abonnement Unibet Coolblue
pi_183608447
hoi,
Ik ben nu 17 jaar en ik heb nog nooit een vriendje gehad en al helemaal niet gezoend laat staan seks. Ik ben best wel verlegen en (ik vind zelf heel erg) ongemakkelijk. Ik vind het niet per se erg dat er nu niets is maar straks ben ik 30 ofzo en ben ik nog maagd.... is er iemand die hier ervaring mee heeft ofzo of iemand die dat ook wel had?
Ik word er zeg maar best wel onzeker van.
  zaterdag 8 december 2018 @ 17:57:01 #2
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_183608461
Ontmaagden is niet zo moeilijk hoor, schrijf je in op tinder en je ligt er vanavond nog onder :@
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_183608493
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 17:57 schreef VleesLollie het volgende:
Ontmaagden is niet zo moeilijk hoor, schrijf je in op tinder en je ligt er vanavond nog onder :@
Nou dat is een gerust stelling zeg hahah
  zaterdag 8 december 2018 @ 18:00:36 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183608528
Waarom heb je nooit een vriendje gehad als je dat zou willen? Zien jongens je niet staan?
pi_183608533
Genoeg mensen die ouder zijn hoor. Maak je niet druk. En je bent pas 17 dus zo oud ben je niet.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 8 december 2018 @ 18:02:28 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183608553
Het komt vanzelf. Je hoeft je sowieso geen zorgen te maken, maar als je 17 bent al helemaal niet.
Niet iedereen is op z'n 14e ontmaagd en misschien is dat ook beter.
pi_183608559
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef Hexagon het volgende:
Waarom heb je nooit een vriendje gehad als je dat zou willen? Zien jongens je niet staan?
Ik heb wel eens zeg maar bijna een vriendje gehad maar ik was me op dat moment er ook wel van bewust dat als ik het zou doen dat ik het alleen deed omdat ik dan wel een keer een vriendje had gehad
pi_183608563
Je hebt nog 13 jaar _O-
  zaterdag 8 december 2018 @ 18:04:05 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183608588
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:02 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Ik heb wel eens zeg maar bijna een vriendje gehad maar ik was me op dat moment er ook wel van bewust dat als ik het zou doen dat ik het alleen deed omdat ik dan wel een keer een vriendje had gehad
Oke, maar zijn er wel eens jongens die je leuk vind en probeer je hun aandacht te trekken?
pi_183608641
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Oke, maar zijn er wel eens jongens die je leuk vind en probeer je hun aandacht te trekken?
Nou ik vind meestal pas bij 'jongens' van rond de 23 pas dat ik ze echt aantrekkelijk vind dus dat helpt niet echt mee want dat word hem sowieso niet
pi_183608758
Komt allemaal vanzelf wel.

Over het algemeen is het makkelijker voor vrouwen om ontmaagd te worden dan voor mannen. (of meisjes/jongens, afhankelijk van leeftijd he)

Ik bedoel zelfs de meest lelijke zeug kan wel iemand vinden die er bovenop wil.
Bij mannen is dat om de een of andere reden vaak niet het geval, tenzij rijk.. en soms denk ik zelfs dan ook nog niet eens.
pi_183608881
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 17:56 schreef Annaliesboer het volgende:
hoi,
Ik ben nu 17 jaar en ik heb nog nooit een vriendje gehad en al helemaal niet gezoend laat staan seks.
Ik ook niet toen ik 17 was. Tot ik op mijn 18de een vriendje kreeg.

Echt je bent nog lang geen 30 hoor :') en er zijn hele volksstammen die op hun 17de nog niks gedaan hebben. Ook al heeft iedereen op de middelbare school een grote bek over neuken en blablabla
  zaterdag 8 december 2018 @ 18:30:32 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183609056
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:07 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Nou ik vind meestal pas bij 'jongens' van rond de 23 pas dat ik ze echt aantrekkelijk vind dus dat helpt niet echt mee want dat word hem sowieso niet
Nouja het duurt niet lang meer tot het wel een serieuze optie is denk ik?
  zaterdag 8 december 2018 @ 18:42:35 #14
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183609331
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:07 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Nou ik vind meestal pas bij 'jongens' van rond de 23 pas dat ik ze echt aantrekkelijk vind dus dat helpt niet echt mee want dat word hem sowieso niet
Hoezo niet? Kan gewoon. Als je 18 bent is dat al helemaal geen probleem hoor.
  zaterdag 8 december 2018 @ 18:45:21 #15
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183609391
Maar serieus meid. En stel dat je bent ontmaagd en dan? Niemand gaat je in real life vragen of je bent ontmaagd. Alleen rare gasten en op fok dus (wat geen real life is)

Maak je geen druk erover want dat werkt averechts. Ga lekker aan jezelf werken. En ook al vind je alsnog niemand. Ieder nadeel hep zijn voordeel en andersom ;)
  zaterdag 8 december 2018 @ 18:46:00 #16
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183609406
Dit topic 13 jaar voor je 30ste. _O- Ga met barbies spelen en maak je niet druk meisje.
  zaterdag 8 december 2018 @ 18:46:25 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183609412
Zelfs als je in het voor jou ergste geval 30 bent en nog maagd, zal 99% van de mannen er geen issue van maken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183609473
Ga naar een lokale azc en je zou willen dat je nog maagd was..
Ik zwaai naar dieren.
pi_183610051
En er zijn zat mensen die de 30 gepasseerd zijn die nog maagd zijn (de topics van Kluun1985 geven je een voorbeeld)
pi_183611162
Ja, sorry, je zult als maagd sterven in een huis vol stinkende katten met als beste vriend je fles sherry. Zo gaan die dingen, leg je er maar bij neer.
Ja doei.
  zaterdag 8 december 2018 @ 20:27:55 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183611572
Bij het lezen van de TT verwachtte ik dat TS minstens 29 jaar en 300 dagen oud was. :')
pi_183611788
Niet alleen heb je nog 13 jaar, waarom zou je dat een probleem vinden?
Ik ben zelf 32 en nog maagd, op mijn 30e pas voor het eerst gezoend.
Als je zelf niet blij bent met je verlegenheid en jezelf ongemakkelijk vindt kan je beter je daar over nadenken en iets aan gaan doen.
  zaterdag 8 december 2018 @ 20:39:30 #23
545 dop
:copyright: dop
pi_183611895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:07 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Nou ik vind meestal pas bij 'jongens' van rond de 23 pas dat ik ze echt aantrekkelijk vind dus dat helpt niet echt mee want dat word hem sowieso niet
waarom word dat hem sowieso niet?
Vind je jongens van 17/18 vaak te kinderlijk?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183611923
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:02 schreef Kreator het volgende:
Het komt vanzelf. Je hoeft je sowieso geen zorgen te maken, maar als je 17 bent al helemaal niet.
Niet iedereen is op z'n 14e ontmaagd en misschien is dat ook beter.
De gemiddelde leeftijd bij de eerste keer seks was een paar jaar geleden al 18,6 jaar. Bij hoger opgeleiden zal het waarschijnlijk zelfs boven de 19,0 liggen.
TS hoeft zich dus totaal nog geen zorgen te maken.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_183612596
:s) :s) :s) :s)
pi_183612625
Misschien moet je keertje vrouwen proberen :Y
pi_183613091
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:39 schreef dop het volgende:

[..]

waarom word dat hem sowieso niet?
Vind je jongens van 17/18 vaak te kinderlijk?
Ja nou bij de jongens van mijn leeftijd die zeg maar bereikbaar voor mij zouden zijn wel

Maar een probleem met iemand die ouder is dat ik niet denk dat ook maat iemand mij zou zien staan hahaha
  zaterdag 8 december 2018 @ 21:28:03 #28
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_183613195
ik snap niet waarom dit zo belangrijk voor je is, geniet van je jeugdigheid je kan atlijd nog sex hebben
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_183613226
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 17:56 schreef Annaliesboer het volgende:
hoi,
Ik ben nu 17 jaar en ik heb nog nooit een vriendje gehad en al helemaal niet gezoend laat staan seks. Ik ben best wel verlegen en (ik vind zelf heel erg) ongemakkelijk. Ik vind het niet per se erg dat er nu niets is maar straks ben ik 30 ofzo en ben ik nog maagd.... is er iemand die hier ervaring mee heeft ofzo of iemand die dat ook wel had?
Ik word er zeg maar best wel onzeker van.
Je bent 17 en je bent nog super jong. Maak je daar geen druk over. Dat komt echt wel. Op die leeftijd heeft iedereen om je heen stoere praatjes over sex. Maar degenen die daarmee pronken en ermee stoer lopen te doen zijn nog zo droog als wat. Dat doen ze omdat ze zelf zo ontzettend onzeker zijn.
  zaterdag 8 december 2018 @ 21:57:28 #30
545 dop
:copyright: dop
pi_183613913
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Ja nou bij de jongens van mijn leeftijd die zeg maar bereikbaar voor mij zouden zijn wel

Maar een probleem met iemand die ouder is dat ik niet denk dat ook maat iemand mij zou zien staan hahaha
genoeg jongens van 23 die meisjes van 17 ook aantrekkelijk vinden.
Vertel jezelf niet te snel dat ze je niet zien staan.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 8 december 2018 @ 22:03:01 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183614046
Maargoed, ook best legitiem dat een 17 jarige meid ook wil experimenteren met liefde, vriendjes en seks zoals veel leeftijdsgenotes dat doen. En als dat niet goed lukt mag ze ook afvies vragen. Heel goed dat ze daarmee niet wil wachten tot ze die 30 jarige maagd is.

Laten we dus ook haar wensen serieus nemen in plaats van allerlei bekende holle frasen te posten
pi_183614268
Mensen doen hier wel lacherig over dit topic. Maar als je 17 bent is 30 jaar zijn nog maar 13 jaar in de toekomst. 13 jaar is zo voorbij. Ik was 17 en ben nu ook boven de 30, die tijd voelt aan alsof het gisteren was.

We zeggen altijd tegen iedereen dat ze zich moeten voorbereiden op de toekomst, doet iemand dat een keer en dan gaan we die persoon neersabelen en uitlachen. Wees blij dat iemand erom denkt wat hem of haar kan overkomen, geef advies dat hem of haar helpt. Maar ga niet doen alsof het stom is, veel mensen zouden achteraf gezien hebben gewild dat ze dachten aan dit soort zaken toen ze nog jong waren maar het niet deden. Waar zijn die mensen nu?

Nog steeds maagd, misschien ontmaagd maar geen relatie. Voorbereiding kan erg belangrijk zijn en als je op je 17e al kan beginnen met voorbereiden in plaats van pas als je 27 bent dan waarom niet? Er is echt een soort bias of taboo dat hierop rust, mensen moeten aan de toekomst denken maar doen ze het een keer dan is het ook weer niet goed.

Terwijl jongere mensen niet minderwaardig zijn aan ons. Zij zijn juist de toekomst. Dus waarom zouden we ze dan niet gewoon ondersteunen als ze besluiten dat het tijd is om over praktische zaken na te denken..?
pi_183614369
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:10 schreef josefets het volgende:
Mensen doen hier wel lacherig over dit topic. Maar als je 17 bent is 30 jaar zijn nog maar 13 jaar in de toekomst. 13 jaar is zo voorbij. Ik was 17 en ben nu ook boven de 30, die tijd voelt aan alsof het gisteren was.

We zeggen altijd tegen iedereen dat ze zich moeten voorbereiden op de toekomst, doet iemand dat een keer en dan gaan we die persoon neersabelen en uitlachen. Wees blij dat iemand erom denkt wat hem of haar kan overkomen, geef advies dat hem of haar helpt. Maar ga niet doen alsof het stom is, veel mensen zouden achteraf gezien hebben gewild dat ze dachten aan dit soort zaken toen ze nog jong waren maar het niet deden. Waar zijn die mensen nu?

Nog steeds maagd, misschien ontmaagd maar geen relatie. Voorbereiding kan erg belangrijk zijn en als je op je 17e al kan beginnen met voorbereiden in plaats van pas als je 27 bent dan waarom niet? Er is echt een soort bias of taboo dat hierop rust, mensen moeten aan de toekomst denken maar doen ze het een keer dan is het ook weer niet goed.

Terwijl jongere mensen niet minderwaardig zijn aan ons. Zij zijn juist de toekomst. Dus waarom zouden we ze dan niet gewoon ondersteunen als ze besluiten dat het tijd is om over praktische zaken na te denken..?
17 is nog wel erg jong.....
Ik zwaai naar dieren.
pi_183614394
Wat krijgen we straks ik heb een bijbaantje bij de jumbo maar ik kan geen hypotheek krijgen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_183614418
Ja, je kunt je best voorbereiden op de toekomst. Maar ik dacht toen ik de titel was dat je 28 a 29 was. Maar 17 jaar, kom op. Je bent nog te jong om legaal in te schrijven op Tinder.

Het is goed om jezelf te ontwikkelen en te weten waar je voor staat etc., wie past er bij jou.
pi_183614462
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:14 schreef Geerd het volgende:
Wat krijgen we straks ik heb een bijbaantje bij de jumbo maar ik kan geen hypotheek krijgen...
Ja, dit is een goede vergelijking.

Of ik ben 12 jaar en ik wil weten welke job mij straks het beste pensioen geeft.

17 is echt nog jong. Geniet van het leven. Over 1 jaar mag je alcohol drinken en dan gaat de boel al makkelijker.
pi_183614468
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:15 schreef Jardis het volgende:
Ja, je kunt je best voorbereiden op de toekomst. Maar ik dacht toen ik de titel was dat je 28 a 29 was. Maar 17 jaar, kom op. Je bent nog te jong om legaal in te schrijven op Tinder.

Het is goed om jezelf te ontwikkelen en te weten waar je voor staat etc., wie past er bij jou.
Wie ben jij om te bepalen wanneer iemand moet/mag beginnen met plannen?
  zaterdag 8 december 2018 @ 22:20:00 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183614539
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:10 schreef josefets het volgende:
Mensen doen hier wel lacherig over dit topic. Maar als je 17 bent is 30 jaar zijn nog maar 13 jaar in de toekomst. 13 jaar is zo voorbij. Ik was 17 en ben nu ook boven de 30, die tijd voelt aan alsof het gisteren was.

We zeggen altijd tegen iedereen dat ze zich moeten voorbereiden op de toekomst, doet iemand dat een keer en dan gaan we die persoon neersabelen en uitlachen. Wees blij dat iemand erom denkt wat hem of haar kan overkomen, geef advies dat hem of haar helpt. Maar ga niet doen alsof het stom is, veel mensen zouden achteraf gezien hebben gewild dat ze dachten aan dit soort zaken toen ze nog jong waren maar het niet deden. Waar zijn die mensen nu?

Nog steeds maagd, misschien ontmaagd maar geen relatie. Voorbereiding kan erg belangrijk zijn en als je op je 17e al kan beginnen met voorbereiden in plaats van pas als je 27 bent dan waarom niet? Er is echt een soort bias of taboo dat hierop rust, mensen moeten aan de toekomst denken maar doen ze het een keer dan is het ook weer niet goed.

Terwijl jongere mensen niet minderwaardig zijn aan ons. Zij zijn juist de toekomst. Dus waarom zouden we ze dan niet gewoon ondersteunen als ze besluiten dat het tijd is om over praktische zaken na te denken..?
Inderdaad

Plus dat zo'n meid gewoon net als haar vriendinnen wil kunnen spelen met liefde en seks en daarvan genieten,

Dus die heeft niks aan al die holle gemeenplaatsen die hier in het topic worden neergepleurd, Zeg dan niks ofzo
pi_183614741
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Ja nou bij de jongens van mijn leeftijd die zeg maar bereikbaar voor mij zouden zijn wel

Maar een probleem met iemand die ouder is dat ik niet denk dat ook maat iemand mij zou zien staan hahaha
En waarom ziet niemand jou staan?
pi_183614758
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:17 schreef josefets het volgende:

[..]

Wie ben jij om te bepalen wanneer iemand moet/mag beginnen met plannen?
Iemand met iets meer levens ervaring. Mensen zijn zo geneigd om naar anderen te kijken en niet genieten van hun eigen leven/tijd. Oh, die was 14 en had gezoend. Ik ben 17, dus ik ben onzeker.

Zonde om zo te denken. Ieder heeft zijn eigen tijd/lot voor zulke dingen. Zorgen maken is vaak niet nodig en zonde. In dit geval zie ik het als niet nodig. Mensen mogen nog niet roken op hun 17e (volgens de wet) omdat ze de gevolgen nog niet kunnen overzien. Maar wel balen dat je nog niet geseskt hebt? En stel dat je zwanger raakt door een zeer onhandige situatie. Wat dan?
pi_183614784
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:28 schreef Jardis het volgende:

[..]

Iemand met iets meer levens ervaring. Mensen zijn zo geneigd om naar anderen te kijken en niet genieten van hun eigen leven/tijd. Oh, die was 14 en had gezoend. Ik ben 17, dus ik ben onzeker.

Zonde om zo te denken. Ieder heeft zijn eigen tijd/lot voor zulke dingen. Zorgen maken is vaak niet nodig en zonde. In dit geval zie ik het als niet nodig. Mensen mogen nog niet roken op hun 17e (volgens de wet) omdat ze de gevolgen nog niet kunnen overzien. Maar wel balen dat je nog niet geseskt hebt? En stel dat je zwanger raakt door een zeer onhandige situatie. Wat dan?
Ik ga mijn opa even erbij halen om te zeggen dat jij ongelijk heeft, hij heeft immers meer levenservaring :')
pi_183614796
-

[ Bericht 100% gewijzigd door josefets op 08-12-2018 22:33:01 ]
pi_183614878
Nouja, als jouw opa dat vindt ben ik daar wel benieuwd naar.
Hij mag het best met mij oneens zijn. Maar enige toelichting is dan wel interessant.
pi_183614893
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:32 schreef Jardis het volgende:
Nouja, als jouw opa dat vindt ben ik daar wel benieuwd naar.
Hij mag het best met mij oneens zijn. Maar enige toelichting is dan wel interessant.
Niet nodig hij heeft immers meer levenservaring dus kan het bepalen.
  zaterdag 8 december 2018 @ 22:47:58 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183615198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:28 schreef Jardis het volgende:

[..]

Iemand met iets meer levens ervaring. Mensen zijn zo geneigd om naar anderen te kijken en niet genieten van hun eigen leven/tijd. Oh, die was 14 en had gezoend. Ik ben 17, dus ik ben onzeker.

Zonde om zo te denken. Ieder heeft zijn eigen tijd/lot voor zulke dingen. Zorgen maken is vaak niet nodig en zonde. In dit geval zie ik het als niet nodig. Mensen mogen nog niet roken op hun 17e (volgens de wet) omdat ze de gevolgen nog niet kunnen overzien. Maar wel balen dat je nog niet geseskt hebt? En stel dat je zwanger raakt door een zeer onhandige situatie. Wat dan?
Meiden van 17 zijn vaak bezig met vriendjes en dergelijke. Hoort bij de leeftijd, TS wil er ook van meegenieten maar het lukt nog niet.

Waarom moet zij dan voor onbepaalde tijd op wachten en mogen haar vriendinnen wel?
pi_183615618
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Meiden van 17 zijn vaak bezig met vriendjes en dergelijke. Hoort bij de leeftijd, TS wil er ook van meegenieten maar het lukt nog niet.

Waarom moet zij dan voor onbepaalde tijd op wachten en mogen haar vriendinnen wel?
Op die leeftijd is dat het niet wil lukken ook voor een groot deel perceptie van je puberbrein. En soms onbewust een beetje een self fulfilling prophecy omdat het toch je gedrag/houding/uitstraling beïnvloed.

Dus ik zou wel aanraden die onzekerheid niet te serieus te nemen en gewoon plezier te hebben zonder al teveel verwachtingen. Neem gewoon zelf eens initiatief tot zoenen, ga eens op je bek.
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:05:23 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183615668
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:03 schreef Chia het volgende:

Dus ik zou wel aanraden die onzekerheid niet te serieus te nemen en gewoon plezier te hebben zonder al teveel verwachtingen. Neem gewoon zelf eens initiatief tot zoenen, ga eens op je bek.
Nouja dat is al een heel wat betere tip dan de meesten hier
pi_183617409
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De gemiddelde leeftijd bij de eerste keer seks was een paar jaar geleden al 18,6 jaar. Bij hoger opgeleiden zal het waarschijnlijk zelfs boven de 19,0 liggen.
TS hoeft zich dus totaal nog geen zorgen te maken.
En dat is nog vertekend want dat is de gemiddelde leeftijd van de mensen die al seks hebben gehad. Degene die nog maagd zijn tellen niet mee voor die gemiddelde leeftijd. Volgens mij zijn er ook wel onderzoeken waaruit blijft dat van de 17 jarigen de helft seks heeft gehad. De andere helft dus niet.

Maar helaas is er zo’n soort groepsdruk ding onder jeugd om maar zsm ontmaagd te zijn... treurig.

Ohja en TS, je bent niet opeens een ander mens, vol zelfvertrouwen, populair en herboren als je ontmaagd bent. De volgende dag ben je weer gewoon jezelf met al je onzekerheden. Dat hoort bij je leeftijd en de fase waar je in zit. Later lach je erom dat je je hier ooit druk om hebt kunnen maken.

[ Bericht 12% gewijzigd door alors op 09-12-2018 00:27:25 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_183617541
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hebt nog 13 jaar _O-
Dit. Hij is nog maar 17 dus waar maakt die zich druk over.

De tering zeg. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_183617554
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 00:21 schreef alors het volgende:

[..]

En dat is nog vertekend want dat is de gemiddelde leeftijd van de mensen die al seks hebben gehad. Degene die nog maagd zijn tellen niet mee voor die gemiddelde leeftijd. Volgens mij zijn er ook wel onderzoeken waaruit blijft dat van de 17 jarigen de helft seks heeft gehad. De andere helft dus niet.

Maar helaas is er zo’n soort groepsdruk ding onder jeugd om maar zsm ontmaagd te zijn... treurig.

Ohja en TS, je bent niet opeens een ander mens, vol zelfvertrouwen, populair en herboren als je ontmaagd bent. De volgende dag ben je weer gewoon jezelf met al je onzekerheden. Dat hoort bij je leeftijd en de fase waar je in zit. Later lach je erom dat je je hier ooit druk om hebt kunnen maken.
Het percentage dat altijd maagd blijft is niet ZO hoog... Zo vertekend zal de statistiek niet zijn.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_183624610
Ik denk dat d meeste van mijn vriendinnen op hun 17e nog maagd waren, en die zijn allemaal prima terechtgekomen hoor!

Als je straks zelfstandiger wordt heb je genoeg mogelijkheden om leuke jongens te ontmoeten. Stappen, daten, met een groep vrienden er op uit trekken....
pi_183624669
Verwacht een hoop dm’s :P
Ik was hier...
pi_183639022
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:07 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Nou ik vind meestal pas bij 'jongens' van rond de 23 pas dat ik ze echt aantrekkelijk vind dus dat helpt niet echt mee want dat word hem sowieso niet
Ik ben rond de 23. :)
  maandag 10 december 2018 @ 12:46:41 #54
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183639144
Godsamme kind, je bent 17.
Doodnormaal dat je nog niet ontmaagd bent. Hou eens op met somber zijn over verre toekomsten die je zo zwart mogelijk bekijkt, begin eens met hier en nu leven. Wees eens gewoon een puber.

Ga gewoon leven en genieten. Die seks komt nog wel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183639578
Je hoeft je als vrouw nooit zorgen te maken over dat je nog maagd bent. Dat maakt je juist veel aantrekkelijker, in ieder geval voor een serieuze relatie. Vooral op latere leeftijd.

Daarnaast ben je nog jong dus maak je geen zorgen. Ik zou geen actie ondernemen om maar van je maagdelijkheid af te komen. Bewaar het lekker voor die leuke potentiële vriend die je vast en zeker gaat leren kennen voor je 30e :)
pi_183639713
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:11 schreef matigeuser het volgende:
Je hoeft je als vrouw nooit zorgen te maken over dat je nog maagd bent. Dat maakt je juist veel aantrekkelijker, in ieder geval voor een serieuze relatie. Vooral op latere leeftijd.
Dat 'aantrekkelijker' worden als relatiemateriaal is alleen het geval bij enge types waardoor je niet ontmaagd moet willen worden en al helemaal geen relatie mee moet willen hebben.
pi_183640661
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 17:56 schreef Annaliesboer het volgende:
hoi,
Ik ben nu 17 jaar en ik heb nog nooit een vriendje gehad en al helemaal niet gezoend laat staan seks. Ik ben best wel verlegen en (ik vind zelf heel erg) ongemakkelijk. Ik vind het niet per se erg dat er nu niets is maar straks ben ik 30 ofzo en ben ik nog maagd.... is er iemand die hier ervaring mee heeft ofzo of iemand die dat ook wel had?
Ik word er zeg maar best wel onzeker van.
Komt wel joh! Geen haast.
Geniet nog ff van je maagdelijkheid.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_183640906
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat 'aantrekkelijker' worden als relatiemateriaal is alleen het geval bij enge types waardoor je niet ontmaagd moet willen worden en al helemaal geen relatie mee moet willen hebben.
Ik weet waar je op doelt maar dit is grotendeels niet waar denk ik.
Ook 'gewone' Hollandsche mannen hebben liever een vrouw met minder dan met meer ervaring. Ik denk dat niet veel mannen een vrouw die 100 mannen heeft gehad als moeder van hun kinderen wil. Dan liever 0.

En dan heb ik het dus niet over een one-night-stand of een scharrel. En ik zeg ook niet dat maagdelijkheid nog even belangrijk is voor de gemiddelde man als een paar decennia terug. Maar ik denk dat het voor niemand een turn-off is als een vrouw haar hele leven maagd is geweest en zich voor het eerst aan iemand wil geven en dat jij dat dat dan bent.
pi_183641128
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 14:21 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik weet waar je op doelt maar dit is grotendeels niet waar denk ik.
Ook 'gewone' Hollandsche mannen hebben liever een vrouw met minder dan met meer ervaring. Ik denk dat niet veel mannen een vrouw die 100 mannen heeft gehad als moeder van hun kinderen wil. Dan liever 0.

En dan heb ik het dus niet over een one-night-stand of een scharrel. En ik zeg ook niet dat maagdelijkheid nog even belangrijk is voor de gemiddelde man als een paar decennia terug. Maar ik denk dat het voor niemand een turn-off is als een vrouw haar hele leven maagd is geweest en zich voor het eerst aan iemand wil geven en dat jij dat dat dan bent.
Dit valse dilemma :') Jij stelt dat maagd zijn een pré is. En geen maagd ben je ook al na hele lievige vanille seks met een romantische jeugdliefde.

Als een maagd de voorkeur heeft boven iemand die ook ooit seks heeft gehad met iemand anders zijn die Hollandsche mannen behoorlijk conservatief en creepy. En misschien zijn er dan wel heel veel creeps. Nogmaals, jij stelt namelijk:
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:11 schreef matigeuser het volgende:
Dat maakt je juist veel aantrekkelijker,
dat is wel even iets anders dan iets 'geen turn-off' vinden, niet terugkrabbelen. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2018 14:33:25 ]
  maandag 10 december 2018 @ 14:35:46 #60
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183641248
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 14:10 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Komt wel joh! Geen haast.
Geniet nog ff van je maagdelijkheid.
Wat valt er eigenlijk te genieten aan maagdelijkheid?
pi_183642515
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 14:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Dit valse dilemma :') Jij stelt dat maagd zijn een pré is. En geen maagd ben je ook al na hele lievige vanille seks met een romantische jeugdliefde.

Als een maagd de voorkeur heeft boven iemand die ook ooit seks heeft gehad met iemand anders zijn die Hollandsche mannen behoorlijk conservatief en creepy. En misschien zijn er dan wel heel veel creeps. Nogmaals, jij stelt namelijk:

[..]

dat is wel even iets anders dan iets 'geen turn-off' vinden, niet terugkrabbelen. ;)
Ik krabbel niet terug. Het volgende is sowieso waar voor een vrouw:

- 0 seksuele partners is veel aantrekkelijker dan 100
- 1 seksuele partner is veel aantrekkelijker dan 100

Dat gezegd hebbende, zou het zo maar kunnen dat veel niet-religieuze mannen geen onderscheid maken tussen 0 en 1. Maar hoe meer het er worden, hoe groter het contrast wordt.
Waar het 'drop-off point' zit weet ik niet en ik kan niet voor andere mannen spreken, maar boven de 10 wordt het toch wel tricky denk ik. En 50 zal niemand als een prettig nummer ervaren.

Maar goed, vooropgesteld, om TS haar onzekerheid weg te nemen weet ik in ieder geval zeker dat geen enkele man er niét blij mee zou zijn als TS hem vertelt in de beginfase dat hij haar eerste gaat zijn.

Veel mannen hebben zelfs de voorkeur voor een maagd en vrijwel niemand een afkeur. Lijkt me dus geen verkeerde positie om in te zitten als vrouw op zoek naar een serieuze relatie.
pi_183642803
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:25 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik krabbel niet terug. Het volgende is sowieso waar voor een vrouw:

- 0 seksuele partners is veel aantrekkelijker dan 100
- 1 seksuele partner is veel aantrekkelijker dan 100
Tyf op, niks 100. Jij stelde maagd versus geen maagd. :') Dat is net zo goed 0 versus 1. Dus het is wel degelijk terugkrabbelen met je vergelijking met 100tallen.

quote:
Veel mannen hebben zelfs de voorkeur voor een maagd en vrijwel niemand een afkeur. Lijkt me dus geen verkeerde positie om in te zitten als vrouw op zoek naar een serieuze relatie.
Rare voorkeur als je geen religekkie bent. Je zit tegenwoordig nu eenmaal niet meer aan iemand vast voor je hele leven, dus ook als iemand bewust voor een duurzame relatie is gegaan betekent het niet dat die stand houdt. En bij een volgende relatie ben je dus sowieso geen maagd meer.

Ik raad TS aan bij zulke kortzichtige types uit de buurt te blijven en gewoon op basis van haar eigen voorkeuren en behoeften invulling te geven aan het ontdekken en invullen van haar seksualiteit.

quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:25 schreef matigeuser het volgende:
Veel mannen hebben zelfs de voorkeur voor een maagd en vrijwel niemand een afkeur. Lijkt me dus geen verkeerde positie om in te zitten als vrouw op zoek naar een serieuze relatie.
Wie is er op zoek naar een serieuze relatie dan? TS heeft daar geen woord over gerept, lijkt me een stukje projectie van jouw kant.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2018 15:43:05 ]
  maandag 10 december 2018 @ 15:45:21 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183642890
Rustig blijven tot je een leuk vriendje tegenkomt. Condooms gebruiken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 10 december 2018 @ 15:51:18 #64
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183643009
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:25 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Veel mannen hebben zelfs de voorkeur voor een maagd en vrijwel niemand een afkeur. Lijkt me dus geen verkeerde positie om in te zitten als vrouw op zoek naar een serieuze relatie.
Als ik een dertigjarige maagd tegenkom gaan alle alarmbellen af, dan is de kans op een gekkie me veel te groot. :')
pi_183643130
ik was 21 en achteraf heel blij dat ik het pas heb gedaan op het moment dat ik er echt echt klaar voor was. Dus no worries het komt vanzelf!
pi_183643165
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:56 schreef Vissenkom3 het volgende:
ik was 21 en achteraf heel blij dat ik het pas heb gedaan op het moment dat ik er echt echt klaar voor was. Dus no worries het komt vanzelf!
Dit. Komt vanzelf wel, en wanneer je het forceert heb je meer kans op spijt.
Sowieso, wat maakt het uit of je ergens je piemel in hebt gestoken, of dat je een pik heb mogen ontvangen. Maakt het je echt een ander mens als het wel zo is?
pi_183656839
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 15:57 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit. Komt vanzelf wel, en wanneer je het forceert heb je meer kans op spijt.
Sowieso, wat maakt het uit of je ergens je piemel in hebt gestoken, of dat je een pik heb mogen ontvangen. Maakt het je echt een ander mens als het wel zo is?
Ik denk niet dat het me een ander mens zou maken en ik denk dat het voor mij ook niet echt daar om gaat. Het enige verschil dat het maakt is dat als er gesprekken over zijn dat ik niet altijd degene ben die nog helemaal niets heeft gedaan. Ik denk al snel dat mensen dat raar vinden al helemaal als ik nog ouder word ..
pi_183657100
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:25 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik krabbel niet terug. Het volgende is sowieso waar voor een vrouw:

- 0 seksuele partners is veel aantrekkelijker dan 100
- 1 seksuele partner is veel aantrekkelijker dan 100

Dat gezegd hebbende, zou het zo maar kunnen dat veel niet-religieuze mannen geen onderscheid maken tussen 0 en 1. Maar hoe meer het er worden, hoe groter het contrast wordt.
Waar het 'drop-off point' zit weet ik niet en ik kan niet voor andere mannen spreken, maar boven de 10 wordt het toch wel tricky denk ik. En 50 zal niemand als een prettig nummer ervaren.

Jezus, wat maakt het uit met hoeveel mensen je seks hebt gehad? Zolang je het maar veilig doet en je regelmatig laat testen. Waarde ontlenen aan het aantal sex partners :N
  dinsdag 11 december 2018 @ 11:30:13 #69
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183657943
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:27 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het me een ander mens zou maken en ik denk dat het voor mij ook niet echt daar om gaat. Het enige verschil dat het maakt is dat als er gesprekken over zijn dat ik niet altijd degene ben die nog helemaal niets heeft gedaan. Ik denk al snel dat mensen dat raar vinden al helemaal als ik nog ouder word ..
Naarmate je nog ouder wordt ga je vanzelf ontdekken dat het allemaal toch wat anders lag dan jij het nu opvat. Nu lijkt je misschien de enige, maar gezien je zelfs onder de gemiddelde leeftijd zit van ontmaagding kan dat simpelweg niet waar zijn. Het is ook een kwestie van perceptie en soms ook een beetje grootspraak van anderen.
pi_183658245
Het is een heel normaal iets om je hier zorgen om te maken :) dat had ik op die leeftijd ook. Het komt, echt. Je gaat groeien en ontwikkelen als persoon. Je rond je studie af, maakt keuzes, weet beter wie je bent en dan verdwijnt er stukje bij beetje onzekerheid.

En neem ook tevens van mij aan: het stukje ontmaagd zijn veranderd bijna niets :) aan je leven. Er word groots over gedaan maar je bent nog steeds jij. Dus focus wat minder op de ontmaagding en wat meer op je Eigen ontwikkeling! Dat andere kan altijd nog :D
  dinsdag 11 december 2018 @ 13:17:56 #71
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_183659782
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef DoubleDip het volgende:
Genoeg mensen die ouder zijn hoor. Maak je niet druk. En je bent pas 17 dus zo oud ben je niet.
Dit :s)
pi_183660083
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:27 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het me een ander mens zou maken en ik denk dat het voor mij ook niet echt daar om gaat. Het enige verschil dat het maakt is dat als er gesprekken over zijn dat ik niet altijd degene ben die nog helemaal niets heeft gedaan. Ik denk al snel dat mensen dat raar vinden al helemaal als ik nog ouder word ..
Waarom ben je bang dat je niet gewild bent dan?
pi_183666395
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Waarom ben je bang dat je niet gewild bent dan?
Nou ik praat niet heel erg makkelijk met zomaar iemand. Voordat ik makkelijk met iemand gewoon mezelf ben en gewoon praat moet ik diegene al wel beter kennen. Ben gewoon best wel verlegen. Dus ik ben echt helemaal niet spontaan bij mensen die ik niet ken en dat maakt het allemaal heel erg moeilijk.
pi_183673148
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:48 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Nou ik praat niet heel erg makkelijk met zomaar iemand. Voordat ik makkelijk met iemand gewoon mezelf ben en gewoon praat moet ik diegene al wel beter kennen. Ben gewoon best wel verlegen. Dus ik ben echt helemaal niet spontaan bij mensen die ik niet ken en dat maakt het allemaal heel erg moeilijk.
Maar zoek je een relatie om vervolgens seks te hebben of een scharrel/one-night-stand?
  woensdag 12 december 2018 @ 15:56:52 #75
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_183683261
Wow dat er ook meisjes zijn die zich zo zorgen maken hierom :') dacht alleen onzekere knullen...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 12 december 2018 @ 17:45:48 #76
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_183685325
Seks krijgen als vrouw zijnde is niet moeilijk, liefde wel.
pi_183685684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:45 schreef Mishu het volgende:
Seks krijgen als vrouw zijnde is niet moeilijk, liefde wel.
Goede seks is beter dan liefde.
pi_183758857
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:34 schreef Jegudiel het volgende:
Als je zelf niet blij bent met je verlegenheid en jezelf ongemakkelijk vindt kan je beter je daar over nadenken en iets aan gaan doen.
Wat kun je zoal doen dan? Noem eens een aantal dingen.

TS is 17, komt nog wel voor haar denk ik. :)
pi_183758923
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:48 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Nou ik praat niet heel erg makkelijk met zomaar iemand. Voordat ik makkelijk met iemand gewoon mezelf ben en gewoon praat moet ik diegene al wel beter kennen. Ben gewoon best wel verlegen. Dus ik ben echt helemaal niet spontaan bij mensen die ik niet ken en dat maakt het allemaal heel erg moeilijk.
nou, volgens mij is dat een mooie manier om een schifting te maken tussen snelle jongens en jongens die wat meer in hun mars hebben en waar je wat mee kan opbouwen :D

Volgens mij geld dat wel voor veel mensen hoor, ik vertel ook niet mijn hele levensloop aan iemand die ik net tegen ben gekomen.

Gewoon leuke dingen doen, gezellig uitgaan, komt het vanzelf een keertje.
  maandag 17 december 2018 @ 14:06:22 #80
481922 Ferluccia
Psychopatische psycholoog
pi_183785015
Wat je ook van plan bent te gaan doen met je seksleven, doe het met liefde (en dus ook respect, vertrouwen en instemming).
666
  maandag 17 december 2018 @ 21:24:59 #81
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_183794273
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Goede seks is beter dan liefde.
:')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 19 december 2018 @ 11:09:18 #82
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_183825016
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:45 schreef Mishu het volgende:
Seks krijgen als vrouw zijnde is niet moeilijk, liefde wel.
True, al zou ik lang niet elke vrouw willen...., maar er zijn inderdaad genoeg mannen die bijna overal genoegen mee nemen. Overigens is de combinatie van liefde en seks wel het fijnst natuurlijk, en al helemaal in de periode dat de liefde nog pril is. Dan is de seks ook nog eens enorm spannend, en dat is later helaas wat minder uiteraard.
pi_185059125
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De gemiddelde leeftijd bij de eerste keer seks was een paar jaar geleden al 18,6 jaar. Bij hoger opgeleiden zal het waarschijnlijk zelfs boven de 19,0 liggen.
TS hoeft zich dus totaal nog geen zorgen te maken.
Wij als samenleving moeten ons eens hard zorgen gaan maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185060203
Nu lijkt me de kans klein dat je tot je 30ste maagd blijft, maar zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat niet iets om je voor te schamen. Belangrijker is dat je een fijne partner vind bij wie je je op je gemak voelt dan de datum van je ontmaagding. Ik zou het dan ook niet gaan forceren, want dan ga je van een koude kermis thuiskomen.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_185064546
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:07 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Nou ik vind meestal pas bij 'jongens' van rond de 23 pas dat ik ze echt aantrekkelijk vind dus dat helpt niet echt mee want dat word hem sowieso niet
Waarom word hem dat sowieso niet? 23 en 17, dat is toch geen extreem leeftijdsverschil.
pi_185064577
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De gemiddelde leeftijd bij de eerste keer seks was een paar jaar geleden al 18,6 jaar. Bij hoger opgeleiden zal het waarschijnlijk zelfs boven de 19,0 liggen.
TS hoeft zich dus totaal nog geen zorgen te maken.
Wat gaat er in godsnaam mis met de jeugd van tegenwoordig? 18,6 gemiddeld? Wow!
pi_185064590
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Ja nou bij de jongens van mijn leeftijd die zeg maar bereikbaar voor mij zouden zijn wel

Maar een probleem met iemand die ouder is dat ik niet denk dat ook maat iemand mij zou zien staan hahaha
Daar zou je je nog eens flink in kunnen vergissen.
pi_185064647
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 14:21 schreef matigeuser het volgende:

Ik weet waar je op doelt maar dit is grotendeels niet waar denk ik.
Ook 'gewone' Hollandsche mannen hebben liever een vrouw met minder dan met meer ervaring. Ik denk dat niet veel mannen een vrouw die 100 mannen heeft gehad als moeder van hun kinderen wil. Dan liever 0.

Hoe is dit stokpaardje van jou hier relevant?
pi_185064918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:48 schreef Annaliesboer het volgende:

Nou ik praat niet heel erg makkelijk met zomaar iemand. Voordat ik makkelijk met iemand gewoon mezelf ben en gewoon praat moet ik diegene al wel beter kennen. Ben gewoon best wel verlegen. Dus ik ben echt helemaal niet spontaan bij mensen die ik niet ken en dat maakt het allemaal heel erg moeilijk.
Maar je bent nu 17, dus dat kan nog enorm veranderen. Sociaal gedrag is ook iets wat je kan leren. Met leeftijdsgenoten heb je wel contact schrijf je, dus ik zou me niet zo zorgen maken.
pi_185065938
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:48 schreef Annaliesboer het volgende:

[..]

Nou ik praat niet heel erg makkelijk met zomaar iemand. Voordat ik makkelijk met iemand gewoon mezelf ben en gewoon praat moet ik diegene al wel beter kennen. Ben gewoon best wel verlegen. Dus ik ben echt helemaal niet spontaan bij mensen die ik niet ken en dat maakt het allemaal heel erg moeilijk.
Geen idee of je nog hier actief op het topic bent, maar inmiddels aan de man tussen het huiswerk door?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 17 februari 2019 @ 16:22:44 #91
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185066131
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:27 schreef Nobu het volgende:
Bij het lezen van de TT verwachtte ik dat TS minstens 29 jaar en 300 dagen oud was. :')
Ja de topictitel riekt binnen deze context een beetje naar puberpaniek :D

Ik hoop dat TS inmiddels wel duidelijk heeft dat ze absoluut nog niet aan de late kant is.
  zondag 17 februari 2019 @ 18:53:10 #92
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185069351
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 18:45 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Eerder naar LOL-kloon en uitlokking.
Goede suggestie schenk.
pi_185213392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 17:57 schreef VleesLollie het volgende:
Ontmaagden is niet zo moeilijk hoor, schrijf je in op tinder en je ligt er vanavond nog onder :@
Ik lag even strijk
pi_185213434
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:46 schreef Harvest89 het volgende:
Zelfs als je in het voor jou ergste geval 30 bent en nog maagd, zal 99% van de mannen er geen issue van maken.
Velen vinden het geil zelfs.

[ Bericht 9% gewijzigd door AlwaysHappy op 24-02-2019 15:15:49 ]
  zondag 24 februari 2019 @ 17:20:25 #95
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185216694
Even bezem doorheen gehaald. Sommige berichten enkel omdat het reacties waren op off topic posts. Zomaar een Chinees, vriendelijke verzoek om het hier on topic te laten en niet het topic te kapen met je vrouwenhaat, oké? Thanks! :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185306435


[ Bericht 100% gewijzigd door Moustachio op 28-02-2019 21:12:17 ]
pi_185307211
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:45 schreef Mishu het volgende:
Seks krijgen als vrouw zijnde is niet moeilijk, liefde wel.
Ja dan moet je innerlijk ook nog te pruimen zijn, dat is een beetje hoog gegrepen voor jou niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')