abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183623467
Oh lekkeerrrrrrrrrrrrrr

Mijn weekendje eindigt goed, even ergens wat leuks ophalen O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2018 13:30:29 ]
pi_183623654
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2018 13:30 schreef MisterLastName het volgende:
Oh lekkeerrrrrrrrrrrrrr

Mijn weekendje eindigt goed, even ergens wat leuks ophalen O+
Watdanwatdan? :)
pi_183623717
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 13:18 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja idd O+ En die staat vast ja *;
Kijk er echt naar uit want hebben elkaar deze week wel 3x gezien, maar steeds maar heel kort. Dus ff lekker lang van elkaar genieten O+

Hoe was jouw sleepover dit weekend? O+
Heerlijk vooruitzicht O+ enjoy alvast!

Mijn sleepover was weer super. Hij was bij mij. We hebben kerstplannen gemaakt, spelletjes gespeeld, serie gekeken, samen gegeten. Het wordt steeds vertrouwder zonder minder leuk te worden!

quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 13:22 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Wat gaat het worden?
Voor mezelf een kleine pouch die ik als toilettasje kan gebruiken, met opdruk uit een toffe serie. Scheelt iedere keer met inpakken als ik de helft in een tasje kan laten zitten *O*

Verder voor allerlei mensen: een zelf samengesteld bierpakket, spelletjes, gekke sokken, boeken, enzovoorts. Ik hou van cadeautjes kopen en geven :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_183624002
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 13:50 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Heerlijk vooruitzicht O+ enjoy alvast!

Mijn sleepover was weer super. Hij was bij mij. We hebben kerstplannen gemaakt, spelletjes gespeeld, serie gekeken, samen gegeten. Het wordt steeds vertrouwder zonder minder leuk te worden!

[..]

Voor mezelf een kleine pouch die ik als toilettasje kan gebruiken, met opdruk uit een toffe serie. Scheelt iedere keer met inpakken als ik de helft in een tasje kan laten zitten *O*

Verder voor allerlei mensen: een zelf samengesteld bierpakket, spelletjes, gekke sokken, boeken, enzovoorts. Ik hou van cadeautjes kopen en geven :Y
Dankjewel dat komt wel goed! En wauw dat klinkt idd heel fijn ja O+
En leuk van die cadeautjes O+
Ik vier wel Kerst, gourmetten bij mn moeder. Alleen we doen geen cadeautjes. Maar ik ben 3 januari jarig, dus zal eens gaan bedenken wat ik wil :+

@Cinderella Ja he O+ Hopelijk sla jij ook snel iemand aan de haak, kun je lekker mee klefbekken
*;
pi_183624136
Het is inderdaad heel fijn! Hij stond gisteren opeens de waterfontein van de katten bij te vullen en de afwas te doen terwijl ik kookte. Zo lief. O+

En moeilijk, cadeautjes voor jezelf bedenken! Of lukt je dat wel?
Gek? kan je dat eten?
pi_183624392
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 14:24 schreef quickstepster het volgende:
Het is inderdaad heel fijn! Hij stond gisteren opeens de waterfontein van de katten bij te vullen en de afwas te doen terwijl ik kookte. Zo lief. O+

En moeilijk, cadeautjes voor jezelf bedenken! Of lukt je dat wel?
Dat is wel heel lief ja O+
En ik weet wel wat dingen voor cadeau, maar heb ook nog wat grotere dingen die ik wil kopen/doen, dus gewoon geld vragen is miss ook wel handig (maar minder leuk wel)
pi_183624558
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 13:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Watdanwatdan? :)
Gratis synthesizer _O_
pi_183624567
Ah, dan is het inderdaad een afweging. Geld is minder leuk, tenzij je er meteen leuke dingen mee kan doen!

En heel nice MisterLastName, nu uitproberen?
Gek? kan je dat eten?
pi_183624591
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 15:03 schreef quickstepster het volgende:
Ah, dan is het inderdaad een afweging. Geld is minder leuk, tenzij je er meteen leuke dingen mee kan doen!

