Ik vind die epiloog echt mosterd na de maaltijd, ben er wel klaar meequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef PicoMMP het volgende:
Heb RDR2 inmiddels al weken niet meer aangeraakt. Zit in het laatste gedeelte van de epiloog, maar ben "bang" om hem uit te spelen en het dan niet meer interessant te vinden. Dus speel ik hem niet meer
Ik vind het vooral jammer dat je eigenlijk weinig beleeft in New Austin. Ze hadden het verhaal van Arthur ook gewoon in New Austin moeten laten afspelen. Nu kom ik er nooit, terwijl het toch een enorm stuk land is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind die epiloog echt mosterd na de maaltijd, ben er wel klaar mee
Ik vond hem wel leuk, maar duurde eigenlijk veel te lang.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind die epiloog echt mosterd na de maaltijd, ben er wel klaar mee
Ben afgeknapt op het halen van de 100% vanwege die challenges.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef RedFever007 het volgende:
100% is wel echt een opgave zeg, my god..... die fucking challenges slaan 9 van de 10 keer nergens op. Heletijd met je paard van hot naar her rijden, zoeken naar kruiden, wachten op een moose bull die niet wil spawnen,etc etc.
Maar we gaan vol goede moed door
Beetje late reactie, sorry!!quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nice!
Duurt wel even voordat je alles hebtwat was het meest lastige/irritantste om te doen?
Zelf ben ik nu met de herbalist challenge bezig, my god wat een saaiheidGambler challenge #8 en #9
Qua story nu 3/4 chapter 4 denk ik. Nadeel is wel dat doordat ik van alles doe, het verhaal wat op de achtergrond verdwijnt.
Ik begrijp dat ook niet. Dat hele New Austin is in principe leeg. Er is weinig te doen, weinig te vinden en er wordt eigenlijk niks in de storyline mee gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat je eigenlijk weinig beleeft in New Austin. Ze hadden het verhaal van Arthur ook gewoon in New Austin moeten laten afspelen. Nu kom ik er nooit, terwijl het toch een enorm stuk land is.
DLC. DLC. DLC. DLC.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:50 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Dat hele New Austin is in principe leeg. Er is weinig te doen, weinig te vinden en er wordt eigenlijk niks in de storyline mee gedaan.
Dat had zeker beter gekund.
Ik heb er álle vertrouwen in.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tja, Rockstar kennende zal dat er nooit van komen. Met GTA V wachten we nog steeds op SP DLC.
Moest lachen.quote:
Volkomen terecht ookquote:
De red footed Boobyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:19 schreef pitboer het volgende:
Ik ben in Guam aangekomen.Wat was hier ook alweer?
quote:Red Dead Online: details volgende grote update bekend
https://nl.ign.com/red-de(...)-grote-update-bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |