fan!
pi_183641338
quote:

[..]

Wie had het over homofoob? Ik schreef dat veel users een 'gruwelijke hekel aan Canal Pride hebben en vinden dat die vieze nichten normaal moeten doen'.

quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
Complete volksstammen - ook hier op FOK! - hebben een gruwelijke hekel aan Canal Parade en roepen hier dat die 'vieze nichten een beetje normaal moeten doen'.

Maar nu is iedereen weer vriendjes met de homogemeenschap, aangezien ze kan worden gebruikt als stok om GL mee te slaan.
Weliswaar rept niemand letterlijk over 'vieze nichten', al wordt in meerdere reacties wel een zekere mate van walging geuit.
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 14:44:07 #147
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183641479
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie had het over homofoob? Ik schreef dat veel users een 'gruwelijke hekel aan Canal Pride hebben en vinden dat die vieze nichten normaal moeten doen'.

[..]

Weliswaar rept niemand letterlijk over 'vieze nichten', al wordt in meerdere reacties wel een zekere mate van walging geuit.
En dat over een verzameling posts van meer dan 2 jaar terug. Kon je echt niks beters vinden? :')
Dan zal het vast wel meevallen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183641527
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 14:44 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

En dat over een verzameling posts van meer dan 2 jaar terug. Kon je echt niks beters vinden? :')
Dan zal het vast wel meevallen
Je weet dat Canal Pride maar een keer per jaar wordt gehouden en er dus niet wekelijks topic over worden volgebaggerd?
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 14:47:05 #149
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183641557
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 14:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat Canal Pride maar een keer per jaar wordt gehouden en er dus niet wekelijks topic over worden volgebaggerd?
Is dat zo, geen flauw idee had ik.
Maar dat je in drie jaar nog geen handvol posts hebt kunnen vinden en dat die ook nog wel meevallen zegt wel genoeg lijkt me
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183641611
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 14:47 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Is dat zo, geen flauw idee had ik.
Maar dat je in drie jaar nog geen handvol posts hebt kunnen vinden en dat die ook nog wel meevallen zegt wel genoeg lijkt me
Ik heb twee pagina's van een topic bekeken. Daarna vond ik het wel best.

Vermoed dat als ik wat beter m'n best doen (waar ik geen zin in heb), ik een stuk meer ga aantreffen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')