En heel nice MisterLastName, nu uitproberen?
Nou, hij is defect _O-
Hij gaat wel aan, scherm licht op, maar doet verder niets.
Dat was ook de reden dat ze 'm weggaven, ding heeft een straatwaarde (werkend) van 400 euro, dus wat dat betreft is heet alsnog niet verkeerd. En zie het als een leuk experimentje.
pi_183624667
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 15:03 schreef quickstepster het volgende:

Ja nouja dat lukt dus niet. Heb zelf niet zoveel inkomen dus sparen gaat niet zo hard. En ik wil een nieuwe topper voor mn boxspring en de woonkamer behangen. Dus dat kost allebei nog wel wat. Kan ook wel wachten tot mn vakantiegeld in mei er is, maar nu met vriendlief besteed ik dat straks liever ook echt aan een vakantie samen *;
pi_183624810
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 15:10 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja nouja dat lukt dus niet. Heb zelf niet zoveel inkomen dus sparen gaat niet zo hard. En ik wil een nieuwe topper voor mn boxspring en de woonkamer behangen. Dus dat kost allebei nog wel wat. Kan ook wel wachten tot mn vakantiegeld in mei er is, maar nu met vriendlief besteed ik dat straks liever ook echt aan een vakantie samen *;
Afhankelijk van de afmetingen van je bed zou je altijd eens bij ikea kunnen kijken. Ik haal daar mijn (dunne) toppers. Kost in verhouding toch weer een stukje minder.

En succes met je project MisterLastName!
Gek? kan je dat eten?
pi_183624840
Dank O+
pi_183625128
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 15:19 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Afhankelijk van de afmetingen van je bed zou je altijd eens bij ikea kunnen kijken. Ik haal daar mijn (dunne) toppers. Kost in verhouding toch weer een stukje minder.

Zal eens kijken daar dan, dankje voor de tip. Bed is 140x200, dus wel normale maat. Bij slaapwinkel betaal je alleen zo 160-180 euro voor een topper dan.
pi_183625178
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2018 15:03 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Gratis synthesizer _O_
[ afbeelding ]
Nice!
pi_183625321
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 13:10 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemiddag :W

Yasmin, fijn dat je toch niet hoeft te werken. Stom idd als het altijd op dezelfde schouders terecht komt. Wat voor plannen heb je nu dan?

Ik heb net de hondjes van vriendlief ontmoet, ff samen uit wezen laten in het park, zo leuk O+
En ook leuk om hem dan in zo'n situatie te zien, toch anders dan thuis op de bank ;)
Dat is nu wel mijn plan voor de rest van de dag, lekker lui bankhangen :D
Ik heb sushi gelunched :9~
pi_183625432
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb sushi gelunched :9~
Jaloers :9~
pi_183625490
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2018 16:03 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Jaloers :9~
Was lekker joh! Die met gerookte zalm is mijn favoriet :9~
pi_183625531
Ben overduidelijk de enige niet viseter hier...... :@
pi_183625678
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 15:45 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Zal eens kijken daar dan, dankje voor de tip. Bed is 140x200, dus wel normale maat. Bij slaapwinkel betaal je alleen zo 160-180 euro voor een topper dan.
Bij ikea is de goedkoopste dan iets van 60 euro. En je hebt meerdere varianten, steeds een tikje duurder. Dus best het bekijken waard!

En nom, sushi lunch! Ik heb mijn bedachte avondeten als lunch gehad, had ik zin in. Straks dan een boterhammetje.
Gek? kan je dat eten?
pi_183625841
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben overduidelijk de enige niet viseter hier...... :@
Nee hoor ik houd ook niet echt van vis. Ben nu vega maar enige vis die ik vroeger at was kibbeling en pangafilet met heel veel kruiden :P

quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 16:13 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Bij ikea is de goedkoopste dan iets van 60 euro. En je hebt meerdere varianten, steeds een tikje duurder. Dus best het bekijken waard!

Dat is idd wel de moeite waard om te kijken ja ^O^

Ik weet nog niet wat ik doe met avondeten. Net de laatste chocoladeletter opgegeten dus nog niet echt honger :@
pi_183626197
Chocolaaaa O+ ik wil ook!

Sinterklaaspakje voor vriend ligt nog steeds triest op de afhaal locatie :') voordeel, dan kan ik wel ervan meegenieten komend weekend :9
Gek? kan je dat eten?
pi_183627777
Ben alleen met eten.....zometeen maar even eitje bakken....... :):)
pi_183627942
Elk nadeel heb zn voordeel dus quickstepster ;)

Cinderella ook zo uitgebreid eten dus. Ik heb 3 plakken cheddarkaas op een wrap gelegd, paar minuten in de oven en dat was mijn avondeten :')
pi_183627990
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 18:42 schreef _Hestia_ het volgende:
Elk nadeel heb zn voordeel dus quickstepster ;)

Cinderella ook zo uitgebreid eten dus. Ik heb 3 plakken cheddarkaas op een wrap gelegd, paar minuten in de oven en dat was mijn avondeten :')
Ha ha! 3 plakken is toch een 3 gangen diner als je het per plakje opeet :D :D
pi_183628025
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ha ha! 3 plakken is toch een 3 gangen diner als je het per plakje opeet :D :D
Haha precies, gewoon omdenken :D
Gister had ik wel uitgebreid gekookt, gevulde paprika's gemaakt :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: