Watdanwatdan?quote:Op zondag 9 december 2018 13:30 schreef MisterLastName het volgende:
Oh lekkeerrrrrrrrrrrrrr
Mijn weekendje eindigt goed, even ergens wat leuks ophalen
Heerlijk vooruitzichtquote:Op zondag 9 december 2018 13:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja iddEn die staat vast ja
Kijk er echt naar uit want hebben elkaar deze week wel 3x gezien, maar steeds maar heel kort. Dus ff lekker lang van elkaar genieten
Hoe was jouw sleepover dit weekend?
Voor mezelf een kleine pouch die ik als toilettasje kan gebruiken, met opdruk uit een toffe serie. Scheelt iedere keer met inpakken als ik de helft in een tasje kan laten zittenquote:
Dankjewel dat komt wel goed! En wauw dat klinkt idd heel fijn jaquote:Op zondag 9 december 2018 13:50 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzichtenjoy alvast!
Mijn sleepover was weer super. Hij was bij mij. We hebben kerstplannen gemaakt, spelletjes gespeeld, serie gekeken, samen gegeten. Het wordt steeds vertrouwder zonder minder leuk te worden!
[..]
Voor mezelf een kleine pouch die ik als toilettasje kan gebruiken, met opdruk uit een toffe serie. Scheelt iedere keer met inpakken als ik de helft in een tasje kan laten zitten![]()
Verder voor allerlei mensen: een zelf samengesteld bierpakket, spelletjes, gekke sokken, boeken, enzovoorts. Ik hou van cadeautjes kopen en geven
Dat is wel heel lief jaquote:Op zondag 9 december 2018 14:24 schreef quickstepster het volgende:
Het is inderdaad heel fijn! Hij stond gisteren opeens de waterfontein van de katten bij te vullen en de afwas te doen terwijl ik kookte. Zo lief.![]()
En moeilijk, cadeautjes voor jezelf bedenken! Of lukt je dat wel?
Nou, hij is defectquote:Op zondag 9 december 2018 15:03 schreef quickstepster het volgende:
Ah, dan is het inderdaad een afweging. Geld is minder leuk, tenzij je er meteen leuke dingen mee kan doen!
En heel nice MisterLastName, nu uitproberen?
Ja nouja dat lukt dus niet. Heb zelf niet zoveel inkomen dus sparen gaat niet zo hard. En ik wil een nieuwe topper voor mn boxspring en de woonkamer behangen. Dus dat kost allebei nog wel wat. Kan ook wel wachten tot mn vakantiegeld in mei er is, maar nu met vriendlief besteed ik dat straks liever ook echt aan een vakantie samenquote:Op zondag 9 december 2018 15:03 schreef quickstepster het volgende:
Ah, dan is het inderdaad een afweging. Geld is minder leuk, tenzij je er meteen leuke dingen mee kan doen!
Afhankelijk van de afmetingen van je bed zou je altijd eens bij ikea kunnen kijken. Ik haal daar mijn (dunne) toppers. Kost in verhouding toch weer een stukje minder.quote:Op zondag 9 december 2018 15:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja nouja dat lukt dus niet. Heb zelf niet zoveel inkomen dus sparen gaat niet zo hard. En ik wil een nieuwe topper voor mn boxspring en de woonkamer behangen. Dus dat kost allebei nog wel wat. Kan ook wel wachten tot mn vakantiegeld in mei er is, maar nu met vriendlief besteed ik dat straks liever ook echt aan een vakantie samen
Zal eens kijken daar dan, dankje voor de tip. Bed is 140x200, dus wel normale maat. Bij slaapwinkel betaal je alleen zo 160-180 euro voor een topper dan.quote:Op zondag 9 december 2018 15:19 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Afhankelijk van de afmetingen van je bed zou je altijd eens bij ikea kunnen kijken. Ik haal daar mijn (dunne) toppers. Kost in verhouding toch weer een stukje minder.
Nice!quote:Op zondag 9 december 2018 15:03 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Gratis synthesizer![]()
[ afbeelding ]
Ik heb sushi gelunchedquote:Op zondag 9 december 2018 13:10 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemiddag
Yasmin, fijn dat je toch niet hoeft te werken. Stom idd als het altijd op dezelfde schouders terecht komt. Wat voor plannen heb je nu dan?
Ik heb net de hondjes van vriendlief ontmoet, ff samen uit wezen laten in het park, zo leuk
En ook leuk om hem dan in zo'n situatie te zien, toch anders dan thuis op de bank
Dat is nu wel mijn plan voor de rest van de dag, lekker lui bankhangen
Bij ikea is de goedkoopste dan iets van 60 euro. En je hebt meerdere varianten, steeds een tikje duurder. Dus best het bekijken waard!quote:Op zondag 9 december 2018 15:45 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zal eens kijken daar dan, dankje voor de tip. Bed is 140x200, dus wel normale maat. Bij slaapwinkel betaal je alleen zo 160-180 euro voor een topper dan.
Nee hoor ik houd ook niet echt van vis. Ben nu vega maar enige vis die ik vroeger at was kibbeling en pangafilet met heel veel kruidenquote:Op zondag 9 december 2018 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben overduidelijk de enige niet viseter hier......
Dat is idd wel de moeite waard om te kijken jaquote:Op zondag 9 december 2018 16:13 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Bij ikea is de goedkoopste dan iets van 60 euro. En je hebt meerdere varianten, steeds een tikje duurder. Dus best het bekijken waard!
Ha ha! 3 plakken is toch een 3 gangen diner als je het per plakje opeetquote:Op zondag 9 december 2018 18:42 schreef _Hestia_ het volgende:
Elk nadeel heb zn voordeel dus quickstepster
Cinderella ook zo uitgebreid eten dus. Ik heb 3 plakken cheddarkaas op een wrap gelegd, paar minuten in de oven en dat was mijn avondeten
Haha precies, gewoon omdenkenquote:Op zondag 9 december 2018 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha! 3 plakken is toch een 3 gangen diner als je het per plakje opeet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |