Heb online al weken niet aangeraakt... Ze hadden echt met veel meer content moeten beginnen.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:55 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou toch wel graag meer co op mogelijkheden willen hebben online. Dat mis ik toch wel.
Dit inderdaad, echt een gemiste kans. RDO begon heel sterk, ik zat er meteen lekker in. Maar na 4 uurtjes ben je door het verhaal heen, om er vervolgens achter te komen dat er verder eigenlijk geen fuck te beleven is.quote:Op maandag 28 januari 2019 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heb online al weken niet aangeraakt... Ze hadden echt met veel meer content moeten beginnen.
Ja, de servercapaciteit is gewoon nog te klein om probleemloos te draaien. Je merkt het vooral op piekmomenten zoals in het weekend en aan het begin van de avond. Dan wordt je het meeste gekickt.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:27 schreef Captainp00face het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met de online verbinding? Ik heb er zelf geen problemen mee, maar een vriend van mij wordt continue gekicked en krijgt dan de volgende code "0x20010006''. Het gebruikelijke port forwarding en het instellen van DMZ - op aanraden van Rockstar - al geprobeerd, maar zonder succes. Ik begin me af te vragen of dit niet gewoon aan Rockstar zelf ligt.
Ik ben sinds de release misschien pas 2 of 3 keer eruit gegooid.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:27 schreef Captainp00face het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met de online verbinding? Ik heb er zelf geen problemen mee, maar een vriend van mij wordt continue gekicked en krijgt dan de volgende code "0x20010006''. Het gebruikelijke port forwarding en het instellen van DMZ - op aanraden van Rockstar - al geprobeerd, maar zonder succes. Ik begin me af te vragen of dit niet gewoon aan Rockstar zelf ligt.
inderdaad! Echt veel te weinig goede content qua missies/Heists.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:33 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, echt een gemiste kans. RDO begon heel sterk, ik zat er meteen lekker in. Maar na 4 uurtjes ben je door het verhaal heen, om er vervolgens achter te komen dat er verder eigenlijk geen fuck te beleven is.
Doen! mijn 2e playtrough is zoveel leuker! Veel meer details vallen me op. Neem nu ook veel meer de tijd om te exploren en dergelijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:49 schreef Gezicht het volgende:
Unshaken op Radio 2
Insta zin in een tweede playthrough
Ik wilde een tweede playthrough met cheats doen, lees ik dat je niet kan saven als je cheat actief hebt. Wilde gewoon met level 5 Dead Eye beginnenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:02 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Doen! mijn 2e playtrough is zoveel leuker! Veel meer details vallen me op. Neem nu ook veel meer de tijd om te exploren en dergelijken.
Wat een schitterende ervaring was dat in het spel zeg, het moment dat Unshaken wordt ingezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:49 schreef Gezicht het volgende:
Unshaken op Radio 2
Insta zin in een tweede playthrough
https://www.rockstargames(...)d-Online-Beta-Updatequote:
RED DEAD ONLINE BETA UPDATE
The next set of updates and new features is set to be added to the Red Dead Online Beta on February 26th as we implement many new improvements and enhancements to the game’s open world, including a new Law and Bounty system, weapons balancing, changes to player blips on the mini-map and more. Read on for details about these changes and stay tuned next week to learn more about some of the other new content coming in this update.
Player Visibility
As part of our response to community feedback on how to minimize certain types of destructive player behavior, we’ve made some changes to the way player blips will appear on the map.
Firstly, we’re reducing the visibility of blips over long distances – your map position won’t display to other players unless you are nearby (within 150 meters) and if you are slightly further away you will only appear when firing your weapon. Players in other towns or regions, for example, won’t be visible. This prevents players from being repeatedly targeted across the map at long distances.
We’re also introducing a new system that highlights overly aggressive players. If your style of play becomes more hostile, your map position (and the position of your Posse members) will become more visible to other players with a progressively darkening dot that incrementally shifts from blue to dark red. Your visibility increases through bad deeds such as attacking and killing other players or their horses outside of a structured mode, Free Roam Mission, event or competition, and the shorter the time between bad acts, the more your visibility increases. Shift back to a more righteous path and your visibility will fade over time.
We’re also introducing Posse-wide Parleys and improving Feuds. You’ll soon be able to initiate Parley that applies to your attacker’s entire Posse after just a single kill. Alternatively, if you’d rather challenge your opponent, you can initiate a Feud, Posse Feud or Leader Feud after one kill, quickly turning a dispute into a timed mini-deathmatch for rival players to fight out amongst themselves in Free Roam, earning points for each kill on the opposing player.
Bounty Hunters & Law Balancing
At the same time, players who have racked up high bounties will have a chance to be beset by NPC Bounty Hunters who will attempt to kill them and collect their reward.
Criminal behavior will have bounty values and honor consequences that scale based on the severity of the crime. For example, killing another player can incur a higher bounty, while assaulting townsfolk or animal cruelty could give you a lesser bounty if the crime is reported, while lower level crimes like looting and ransacking will only decrease your honor.
If your bounty exceeds a certain threshold and Bounty Hunters take notice, you will be wanted dead and alerted to their pursuit. The higher your bounty, the greater your value and the more difficult the pursuit becomes for you and your Posse.
Daily Challenges
We will also be adding a variety of Daily Challenges to take on across the Red Dead Online Beta. Complete individual objectives that cover every aspect of life on the frontier to earn Gold Nuggets and XP. Challenges will range from foraging for herbs, selling items at a Fence, hunting and skinning animals, clearing hideouts, winning Feuds and so much more. These Daily Challenges will continue to expand and evolve over time bringing specialty challenges and rewards, streak bonuses and more.
Other Fixes and More
Your feedback has been invaluable so please keep it coming. In addition to these updates we are planning to address several additional changes based on community feedback received thus far - select weapons will be re-balanced including the Varmint Rifle, which will have its accuracy brought more in line with other longarm weapons; voice chat will be reduced to work at closer proximity, and while fixes to horse cargo are numerous and ongoing we plan to introduce some improvements to making pelts and carcasses more persistent after death or respawning.
We will have more details on additional content in the February 26th update next week. We are excited about the future of Red Dead Online and look forward to sharing lots more in the weeks and months ahead.
Meanwhile, there are chances to earn more XP to rank up ahead of February 26th. Playing in a Posse will bring benefits like earning increased XP in Free Roam Missions and Free Roam Events. Posse up this week to earn twice as much increased XP on these activities, and next week earn 20% more XP across all activities in the Red Dead Online Beta.
Kippenvel inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een schitterende ervaring was dat in het spel zeg, het moment dat Unshaken wordt ingezet.
We zitten nog in de betaquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:54 schreef MMaRsu het volgende:
behalve een handjevol challenges geen echte content is wat ik lees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Eens hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:57 schreef DKUp het volgende:
Liever singleplayer dlc/expansions dan die matige Online-modus.
Yupquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:43 schreef RedFever007 het volgende:
wie heeft hem al Platinum trouwens?
nice!quote:
Daarom heb ik eerst de story een keer gespeeld, en zit nu al uren in Chapter 3 beetje een dagelijks cowboy leventje te leiden. Beetje jagen, beetje verkennen, foto's maken, alles upgraden, etc. Heerlijk .quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Qua story nu 3/4 chapter 4 denk ik. Nadeel is wel dat doordat ik van alles doe, het verhaal wat op de achtergrond verdwijnt.
Ik vind die epiloog echt mosterd na de maaltijd, ben er wel klaar meequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef PicoMMP het volgende:
Heb RDR2 inmiddels al weken niet meer aangeraakt. Zit in het laatste gedeelte van de epiloog, maar ben "bang" om hem uit te spelen en het dan niet meer interessant te vinden. Dus speel ik hem niet meer
Ik vind het vooral jammer dat je eigenlijk weinig beleeft in New Austin. Ze hadden het verhaal van Arthur ook gewoon in New Austin moeten laten afspelen. Nu kom ik er nooit, terwijl het toch een enorm stuk land is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind die epiloog echt mosterd na de maaltijd, ben er wel klaar mee
Ik vond hem wel leuk, maar duurde eigenlijk veel te lang.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind die epiloog echt mosterd na de maaltijd, ben er wel klaar mee
Ben afgeknapt op het halen van de 100% vanwege die challenges.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef RedFever007 het volgende:
100% is wel echt een opgave zeg, my god..... die fucking challenges slaan 9 van de 10 keer nergens op. Heletijd met je paard van hot naar her rijden, zoeken naar kruiden, wachten op een moose bull die niet wil spawnen,etc etc.
Maar we gaan vol goede moed door
Beetje late reactie, sorry!!quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nice!
Duurt wel even voordat je alles hebt wat was het meest lastige/irritantste om te doen?
Zelf ben ik nu met de herbalist challenge bezig, my god wat een saaiheid Gambler challenge #8 en #9
Qua story nu 3/4 chapter 4 denk ik. Nadeel is wel dat doordat ik van alles doe, het verhaal wat op de achtergrond verdwijnt.
Ik begrijp dat ook niet. Dat hele New Austin is in principe leeg. Er is weinig te doen, weinig te vinden en er wordt eigenlijk niks in de storyline mee gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat je eigenlijk weinig beleeft in New Austin. Ze hadden het verhaal van Arthur ook gewoon in New Austin moeten laten afspelen. Nu kom ik er nooit, terwijl het toch een enorm stuk land is.
DLC. DLC. DLC. DLC.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:50 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Dat hele New Austin is in principe leeg. Er is weinig te doen, weinig te vinden en er wordt eigenlijk niks in de storyline mee gedaan.
Dat had zeker beter gekund.
Ik heb er álle vertrouwen in.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tja, Rockstar kennende zal dat er nooit van komen. Met GTA V wachten we nog steeds op SP DLC.
die reactiesquote:
Oke Dutchquote:
Moest lachen.quote:
Volkomen terecht ook . Speel het niet meer dagelijks, maar het is de enige game die ik nu al vanaf release ongeveer speel.quote:
De red footed Boobyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:19 schreef pitboer het volgende:
Ik ben in Guam aangekomen.Wat was hier ook alweer?
quote:Red Dead Online: details volgende grote update bekend
https://nl.ign.com/red-de(...)-grote-update-bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |