Ik weet het niet. Ik weet dat de baas vastgeplakt zit aan zijn telefoon.Sowieso is er nog een andere vestiging nu open dus hij moet gewoon bereikbaar zijn. Gewoon keiharde schijt dit en niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het heel erg mee gaat vallen
Klopt! Maar ik vind het niet chill om met beeld aan te rijden, gaat m'n telefoon zo snel leegquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je kan ook de stem uitzetten als het goed is!
Paint it black is toch wel een van mijn toppers. Welke de jouwe?
Wat voor podcasts luister je graag? Heel af en toe zet ik Welcome to the nightvale op
Haha wat vetquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:53 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik vind het niet chill om met beeld aan te rijden, gaat m'n telefoon zo snel leeg
Paint It Black spelen we met de band, haha![]()
Mijn favoriet van de Stones pfffffffffff, denk toch wel Hand Of Fate
Ik vind de Petrolheads podcast wel tof en er is een podcast over The Beatles, FabFourCast heet 'ie geloof ik, ook wel leuk!
Nee, we spelen naar mijn inziens veel te weinig.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Haha wat vetSpelen jullie regelmatig?
Volgens mij luistert mijn moeder naar die Beatles podcast! Ze was eerst altijd heel erg van de Stones, en de Beatles waren voor mietjes... tot ik op m'n 16e de Beatles ontdekte en haar heb aangestoken. Nu heeft ze een ware Beatles verzameling
Dat klinkt als of je een paar nieuwe bandleden moet gaan zoeken :/ want het is wel zonde om zo weinig op te treden...quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:00 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, we spelen naar mijn inziens veel te weinig.
Hebben vorige maand een optreden gehad, en hebben deze maand een optreden. Maar daarvoor hadden we vanaf februari niks meer.
Drummer en ik zijn de enige 2 die het optreden écht leuk vinden helaas
Haha, ja dat is inderdaad een ding! Leuk dat je je ma hebt aangestoken met een verzameling
Zal het je sterker vertellen, echt 5-6 jaar terug praatte ik met iemand die niet kon begrijpen dat ik fan was van zowel de Beatles als de Stones, want wat was er nou interessant aan dat gekraai van JaggerEn de Beatles waren alles en zó veelzijdig, er was géén andere band zó veelzijdig
![]()
Toen riep ik alleen maar "Luister Queen met A Night At The Opera HELEMAAL, en luister daarna Hot Space van ze" Toen was het stil
Ja vind ik ook zonde. We repeteren wekelijks, en we schrijven leuke nummers en boeken veel progressie. Maar het optreden is natuurlijk hetgeen waarvoor je repeteert en dat gebeurd nietquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat klinkt als of je een paar nieuwe bandleden moet gaan zoeken :/ want het is wel zonde om zo weinig op te treden...
Ik snap echt niet waarom mensen zo lelijk moeten doen over beide bands, ze hebben elk hun sterke kanten en hun mindere
ALIEN!quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn nichtje was vandaag indoor skydiven. Weet iemand waarom die instructeur gewoon kan blijven staan in die tunnel?
Dat lijkt me echt zo tof om te doen! Misschien is hij veel zwaarder? (ik heb echt geen idee)quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn nichtje was vandaag indoor skydiven. Weet iemand waarom die instructeur gewoon kan blijven staan in die tunnel?
Dan kan je net zo goed niet repeteren tochquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja vind ik ook zonde. We repeteren wekelijks, en we schrijven leuke nummers en boeken veel progressie. Maar het optreden is natuurlijk hetgeen waarvoor je repeteert en dat gebeurd niet
Snap het ook niet, Bill Wyman is geen Paul McCartney, John Lennon is geen Keith Richards, enige 2 die vergelijkbaar zijn zijn Ringo en Charlie, beide bands maken heerlijke tijdloze muziek!
Klopt inderdaad, maar het is verder wel een leuk clubje en muzikaal gezien worden we steeds strakker.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed niet repeteren toch
Kwestie van natuurkundequote:Op zaterdag 8 december 2018 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Kost alleen wel ¤10 per minuutquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het gruwelijk om te doen
Ik schaf NU een skydive set aan via AliBaba.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kost alleen wel ¤10 per minuut
Oh nog wel meer geloof ikquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kost alleen wel ¤10 per minuut
Ik heb zoveel scholen gehad met zoveel verschillende lesmethodes dat er amper wat is blijven plakkenquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou ja als ik het wist had ik het hier niet gevraagd natuurlijk
In mijn schooltijd bestond dat indoor skydiven nog nietquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:26 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ik heb zoveel scholen gehad met zoveel verschillende lesmethodes dat er amper wat is blijven plakken
Dan wordt het bezorgd via een vliegend tapijt??quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:24 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ik schaf NU een skydive set aan via AliBaba.
Haha, hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In mijn schooltijd bestond dat indoor skydiven nog niet![]()
Ja, en uitgepakt door 7 moslimsquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan wordt het bezorgd via een vliegend tapijt??
quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:35 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, en uitgepakt door 7 moslims
Maar die hollandse vent was zeker een beetje tokkie achtig?quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb ooit eens een fiets gekocht bij Ali Babba en de 40 Rovers op de Haagse Markt.
Kwam ik daar, stond er zo'n oer Hollandse vent
Viel meequote:Op zaterdag 8 december 2018 22:52 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Maar die hollandse vent was zeker een beetje tokkie achtig?
Hoewel ik echt mijn poot stijf wilde houden voelde het toch niet lekker. Nou ja heb mijn poot ook stijf gehouden maar wel van te voren een reactie gehadquote:
Kan je een samenvatting geven? Wil graag meepraten maar weet niet wat er allemaal gebeurd isquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoewel ik echt mijn poot stijf wilde houden voelde het toch niet lekker. Nou ja heb mijn poot ook stijf gehouden maar wel van te voren een reactie gehad
Extra van genieten vandaagquote:Op zondag 9 december 2018 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Ha! Ik ga zo mijn plannen voor vandaag uitvoeren.
Ja iddquote:Op zondag 9 december 2018 13:13 schreef quickstepster het volgende:
Leuk, samen de hondjes uitlaten
Gaat de logeerpartij volgende week door?
Wat gaat het worden?quote:Op zondag 9 december 2018 12:14 schreef quickstepster het volgende:
Ja, de dag gaat hard! Ik ben vanaf de bank een aantal kerstcadeaus aan het uitzoeken. En stiekem voor mezelf ook wat
Klinkt goed!quote:Op zondag 9 december 2018 13:10 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemiddag
Yasmin, fijn dat je toch niet hoeft te werken. Stom idd als het altijd op dezelfde schouders terecht komt. Wat voor plannen heb je nu dan?
Ik heb net de hondjes van vriendlief ontmoet, ff samen uit wezen laten in het park, zo leuk
En ook leuk om hem dan in zo'n situatie te zien, toch anders dan thuis op de bank
Dat is nu wel mijn plan voor de rest van de dag, lekker lui bankhangen
Watdanwatdan?quote:Op zondag 9 december 2018 13:30 schreef MisterLastName het volgende:
Oh lekkeerrrrrrrrrrrrrr
Mijn weekendje eindigt goed, even ergens wat leuks ophalen
Heerlijk vooruitzichtquote:Op zondag 9 december 2018 13:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja iddEn die staat vast ja
Kijk er echt naar uit want hebben elkaar deze week wel 3x gezien, maar steeds maar heel kort. Dus ff lekker lang van elkaar genieten
Hoe was jouw sleepover dit weekend?
Voor mezelf een kleine pouch die ik als toilettasje kan gebruiken, met opdruk uit een toffe serie. Scheelt iedere keer met inpakken als ik de helft in een tasje kan laten zittenquote:
Dankjewel dat komt wel goed! En wauw dat klinkt idd heel fijn jaquote:Op zondag 9 december 2018 13:50 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzichtenjoy alvast!
Mijn sleepover was weer super. Hij was bij mij. We hebben kerstplannen gemaakt, spelletjes gespeeld, serie gekeken, samen gegeten. Het wordt steeds vertrouwder zonder minder leuk te worden!
[..]
Voor mezelf een kleine pouch die ik als toilettasje kan gebruiken, met opdruk uit een toffe serie. Scheelt iedere keer met inpakken als ik de helft in een tasje kan laten zitten![]()
Verder voor allerlei mensen: een zelf samengesteld bierpakket, spelletjes, gekke sokken, boeken, enzovoorts. Ik hou van cadeautjes kopen en geven
Dat is wel heel lief jaquote:Op zondag 9 december 2018 14:24 schreef quickstepster het volgende:
Het is inderdaad heel fijn! Hij stond gisteren opeens de waterfontein van de katten bij te vullen en de afwas te doen terwijl ik kookte. Zo lief.![]()
En moeilijk, cadeautjes voor jezelf bedenken! Of lukt je dat wel?
Nou, hij is defectquote:Op zondag 9 december 2018 15:03 schreef quickstepster het volgende:
Ah, dan is het inderdaad een afweging. Geld is minder leuk, tenzij je er meteen leuke dingen mee kan doen!
En heel nice MisterLastName, nu uitproberen?
Ja nouja dat lukt dus niet. Heb zelf niet zoveel inkomen dus sparen gaat niet zo hard. En ik wil een nieuwe topper voor mn boxspring en de woonkamer behangen. Dus dat kost allebei nog wel wat. Kan ook wel wachten tot mn vakantiegeld in mei er is, maar nu met vriendlief besteed ik dat straks liever ook echt aan een vakantie samenquote:Op zondag 9 december 2018 15:03 schreef quickstepster het volgende:
Ah, dan is het inderdaad een afweging. Geld is minder leuk, tenzij je er meteen leuke dingen mee kan doen!
Afhankelijk van de afmetingen van je bed zou je altijd eens bij ikea kunnen kijken. Ik haal daar mijn (dunne) toppers. Kost in verhouding toch weer een stukje minder.quote:Op zondag 9 december 2018 15:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja nouja dat lukt dus niet. Heb zelf niet zoveel inkomen dus sparen gaat niet zo hard. En ik wil een nieuwe topper voor mn boxspring en de woonkamer behangen. Dus dat kost allebei nog wel wat. Kan ook wel wachten tot mn vakantiegeld in mei er is, maar nu met vriendlief besteed ik dat straks liever ook echt aan een vakantie samen
Zal eens kijken daar dan, dankje voor de tip. Bed is 140x200, dus wel normale maat. Bij slaapwinkel betaal je alleen zo 160-180 euro voor een topper dan.quote:Op zondag 9 december 2018 15:19 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Afhankelijk van de afmetingen van je bed zou je altijd eens bij ikea kunnen kijken. Ik haal daar mijn (dunne) toppers. Kost in verhouding toch weer een stukje minder.
Nice!quote:Op zondag 9 december 2018 15:03 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Gratis synthesizer![]()
[ afbeelding ]
Ik heb sushi gelunchedquote:Op zondag 9 december 2018 13:10 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemiddag
Yasmin, fijn dat je toch niet hoeft te werken. Stom idd als het altijd op dezelfde schouders terecht komt. Wat voor plannen heb je nu dan?
Ik heb net de hondjes van vriendlief ontmoet, ff samen uit wezen laten in het park, zo leuk
En ook leuk om hem dan in zo'n situatie te zien, toch anders dan thuis op de bank
Dat is nu wel mijn plan voor de rest van de dag, lekker lui bankhangen
Bij ikea is de goedkoopste dan iets van 60 euro. En je hebt meerdere varianten, steeds een tikje duurder. Dus best het bekijken waard!quote:Op zondag 9 december 2018 15:45 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zal eens kijken daar dan, dankje voor de tip. Bed is 140x200, dus wel normale maat. Bij slaapwinkel betaal je alleen zo 160-180 euro voor een topper dan.
Nee hoor ik houd ook niet echt van vis. Ben nu vega maar enige vis die ik vroeger at was kibbeling en pangafilet met heel veel kruidenquote:Op zondag 9 december 2018 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben overduidelijk de enige niet viseter hier......
Dat is idd wel de moeite waard om te kijken jaquote:Op zondag 9 december 2018 16:13 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Bij ikea is de goedkoopste dan iets van 60 euro. En je hebt meerdere varianten, steeds een tikje duurder. Dus best het bekijken waard!
Ha ha! 3 plakken is toch een 3 gangen diner als je het per plakje opeetquote:Op zondag 9 december 2018 18:42 schreef _Hestia_ het volgende:
Elk nadeel heb zn voordeel dus quickstepster
Cinderella ook zo uitgebreid eten dus. Ik heb 3 plakken cheddarkaas op een wrap gelegd, paar minuten in de oven en dat was mijn avondeten
Haha precies, gewoon omdenkenquote:Op zondag 9 december 2018 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha! 3 plakken is toch een 3 gangen diner als je het per plakje opeet![]()
Lekker!quote:Op zondag 9 december 2018 18:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha precies, gewoon omdenken
Gister had ik wel uitgebreid gekookt, gevulde paprika's gemaakt
Leuk leuk!quote:Op zondag 9 december 2018 19:37 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ik zit nu ook in de app waar alle broers + aanhang inzitten. Praktischer om dingen af te spreken en kan ik ze alvast leren kennen
Goed bezigquote:Op zondag 9 december 2018 19:37 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ik zit nu ook in de app waar alle broers + aanhang inzitten. Praktischer om dingen af te spreken en kan ik ze alvast leren kennen
Lang leve de mute functiequote:Op zondag 9 december 2018 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Komt ook wel omdat wij sowieso meer op onszelf zijn
En groepsapps zijn ook niet mijn favoriet
Ja bah inderdaad.......quote:Op maandag 10 december 2018 14:25 schreef quickstepster het volgende:
Het is gek weer ja. Net zon, nu weer hoosbui. Bah.
Oh wow, dat soort hyperactieve WhatsApp groepen heb ik gelukkig nietquote:Op maandag 10 december 2018 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan na 1 uur 200 berichtje terug 'moeten' lezen
Daarom zit ik dus niet in groepsapps met schoonfamiliequote:Op maandag 10 december 2018 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh wow, dat soort hyperactieve WhatsApp groepen heb ik gelukkig niet
Had ooit een appgroep waar het zo hard ging, 4 vrouwen en 2 kerelsquote:Op maandag 10 december 2018 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan na 1 uur 200 berichtje terug 'moeten' lezen
Mijn moeder heeft er ook 1 van een wandelclubquote:Op maandag 10 december 2018 16:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik doe bewust niet aan appgroepen......niet bij te houden gewoon......daar wordt ik echt te oud voor......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |