abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183680715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:12 schreef john2406 het volgende:
Wat betreft tolerantie spreek ik je helemaal niet tegen hoor, maar waarom de ene partij wel en de ander niet?
Om de argumenten die ik hierboven gaf.

Zoals de topic starter als zei " Er breekt eerst een halve oorlog uit over Zwarte Piet, vuurwerk wordt verboden, je mag geen alcohol meer drinken in het openbaar op de wallen, Canal Pride geeft ineens teveel overlast."

Het is in Amsterdam straks saaier als in dat dorpje waar ik woon

Ik dacht niet dat dat mogelijk was, maar het begint er steeds meer op te lijken.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183680737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:13 schreef john2406 het volgende:

[..]

En als zoiemand naast mij de bacillen naar mij hoesten doet, steekt die mij dan niet aan?
Wat doe jij in de winter dan? Zo een pak aan? Waar geen virussen doorheen kunnen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183680756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:15 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Zoals de topic starter als zei " Er breekt eerst een halve oorlog uit over Zwarte Piet, vuurwerk wordt verboden, je mag geen alcohol meer drinken in het openbaar op de wallen, Canal Pride geeft ineens teveel overlast."

Ik dacht niet dat dat mogelijk was, maar het begint er steeds meer op te lijken.
Zoals ik naar mijn mening aangaf het begin is gemaakt.
En of TS of ik jank men komt er niet meer omheen, volgens mij.
Het is zoek is Nederland Nederland niet meer?
pi_183680785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Wat doe jij in de winter dan? Zo een pak aan? Waar geen virussen doorheen kunnen?
Ik trek mij een regenjasje aan.
pi_183682771
quote:

[..]

Amsterdam is al bijna 20 jaar aan het vertrutten. Dat ik op een gegeven moment bij de achterdeur stiekempjes fluisterend bij een achterdeur in een steegje broodjes shoarma in ontvangst moest nemen omdat het 3 uur geweest was, was een van meerdere momenten waarop ik dacht, ik moet weer terug naar Groningen.

Maar Amsterdammers hebben dat ook wel een beetje nodig. Als je geen keiharde regels hanteert dan is het kroegpersoneel ook zo 'assertief' om de hele stoep te blokkeren met een terras.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183683056
quote:

[..]

CNN vindt Groningen inmiddels een beter alternatief voor Amsterdam :P
https://www.nu.nl/groning(...)atief-amsterdam.html
  woensdag 12 december 2018 @ 19:06:57 #282
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183686825
Gaat niet gebeuren daar zijn de economische belangen van deze parade veel te groot voor
pi_183687213
Beter om als dat Canal Parade gedoe stopt zeg. Eindelijk. Dan zou NL wat normaler worden.
Heeft ook niets met openlijk homo zijn te maken.

Is overigens ook heel anders dan het gezeik over zwarte piet (wat geen basis heeft), genderneutraal onzin en dat soort type gebrabbel waar NL in door slaat.
pi_183687298
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
, was een van meerdere momenten waarop ik dacht, ik moet weer terug naar Groningen.

Als je niet al direct door hebt dat je Groningen beter niet kunt verruilen voor het Westen dan was je al verpest. Dus dan is het nu te laat om hier heen te komen.
Hoe kun je zo'n wissel ooit maken :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:45 schreef Aquarii het volgende:

[..]

CNN vindt Groningen inmiddels een beter alternatief voor Amsterdam :P
https://www.nu.nl/groning(...)atief-amsterdam.html
Logisch.
Groningen is in alles veel beter en mooier dan Amsterdam.
Maar laat dit ajb niet bekend worden. Wij willen die smerige asociale Westerlingen hier niet. En hele bendes buitenlandse toeristen ook niet.
pi_183694382
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:06 schreef Hexagon het volgende:
Gaat niet gebeuren daar zijn de economische belangen van deze parade veel te groot voor
Sinterklaas feest niet, opdoeken die handel zeg ik dan, Sinterklaas en die parade, economisch vergelijk baar net zo als CO2 vervuiling, als men echt vindt die is te hoog, vuurwerkverbod zou een goed begin kunnen zijn, oei wacht economisch belang.
  donderdag 13 december 2018 @ 00:07:55 #286
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_183695001
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 09:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In het belang van onze kinderen is het beter dat dit verdwijnt denk ik.
Het is beter dat jij verdwijnt in het belang van onze kinderen denk ik.
  donderdag 13 december 2018 @ 00:08:55 #287
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_183695018
Koningsdag zal de volgende wel worden.
pi_183695063
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 00:08 schreef SugeLucky het volgende:
Koningsdag zal de volgende wel worden.
Yep als Amalia regeren gaat denk ik?
pi_183695239
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:27 schreef bianconeri het volgende:

Groningen is in alles veel beter en mooier dan Amsterdam.
Maar laat dit ajb niet bekend worden. Wij willen die smerige asociale Westerlingen hier niet. En hele bendes buitenlandse toeristen ook niet.
gronings nationalisme ? chauvinisme?
identiteitspolitiek? etnische haat ?
of gewoon dommigheid ?
pi_183697320
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 00:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

gronings nationalisme ? chauvinisme?
identiteitspolitiek? etnische haat ?
of gewoon dommigheid ?
Of laatste optie: Geen van bovenstaande.

Het is logisch dat CNN ontdekt dat Groningen veel mooier is dan Amsterdam. Dat dat zo lang heeft moeten duren is gek.
En niemand hier zit te wachten op westerlingen.
pi_183700842
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Het is logisch dat CNN ontdekt dat Groningen veel mooier is dan Amsterdam. Dat dat zo lang heeft moeten duren is gek.
En niemand hier zit te wachten op westerlingen.
Ook niet als die flink uitgeven, besteden, aan de economie in Groningen?
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 12:22:34 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183701000
wat er eigenlijk staat is dat ze Groningen als toeristenstad net zo leuk vinden als Amsterdam maar dan zonder de hordes toeristen ...

nou die mogen wmb best ook eens wat verder het land in dus als je daar blij mee bent veel plezier ermee dan he :W w/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183701044
Groen Links wil Amsterdam opstuwen door middel van een Grote Sprong 'Voorwaarts?' ;)
pi_183703409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:22 schreef sp3c het volgende:
wat er eigenlijk staat is dat ze Groningen als toeristenstad net zo leuk vinden als Amsterdam maar dan zonder de hordes toeristen ...

nou die mogen wmb best ook eens wat verder het land in dus als je daar blij mee bent veel plezier ermee dan he :W w/
Liever heb ik dat al die stinkende Spanjaarden en luidruchtige Chinezen in Disneydam blijven en niet naar Utrecht of andere steden komen...
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 14:29:09 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183703684
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Liever heb ik dat al die stinkende Spanjaarden en luidruchtige Chinezen in Disneydam blijven en niet naar Utrecht of andere steden komen...
out of sight out of mind wat mij betreft

voor mijn part moven ze die canal pride parade ook daarheen gebeurt daar ook een keer wat
pi_183703847
Ik vind Amsterdam wel een leuke en mooie stad. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er niet woon en het leuk is voor een dagje uit. Maar vind Groningen en Utrecht persoonlijk leuker en Utrecht vooral mooier.
pi_183703963
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Als je niet al direct door hebt dat je Groningen beter niet kunt verruilen voor het Westen dan was je al verpest. Dus dan is het nu te laat om hier heen te komen.
Hoe kun je zo'n wissel ooit maken :'(

Weinig werk te vinden na de studie helaas (afhankelijk van de studie). Had anders zelf graag langer in Groningen gebleven. Het is ook werkelijk een geniale stad.
  woensdag 19 december 2018 @ 13:19:49 #298
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183827020
Maargoed, kennelijk wil boosrechts Nederland ineens statisch vastleggen hoe de gaypride georganiseerd moet zijn en wie ook maar een vraagteken stelt bij de beheersbaarheid van dit grote evenement en of het doel ook anders kan worden bereikt, die is meteen een homohater, cultuurverrader, communist en salafist en nog meer van dat.

Het lijken wel overgevoelige SJW's
  Moderator woensdag 19 december 2018 @ 13:43:26 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183827498
boosrechts is ook zo'n mooie nietszeggende dooddoener idd :')

kinderachtige kutmensen overal in elke discussie tegenwoordig -O-
pi_183827679
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:43 schreef sp3c het volgende:
boosrechts is ook zo'n mooie nietszeggende dooddoener idd :')

Is het? Het is een afkorting van opgefokte boze rechtse mensen .
En die kun je op FOK! met naam aanwijzen
Elke term is een labelletje voor een begrip die meer woorden nodig heeft dit uit te leggen, mét de nuances.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')