quote:Studio 100-prinsessen reageren verslagen op overlijden Désirée Viola (26), prinses Roos uit ‘Prinsessia’: “Wij zijn kapot van het nieuws"
De 26-jarige Désirée Viola, bekend als prinses Roos in de Studio 100-reeks ‘Prinsessia’ op Ketnet, is overleden. Het nieuws is bevestigd door Studio 100 en VRT. Over de omstandigheden van het overlijden van de 26-jarige actrice worden geen mededelingen gedaan.
De jonge actrice uit Houthalen was eerder te zien in ‘1000 Zonnen’ en ‘Galaxy Park’. In 2013 won Viola de Flair-modellenwedstrijd. Op de Instagrampagina van de actrice betuigen verschillende mensen hun medeleven aan de familie en vrienden van Viola.
Haar collega-prinsessen uit ‘Prinsessia’ tonen hun verdriet op sociale media. Sylvia Boone, die prinses Madeliefje vertolkt, schrijft: “Prachtig mens! Voor altijd in mijn hart.” Tanja De Raad, die sinds 2015 de rol van prinses Linde op zich neemt, plaatste eveneens een eerbetoon online. “Rust zacht, lieve prinses Désirée.” Haar voorgangster Jolijn Henneman plaatste een foto van het Prinsessia-kasteel online met de emoticon van een hartje.
“Ik ben kapot van het nieuws, wat ga ik je toch missen. Dankbaar voor alle prachtige momenten die we samen hebben beleefd en samen prinsesjes voor altijd! Mijn gedachten zijn bij je familie”, schrijft Helle Vanderheyden, die in de reeks prinses Iris vertolkt.
“Hopelijk vind je je rust daarboven. We kijken omhoog naar jou. Bedankt dat je mijn lieve vriendin was”, schrijft Fauve Geerling, bij het jonge publiek beter bekend als prinses Violet.
“Ze was onze prinses”
De vader van Désirée heeft gereageerd via een kort berichtje op Facebook. Patrick Breugelmans, één van de oprichters van Pukkelpop, dankt daarin iedereen voor de steunbetuigingen. “Gisteren is het leven zoals wij dat kennen gestopt. Désirée was het licht, onze zon, onze ster, onze prinses … een dochter uit de duizend. Er zijn geen woorden voor dit verdriet, enkel tranen. We willen iedereen uit de grond van ons hart bedanken. Voor jouw steun, voor je troost, voor alle blijken van medeleven. Iedereen vraagt waar ze ons mee kunnen helpen, het antwoord is eenvoudig. Hou van haar zoals ze was, denk aan haar zoals ze was, maak een gouden randje rond jouw herinneringen. Slaap zacht, prinsesje van ons hart. Papa.”
“We zijn geschokt”
“We zijn geschokt door het plotse overlijden van Désirée Viola”, reageert Studio 100 op haar overlijden. “Ze was een getalenteerde actrice en een bijzonder fijne en enthousiaste collega. Onze gedachten gaan in de eerste plaats uit naar haar familie en vrienden.”
“We zijn geschrokken door het trieste nieuws over het plotse overlijden”, luidt het ook in een reactie van de openbare omroep. “Ze zal voor altijd deel uit maken van de Ketnet-familie.”
“Rust zacht”
Naast de prinsessen uit de reeks, schreven ook heel wat andere bekende collega’s en vrienden hun emoties van zich af op Instagram. James Cooke kreeg na de euforie bij ‘Dancing with the Stars’ vanochtend het vreselijke nieuws te horen dat zijn ‘Prinsessia’-collega overleden was. “Vreugde kan snel omslaan naar intens verdriet”, laat hij weten. “Rust zacht lieve prinses.”
Ook ‘Thuis’-acteur Michiel De Meyer betuigde op sociale media zijn medeleven. Hij speelde aan de zijde van Desirée in de kinderreeks ‘Biba & Loeba’. “Slaapzacht, lieve Biba...”, schrijft hij op zijn Instagram Stories.
Miguel Wiels is eveneens in rouw. “Een zonnetje verdwijnt uit ons leven. Alleen maar mooie herinneringen aan jou, lieve Desirée. Rust zacht.” Studio 100-collega Tinne Oltmans reageerde enkel met de tekst “Geen woorden”, gevolgd door een emoticon van een gebroken hart.
Ketnet-acteur Thijs Antonneau die samen met Désirée in de ‘Thuis’-spin-off ‘Secrets’ te zien was, reageerde verslagen op sociale media. “Ik had nog nooit iemand verloren in mijn leven”, schrijft hij op Instagram. “Ik ben hier kapot van. Ik wou dat ik je de laatste keer dat ik je zag extra hard had geknuffeld. Ik mis je. Voor altijd heb jij een plaatsje in mijn hart.”
“Ze had een gouden hart. Mooi vanbuiten, nóg mooier vanbinnen”, schrijft tv-gezicht Nora Gharib. “Je hebt veel harten geraakt en misschien zonder het te beseffen velen geïnspireerd. Alles kent een einde maar herinneringen zijn voor eeuwig.”
https://www.hln.be/showbi(...)het-nieuws~afde2c15/
Kijk je geen Studio 100?quote:
Misschien van het kasteel afgeflikkerdquote:Op zondag 9 december 2018 11:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Drugs overdosis of iets natuurlijks?
Op die leeftijd hou je niet veel over.
bron?quote:Op zondag 9 december 2018 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Zij heeft zichzelf van het leven beroofd
Ik vind het altijd kansloos en egoïstisch, ongeacht de persoon die het doet.quote:Op zondag 9 december 2018 11:17 schreef EasyLife het volgende:
Indien zelfmoord vind ik het altijd zo raar dat ze altijd zo sneu doen bij celebs en was zo'n geweldig mens, je bent onze kanjer, etc, maar als elk ander persoon het doet is het altijd egoïstisch?
Ja, maar bij al die overdosis acteurs en zangers is het allemaal maar zielig en gaan ze tributes op TV houden en weet ik wat...quote:Op zondag 9 december 2018 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het altijd kansloos en egoïstisch, ongeacht de persoon die het doet.
Ja en dat vind ik ook kansloosquote:Op zondag 9 december 2018 11:21 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Ja, maar bij al die overdosis acteurs en zangers is het allemaal maar zielig en gaan ze tributes op TV houden en weet ik wat...
TS heeft vast wel een hln.be-link.quote:
staat ook wel op haar instagram zie ik (reactie van anderen...) voor wat het waard is.quote:Op zondag 9 december 2018 11:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS heeft vast wel een hln.be-link.
quote:Op zondag 9 december 2018 10:59 schreef vosss het volgende:
Zomaar dood neergevallen of zelfmoord gepleegd?
Ik zet in op zelfmoord. Alles om aan Gert te ontsnappen.quote:Hopelijk vind je je rust daarboven.
Klein beetje offtopic, maar volgens mij is Gert de grootste womanizer van Belgiëquote:Op zondag 9 december 2018 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Ik zet in op zelfmoord. Alles om aan Gert te ontsnappen.
Off topic maakt niet uit.quote:Op zondag 9 december 2018 12:01 schreef vosss het volgende:
Klein beetje offtopic, maar volgens mij is Gert de grootste womanizer van België
Dat klopt. Maar als je bij alle reacties op haar overlijden tussen de regels doorleest dan kom je vanzelf bij de conclusie zelfdoding. Waarschijnlijk wil men copycat gedrag niet in de hand werken en wordt daarom niks gezegd over de doodsoorzaak.quote:
Bij zelfmoord wordt de oorzaak negen van de tien keet in nevelen gehuld. Dat is vaak ook al veelzeggend. Net als comments als ‘je rust vinden’.quote:Op zondag 9 december 2018 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat klopt. Maar als je bij alle reacties op haar overlijden tussen de regels doorleest dan kom je vanzelf bij de conclusie zelfdoding. Waarschijnlijk wil men copycat gedrag niet in de hand werken en wordt daarom niks gezegd over de doodsoorzaak.
Van zn looks moet ie het in elk geval niet hebben. Denk ik dan als man zijnde. Dus ik kan dat niet echt goed beooordelen, maar ik vind hem er nogal uitzien als een nerd.quote:Op zondag 9 december 2018 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Off topic maakt niet uit.
Ongelooflijk inderdaad. Die neukt al die studiosletjes de moeder.
Macht erotiseert zelfs sullige Belgen.quote:Op zondag 9 december 2018 12:05 schreef vosss het volgende:
Van zn looks moet ie het in elk geval niet hebben. Denk ik dan als man zijnde. Dus ik kan dat niet echt goed beooordelen, maar ik vind hem er nogal uitzien als een nerd.
https://www.showbizzsite.(...)ia-overleden-1633275quote:
Met een vermogen van 100 miljoen euro maken je looks echt niet meer uit.quote:Op zondag 9 december 2018 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Van zn looks moet ie het in elk geval niet hebben. Denk ik dan als man zijnde. Dus ik kan dat niet echt goed beooordelen, maar ik vind hem er nogal uitzien als een nerd.
Wacht maar op #MeTooGert Hij schijnt volgens ene Rene van der Gijp ook die hond te grazen hebben genomen..quote:Op zondag 9 december 2018 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Klein beetje offtopic, maar volgens mij is Gert de grootste womanizer van België
Als je zo ver heen bent dat je tegen al je natuurlijke instincten in, je eigen leven neemt.. dan weet ik niet of egoïsme echt nog een rol speelt.quote:Op zondag 9 december 2018 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Altijd kansloos en egoïstisch, mensen die altijd maar hun mening moeten geven en ergens wat van moeten vinden.quote:Op zondag 9 december 2018 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Heerlijk toch al die K3 meiskes te grazen nemen.quote:Op zondag 9 december 2018 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Eén van de meest zinloze geestelijke bezigheden: meningen vormen en oordelen over dingen waar je eigenlijk geen flikker over weet. De mensheid zit er vol van. Maar ja, de onverbeterlijke massa.quote:Op zondag 9 december 2018 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Altijd kansloos en egoïstisch, mensen die altijd maar hun mening moeten geven en ergens wat van moeten vinden.
Inderdaad. Mensen die hun mening geven op een forum. Schandalig. Eigenlijk zouden hier alleen topics ter kennisgeving moeten staan.quote:Op zondag 9 december 2018 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Altijd kansloos en egoïstisch, mensen die altijd maar hun mening moeten geven en ergens wat van moeten vinden.
Dat is het andere uiterste en dat weet je vast zelf ook wel.quote:Op zondag 9 december 2018 13:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die hun mening geven op een forum. Schandalig. Eigenlijk zouden hier alleen topics ter kennisgeving moeten staan.
Mooi. Kende het niet.quote:
Dom en vooral feitelijk onjuist gelul.quote:Op zondag 9 december 2018 11:17 schreef EasyLife het volgende:
Indien zelfmoord vind ik het altijd zo raar dat ze altijd zo sneu doen bij celebs en was zo'n geweldig mens, je bent onze kanjer, etc, maar als elk ander persoon het doet is het altijd egoïstisch?
Jammer, want het komt helaas wel veel voor. Tenminste, volgens de cijfers van Wikipedia.quote:Op zondag 9 december 2018 12:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
https://www.showbizzsite.(...)ia-overleden-1633275
Kan best taboe zijn in België. Katholiek land en zo.
Onderstaande mag hierbij natuurlijk ook niet ontbrekenquote:Op zondag 9 december 2018 11:28 schreef Myrr het volgende:
Tsjongenonge. Fok in een notendop weer. Het is nog triester dan op Facebook hier betreft dit soort berichtgeving.
quote:Op zondag 9 december 2018 11:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Vervelend.
Moeten ze weer een nieuwe excuusneger zoeken.
RIP.
Fade to Black van Metallica is 100x beter.quote:
Hartgrondig mee eens.quote:Op zondag 9 december 2018 12:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vanuit de nabestaanden wellicht wel, aan de andere kant als het leed zo groot is dat je letterlijk en figuurlijk niet langer met jezelf kan leven, is het dan niet egoïstischer van diegene te verwachten dat ze gewoon maar door gaat met leven?
Pleur dan op van dit forum..wat doe je hier danquote:Op zondag 9 december 2018 13:10 schreef Maharski het volgende:
[..]
Eén van de meest zinloze geestelijke bezigheden: meningen vormen en oordelen over dingen waar je eigenlijk geen flikker over weet. De mensheid zit er vol van. Maar ja, de onverbeterlijke massa.
Ja, aan dat soort amoebe uitspraken moet je niet eens energie verspillen.quote:Op zondag 9 december 2018 13:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onderstaande mag hierbij natuurlijk ook niet ontbreken
[..]
De nieuwe Jezus zijn die het Nieuwe Bewustzijn komt brengen.quote:Op zondag 9 december 2018 15:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Pleur dan op van dit forum..wat doe je hier dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |