Om de argumenten die ik hierboven gaf.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:12 schreef john2406 het volgende:
Wat betreft tolerantie spreek ik je helemaal niet tegen hoor, maar waarom de ene partij wel en de ander niet?
Wat doe jij in de winter dan? Zo een pak aan? Waar geen virussen doorheen kunnen?quote:Op woensdag 12 december 2018 13:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
En als zoiemand naast mij de bacillen naar mij hoesten doet, steekt die mij dan niet aan?
Zoals ik naar mijn mening aangaf het begin is gemaakt.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Om de argumenten die ik hierboven gaf.
Zoals de topic starter als zei " Er breekt eerst een halve oorlog uit over Zwarte Piet, vuurwerk wordt verboden, je mag geen alcohol meer drinken in het openbaar op de wallen, Canal Pride geeft ineens teveel overlast."
Het is in Amsterdam straks saaier als in dat dorpje waar ik woon
Ik dacht niet dat dat mogelijk was, maar het begint er steeds meer op te lijken.
Ik trek mij een regenjasje aan.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat doe jij in de winter dan? Zo een pak aan? Waar geen virussen doorheen kunnen?
Amsterdam is al bijna 20 jaar aan het vertrutten. Dat ik op een gegeven moment bij de achterdeur stiekempjes fluisterend bij een achterdeur in een steegje broodjes shoarma in ontvangst moest nemen omdat het 3 uur geweest was, was een van meerdere momenten waarop ik dacht, ik moet weer terug naar Groningen.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zoals de topic starter als zei " Er breekt eerst een halve oorlog uit over Zwarte Piet, vuurwerk wordt verboden, je mag geen alcohol meer drinken in het openbaar op de wallen, Canal Pride geeft ineens teveel overlast."
Ik dacht niet dat dat mogelijk was, maar het begint er steeds meer op te lijken.
CNN vindt Groningen inmiddels een beter alternatief voor Amsterdamquote:Op woensdag 12 december 2018 13:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je niet al direct door hebt dat je Groningen beter niet kunt verruilen voor het Westen dan was je al verpest. Dus dan is het nu te laat om hier heen te komen.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
, was een van meerdere momenten waarop ik dacht, ik moet weer terug naar Groningen.
Logisch.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:45 schreef Aquarii het volgende:
[..]
CNN vindt Groningen inmiddels een beter alternatief voor Amsterdam
https://www.nu.nl/groning(...)atief-amsterdam.html
Sinterklaas feest niet, opdoeken die handel zeg ik dan, Sinterklaas en die parade, economisch vergelijk baar net zo als CO2 vervuiling, als men echt vindt die is te hoog, vuurwerkverbod zou een goed begin kunnen zijn, oei wacht economisch belang.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:06 schreef Hexagon het volgende:
Gaat niet gebeuren daar zijn de economische belangen van deze parade veel te groot voor
Het is beter dat jij verdwijnt in het belang van onze kinderen denk ik.quote:Op maandag 10 december 2018 09:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In het belang van onze kinderen is het beter dat dit verdwijnt denk ik.
Yep als Amalia regeren gaat denk ik?quote:Op donderdag 13 december 2018 00:08 schreef SugeLucky het volgende:
Koningsdag zal de volgende wel worden.
gronings nationalisme ? chauvinisme?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:27 schreef bianconeri het volgende:
Groningen is in alles veel beter en mooier dan Amsterdam.
Maar laat dit ajb niet bekend worden. Wij willen die smerige asociale Westerlingen hier niet. En hele bendes buitenlandse toeristen ook niet.
Of laatste optie: Geen van bovenstaande.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
gronings nationalisme ? chauvinisme?
identiteitspolitiek? etnische haat ?
of gewoon dommigheid ?
Ook niet als die flink uitgeven, besteden, aan de economie in Groningen?quote:Op donderdag 13 december 2018 08:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is logisch dat CNN ontdekt dat Groningen veel mooier is dan Amsterdam. Dat dat zo lang heeft moeten duren is gek.
En niemand hier zit te wachten op westerlingen.
Liever heb ik dat al die stinkende Spanjaarden en luidruchtige Chinezen in Disneydam blijven en niet naar Utrecht of andere steden komen...quote:Op donderdag 13 december 2018 12:22 schreef sp3c het volgende:
wat er eigenlijk staat is dat ze Groningen als toeristenstad net zo leuk vinden als Amsterdam maar dan zonder de hordes toeristen ...
nou die mogen wmb best ook eens wat verder het land in dus als je daar blij mee bent veel plezier ermee dan he![]()
out of sight out of mind wat mij betreftquote:Op donderdag 13 december 2018 14:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Liever heb ik dat al die stinkende Spanjaarden en luidruchtige Chinezen in Disneydam blijven en niet naar Utrecht of andere steden komen...
Weinig werk te vinden na de studie helaas (afhankelijk van de studie). Had anders zelf graag langer in Groningen gebleven. Het is ook werkelijk een geniale stad.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je niet al direct door hebt dat je Groningen beter niet kunt verruilen voor het Westen dan was je al verpest. Dus dan is het nu te laat om hier heen te komen.
Hoe kun je zo'n wissel ooit maken
Is het? Het is een afkorting van opgefokte boze rechtse mensen .quote:Op woensdag 19 december 2018 13:43 schreef sp3c het volgende:
boosrechts is ook zo'n mooie nietszeggende dooddoener idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |