Hrgovic, Joyce en Yoka gaan harder richting de top op boxing rec.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:32 schreef bigE het volgende:
[..]
Dat is nu wel het doel ja, maar je wilt toch de besten van de wereld in zo’n toernooi zien..?
Spong is trouwens wel heel goed bezig met zijn bokscarriere. Anthony Joshua heeft dat zelfs al opgemerkt.
Boxrec loopt nog wat achter, want iedereen weet dat Daniel Dubois daar bovenaan hoort te staanquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Hrgovic, Joyce en Yoka gaan harder richting de top op boxing rec.
TR gemacht!quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:41 schreef Karina het volgende:
Mogen ze het woord bellator niet noemen met hun andere organisatie steeds.
*lachwekkend stukjequote:Op zaterdag 8 december 2018 22:42 schreef bigE het volgende:
Op de site van Glory staat bij Tavares wel een mooi stukje tekst: Luis Tavares was born in Rotterdam, Netherlands to parents who came from Cape Verde.
Rotterdam is home to Feyenoord, one of Europe’s most successful football team.
Echt hèquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:41 schreef Karina het volgende:
Mogen ze het woord bellator niet noemen met hun andere organisatie steeds.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:42 schreef bigE het volgende:
Op de site van Glory staat bij Tavares wel een mooi stukje tekst: Luis Tavares was born in Rotterdam, Netherlands to parents who came from Cape Verde.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:42 schreef bigE het volgende:
Ik geloof je gelijk. Ik volg boxen niet echt.. las laatst een interview met Spong en volg hem een beetje. Hij is wel echt goed bezig. Zou wel leuk zijn als hij toch eens de UFC ingaat. Hij heeft al wel gesprekken gevoerd met de UFC.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Hrgovic, Joyce en Yoka gaan harder richting de top op boxing rec.
UFC is wel echt mooi. Hoezo in februari dan? Kijk je terug?quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet echt eens hard UFC gaan kijken, ben nog in februari en spoilers ontwijken wordt alsmaar lastigerZeker met deze commentator nu bij het kickboksen
Dus je hebt gemist dat Overeem champ is geworden?quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet echt eens hard UFC gaan kijken, ben nog in februari en spoilers ontwijken wordt alsmaar lastigerZeker met deze commentator nu bij het kickboksen
Lijkt me sterk, stond in alle kranten.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je hebt gemist dat Overeem champ is geworden?
Ik ben ergens een maand of twee geleden begonnen met alles kijken, te beginnen in december. Ik kijk het meestal op de hometrainer, om dan wat afleiding te hebben, en ben inmiddels bij Fight Night 126, volgens mij ergens in februari. Dus eigenlijk loop ik al bijna een jaar achterquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:46 schreef bigE het volgende:
[..]
UFC is wel echt mooi. Hoezo in februari dan? Kijk je terug?
Hier trap ik niet in.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je hebt gemist dat Overeem champ is geworden?
Dat kan niemand gemist hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, stond in alle kranten.
Goed bezig, helemaal icm hometrainer. Ga je vannacht ook niet kijken dan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben ergens een maand of twee geleden begonnen met alles kijken, te beginnen in december. Ik kijk het meestal op de hometrainer, om dan wat afleiding te hebben, en ben inmiddels bij Fight Night 126, volgens mij ergens in februari. Dus eigenlijk loop ik al bijna een jaar achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |