abonnement Unibet Coolblue
pi_183613809
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Scrolde snel voorbij en dacht dat het bieber was :P
Dacht ook in eerste instantie van wat een snotaap :@
pi_183613834
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:51 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het heel erg mee gaat vallen :o
Ik weet het niet. Ik weet dat de baas vastgeplakt zit aan zijn telefoon.Sowieso is er nog een andere vestiging nu open dus hij moet gewoon bereikbaar zijn. Gewoon keiharde schijt dit en niet de eerste keer.

Voelt niet lekker dit maar er moet ergens een grens zijn.
pi_183613842
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:51 schreef Halimede het volgende:

[..]

Je kan ook de stem uitzetten als het goed is!

Paint it black is toch wel een van mijn toppers. Welke de jouwe?

Wat voor podcasts luister je graag? Heel af en toe zet ik Welcome to the nightvale op :D
Klopt! Maar ik vind het niet chill om met beeld aan te rijden, gaat m'n telefoon zo snel leeg :@
Paint It Black spelen we met de band, haha :D
Mijn favoriet van de Stones pfffffffffff, denk toch wel Hand Of Fate

Ik vind de Petrolheads podcast wel tof en er is een podcast over The Beatles, FabFourCast heet 'ie geloof ik, ook wel leuk!
pi_183613883
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:53 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Klopt! Maar ik vind het niet chill om met beeld aan te rijden, gaat m'n telefoon zo snel leeg :@
Paint It Black spelen we met de band, haha :D
Mijn favoriet van de Stones pfffffffffff, denk toch wel Hand Of Fate

Ik vind de Petrolheads podcast wel tof en er is een podcast over The Beatles, FabFourCast heet 'ie geloof ik, ook wel leuk!
Haha wat vet :D Spelen jullie regelmatig?

Volgens mij luistert mijn moeder naar die Beatles podcast! Ze was eerst altijd heel erg van de Stones, en de Beatles waren voor mietjes... tot ik op m'n 16e de Beatles ontdekte en haar heb aangestoken. Nu heeft ze een ware Beatles verzameling :D
pi_183613985
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:55 schreef Halimede het volgende:

[..]

Haha wat vet :D Spelen jullie regelmatig?

Volgens mij luistert mijn moeder naar die Beatles podcast! Ze was eerst altijd heel erg van de Stones, en de Beatles waren voor mietjes... tot ik op m'n 16e de Beatles ontdekte en haar heb aangestoken. Nu heeft ze een ware Beatles verzameling :D
Nee, we spelen naar mijn inziens veel te weinig.
Hebben vorige maand een optreden gehad, en hebben deze maand een optreden. Maar daarvoor hadden we vanaf februari niks meer.

Drummer en ik zijn de enige 2 die het optreden écht leuk vinden helaas ;(

Haha, ja dat is inderdaad een ding! Leuk dat je je ma hebt aangestoken met een verzameling :D

Zal het je sterker vertellen, echt 5-6 jaar terug praatte ik met iemand die niet kon begrijpen dat ik fan was van zowel de Beatles als de Stones, want wat was er nou interessant aan dat gekraai van Jagger :') En de Beatles waren alles en zó veelzijdig, er was géén andere band zó veelzijdig :')

Toen riep ik alleen maar "Luister Queen met A Night At The Opera HELEMAAL, en luister daarna Hot Space van ze" Toen was het stil :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2018 22:05:52 ]
pi_183614218
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:00 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nee, we spelen naar mijn inziens veel te weinig.
Hebben vorige maand een optreden gehad, en hebben deze maand een optreden. Maar daarvoor hadden we vanaf februari niks meer.

Drummer en ik zijn de enige 2 die het optreden écht leuk vinden helaas ;(

Haha, ja dat is inderdaad een ding! Leuk dat je je ma hebt aangestoken met een verzameling :D

Zal het je sterker vertellen, echt 5-6 jaar terug praatte ik met iemand die niet kon begrijpen dat ik fan was van zowel de Beatles als de Stones, want wat was er nou interessant aan dat gekraai van Jagger :') En de Beatles waren alles en zó veelzijdig, er was géén andere band zó veelzijdig :')

Toen riep ik alleen maar "Luister Queen met A Night At The Opera HELEMAAL, en luister daarna Hot Space van ze" Toen was het stil :')
Dat klinkt als of je een paar nieuwe bandleden moet gaan zoeken :/ want het is wel zonde om zo weinig op te treden...

Ik snap echt niet waarom mensen zo lelijk moeten doen over beide bands, ze hebben elk hun sterke kanten en hun mindere :N
pi_183614276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:08 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat klinkt als of je een paar nieuwe bandleden moet gaan zoeken :/ want het is wel zonde om zo weinig op te treden...

Ik snap echt niet waarom mensen zo lelijk moeten doen over beide bands, ze hebben elk hun sterke kanten en hun mindere :N
Ja vind ik ook zonde. We repeteren wekelijks, en we schrijven leuke nummers en boeken veel progressie. Maar het optreden is natuurlijk hetgeen waarvoor je repeteert en dat gebeurd niet _O-

Snap het ook niet, Bill Wyman is geen Paul McCartney, John Lennon is geen Keith Richards, enige 2 die vergelijkbaar zijn zijn Ringo en Charlie, beide bands maken heerlijke tijdloze muziek!
pi_183614294
Mijn nichtje was vandaag indoor skydiven. Weet iemand waarom die instructeur gewoon kan blijven staan in die tunnel?
pi_183614302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn nichtje was vandaag indoor skydiven. Weet iemand waarom die instructeur gewoon kan blijven staan in die tunnel?
ALIEN!
pi_183614322
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn nichtje was vandaag indoor skydiven. Weet iemand waarom die instructeur gewoon kan blijven staan in die tunnel?
Dat lijkt me echt zo tof om te doen! Misschien is hij veel zwaarder? (ik heb echt geen idee)
pi_183614351
Nee dit was een dame. Slank figuur. Maar ze staat rechtop maar goed dan vang je ook wind maar zij gaat niet omhoog.
pi_183614363
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:10 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja vind ik ook zonde. We repeteren wekelijks, en we schrijven leuke nummers en boeken veel progressie. Maar het optreden is natuurlijk hetgeen waarvoor je repeteert en dat gebeurd niet _O-

Snap het ook niet, Bill Wyman is geen Paul McCartney, John Lennon is geen Keith Richards, enige 2 die vergelijkbaar zijn zijn Ringo en Charlie, beide bands maken heerlijke tijdloze muziek!
Dan kan je net zo goed niet repeteren toch :')
pi_183614386
oh wacht :D Nu ik verder kijk zie ik dat ze samen met de skydiver omhoog gaat :D
pi_183614416
Volgens mij is het gruwelijk om te doen
pi_183614469
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed niet repeteren toch :')
Klopt inderdaad, maar het is verder wel een leuk clubje en muzikaal gezien worden we steeds strakker.
pi_183614483
Skydiven lijkt me gaaf!!
pi_183614590
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn nichtje was vandaag indoor skydiven. Weet iemand waarom die instructeur gewoon kan blijven staan in die tunnel?
Kwestie van natuurkunde ;)
pi_183614616
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het gruwelijk om te doen
Kost alleen wel ¤10 per minuut :X
pi_183614643
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:21 schreef madam-april het volgende:

[..]

Kwestie van natuurkunde ;)
Kun je dat uitleggen :P
pi_183614644
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Kost alleen wel ¤10 per minuut :X
Ik schaf NU een skydive set aan via AliBaba.
pi_183614655
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Kost alleen wel ¤10 per minuut :X
Oh nog wel meer geloof ik :P Zij heeft geloof ik 2 keer een minuut 60 euro betaald.
pi_183614658
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kun je dat uitleggen :P
Haha jij ook al? _O- 8)7
pi_183614677
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:24 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Haha jij ook al? _O- 8)7
Ja nou ja als ik het wist had ik het hier niet gevraagd natuurlijk :P
pi_183614717
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nou ja als ik het wist had ik het hier niet gevraagd natuurlijk :P
Ik heb zoveel scholen gehad met zoveel verschillende lesmethodes dat er amper wat is blijven plakken :P
pi_183614888
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:26 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ik heb zoveel scholen gehad met zoveel verschillende lesmethodes dat er amper wat is blijven plakken :P
In mijn schooltijd bestond dat indoor skydiven nog niet :P :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')