Off topic maakt niet uit.quote:Op zondag 9 december 2018 12:01 schreef vosss het volgende:
Klein beetje offtopic, maar volgens mij is Gert de grootste womanizer van België
Dat klopt. Maar als je bij alle reacties op haar overlijden tussen de regels doorleest dan kom je vanzelf bij de conclusie zelfdoding. Waarschijnlijk wil men copycat gedrag niet in de hand werken en wordt daarom niks gezegd over de doodsoorzaak.quote:
Bij zelfmoord wordt de oorzaak negen van de tien keet in nevelen gehuld. Dat is vaak ook al veelzeggend. Net als comments als ‘je rust vinden’.quote:Op zondag 9 december 2018 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat klopt. Maar als je bij alle reacties op haar overlijden tussen de regels doorleest dan kom je vanzelf bij de conclusie zelfdoding. Waarschijnlijk wil men copycat gedrag niet in de hand werken en wordt daarom niks gezegd over de doodsoorzaak.
Van zn looks moet ie het in elk geval niet hebben. Denk ik dan als man zijnde. Dus ik kan dat niet echt goed beooordelen, maar ik vind hem er nogal uitzien als een nerd.quote:Op zondag 9 december 2018 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Off topic maakt niet uit.
Ongelooflijk inderdaad. Die neukt al die studiosletjes de moeder.
Macht erotiseert zelfs sullige Belgen.quote:Op zondag 9 december 2018 12:05 schreef vosss het volgende:
Van zn looks moet ie het in elk geval niet hebben. Denk ik dan als man zijnde. Dus ik kan dat niet echt goed beooordelen, maar ik vind hem er nogal uitzien als een nerd.
https://www.showbizzsite.(...)ia-overleden-1633275quote:
Met een vermogen van 100 miljoen euro maken je looks echt niet meer uit.quote:Op zondag 9 december 2018 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Van zn looks moet ie het in elk geval niet hebben. Denk ik dan als man zijnde. Dus ik kan dat niet echt goed beooordelen, maar ik vind hem er nogal uitzien als een nerd.
Wacht maar op #MeTooGert Hij schijnt volgens ene Rene van der Gijp ook die hond te grazen hebben genomen..quote:Op zondag 9 december 2018 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Klein beetje offtopic, maar volgens mij is Gert de grootste womanizer van België
Als je zo ver heen bent dat je tegen al je natuurlijke instincten in, je eigen leven neemt.. dan weet ik niet of egoïsme echt nog een rol speelt.quote:Op zondag 9 december 2018 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het altijd kansloos en egoïstisch, ongeacht de persoon die het doet.
Altijd kansloos en egoïstisch, mensen die altijd maar hun mening moeten geven en ergens wat van moeten vinden.quote:Op zondag 9 december 2018 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het altijd kansloos en egoïstisch, ongeacht de persoon die het doet.
Heerlijk toch al die K3 meiskes te grazen nemen.quote:Op zondag 9 december 2018 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Eén van de meest zinloze geestelijke bezigheden: meningen vormen en oordelen over dingen waar je eigenlijk geen flikker over weet. De mensheid zit er vol van. Maar ja, de onverbeterlijke massa.quote:Op zondag 9 december 2018 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Altijd kansloos en egoïstisch, mensen die altijd maar hun mening moeten geven en ergens wat van moeten vinden.
Inderdaad. Mensen die hun mening geven op een forum. Schandalig. Eigenlijk zouden hier alleen topics ter kennisgeving moeten staan.quote:Op zondag 9 december 2018 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Altijd kansloos en egoïstisch, mensen die altijd maar hun mening moeten geven en ergens wat van moeten vinden.
Dat is het andere uiterste en dat weet je vast zelf ook wel.quote:Op zondag 9 december 2018 13:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die hun mening geven op een forum. Schandalig. Eigenlijk zouden hier alleen topics ter kennisgeving moeten staan.
Mooi. Kende het niet.quote:
Dom en vooral feitelijk onjuist gelul.quote:Op zondag 9 december 2018 11:17 schreef EasyLife het volgende:
Indien zelfmoord vind ik het altijd zo raar dat ze altijd zo sneu doen bij celebs en was zo'n geweldig mens, je bent onze kanjer, etc, maar als elk ander persoon het doet is het altijd egoïstisch?
Jammer, want het komt helaas wel veel voor. Tenminste, volgens de cijfers van Wikipedia.quote:Op zondag 9 december 2018 12:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
https://www.showbizzsite.(...)ia-overleden-1633275
Kan best taboe zijn in België. Katholiek land en zo.
Onderstaande mag hierbij natuurlijk ook niet ontbrekenquote:Op zondag 9 december 2018 11:28 schreef Myrr het volgende:
Tsjongenonge. Fok in een notendop weer. Het is nog triester dan op Facebook hier betreft dit soort berichtgeving.
quote:Op zondag 9 december 2018 11:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Vervelend.
Moeten ze weer een nieuwe excuusneger zoeken.
RIP.
Fade to Black van Metallica is 100x beter.quote:
Hartgrondig mee eens.quote:Op zondag 9 december 2018 12:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vanuit de nabestaanden wellicht wel, aan de andere kant als het leed zo groot is dat je letterlijk en figuurlijk niet langer met jezelf kan leven, is het dan niet egoïstischer van diegene te verwachten dat ze gewoon maar door gaat met leven?
Pleur dan op van dit forum..wat doe je hier danquote:Op zondag 9 december 2018 13:10 schreef Maharski het volgende:
[..]
Eén van de meest zinloze geestelijke bezigheden: meningen vormen en oordelen over dingen waar je eigenlijk geen flikker over weet. De mensheid zit er vol van. Maar ja, de onverbeterlijke massa.
Ja, aan dat soort amoebe uitspraken moet je niet eens energie verspillen.quote:Op zondag 9 december 2018 13:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onderstaande mag hierbij natuurlijk ook niet ontbreken
[..]
De nieuwe Jezus zijn die het Nieuwe Bewustzijn komt brengen.quote:Op zondag 9 december 2018 15:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Pleur dan op van dit forum..wat doe je hier dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |